Dan moet je ze niet lezen. Zou ik niet doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:29 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Wat jij post zijn ook alleen maar verhalen, niet eens leuke of grappige verhalen.
Nee hoor, het is niet jouw humor blijkbaar. Tenzij je vindt dat iets pas grappig is als iedereen erom kan lachen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:30 schreef Opperkwal het volgende:
O, en gooi het niet op de hoop van: ''je snapt ze niet.''
Er wordt echt wel gelachen hoor. Er zitten genoeg mensen bij die erom kunnen lachen. Ik begrijp alleen niet dat jij hier steeds komt. Je komt hier en je kunt er steeds niet om lachen. Waarom doe je dat jezelf aan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:30 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Je zou ook eens een platte grap moeten maken, dan werd er tenminste nog gelachen in dit topic.
Ik zeik gewoon graag.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Er wordt echt wel gelachen hoor. Er zitten genoeg mensen bij die erom kunnen lachen. Ik begrijp alleen niet dat jij hier steeds komt. Je komt hier en je kunt er steeds niet om lachen. Waarom doe je dat jezelf aan?
Dan hebben we in elk geval iets gemeen. Zie mijn rijke KLB-historie.quote:
Je snapt ze niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:30 schreef Opperkwal het volgende:
O, en gooi het niet op de hoop van: ''je snapt ze niet.''
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:51 schreef Fappie het volgende:
Komt een fokker bij de dokter.
Fokker: Hallo, dokter ik zit te veel op fok.
Dokter: Wat is fok?
Fokker: .... stilte...
Dokter: Ben je je tong verloren?
Fokker: Ja nou, er is wel een user, tong80.
Dokter: Ik begrijp het niet.
Fokker: Moment, ik moet even naar huis om hier een topic over te openen.
Dokter: Waar heb je het over?
Fokker: Ik PM je wel.
Dokter: Wat bazel je nou?
Fokker: Ik geloof dat u mij niet kunt genezen...
Dokter: Klopt, ik zit op GeenStijl.
quote:
quote:Deze grappen zijn voor de uitverkorenen. De discipelen van Federer-fan.
quote:Don't mess with Federer-fan.
Sterker nog, slechte grappen kenmerken zich door de afwezigheid van een clou. Dat maakt ze zo sterk.quote:Nog even de clue verklappen: een grap hoeft niet altijd een hapklare wending te hebben. Ik hoop dat je het nu begrijpt.
quote:Doeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze post kan sarcasme bevatten
Gesmolten lood; ligt nogal op de maagquote:
Om die laatste?quote:
Ja die was ijzersterk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze post kan sarcasme bevatten
Die is wel erg slecht, F-F....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:59 schreef Federer-fan het volgende:
Dus een jongen gaat bij een pizzeria eten.
De ober komt langs en de jongen zegt: "Ik wil graag een pizza Margherita."
Dus die ober zegt: "Oké, meneer, komt eraan."
Dus twintig minuten later komt die ober terug met een pizza waarop een foto ligt met Mark Rutte en Rita Verdonk erop.
Bedankt.quote:
Klopt, maar dat is ook de bedoeling hea.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:08 schreef Runselpink het volgende:
[..]
Die is wel erg slecht, F-F....![]()
quote:Im sorry
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:00 schreef banapples het volgende:
Komt een man bij de Gamma en loopt naar een verkoper en vraagt om een stevige douchedeur.
Zegt die verkoper: "Waarom stevig? Is een normale niet stevig genoeg?"
Nou, zegt die man, ik durf het eigenlijk niet te zeggen maar het is voor sexuele doeleinden.
Die verkoper vond dat wat raar maar dacht, een verkoop is een verkoop. Hij besteld dus een stevige douchedeur voor de man.
Aan het eind van de dag begon die verkoper zich toch af te vragen wat je dan met een douchedeur kan doen. Dus hij neemt een showroom- model met zich mee naar huis en probeert het hele weekend van alles maar hij snapt er niks van.
Een week later komt die man de douchedeur ophalen.
Vraagt die verkoper: "Als ik mag vragen, hoe gebruik je die douchdeur dan voor sex? Ik heb een heel weekend van alles geprobeerd maar ik werd er niet warm van."
Begint die man en lachen en zegt: "Hahahaha, ik maakte maar een grapje, het is gewoon voor de douche."
Zoek het dan maar lekker zelf uit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:00 schreef Federer-fan het volgende:
Niet te geloven dat vrijwel alles wat niet van mij is over seks gaat. Er zijn andere onderwerpen, mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |