abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71734419
Ik zit op dit moment een beetje met een luxe probleem en ik zou graag willen weten wat de fokkers ervan vinden. Ik heb laatst gesoliciteerd bij een andere organisatie ver van mijn huis. Omdat ik niet wilde verhuizen was ik eigenlijk niet serieus maar ik wilde vooral aan mijn werkgever laten zien dat er anderen zjn die mij wel op mijn juiste niveau waarderen. De baan was op een veel hoger niveau dan mijn huidige functie maar uiteindelijk heb ik een aanbod gekregen van de andere werkgever voor deze functie.

Nu heeft mijn huidige werkgever gezegd dat ze me alles bieden wat de andere ook biedt om me niet te laten vertrekken. Daarop heb ik een gesprek gehad en we zijn overeengekomen dat ik de komende maanden zal overgaan op een hoger niveau plus extra maand salaris. Ik heb gezegd dat ik dan zal blijven. Nu werd ik alleen opgebeld door de HRM van de andere organisatie en ik heb een afspraak gemaakt daar voor arbeidsvoorwaarden (er waren nog geen afspraken gemaakt over arbeidsvoorwaarden). Uiiteraard zou ik naar ze kunnen gaan met de mededeling dat ze flink extra moeten betalen tov mijn huidige loon en dan kan ik weer naar mijn huidige werkgever gaan voor hogere eisen. Of is dat not done?

Ik ben eigenlijk helemaal nooit zoveel eisend op mijn werk en werk al jaren behoorlijk onder mijn niveau. Maar op dit moment wil ik er gewoon eens uithalen wat erin zit.
pi_71734450
DRA topic
deal with it
  zondag 9 augustus 2009 @ 16:04:25 #3
259788 Bakkerbier
Overactief, Irritant, Kansloos
pi_71734568
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:59 schreef RTB het volgende:
DRA topic
heeh das grappig. Met jou LaPo stond er DRARTB hihi
Bovenstaand bericht kan hoge mate van sarcasme, ironie, cynisme of sadisme bevatten. Spelfouten voorbehouden.
  zondag 9 augustus 2009 @ 16:04:37 #4
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_71734572
Je loopt kans, met de huidige arbeidsmarkt, dat je huidige baas dan zegt: Nou, veel succes dan maar, voor jou 25 anderen. En dan moet je dus wel ver van huis gaan om te gaan werken. Kan, deksel en zo.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_71734620
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 16:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Je loopt kans, met de huidige arbeidsmarkt, dat je huidige baas dan zegt: Nou, veel succes dan maar, voor jou 25 anderen. En dan moet je dus wel ver van huis gaan om te gaan werken. Kan, deksel en zo.
Mompel of vast contract enzo....
pi_71734769
Het is sowieso niet netjes om eerst een vernieuwde overeenkomst te sluiten (wat je dus gedaan hebt met je huidige werkgever) en vervolgens nog meer eisen te gaan stellen. Ben je ook een beetje laat mee. Maar je moet doen wat je niet laten kan.
pi_71734823
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 16:06 schreef DRA het volgende:

[..]

Mompel of vast contract enzo....
Als je die nieuwe afspraken met je huidige werkgever al zwart op wit hebt staan, en ze zijn ondertekend, dan kunnen ze daar waarschijnlijk niet meer op terug komen. Als ik jouw werkgever was, en je zou voor een tweede keer bij me terug komen met dit verhaal, dan zou ik het gevoel krijgen dat er een spelletje met me gespeeld werd, en ik zou je vertellen dat je dan maar die andere baan moet aannemen.

Mocht je dat dan toch niet doen, dan zou er een dik uitroepteken in je dossier komen te staan en zouden je kansen om ooit nog een stap te maken binnen mijn bedrijf tot het nulpunt dalen.

Maar ik ben jouw werkgever niet.
pi_71735094
quote:
Daarop heb ik een gesprek gehad en we zijn overeengekomen dat ik de komende maanden zal overgaan op een hoger niveau plus extra maand salaris. Ik heb gezegd dat ik dan zal blijven.
Je hebt het zelf al afgesproken met je werkgever, en een man een man, een woord een woord.

Als je nu weer terug gaat krabbelen op eerdere toezeggingen zou ik als ik jouw werkgever was je de laan uit sturen en een zeer slechte referentie er achteraan.
Dan had je dus gewoon eerder moeten bedenken dat je meer geld wilde en niet die belofte aan je baas moeten doen. En of het nou mondeling of schriftelijk is, haal in deze geen moer uit.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  zondag 9 augustus 2009 @ 16:22:12 #9
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_71735158
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:58 schreef DRA het volgende:
Ik ben eigenlijk helemaal nooit zoveel eisend op mijn werk en werk al jaren behoorlijk onder mijn niveau. Maar op dit moment wil ik er gewoon eens uithalen wat erin zit.

En sla vooral deze DRA juwelen niet over

Aangereden door ambulance

Hoe laat ik merken wat ik allemaal voor mijn baas doe?

Sabbatical

Kan mijn werkgever dit zomaar van me vragen?

Vooral de laatste is briljant....
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zondag 9 augustus 2009 @ 16:23:04 #10
66444 Lord_Vetinari
pi_71735194
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 16:12 schreef Antaresje het volgende:

[..]

Als je die nieuwe afspraken met je huidige werkgever al zwart op wit hebt staan, en ze zijn ondertekend, dan kunnen ze daar waarschijnlijk niet meer op terug komen. Als ik jouw werkgever was, en je zou voor een tweede keer bij me terug komen met dit verhaal, dan zou ik het gevoel krijgen dat er een spelletje met me gespeeld werd, en ik zou je vertellen dat je dan maar die andere baan moet aannemen.

Mocht je dat dan toch niet doen, dan zou er een dik uitroepteken in je dossier komen te staan en zouden je kansen om ooit nog een stap te maken binnen mijn bedrijf tot het nulpunt dalen.

Maar ik ben jouw werkgever niet.
Dat dus.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 augustus 2009 @ 16:25:41 #11
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_71735268
Gewoon promotie eisen

rare promoties
  zondag 9 augustus 2009 @ 16:26:34 #12
152789 karr-1
pi_71735303
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 16:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Gewoon promotie eisen

rare promoties
Die was ik nog vergeten inderdaad.
pi_71735394
Je bent die over de borrel ook vergeten.

Kan ik naar de borrel gaan
deal with it
  zondag 9 augustus 2009 @ 16:29:00 #14
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_71735398
ik vind dit een van je mindere topics DRA

ben beter van je gewend
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  Boks-Chick zondag 9 augustus 2009 @ 16:30:13 #15
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_71735435
Omg idd, die topics zijn briljant Ik was ze al haast vergeten.

Als ik TS zijn werkgever was, zou ik blij zijn dat hij ergens anders aan de bak gaat
lolwut
  zondag 9 augustus 2009 @ 16:31:07 #16
152789 karr-1
pi_71735456
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 16:28 schreef RTB het volgende:
Je bent die over de borrel ook vergeten.

Kan ik naar de borrel gaan
En die ook inderdaad. DRA is productief geweest met domme topics.
  zondag 9 augustus 2009 @ 16:31:30 #17
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_71735468
Nog eentje die nog niet genoemd is a.s. woensdag gesprek met leidinggevende over promotie.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 9 augustus 2009 @ 16:32:49 #18
66444 Lord_Vetinari
pi_71735497
Deze is pas briljant: Kan mijn werkgever dit zomaar van me vragen?

"Boehoe, ik werk al 6 uur per dag en nou moet ik nog meer gaan werken!!"
  zondag 9 augustus 2009 @ 16:33:33 #19
152789 karr-1
pi_71735521
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 16:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Deze is pas briljant: Kan mijn werkgever dit zomaar van me vragen?

"Boehoe, ik werk al 6 uur per dag en nou moet ik nog meer gaan werken!!"
Yep dat was absoluut de beste van allemaal. Ik moet nog steeds lachen als ik het lees.
pi_71735527
Gewoon tegen elkaar uitspelen! Bij beide een sabbatical eisen, dat je maar 16uur per week hoeft te werken voor een 30x hoger salaris en elke vrijdag een borrel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')