Ik denk eerderquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:08 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Eerste overtreding van Perez imo. Geen penalty dus.. Maar speelt PSV nu 4-4-2 ofzo?
Isaksson
Manolev-Simons-Ooijer-Pieters
Afellay-Bakkal-Dzsudzsak
Toivonen
Lazovic-Koevermans
6 aanvallend ingestelde spelers :s (Bakkal is ook niet echt een typische controleur op het middenveld). Is volgens mij zelfmoord tegen dit Twente, maar we zullen zien.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:09 schreef Blawh het volgende:
Nee he, gaat het daar weer een uur over in SV.
''Even terug naar VVV, toch weer Honda jongens... zeg het maar...''
sowieso dient dit soort wedstrijden een dynamisch enthousiast commentator duo te hebben. Niet een reitsma die verslag doet van een schaakwedstrijd, hele sfeer wordt daardoor verkracht.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:08 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Niet alleen -wat- hij zegt is het probleem. Maar zn -stem- is gewoon slaapverwekkend. Totaal niet iets wat ik in een commentator zoek
Morgen gepresenteerd in Eindhoven.quote:
Hopelijk nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Morgen gepresenteerd in Eindhoven.
Hij deed Groningen - Ajax ook al, toen ben ik letterlijk in slaap gevallen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:11 schreef ASroma het volgende:
[..]
sowieso dient dit soort wedstrijden een dynamisch enthousiast commentator duo te hebben. Niet een reitsma die verslag doet van een schaakwedstrijd, hele sfeer wordt daardoor verkracht.
Hoog niveauquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |