Jammer van die laatste zin, vroeger waren je trolls beterquote:Op zondag 17 mei 2009 21:19 schreef DRA het volgende:
Wat kan ik het beste vragen? Ik heb na vele emailjes gestuurd te hebben eindelijk een afspraak kunnen maken met mijn leidinggevende. Ik heb hem verteld dat ik graag een promotie wil omdat ik momenteel in de top van mijn schaal zit. Vorig jaar is mijn vorge baas "vergeten" om mij te bevorderen waardoor ik vorig jaar dus geen periodiek heb gehad.
Ik zou dus graag willen vragen om promotie met de periodiek die ik vorig jaar ben misgelopen. Voor de promotie krijg ik dan ook een periodiek en dan graag nog 1-2 erbij omdat ik zo goed gewerkt heb de laatste tijd. Verder zou ik willen afspreken dat ik niet meer zo veel rotklusjes moet doen. Er is tegenwoordig genoeg jonger personeel dat deze klusjes kan doen maar op een 1 of andere manier krijg ik ze altijd in mijn schoenen geschoven.
Ik ben eigenlijk niet zo van het eisen dus weet eigenlijk niet goed hoe het aan te pakken. Maar nu heb ik wel de uitgesproken kans om mezelf eens flink op te werken.
Punt is overigens wel dat ik die baas nog nooit eerder heb gezien omdat ik 2 maanden op vakantie was.
Krijg je ze in je schoenen geschoven, of laat je die rotklusjes in je schoenen schuiven.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:19 schreef DRA het volgende:
Er is tegenwoordig genoeg jonger personeel dat deze klusjes kan doen maar op een 1 of andere manier krijg ik ze altijd in mijn schoenen geschoven.
Ik denk dat ik gewoon te goed ben voor de anderen. Ik kan gewoon moeilijk nee zeggen en vooral mijn vorige baas maakte daar veelvuldig gebruik van.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:45 schreef rene90 het volgende:
[..]
Krijg je ze in je schoenen geschoven, of laat je die rotklusjes in je schoenen schuiven.
Als jou functie daar niet voor is moet je gewoon een grens trekken.
Dat is gewoon een gebrek aan assertiviteit, en dat is geen goeie eigenschap voor hogere (management) functies. Eigenlijk is het geen goede eigenschap in het algemeen.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:07 schreef DRA het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon te goed ben voor de anderen. Ik kan gewoon moeilijk nee zeggen en vooral mijn vorige baas maakte daar veelvuldig gebruik van.
Ik denk dat ik het alleen wel kan gebruiken voor mijn promotie om te laten zien hoe goed ik altijd ben geweest voor de organisatie.
Ik vond je een goed verhaal hebben, tot deze zin.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:19 schreef DRA het volgende:
Punt is overigens wel dat ik die baas nog nooit eerder heb gezien omdat ik 2 maanden op vakantie was.
Ik ga een merge aanvragen voor al deze topicsquote:Op zondag 17 mei 2009 21:46 schreef Bill_E het volgende:
rare promoties
Sabbatical
Kan mijn werkgever dit zomaar van me vragen?
Hoe laat ik merken wat ik allemaal voor mijn baas doe?
Ze worden nu wel flauw.
Wellicht zijn ze dus helemaal niet grappig bedoelt. Als je me geen tips wil geven dan hoef je ook niet te reageren.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:25 schreef karr-1 het volgende:
En we hebben weer een DRA topic. UIteraard nep, maar ze worden ook steeds minder grappig.
Inderdaad.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:35 schreef MoneyTalks het volgende:
DRA kan beter een nieuwe troll aanmaken zodat zijn trolltopics mogelijk serieus worden genomen in de toekomst
Je bent in de war met een purgequote:Op zondag 17 mei 2009 23:28 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik ga een merge aanvragen voor al deze topics
Doe ik ook niet, Ik lees en lach gewoon mee.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:58 schreef DRA het volgende:
[..]
Wellicht zijn ze dus helemaal niet grappig bedoelt. Als je me geen tips wil geven dan hoef je ook niet te reageren.
Grappig niet, NEP wel... ik lach lekker verderderquote:Op zondag 17 mei 2009 23:58 schreef DRA het volgende:
[..]
Wellicht zijn ze dus helemaal niet grappig bedoelt. Als je me geen tips wil geven dan hoef je ook niet te reageren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |