Amsterdam in z'n puurste vormquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:21 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen als ik daar kom. Laatste keer wilde de brommer van 1 van die pappie's niet starten, gingen ze hem in de winkel staan repareren
nopequote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:14 schreef kevin33 het volgende:
Xummon, toevallig ook AC Milan shirts?
in de zin van naam en rugnummer....volgens mij wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:47 schreef Stickvis het volgende:
heb je eigen bedrukking bij thefootballshirt.com?
wil weten hoe die eruit ziet
Hoezo?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:51 schreef Kopbal het volgende:
Heb het shirtje overigens met Kuyt achterop gekocht + nummer en een CL-batch. Al heb ik van dat laatste nu al spijt.
Ik kan rustig een foto plaatsen als ik thuis ben ja. Hij is binnen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:13 schreef DJWeisz het volgende:
heb je fotos van t shirtje zoals jij m thuis hebt liggen, of heb je m nog niet binnen ? ben namelijk wel benieuwd, dus geen badge erop kopen.
Vergelijken we em met mijn Turkse 99% echt LFC shirtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:40 schreef Kopbal het volgende:
Krijg binnenkort dat neppe LFC-shirtje binnen van www.thefootballshirt.com , zal dan eens posten hoe het zit met de 'echtheid'.
Binnenstebuiten, 30 graden. En uiteraard wasmiddel voor bonte wasquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:34 schreef One_conundrum het volgende:
Nagenoeg gelijk aan de mijne. Goeie kwaliteit. Al moet ik em nog wel wassen.
Iemand wastips?
Je hebt niet veel fantasie nodig om die naam te raden denk ik.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:17 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Excuseer de kwaliteit, genomen met mn telefoon:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De lelijke paint omdat het mijn naam is die achterop staat. Cadeautje van mn ma(Heb al een Gerrard thuis + een Carragher uit (de uit is van 2003/2004))
Deze is dus gewoon van de Liverpool-website zelf.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:40 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Je hebt niet veel fantasie nodig om die naam te raden denk ik.
Ok, dan is het goed.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:44 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik wil t je nog wel es zien raden. Het is een vrij zeldzame naam
Tis mn achternaam he, niet dat daar Willem staat of zo
Ik ken die site en de producten niet verder, maar wtf.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:34 schreef Stickvis het volgende:
mijn broertje heeft er 1 gekocht bij allsportware.com binne 1/2 weken bezorgd en ziet er super uit .. Hebben er ook veel longsleeves denk dat ik binnenkort manchester longsleve thuis koop.. ik zal proberen morge een fototje te posten
Ik ben er nog nooit opgekomen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:34 schreef Luco het volgende:
Thefootballshirt.com kom ik al een paar dagen niet op, maakt niet uit vanwaar ik het probeer. Meer mensen die er last van hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |