Als je Simons en Ooijer omdraait, dan klopt het wel inderdaad. Rutten heeft het in ieder geval maar druk met coachenquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:11 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik denk eerder
-----------Isaksson------------
Manolev-Simons-Ooijer-Pieters
------------- Bakkal ---------------
Lazovic ---Afellay -- Dzsudzsak
-------- Toivonen Koevermans--
Zo zal het wel weer gaan ja, met een half uur de loftrompet over Suarez.quote:
In het geval van Suarez is dat altijd terecht.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:14 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Zo zal het wel weer gaan ja, met een half uur de loftrompet over Suarez.
ach jah zo zie je maar als je jezelf eenmaal in positie hebt gemanoeuvreerd blijf je lekker zitten waar je zit. Belachelijk bij eredivisielive dat ze niet op zoek gaan naar betere commentatoren, bij de NOS is dat gewoon stuk beter allemaal. Reitsma moet echt met pensioen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:12 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Hij deed Groningen - Ajax ook al, toen ben ik letterlijk in slaap gevallen.
En de mensen mij maar belachelijk maken in KLB als ik dr over klaag![]()
Ik ben er niet van dat soort namen. Kakkerlakken, lampies, Joden, dat is nog wel grappig, maar Kutrecht, Feyenooit, Ajakkes en Pisvee is toch echt een niveau te laag.quote:
Nou het voetbal wat ik tot nu toe heb gezien is niet over naar huis te schrijven, wat een teringsaaie zondag.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:14 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Zo zal het wel weer gaan ja, met een half uur de loftrompet over Suarez.
Ik zat niet zo goed op te letten, zo zag ik t op t oogquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:14 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Als je Simons en Ooijer omdraait, dan klopt het wel inderdaad. Rutten heeft het in ieder geval maar druk met coachen
En Leo Driessen is me te vrolijk en praatgraag.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:15 schreef ASroma het volgende:
[..]
ach jah zo zie je maar als je jezelf eenmaal in positie hebt gemanoeuvreerd blijf je lekker zitten waar je zit. Belachelijk bij eredivisielive dat ze niet op zoek gaan naar betere commentatoren, bij de NOS is dat gewoon stuk beter allemaal. Reitsma moet echt met pensioen.
Dit is dus een van de redenen waarom ik weiger te betalen voor eredivisie-live.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |