Hij kan zijn mond geen seconde houden, zeer vervelend...quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En Leo Driessen is me te vrolijk en praatgraag.
Vast wel. Ik vind t alleen raar na n half uurquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:15 schreef Colplay het volgende:
Vreemde wissel pakt wel goed uit tot nu toe, want Twente kan niets meer uitrichten. Aanvallers moeten ook meer terug van Twente. Lijkt wel of rutten meer verstand van voetbal heeft dan wij hier.
Verrassend.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:15 schreef Ofyles2 het volgende:
VDB al bestraft met geel
Bovendien ook nog pro-Ajax.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:17 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hij kan zijn mond geen seconde houden, zeer vervelend...
Heb je wel eens een wedstrijd van Ajax gezien met zijn commentaar? Hij komt misschien wel uit Amsterdam, maar zit echt alleen maar te zeiken op Ajax.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bovendien ook nog pro-Ajax.
Commentatoren mogen een voorkeur hebben, maar Leo Driessen is echt op de hand van Ajax en geniet er zichtbaar van Feyenoord neer te sabelen.
Zolang zal hij niet meer meegaan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:19 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Kunnen we geen petitie tegen Reitsma starten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zei ook lijkt hequote:Op zondag 9 augustus 2009 15:17 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Vast wel. Ik vind t alleen raar na n half uur![]()
Ik ben anders wel ff een bikkel in Football Manager he, dan moet t in t echt toch ook wel lukken![]()
Seconded!quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:19 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Kunnen we geen petitie tegen Reitsma starten?
Misschien is dat alleen maar gespeeld, om te verbloemen dat hij 020 steunt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:20 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Heb je wel eens een wedstrijd van Ajax gezien met zijn commentaar? Hij komt misschien wel uit Amsterdam, maar zit echt alleen maar te zeiken op Ajax.
Ik wil net zeggen, hij was toch ook degene die de tweede wedstrijd van Ajax op het Amsterdam Tournament versloeg? Die gast is zo verschrikkelijk slecht en juist op alles van Ajax te zeiken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:20 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Heb je wel eens een wedstrijd van Ajax gezien met zijn commentaar? Hij komt misschien wel uit Amsterdam, maar zit echt alleen maar te zeiken op Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |