Gaan we samen naar Groningen voor een stel viooltjes?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ohh ik zou dat juist weer wel doenMaar ik ben dan ook best een beetje gek
Nou ja, haar collega loopt regelmatig bij ons binnen en heeft heel veel contact met mijn directe collega, dus eigenlijk moet het me wel besmetten uiteindelijk. Nou ja, ben ik een paar dagen vrij .quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:44 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Samen gezellig een infuusje! Nee, doe maar niet!
Is goed! Ik haal je wel op!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:45 schreef YPPY het volgende:
[..]
Gaan we samen naar Groningen voor een stel viooltjes?
OH! als je dan toch in de buurt bent....quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Is goed! Ik haal je wel op!
Kunnen we daarna bij Spuug op de koffie
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:02 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
nee, maar ik heb wel sex als konijnen![]()
Neem d'r een kluitje mee! Kunnen die meeten met de violen in mijn tuinquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
violenmeeting in het noorden
Dat er hier 300000 in de tuin staan vergeet ik voor het gemak dan maar ff
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:23 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik ga nog maar even niet slapen, babylief heeft nachtmerries ofzo, slaapt heel onrustig en wordt steeds huilend wakker met een razende rikketikker
Hey dan was 3fm vanochtend op de camping voor de camping test!quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:34 schreef Igraine het volgende:
Ja, dat lijkt me ook een keer leuk! Maar inderdaad wel als ze wat groter zijn. Wij zaten hier .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |