Wat mij betreft niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Van den Brom mag wat mij betreft vaker aanschuiven.
Lachwekkend inderdaad.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:34 schreef venomsnake het volgende:
Haha, die voorzitter van VVV denkt echt dat er een club tegen de 10 miljoen gaat betalen voor Honda he..
Morgen ook nog?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:34 schreef msnk het volgende:
Ik ben zo'n gigantische Honda fanboyHONDA
Jammer, ik had mn Ronnie Stam al paraatquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben nu voetbal aan het kijken. Je mag me wel een biertje halen.
Ja, zeker de injectiemodellen zijn het betere werk.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:34 schreef msnk het volgende:
Ik ben zo'n gigantische Honda fanboyHONDA
neequote:Op zondag 9 augustus 2009 15:40 schreef StarGazer het volgende:
Van Wolfswinkel, scoren jongen.
Goed! Die vieren nu dat ze nog ongeslagen zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoe is het met feijenoord?
Niet best.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoe is het met feijenoord?
Goed, je moest de groeten hebben.quote:
Nog altijd 0-0quote:
de Coolsingel loopt vol.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Goed! Die vieren nu dat ze nog ongeslagen zijn.
Klopt, de huldiging is vandaag.quote:
Ooijerquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:43 schreef Plato1980 het volgende:
En ook nog protesteren Ooijer.
De scheids had eigenlijk André geel moeten geven. (Edit: werd al geel gegeven).quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:43 schreef Szura het volgende:
Wat is die OOijer toch een vervelende pisvent zeg
Ik zeg ook niet Isaksson is een geweldenaar. Ik bedoel meer die reddingquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:44 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
De eerste helft zag ik toch wat anders over Isaksson
quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:45 schreef Nashje het volgende:
sjeur19: toivonen is echt een lekker wijf, wist niet dat er wijfen werden opgesteld bij pisvee maar andre zal wel zn pooijer zijn![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:45 schreef Nashje het volgende:
sjeur19: toivonen is echt een lekker wijf, wist niet dat er wijfen werden opgesteld bij pisvee maar andre zal wel zn pooijer zijn![]()
Weet ik tochquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet Isaksson is een geweldenaar. Ik bedoel meer die redding
En als hij hem niet heeft zou hij hem wel moeten hebben.quote:
Dat weten we nog niet...quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Heeft Koevermans al een bal aangeraakt?
Nee want Van Wolfswinkel maakt zo de 2-0.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:46 schreef Paul het volgende:
Wedden dat het nu gewoon 1-1 gaat worden bij Utreg
Zeker.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De scheids had eigenlijk André geel moeten geven. (Edit: werd al geel gegeven).
Ik loop altijd te F5en. Negen van de 10 keer zitten jullie al op de volgende paginaquote:
En in Enschede 2-1 in de 82ste minuut ofzo...quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:46 schreef Paul het volgende:
Wedden dat het nu gewoon 1-1 gaat worden bij Utreg
Nee joh....quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Zeker.
Afellay begint trouwens ook steeds meer van die vervelende trekjes te krijgen
En na vandaag zal hij zich met een blessure weer afmelden bij Oranje. Vaste prik voor een oefenwedstrijd.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Zeker.
Ooijer heb ik nooit gemogen, vond ik samen met Van Bommel de meest irritante van PSV. Iemand als Cocu dwong tenminste nog respect af.
Afellay begint trouwens ook steeds meer van die vervelende trekjes te krijgen
Dat denk ik niet meerquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:47 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee want Van Wolfswinkel maakt zo de 2-0.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |