Ik denk eerderquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:08 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Eerste overtreding van Perez imo. Geen penalty dus.. Maar speelt PSV nu 4-4-2 ofzo?
Isaksson
Manolev-Simons-Ooijer-Pieters
Afellay-Bakkal-Dzsudzsak
Toivonen
Lazovic-Koevermans
6 aanvallend ingestelde spelers :s (Bakkal is ook niet echt een typische controleur op het middenveld). Is volgens mij zelfmoord tegen dit Twente, maar we zullen zien.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:09 schreef Blawh het volgende:
Nee he, gaat het daar weer een uur over in SV.
''Even terug naar VVV, toch weer Honda jongens... zeg het maar...''
sowieso dient dit soort wedstrijden een dynamisch enthousiast commentator duo te hebben. Niet een reitsma die verslag doet van een schaakwedstrijd, hele sfeer wordt daardoor verkracht.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:08 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Niet alleen -wat- hij zegt is het probleem. Maar zn -stem- is gewoon slaapverwekkend. Totaal niet iets wat ik in een commentator zoek
Morgen gepresenteerd in Eindhoven.quote:
Hopelijk nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Morgen gepresenteerd in Eindhoven.
Hij deed Groningen - Ajax ook al, toen ben ik letterlijk in slaap gevallen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:11 schreef ASroma het volgende:
[..]
sowieso dient dit soort wedstrijden een dynamisch enthousiast commentator duo te hebben. Niet een reitsma die verslag doet van een schaakwedstrijd, hele sfeer wordt daardoor verkracht.
Hoog niveauquote:
Als je Simons en Ooijer omdraait, dan klopt het wel inderdaad. Rutten heeft het in ieder geval maar druk met coachenquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:11 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik denk eerder
-----------Isaksson------------
Manolev-Simons-Ooijer-Pieters
------------- Bakkal ---------------
Lazovic ---Afellay -- Dzsudzsak
-------- Toivonen Koevermans--
Zo zal het wel weer gaan ja, met een half uur de loftrompet over Suarez.quote:
In het geval van Suarez is dat altijd terecht.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:14 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Zo zal het wel weer gaan ja, met een half uur de loftrompet over Suarez.
ach jah zo zie je maar als je jezelf eenmaal in positie hebt gemanoeuvreerd blijf je lekker zitten waar je zit. Belachelijk bij eredivisielive dat ze niet op zoek gaan naar betere commentatoren, bij de NOS is dat gewoon stuk beter allemaal. Reitsma moet echt met pensioen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:12 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Hij deed Groningen - Ajax ook al, toen ben ik letterlijk in slaap gevallen.
En de mensen mij maar belachelijk maken in KLB als ik dr over klaag![]()
Ik ben er niet van dat soort namen. Kakkerlakken, lampies, Joden, dat is nog wel grappig, maar Kutrecht, Feyenooit, Ajakkes en Pisvee is toch echt een niveau te laag.quote:
Nou het voetbal wat ik tot nu toe heb gezien is niet over naar huis te schrijven, wat een teringsaaie zondag.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:14 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Zo zal het wel weer gaan ja, met een half uur de loftrompet over Suarez.
Ik zat niet zo goed op te letten, zo zag ik t op t oogquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:14 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Als je Simons en Ooijer omdraait, dan klopt het wel inderdaad. Rutten heeft het in ieder geval maar druk met coachen
En Leo Driessen is me te vrolijk en praatgraag.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:15 schreef ASroma het volgende:
[..]
ach jah zo zie je maar als je jezelf eenmaal in positie hebt gemanoeuvreerd blijf je lekker zitten waar je zit. Belachelijk bij eredivisielive dat ze niet op zoek gaan naar betere commentatoren, bij de NOS is dat gewoon stuk beter allemaal. Reitsma moet echt met pensioen.
Dit is dus een van de redenen waarom ik weiger te betalen voor eredivisie-live.
Hij kan zijn mond geen seconde houden, zeer vervelend...quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En Leo Driessen is me te vrolijk en praatgraag.
Vast wel. Ik vind t alleen raar na n half uurquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:15 schreef Colplay het volgende:
Vreemde wissel pakt wel goed uit tot nu toe, want Twente kan niets meer uitrichten. Aanvallers moeten ook meer terug van Twente. Lijkt wel of rutten meer verstand van voetbal heeft dan wij hier.
Verrassend.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:15 schreef Ofyles2 het volgende:
VDB al bestraft met geel
Bovendien ook nog pro-Ajax.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:17 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hij kan zijn mond geen seconde houden, zeer vervelend...
Heb je wel eens een wedstrijd van Ajax gezien met zijn commentaar? Hij komt misschien wel uit Amsterdam, maar zit echt alleen maar te zeiken op Ajax.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bovendien ook nog pro-Ajax.
Commentatoren mogen een voorkeur hebben, maar Leo Driessen is echt op de hand van Ajax en geniet er zichtbaar van Feyenoord neer te sabelen.
Zolang zal hij niet meer meegaan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:19 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Kunnen we geen petitie tegen Reitsma starten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zei ook lijkt hequote:Op zondag 9 augustus 2009 15:17 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Vast wel. Ik vind t alleen raar na n half uur![]()
Ik ben anders wel ff een bikkel in Football Manager he, dan moet t in t echt toch ook wel lukken![]()
Seconded!quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:19 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Kunnen we geen petitie tegen Reitsma starten?
Misschien is dat alleen maar gespeeld, om te verbloemen dat hij 020 steunt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:20 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Heb je wel eens een wedstrijd van Ajax gezien met zijn commentaar? Hij komt misschien wel uit Amsterdam, maar zit echt alleen maar te zeiken op Ajax.
Ik wil net zeggen, hij was toch ook degene die de tweede wedstrijd van Ajax op het Amsterdam Tournament versloeg? Die gast is zo verschrikkelijk slecht en juist op alles van Ajax te zeiken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:20 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Heb je wel eens een wedstrijd van Ajax gezien met zijn commentaar? Hij komt misschien wel uit Amsterdam, maar zit echt alleen maar te zeiken op Ajax.
Echt he, die debiel mag echt stikken in zijn microfoon als hij een wedstrijd van Ajax commentator is.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:20 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk om geforceerd zijn voorkeur weg te moffelenquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:21 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, hij was toch ook degene die de tweede wedstrijd van Ajax op het Amsterdam Tournament versloeg? Die gast is zo verschrikkelijk slecht en juist op alles van Ajax te zeiken.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bovendien ook nog pro-Ajax.
Commentatoren mogen een voorkeur hebben, maar Leo Driessen is echt op de hand van Ajax en geniet er zichtbaar van Feyenoord neer te sabelen.
Of je stelt je nu als calimero op.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien is dat alleen maar gespeeld, om te verbloemen dat hij 020 steunt.
Je zegt net dat hij altijd op hand van Ajax is, terwijl dit overduidelijk niet zo is.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt Leo is voor Telstar.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Serieus, kan dat constante gejank nou eens niet voor goed en altijd ophouden? Leo is echt geen pro-Ajacied zoals velen hier schetsen.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:20 schreef Blawh het volgende:
Zolang zal hij niet meer meegaan.Hij is al vanaf 2000 in de VUT/met pensioen bij de NOS, maar is niet weg te rammen al commentator.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat hem toch lekker van z'n ouwe dag genieten en ons niet meer met z'n slaapverwekkende commentaar vervelen.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ik Calimero?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:23 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Of je stelt je nu als calimero op.
Keisuke Honda: De geblondeerde homo van 10 miljoen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:28 schreef Szura het volgende:
Is er eigenlijk al een Honda-topic in VBL?
Lijkt me wel, de hype is gigantisch rond Honda.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:28 schreef Szura het volgende:
Is er eigenlijk al een Honda-topic in VBL?
020quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat lul je dan slap over Driessen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik Calimero?
Ik ben behoorlijk neutraal als je het mij vraagt.
Nou ja, behalve in de Champions League als ik Liverpool en/of Real Madrid in actie zie, maar dit terzijde.
Hup VVVquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
VVV-ADO 1-2
TWE-PSV 1-1
UTR-WIL 1-0
Eerder vanmiddag: VIT-FEY en NAC-HER doelpuntloos geëindigd.
Bovendien was die bal gewoon houdbaar. Hij schoot dwars door het midden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Euh...je maakt de aansluitingstreffer Honda, niet het winnende doelpunt.
Thanksquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
VVV-ADO 1-2
TWE-PSV 1-1
UTR-WIL 1-0
Eerder vanmiddag: VIT-FEY en NAC-HER doelpuntloos geëindigd.
Wat mij betreft niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Van den Brom mag wat mij betreft vaker aanschuiven.
Lachwekkend inderdaad.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:34 schreef venomsnake het volgende:
Haha, die voorzitter van VVV denkt echt dat er een club tegen de 10 miljoen gaat betalen voor Honda he..
Morgen ook nog?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:34 schreef msnk het volgende:
Ik ben zo'n gigantische Honda fanboyHONDA
Jammer, ik had mn Ronnie Stam al paraatquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben nu voetbal aan het kijken. Je mag me wel een biertje halen.
Ja, zeker de injectiemodellen zijn het betere werk.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:34 schreef msnk het volgende:
Ik ben zo'n gigantische Honda fanboyHONDA
neequote:Op zondag 9 augustus 2009 15:40 schreef StarGazer het volgende:
Van Wolfswinkel, scoren jongen.
Goed! Die vieren nu dat ze nog ongeslagen zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoe is het met feijenoord?
Niet best.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoe is het met feijenoord?
Goed, je moest de groeten hebben.quote:
Nog altijd 0-0quote:
de Coolsingel loopt vol.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Goed! Die vieren nu dat ze nog ongeslagen zijn.
Klopt, de huldiging is vandaag.quote:
Ooijerquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:43 schreef Plato1980 het volgende:
En ook nog protesteren Ooijer.
De scheids had eigenlijk André geel moeten geven. (Edit: werd al geel gegeven).quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:43 schreef Szura het volgende:
Wat is die OOijer toch een vervelende pisvent zeg
Ik zeg ook niet Isaksson is een geweldenaar. Ik bedoel meer die reddingquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:44 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
De eerste helft zag ik toch wat anders over Isaksson
quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:45 schreef Nashje het volgende:
sjeur19: toivonen is echt een lekker wijf, wist niet dat er wijfen werden opgesteld bij pisvee maar andre zal wel zn pooijer zijn![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:45 schreef Nashje het volgende:
sjeur19: toivonen is echt een lekker wijf, wist niet dat er wijfen werden opgesteld bij pisvee maar andre zal wel zn pooijer zijn![]()
Weet ik tochquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet Isaksson is een geweldenaar. Ik bedoel meer die redding
En als hij hem niet heeft zou hij hem wel moeten hebben.quote:
Dat weten we nog niet...quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Heeft Koevermans al een bal aangeraakt?
Nee want Van Wolfswinkel maakt zo de 2-0.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:46 schreef Paul het volgende:
Wedden dat het nu gewoon 1-1 gaat worden bij Utreg
Zeker.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De scheids had eigenlijk André geel moeten geven. (Edit: werd al geel gegeven).
Ik loop altijd te F5en. Negen van de 10 keer zitten jullie al op de volgende paginaquote:
En in Enschede 2-1 in de 82ste minuut ofzo...quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:46 schreef Paul het volgende:
Wedden dat het nu gewoon 1-1 gaat worden bij Utreg
Nee joh....quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Zeker.
Afellay begint trouwens ook steeds meer van die vervelende trekjes te krijgen
En na vandaag zal hij zich met een blessure weer afmelden bij Oranje. Vaste prik voor een oefenwedstrijd.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Zeker.
Ooijer heb ik nooit gemogen, vond ik samen met Van Bommel de meest irritante van PSV. Iemand als Cocu dwong tenminste nog respect af.
Dat denk ik niet meerquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:47 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee want Van Wolfswinkel maakt zo de 2-0.
Duitsers hehquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En in Enschede 2-1 in de 82ste minuut ofzo...
nah, denk meer 1 - 2 in de blessure tijd.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En in Enschede 2-1 in de 82ste minuut ofzo...
Die chat bij justintv is echt hilarisch. Jongetjes van 8 die elkaar hélemaal verrot scheldenquote:
Vroeger vond ik Ibi nog wel een normale speler.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Zeker.
Ooijer heb ik nooit gemogen, vond ik samen met Van Bommel de meest irritante van PSV. Iemand als Cocu dwong tenminste nog respect af.
Groot gelijk moeten meer spelers doen. Rust pakkenquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:48 schreef A_Rockstar het volgende:
[..]
En na vandaag zal hij zich met een blessure weer afmelden bij Oranje. Vaste prik voor een oefenwedstrijd.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:50 schreef BertMaalderink het volgende:
...speel je nu met een 38-jarige Nederlander die hetzelfde accent als je vriendjes heeft
Ik vond het overigens totaal niet grappig.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die chat bij justintv is echt hilarisch. Jongetjes van 8 die elkaar hélemaal verrot schelden.
Het is een kwestie van tijd voordat die Bulgaar tegen een uitsluiting aanloopt.quote:
daar dacht ik ook aan, maar Chivu kreeg nog 'slimme' rode kaarten als doorgebroken spelers neerhalen en zo. Manolev kan echt alleen maar schoppen.quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:50 schreef BertMaalderink het volgende:
Die Affelay zal zch ook wel de ballen uit de broek hebben gelachen toen hij Ooijer binnen zag komen. Sta je je je hele jeugd met je ille marocmatties een beetje op een straathoek te hangen....speel je nu met een 38-jarige Nederlander die hetzelfde accent als je vriendjes heeft
ik vind het nog wel meevallen eigenlijk, Arnautovic en Elia stonden er ook lang niet altijd, maar ze zijn er wel zwakker geworden inderdaad.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:51 schreef LudoSanders het volgende:
Twente heeft behoorlijk ingeleverd op de buitenspelers tov vorig jaar.
Mwah is geen uitzondering bij psv hoor.quote:
Laten we hopen volgende week. na een minuut of tien of zo.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is een kwestie van tijd voordat die Bulgaar tegen een uitsluiting aanloopt.
Het hoeft niet per se in deze wedstrijd, maar Manolev moet echt iets aan zijn gedrevenheid werken.
Zul je zien dat ze er door een lucky goal van lazerfiets weer met de punten vandoor gaanquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mwah is geen uitzondering bij psv hoor.
Zo'n kutje.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:52 schreef EchoAlpha het volgende:
Die Stoch is opzich wel een goede speler maar hij is gewoon veel te klein/niet sterk genoeg
je vergeet in 90' +5 erbij te zeggenquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze er door een lucky goal van lazerfiets weer met de punten vandoor gaan
Je acht je clubje enkel een kans toe wanneer ze een mannetje meer hebben?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:53 schreef Colplay het volgende:
[..]
Laten we hopen volgende week. na een minuut of tien of zo.
Kap maar met quoten, dit gaat echt nergens overquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:55 schreef BertMaalderink het volgende:
suareznr1: joden worden gezogen door jou mama
quote:
Ja, twintigers. Toen Ooijer twintig was bestonden er nog niet een negers.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:52 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Maargoed daar hebben wel meer randstedelingen last van, dat ze zichzelf een mocro-accent zijn gaan aanmeten.
Dat niet, maar alle beetjes helpen natuurlijkquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je acht je clubje enkel een kans toe wanneer ze een mannetje meer hebben?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:56 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ja, twintigers. Toen Ooijer twintig was bestonden er nog niet een negers.
Vanavond in de kroeg zeker...quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:59 schreef BertMaalderink het volgende:
Theo gaat scoren.
Misschien als PSV eens een keer gaat aanvallen?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:58 schreef RijstNatie het volgende:
Wanneer trekt die trekpop nou eens een kaart voor twente?
Whehequote:Op zondag 9 augustus 2009 16:00 schreef Colplay het volgende:
[..]
Misschien als PSV eens een keer gaat aanvallen?
Zijn we idd van deze bagger verlostquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:01 schreef toma het volgende:
Fluit maar af bij Twente - PSV.
Nou wat een sprint was dat.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:01 schreef Rucebo het volgende:
Ooijer wil echt zijn fitheid bewijzen met die sprints over het hele veld.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:02 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zijn we idd van deze bagger verlost
Met die mongool ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |