idd heel vage wissel..quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:01 schreef gitaarsnaar het volgende:
wow, check die Rutten de wedstrijd neutraliseren met die wissel
quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:02 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Dat is mooi (voor m'n Profcoach CvhJ).
Gern geschehen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:03 schreef Robinhoo het volgende:
Bedankt Noizekick
Hopen dat Marcellis niet zo vaak uitgewisseld wordt als Megrelishvili.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:03 schreef Kafka. het volgende:
Ik snap heel die wissel niet, maar het kan aan mij liggen.
die reitsma is ook zo overrated, dat suggestieve gepraat de hele tijd net alsof hij de wedstrijd heeft uitgevondenquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:03 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat een kut commentator zeg. Hij verslaat doelpunten alsof ie het telefoonboek opleest.
Je hebt gelijk, had ik niet gezien.quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:01 schreef gitaarsnaar het volgende:
wow, check die Rutten de wedstrijd neutraliseren met die wissel
Loopt hij bij jou wel soepel?quote:
Denk je dat echt?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:05 schreef ASroma het volgende:
[..]
die reitsma is ook zo overrated, dat suggestieve gepraat de hele tijd net alsof hij de wedstrijd heeft uitgevondenecht drama
Ja.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:05 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Loopt hij bij jou wel soepel?
Zal wel weer aan het internet hier in Frankrijk liggen.
Inderdaad, vrije trap PSV wegens vasthouden van Perez.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar dat de scheids doet alsof hij het niet heeft gezien...
Dat is wel wat minder.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:04 schreef venomsnake het volgende:
Honda tot nu toe onzichtbaar.
Danny Buijs heeft hem tot nu toe goed onder controle.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:06 schreef Marcoss het volgende:
Waarschijnlijk heeft de 4de man Rutten gewoon verkeerd verstaan bij de wissel.
Niet alleen -wat- hij zegt is het probleem. Maar zn -stem- is gewoon slaapverwekkend. Totaal niet iets wat ik in een commentator zoekquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Denk je dat echt?
Volgens mij zegt hij niets te veel.
wie wel? Ik ben ook nog steeds niet onder de indruk van die ballenvanger van PSV, maar ja we moeten het er mee doen..quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:07 schreef TAV74 het volgende:
Ik ben nog niet zo heel erg onder de indruk van de PSV defensie moet ik zeggen...
Laten we het hopenquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:08 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Eerste overtreding van Perez imo. Geen penalty dus.. Maar speelt PSV nu 4-4-2 ofzo?
Isaksson
Manolev-Simons-Ooijer-Pieters
Afellay-Bakkal-Dzsudzsak
Toivonen
Lazovic-Koevermans
6 aanvallend ingestelde spelers :s (Bakkal is ook niet echt een typische controleur op het middenveld). Is volgens mij zelfmoord tegen dit Twente, maar we zullen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |