En na vandaag zal hij zich met een blessure weer afmelden bij Oranje. Vaste prik voor een oefenwedstrijd.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Zeker.
Ooijer heb ik nooit gemogen, vond ik samen met Van Bommel de meest irritante van PSV. Iemand als Cocu dwong tenminste nog respect af.
Afellay begint trouwens ook steeds meer van die vervelende trekjes te krijgen
Dat denk ik niet meerquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:47 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee want Van Wolfswinkel maakt zo de 2-0.
Duitsers hehquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En in Enschede 2-1 in de 82ste minuut ofzo...
nah, denk meer 1 - 2 in de blessure tijd.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En in Enschede 2-1 in de 82ste minuut ofzo...
Die chat bij justintv is echt hilarisch. Jongetjes van 8 die elkaar hélemaal verrot scheldenquote:
Vroeger vond ik Ibi nog wel een normale speler.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Zeker.
Ooijer heb ik nooit gemogen, vond ik samen met Van Bommel de meest irritante van PSV. Iemand als Cocu dwong tenminste nog respect af.
Afellay begint trouwens ook steeds meer van die vervelende trekjes te krijgen
Groot gelijk moeten meer spelers doen. Rust pakkenquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:48 schreef A_Rockstar het volgende:
[..]
En na vandaag zal hij zich met een blessure weer afmelden bij Oranje. Vaste prik voor een oefenwedstrijd.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:50 schreef BertMaalderink het volgende:
...speel je nu met een 38-jarige Nederlander die hetzelfde accent als je vriendjes heeft
Ik vond het overigens totaal niet grappig.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die chat bij justintv is echt hilarisch. Jongetjes van 8 die elkaar hélemaal verrot schelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |