Aan de keizersgracht zit die toch? Ik weet welke je bedoelt, kan alleen niet op de naam komenquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:52 schreef Aanvoerder het volgende:
In Amsterdam heb je trouwens ergens een winkeltje waar ze veel shirts verkopen geloof ik. Als je richting Leidseplein loopt en rechtsaf aan 1 van de grachten. Ben er niet binnen geweest, maar toch een keertje doen denk ik. Iemand die de naam weet van die winkel?
Dat is hem inderdaad.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:02 schreef Luco het volgende:
Accent Sports, kan dat de naam zijn? Keizersgracht 506
Wow wtf... Waar is dit?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:37 schreef Dynastic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ Het vorige deel ]
Omdat er nooit geluisterd wordt naar de fans die die dingen zouden moeten kopen en marktonderzoek is kennelijk een onbekend begrip in de wereld van shirtjesontwerpers.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:05 schreef Dynastic het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom niet zoiets?
[ afbeelding ]
ziet er flink uit !quote:
Holy shit, dat zijn pas veel shirtsquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:37 schreef Dynastic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ Het vorige deel ]
Mooi initiatiefquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:21 schreef Xummon het volgende:
Ik ga de komende periode een groot aantal shirts verkopen waarvan de helft ten goede komt aan Stichting Marco.
Voor informatie klik op de onderste regel in mijn signature.
ps:
Mocht men vinden dat dit onder de noemer SPAM valt, dan spijt me dit en mag de post verwijderd worden.
van VVV moet ik inderdaad ook een shirt hebben, zal dadelijk eens voor je kijkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:02 schreef Samcali het volgende:
[..]
Mooi initiatief![]()
Heb je toevallig ook een VVV shirt te koop?
Heel mooi initiatief. Zit te twijfelen over je Gabrich-aanbod.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:21 schreef Xummon het volgende:
Ik ga de komende periode een groot aantal shirts verkopen waarvan de helft ten goede komt aan Stichting Marco.
ps:
Mocht men vinden dat dit onder de noemer SPAM valt, dan spijt me dit en mag de post verwijderd worden.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Inverness Caledonian Thistle:
Home:
[ afbeelding ]
Away:
[ afbeelding ]
Vind ik ook, en maar 32 pondquote:
Daar komen bijna de helft van mijn shirtjes vandaan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:02 schreef Luco het volgende:
Accent Sports, kan dat de naam zijn? Keizersgracht 506
Ik hoop dat je van mij een bod kan verwachten op het Atletico shirt, hangt een beetje van de financien afquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:21 schreef Xummon het volgende:
ps:
Speciaal shirt voor het Juan Gamper toernooi (eenmalig) hoop ik maar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:21 schreef donroyco het volgende:
Die van Barça is toch fake... hoop ik?
Later dit jaar misschien deze aanschaffen (links):
[ afbeelding ]
Gisteren geweest. Leuk aanbod moet ik zeggen, zelfs dingen uit Zuid-Afrika.. maar shirts van het afgelopen seizoen nog steeds voor 70 euro verkopen, vind ik belachelijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daar komen bijna de helft van mijn shirtjes vandaan.
Prima kwaliteit voor een prima prijs.
Je kan een poging doen om af te dingen. Is mij ook 2x geluktquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Gisteren geweest. Leuk aanbod moet ik zeggen, zelfs dingen uit Zuid-Afrika.. maar shirts van het afgelopen seizoen nog steeds voor 70 euro verkopen, vind ik belachelijk.
Heb je ook een shirt van Saint-Étienne?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:21 schreef Xummon het volgende:
ps:
nopequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Heb je ook een shirt van Saint-Étienne?
heb je ook oude shirts? jaren 80 of ouder?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:37 schreef Xummon het volgende:
[..]
nope
uit Frankrijk heb ik alleen Montpellier
Foto toevallig?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:37 schreef Xummon het volgende:
[..]
nope
uit Frankrijk heb ik alleen Montpellier
Wachten tot Kopbal wat binnen heeftquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:36 schreef Besman het volgende:
ik kende die site Thefootballshirt.com helemaal niet..
iemand hier ervaring met een shirt wat al binnen is? En hoelang duurt dat ongeveer?
Dan bestel ik er vandaag nog 1 voor die 15 eutjes
Ik zal erover nadenken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:02 schreef Xummon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet altijd zo lachen als ik daar kom. Laatste keer wilde de brommer van 1 van die pappie's niet starten, gingen ze hem in de winkel staan reparerenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daar komen bijna de helft van mijn shirtjes vandaan.
Prima kwaliteit voor een prima prijs.
Blupp heeft hem al weggekaapt,quote:
Wat een bitch.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:31 schreef Xummon het volgende:
[..]
Blupp heeft hem al weggekaapt,
heb nu alle shirts van de Nederlandse clubs die ik nog heb erop gezet
Stiekem tvp'tje hiervoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:40 schreef Kopbal het volgende:
Krijg binnenkort dat neppe LFC-shirtje binnen van www.thefootballshirt.com , zal dan eens posten hoe het zit met de 'echtheid'.
Mijn VVV shirt is vanmiddag ook aangekomen. Nu nog even proberen die handtekeningen er af te krijgen. Iemand tips hoe je netjes handtekeningen van een voetbalshirt af kunt krijgen, zonder het shirt te beschadigen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:54 schreef Blupp het volgende:
[..]
:-) als het goed is komtie zo aan.
Amsterdam in z'n puurste vormquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:21 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen als ik daar kom. Laatste keer wilde de brommer van 1 van die pappie's niet starten, gingen ze hem in de winkel staan repareren
nopequote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:14 schreef kevin33 het volgende:
Xummon, toevallig ook AC Milan shirts?
in de zin van naam en rugnummer....volgens mij wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:47 schreef Stickvis het volgende:
heb je eigen bedrukking bij thefootballshirt.com?
wil weten hoe die eruit ziet
Hoezo?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:51 schreef Kopbal het volgende:
Heb het shirtje overigens met Kuyt achterop gekocht + nummer en een CL-batch. Al heb ik van dat laatste nu al spijt.
Ik kan rustig een foto plaatsen als ik thuis ben ja. Hij is binnen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:13 schreef DJWeisz het volgende:
heb je fotos van t shirtje zoals jij m thuis hebt liggen, of heb je m nog niet binnen ? ben namelijk wel benieuwd, dus geen badge erop kopen.
Vergelijken we em met mijn Turkse 99% echt LFC shirtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:40 schreef Kopbal het volgende:
Krijg binnenkort dat neppe LFC-shirtje binnen van www.thefootballshirt.com , zal dan eens posten hoe het zit met de 'echtheid'.
Binnenstebuiten, 30 graden. En uiteraard wasmiddel voor bonte wasquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:34 schreef One_conundrum het volgende:
Nagenoeg gelijk aan de mijne. Goeie kwaliteit. Al moet ik em nog wel wassen.
Iemand wastips?
Je hebt niet veel fantasie nodig om die naam te raden denk ik.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:17 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Excuseer de kwaliteit, genomen met mn telefoon:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De lelijke paint omdat het mijn naam is die achterop staat. Cadeautje van mn ma(Heb al een Gerrard thuis + een Carragher uit (de uit is van 2003/2004))
Deze is dus gewoon van de Liverpool-website zelf.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:40 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Je hebt niet veel fantasie nodig om die naam te raden denk ik.
Ok, dan is het goed.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:44 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik wil t je nog wel es zien raden. Het is een vrij zeldzame naam
Tis mn achternaam he, niet dat daar Willem staat of zo
Ik ken die site en de producten niet verder, maar wtf.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:34 schreef Stickvis het volgende:
mijn broertje heeft er 1 gekocht bij allsportware.com binne 1/2 weken bezorgd en ziet er super uit .. Hebben er ook veel longsleeves denk dat ik binnenkort manchester longsleve thuis koop.. ik zal proberen morge een fototje te posten
Ik ben er nog nooit opgekomen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:34 schreef Luco het volgende:
Thefootballshirt.com kom ik al een paar dagen niet op, maakt niet uit vanwaar ik het probeer. Meer mensen die er last van hebben?
Tenzij je achternaam Willem isquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:44 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik wil t je nog wel es zien raden. Het is een vrij zeldzame naam
Tis mn achternaam he, niet dat daar Willem staat of zo
Die site is bij mij nog steeds offline...quote:
tuurlijk is hij nep maar niet van echt te onderscheiden. kwaliteit is ook goed vond ik.. alleen jammer dat ik nu even geen foto kan maken..quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:22 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ik ken die site en de producten niet verder, maar wtf.
http://www.allsportware.c(...)me-short-sleeve.aspx
¤ 11,09 ($14,50) voor een 09/10 Ajax-shirt? Dan komt er nog $15 bij voor de verzending, maar dat moet haast wel fake zijn toch die shirts? Anders zou 't wel erg goedkoop zijn...
denk dat dat de meest verkochte maten zijn of de goedkoopste ofzo..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom hebben ze alleen maar M en XL ?
Haha inderdaad, als de xl nou een beetje klein valt zou het nog wel kunnenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom hebben ze alleen maar M en XL ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |