Je dacht zeker, het is ¤4,60, ik ga het verdomme lekker vinden ook voor dat geld?quote:
Nee het was serieus lekker!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je dacht zeker, het is ¤4,60, ik ga het verdomme lekker vinden ook voor dat geld?
Goed topic trouwens![]()
Wel een stukkie goedkoper.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Koffie van de Shell is ook niet te zuipen trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
In Australië en New Zealand heb ik daar regelmatig koffie gedronken.. goed te doenquote:
Nog steeds 1 euro voor zo'n miezerig bakkie. Ik snap ook niet dat mensen meer dan 2 euro betalen voor een grotere bak koffie van starbucks, alleen omdat het 1 of andere dure naam heeft.quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:51 schreef vogelkooi het volgende:
doe mij maar en : 13 shot venti soy hazelnut vanilla cinnamon white mocha with extra white mocha and caramel.
[ afbeelding ]
RIjZie ook die 2 chickies met hun frappucinoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
Maar daarmee tref je Starbucks niet.quote:
1 euro voor een bakkie slootwater van de Shell is ook niet te begrijpen.Sowieso mensen die koffie uit plastic bekers drinkenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Nog steeds 1 euro voor zo'n miezerig bakkie. Ik snap ook niet dat mensen meer dan 2 euro betalen voor een grotere bak koffie van starbucks, alleen omdat het 1 of andere dure naam heeft.
Maar koffie is dan ook geen kerntaak van Shell.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Koffie van de Shell is ook niet te zuipen trouwens.
nee, vind het spul best lekker. Starbucks ergert me ook niet op dagelijkse basis, NS welquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar daarmee tref je Starbucks niet.
Je zou eerder als een PTSS-maniak een Starbucks-vestiging kort en klein moeten slaan.
Hollend vanaf een treinperron de roltrappen op en vervolgens amok maken.
Als hij de NS boycot treft hij wel dat kutbedrijf dat zorgt voor Starbucks in Nederland.De Starbucks op Utrecht CS is onderdeel van Servex, een dochterbedrijf van de NS.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar daarmee tref je Starbucks niet.
Je zou eerder als een PTSS-maniak een Starbucks-vestiging kort en klein moeten slaan.
Hollend vanaf een treinperron de roltrappen op en vervolgens amok maken.
Zo zijn we allemaal vrolijk. De NS dood, Starbucks doodquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als hij de NS boycot treft hij wel dat kutbedrijf dat zorgt voor Starbucks in Nederland.De Starbucks op Utrecht CS is onderdeel van Servex, een dochterbedrijf van de NS.
NS vind ik nog wel handig, Servex en Starbucks mogen wel dood jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Zo zijn we allemaal vrolijk. De NS dood, Starbucks dood
Ns is handig als je er niet dagelijks in de spits mee reist. Starbucks is wel lekker somsquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
NS vind ik nog wel handig, Servex en Starbucks mogen wel dood ja
Goh, lekker armieterig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:56 schreef Triptamine het volgende:
[..]
nee, vind het spul best lekker. Starbucks ergert me ook niet op dagelijkse basis, NS wel
Door zogenaamde celebs die met zon beker in hun hand op de foto staan in paupermagazines.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:41 schreef PhifeDawg het volgende:
Ondanks het feit dat ik hier op Klaagbaak zit probeer ik toch een serieuze draai aan dit topic te geven.
Ik heb er namelijk wel eens over nagedacht: hoe de fuck kan Starbucks nou zo populair zijn. Ze hebben nooit reclame gemaakt in Nederland. Als ik aan Starbucks denk dan zie ik gewoon een groot koffiefiliaal voor me die je in veel buitenlandse steden hebt, waarom worden 16-jarige meisjes daar nou fan van? Welk imago is er nou verbonden met Starbucks?
Is het dan Senseo-kwaliteit? Ik hou altijd wel van sterke koffie.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:44 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Door zogenaamde celebs die met zon beker in hun hand op de foto staan in paupermagazines.
Sowieso, mensen die 'koffie' denken te vinden in een Starbucks
Starbucks van Senseo-kwaliteit?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:47 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Is het dan Senseo-kwaliteit? Ik hou altijd wel van sterke koffie.
Ja klapmongool ik heb dat spul van de Starbucks nooit gehad. Is het kutter of beter dan Senseo? Iedereen zit het hier af te zeiken.quote:
Ik werk voor een bedrijf,waar ik personeel 6 zakjes suiker en 6 zakjes melk poeder in een plastic bekertje DE machine koffie zie gooienquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
Starbucks, van een goed espresso'tje of verse zwarte koffie gaan het meerendeel van de klanten daar over z'n nek. Dezelfde mensen die Wieckse Rose bier drinken waarschijnlijk, omdat echt bier te bitter is.
Vooral een statussymbool, lijkt me.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:41 schreef PhifeDawg het volgende:
Ondanks het feit dat ik hier op Klaagbaak zit probeer ik toch een serieuze draai aan dit topic te geven.
Ik heb er namelijk wel eens over nagedacht: hoe de fuck kan Starbucks nou zo populair zijn. Ze hebben nooit reclame gemaakt in Nederland. Als ik aan Starbucks denk dan zie ik gewoon een groot koffiefiliaal voor me die je in veel buitenlandse steden hebt, waarom worden 16-jarige meisjes daar nou fan van? Welk imago is er nou verbonden met Starbucks?
Koffie halen voor je collega's, 'zwart, met melk en 2 suiker'.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:09 schreef TheZapster het volgende:
Ik werk voor een bedrijf,waar ik personeel 6 zakjes suiker en 6 zakjes melk poeder in een plastic bekertje DE machine koffie zie gooien
Dat soort mensen moeten gewoon dood.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:13 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Vooral een statussymbool, lijkt me.
-Het is een relatief dure winkel.
-Geeft aanleiding tot het pronken met buitenlandervaring in hippe/verre plaatsen. 'Starbucks? Oh ja, toen ik in New York/Singapore/Dubai was kwam ik daar ook elke dag'
-Het groene imago dat ze zichzelf aan proberen te meten met fair trade producten, recyclen etc.
En dat leidt natuurlijk ook gewoon tot een hoop kuddegedrag van mensen die daar bij willen horen.
Was het maar zwart met melk en 2 suikerquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Koffie halen voor je collega's, 'zwart, met melk en 2 suiker'.
Het is koffie voor mensen die geen koffie lustenquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:35 schreef Nepthys het volgende:
De 'koffie' van Starbucks
Mensen die op Starbucks geilen omdat het zo 'hip' is![]()
maar dat geldt eigenlijk voor zo ongeveer elk willekeurig merk
En die winkels zijn vooral gericht op de Cosmopolitan Skanks, geweldig dit.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:04 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Het is koffie voor mensen die geen koffie lustenIk ken ook van die kansloze types die speciaal naar schiphol reizen om die rotzooi te drinken. Dan ook nog even op de foto, natuurlijk 'toevallig' met het logo zichtbaar op iedere foto.
Dat soort ketens is precies wat ik niet wil zien. Winkelstraten met alleen maar dezelfde winkels... iedere winkelstraat in een grote stad ziet er exact hetzelfde uit.
Bij ons word er iedere 20 minuten nieuwe gehaaldquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:20 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Was het maar zwart met melk en 2 suiker
Uit de magazines en natuurlijk van series als Sex and the City, of waar dronken ze dat ook alweer?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:41 schreef PhifeDawg het volgende:
KLB heeft over het algemeen een pesthekel aan hippe zooi.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:35 schreef Ad_rem het volgende:
Wat een gelul allemaal weer zeg. Starbucks heeft helemaal geen status.
Waarom gaan er zoveel mensen naar McDonalds?
Omdat heelveel mensen het heel lekker vinden...
Bah alle communisten, rode rakkers en calvinistische schrapers hebben weer een bedrijfje om te bashen hoor.Veel plezier terwijl de rest geniet van de frappucino en een stuk lemon cake.
Starbucks heeft wel degelijk een bepaalde hippe status, die dan ook ten volle word uitgebuit door sterren en 15 jarige meisjes alike.. En waarom er zoveel mensen naar de Mc gaan? Snel, voorspelbaar eten overal op A locaties door de hele stad heen.. Als er BurgerKings of gewone snackbars zouden zitten ging ook iedereen dr heen..quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:35 schreef Ad_rem het volgende:
Wat een gelul allemaal weer zeg. Starbucks heeft helemaal geen status.
Waarom gaan er zoveel mensen naar McDonalds?
Omdat heelveel mensen het heel lekker vinden...
Bah alle communisten, rode rakkers en calvinistische schrapers hebben weer een bedrijfje om te bashen hoor.Veel plezier terwijl de rest geniet van de frappucino en een stuk lemon cake.
Burgerkings en gewone snackbars vergelijken met McDonalds. Nee dat klopt niet ik vind snackbar voedsel echt ranzig, een mc menu is dat ook maar af en toe is dat nog lekker. Verder is er ook bijna niemand die zegt ik vind burgerking lekkerder dan McDonalds.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:47 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Starbucks heeft wel degelijk een bepaalde hippe status, die dan ook ten volle word uitgebuit door sterren en 15 jarige meisjes alike.. En waarom er zoveel mensen naar de Mc gaan? Snel, voorspelbaar eten overal op A locaties door de hele stad heen.. Als er BurgerKings of gewone snackbars zouden zitten ging ook iedereen dr heen..
Buiten dat om kan een bakkie Mocciata (of weetiket) met extra room en kaneel best lekker zijn, maar met koffie heeft 't natuurlijk geen reet te maken..
True, had zelf alleen nog niet door dat het hip was geworden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:40 schreef IJsblock het volgende:
[..]
KLB heeft over het algemeen een pesthekel aan hippe zooi.
Bjorn Borg, Gaastra en Starbucks is gewoon de zoveelste in het rijtje.
Er is heel wat mis met Starbucks, anders had ik deel 2 niet geopend.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:09 schreef blckbb het volgende:
Wuts er mis met starbucks
Topwinkel als je 't mij vraagt14.gif
Dat is het niet. Het is gewoon als ze Starbucks hebben gekocht, ze "Starbucks" gedronken hadden. Alsof het meer is dan koffie. Net als Ben & Jerry's. Ja dus, alsof het meer dan ijs is. Ze maken het meer dan het is, dat is wat ik vind, niet dat ik het allemaal niet lekker vind maar er zo overdreven over doen...pfff.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:32 schreef Metal_Mart het volgende:
Volgens mij vinden een hoop mensen het hier wel stoer om Starbucks af te kraken.Als echte kenners weten alleen zij wat échte goede koffie is. Ze behoren tot de koffie-elite. Mensen die een kopje koffie bij Starbucks lekker vinden zijn in hun ogen volslagen idioten.
Ik snap het niet. Je wordt toch niet naar binnen gezogen in die winkel waarna ze je met een trechter in je keel dwingen om een kop koffie te drinken? Als mensen het lekker vinden om bij Starbucks iets te halen, waarom niet?
Heb je ze allemaal geprobeerd? Alle varianten, in verschillende winkels?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:36 schreef Ofyles2 het volgende:
Je hoeft geen koffiekenner te zijn om erachter te komen dat Starbucks geen zuivere koffie maakt.
En ja, de mensen worden door Starbucks binnengezogen omdat Mary-Kate Olsen of iemand anders daar werd gesignaleerd.
Oke, ik had nie zo'n hekel aan dat Starbucks. Maar hiermee verpesten ze het toch wel eventjes, godsamme zeg wat een gekwijl hahhahaquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:38 schreef Ad_rem het volgende:
De Starbucks Experience deze zomer op het station!
Sinds 1971 is Starbucks Coffee Company toegewijd aan het ethisch inkopen en branden van de hoogste kwaliteit Arabica-koffie in de wereld. Met 15.000 locaties wereldwijd is Starbucks wereldleider op het gebied van branden en verhandelen van superieure koffie.
Nog enkele maanden en dan beginnen onze barista’s met het bereiden van die heerlijke Tall Latte of die beroemde Frappucino, die je zo graag wilt proeven. Wil je extra siroop, prima! Ken jij je favoriete mix al?
Vergeet ook niet die geweldige blueberry muffin te proberen of trakteer jezelf op een chocolate chip cookie, lekkerder kan niet!
Legendary Service staat centraal. Onze gasten voelen zich thuis, wat betekent dat wij ze laten voelen dat ze welkom zijn: hen bij de naam begroeten, hun favoriete drankje al aan het maken zijn op het moment dat ze de zaak binnenkomen of simpelweg een praatje maken.
Binnenkort brengt Servex voor iedere reiziger de unieke Starbucks Experience tot leven! Een Tall Latte? Komt eraan!
Het gaat erom dat Starbucks evil isquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:32 schreef Metal_Mart het volgende:
Volgens mij vinden een hoop mensen het hier wel stoer om Starbucks af te kraken.Als echte kenners weten alleen zij wat échte goede koffie is. Ze behoren tot de koffie-elite. Mensen die een kopje koffie bij Starbucks lekker vinden zijn in hun ogen volslagen idioten.
Ik snap het niet. Je wordt toch niet naar binnen gezogen in die winkel waarna ze je met een trechter in je keel dwingen om een kop koffie te drinken? Als mensen het lekker vinden om bij Starbucks iets te halen, waarom niet?
Ik heb het niet geprobeerd uit principe tegen de vertrutting en de verkosmopolitanisering van Nederland.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:42 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Heb je ze allemaal geprobeerd? Alle varianten, in verschillende winkels?
Zo ja: WTF deed je in een Starbucks als je het zo kut vindt?
Zo nee: hoe weet je het dan?
Ook gehypte rotzooiquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:40 schreef dekloonvanzuen het volgende:
Geef mij maar Nespresso.
Klopt wel dat het gehypt is idd, maar het is toch wel een ander verhaal dan starbucks.quote:
Hou dan ook gewoon je muil, als je niet weet waar je over praat.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb het niet geprobeerd uit principe tegen de vertrutting en de verkosmopolitanisering van Nederland.
Jij bent ook niet veel beter, schaap.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:54 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hou dan ook gewoon je muil, als je niet weet waar je over praat.
Ts = een kutuser
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:51 schreef vogelkooi het volgende:
doe mij maar en : 13 shot venti soy hazelnut vanilla cinnamon white mocha with extra white mocha and caramel.
[ afbeelding ]
RIjOw man, is het in dat gebouwtje gekomen, daar was WEL een gezellig koffiehuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij bent ook niet veel beter, schaap.
Ik ben er wel eens verzeild geraakt en heb er toen een Chai latte besteld, dat vond ik zo lekker dat ik er later nog vaker ben geweest. Ben ik nu een slecht mens?quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:13 schreef Nepthys het volgende:
[..]
-Geeft aanleiding tot het pronken met buitenlandervaring in hippe/verre plaatsen. 'Starbucks? Oh ja, toen ik in New York/Singapore/Dubai was kwam ik daar ook elke dag'
-Het groene imago dat ze zichzelf aan proberen te meten met fair trade producten, recyclen etc.
En dat leidt natuurlijk ook gewoon tot een hoop kuddegedrag van mensen die daar bij willen horen.
Als ik tussen dat en Starbucks proberen moet kiezen zou ik inderdaad het eerste doen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:58 schreef Triptamine het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt je oordeel al klaar over een multinational, zonder zijn product(en) te proberen. Gewoon omdat je tegen het "imago"() bent.
Kop een trein, wss vind je dat nog leuk ook
Zeg ik dat dan? Nee: Ik zeg alleen dat het debiel is een mening te vormen over wat dan ook, als je het nog nooit geprobeerd hebt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als ik tussen dat en Starbucks proberen moet kiezen zou ik inderdaad het eerste doen.
Verkeerde pillen ingenomen zeker? Waarom zou ik me moeten overgeven aan een multinational die idiocratie propageert?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:59 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens verzeild geraakt en heb er toen een Chai latte besteld, dat vond ik zo lekker dat ik er later nog vaker ben geweest. Ben ik nu een slecht mens?
Hippie-alert!quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:32 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Het gaat erom dat Starbucks evil isDie grote ketens verpesten het voor kleinere koffiewinkels, alles hetzelfde. Dezelfde McDonalds, H&M, Starbucks, KFC, Burger King in iedere stad.
Ik ventileer wel vaker meningen over multinationals, maar ik vind Starbucks ECHT geen toevoeging.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:05 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Nee: Ik zeg alleen dat het debiel is een mening te vormen over wat dan ook, als je het nog nooit geprobeerd hebt.
En ik zou zeggen maak de keus, doe het!
Je weet niet waar je het over hebt, je hebt het zelf nog nooit geproefd. Dus houd gewoon je muil dicht en ga weer treinfappen. Daar ben je goed inquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ventileer wel vaker meningen over multinationals, maar ik vind Starbucks ECHT geen toevoeging.
Dan kun je net zo goed flensjes pakken, het met kaas en salami dresseren en het pizza noemen.
Ah, je bent een echte rebel. Heb je ook een Che Guevara shirtje?quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb het niet geprobeerd uit principe tegen de vertrutting en de verkosmopolitanisering van Nederland.
En probeer me ook niet de Coffee Company in te jagen, want die is geen fuck beter.
Ja inderdaad, wat een onwijze kutuserquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:11 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ah, je bent een echte rebel. Heb je ook een Che Guevara shirtje?
Nog nooit een Starbucks van binnen gezien of een versnapering daar aangeschaft, maar wel vinden dat het een kutzaak is die 'goedkope troep' verkoopt.
Scorebordjournalist.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:11 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Je weet niet waar je het over hebt, je hebt het zelf nog nooit geproefd. Dus houd gewoon je muil dicht en ga weer treinfappen. Daar ben je goed in
quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Scorebordjournalist.![]()
Alleen omdat ik een trein als UI heb, betekent het dat ik hele dagen bezig ben met treinfappen?![]()
Gast, ga je bedrading eens laten nakijken.
Moet je niet opschieten?quote:
Je vindt Starbucks-koffie (of het het predikaat koffie waardig is laat ik in het midden) lekker of niet, fair enough, maar multinationals evil noemen = hippie-alert.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, geen hippie-alert.
Een algemene waarschuwing dat de idiocratie doorslaat.
Ik heb niets tegen multinationals, maar de manier waarop Starbucks opereert is gewoon plain evil.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:20 schreef LuxAeterna het volgende:
[..]
Je vindt Starbucks-koffie (of het het predikaat koffie waardig is laat ik in het midden) lekker of niet, fair enough, maar multinationals evil noemen = hippie-alert.
Je begrijpt dat het de mensen zelf zijn die kuddegedrag vertonen en dat Starbucks daar alleen maar gebruik van maakt om tegen woekerprijzen meuk te verkopen? Jij vindt dat Starbucks evil is omdat mensen niet in staat zijn zelf na te denken?quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen multinationals, maar de manier waarop Starbucks opereert is gewoon plain evil.
Ik vind het gewoon absurd en dom dat iedereen als een malle naar Starbucks gaat alleen omdat ze een celeb zo een drankje zagen proberen. Ik ageer niet tegen multinationals, ik ageer tegen een multinational dat aanzet tot idioot kuddegedrag, meer niet.![]()
Jij hebt makkelijk praten, jij hebt toch altijd vertraging.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Moet je niet opschieten?
Je volgende vliegtuig naar New York vertrekt over 5 uur. Ga hem halen nu het nog kan.
Vergeet niet terug te schrijven.
Ja, steengoede marketing is inderdaad evil.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen multinationals, maar de manier waarop Starbucks opereert is gewoon plain evil.
Ik hoef tenminste niet in te checken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:24 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten, jij hebt toch altijd vertraging.
Word eens wakker uit die hypnose.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:26 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja, steengoede marketing is inderdaad evil.
Simpel:quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik hoef tenminste niet in te checken.
Nu jij weer.
"Yeah, cos it's like, the multinationals are bad dude, i mean like, really bad"quote:
Antwoord 1: Inderdaad, wanproduct van de digitaal incompetente overheid.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:27 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Simpel:
OV-Chipkaart
![]()
Dude serieus: Ga het eerst eens zelf proeven/proberen voordat je een mening vormt.
Juist, toen ik in Spanje was vanwege een politiek reisje (goed gezelschap, dacht ik) zaten al mijn reizigers elke dag in Starbucks. Continu als men Starbucks zag wilde men iets daar kopen. Het is werkelijk krankzinnig hoeveel Starbucks voor haar producten vraagt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:13 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Hou dan ook gewoon je op totaal niks gebaseerde mening voor je, stomme boerenlulquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Antwoord 1: Inderdaad, wanproduct van de digitaal incompetente overheid.
Antwoord 2: Not on my life.
Heerlijk hoe je me woorden in de mond legt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:28 schreef Triptamine het volgende:
[..]
"Yeah, cos it's like, the multinationals are bad dude, i mean like, really bad"
/hippieofyles2mode off
Het is idd debiel duur. Maar ik kom er toch bijna nooitquote:
Ik zie nog steeds een gefrustreerd mannetje wat een mening heeft gebaseerd op niks. Op een paar vooroordelen op zijn meest. Dan heb je dus een mening van niksquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heerlijk hoe je me woorden in de mond legt.
Of misschien lees je gewoon over mijn reacties heen.
Just be that way.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:31 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Het is idd debiel duur. Maar ik kom er toch bijna nooit
Of jij over die van mij?quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heerlijk hoe je me woorden in de mond legt.
Of misschien lees je gewoon over mijn reacties heen.
Maak ik zelf wel uit.quote:
*zucht*quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:32 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds een gefrustreerd mannetje wat een mening heeft gebaseerd op niks. Op een paar vooroordelen op zijn meest. Dan heb je dus een mening van niks
*zucht*(quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
*zucht*
Ik probeer geen gelijk te halen, ik ben alleen die Starbucks-hype kotsbeu en ik hoop dat die zo snel mogelijk overwaait.
Wie is hier nou de gast, gast?quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:37 schreef Triptamine het volgende:
[..]
*zucht*()
Gast, snap je mijn punt nou niet, of ben je gewoon achterlijk?
Neem het vliegtuig naar New York, ze zitten op je te wachten.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:37 schreef Triptamine het volgende:
en nu ga ik, ik ga effe met de trein naar de coffee corner.
(, i'd rather die )
Wat is er evil aan koffie verkopen? En als blijkt dat veel mensen je koffie kopen meer vestigingen openen, eerst in andere steden en daarna in andere landen? Starbucks, McDonald's en Burger King zijn allemaal met een vestiging begonnen, net als het koffiehuis van Ome Jaap.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Inderdaad, ze hebben sinds afgelopen weekend alle Nederlanders al over de vloer gehad daar. De NS moest extra treinen inzetten om alle bezoekers van Starbucks te kunnen vervoeren.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon absurd en dom dat iedereen als een malle naar Starbucks gaat alleen omdat ze een celeb zo een drankje zagen proberen. Ik ageer niet tegen multinationals, ik ageer tegen een multinational dat aanzet tot idioot kuddegedrag, meer niet.![]()
Die hype kan me niet schelen, maar ik hoop wel dat er nog eens een Starbucksfiliaal hier in de buurt komtquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
*zucht*
Ik probeer geen gelijk te halen, ik ben alleen die Starbucks-hype kotsbeu en ik hoop dat die zo snel mogelijk overwaait.
Gaap, jij ook al?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:30 schreef Metal_Mart het volgende:
Ongelooflijk. Een bedrijf heeft gewoon een goed concept, veel mensen vinden hun producten goed / lekker en dan gaan er weer een stelletje boomknuffelende malloten daartegen ageren omdat dat 'kuddegedrag' zou zijn. Want ze zijn zelf zo lekker individualistisch.
Dat Starbucks een meerprijs durft te vragen voor hun synthetische misbrouwsels. That's just plain evil.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat is er evil aan koffie verkopen? En als blijkt dat veel mensen je koffie kopen meer vestigingen openen, eerst in andere steden en daarna in andere landen? Starbucks, McDonald's en Burger King zijn allemaal met een vestiging begonnen, net als het koffiehuis van Ome Jaap.
En waarom is het evil die meerprijs te vragen? Een BMW M3 is ook duurder en bevat meer technologie dan een Citroën 2CV, en staat nog verder van het oorspronkelijke auto-ontwerp van meneer Benz af. Maakt BMW dat ook meer evil dan Citroën?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat Starbucks een meerprijs durft te vragen voor hun synthetische misbrouwsels. That's just plain evil.
Nee, dat is compleet iets anders.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En waarom is het evil die meerprijs te vragen? Een BMW M3 is ook duurder en bevat meer technologie dan een Citroën 2CV, en staat nog verder van het oorspronkelijke auto-ontwerp van meneer Benz af. Maakt BMW dat ook meer evil dan Citroën?
Kerel, je hebt het nog nooit geproefd, dus wat lul je nou? Ben je zo'n non-conformist?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat Starbucks een meerprijs durft te vragen voor hun synthetische misbrouwsels. That's just plain evil.
Ja, ik ben non-conformist en ik ben er blij mee.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:59 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Kerel, je hebt het nog nooit geproefd, dus wat lul je nou? Ben je zo'n non-conformist?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, ik ben non-conformist en ik ben er blij mee.
Dat je niet snapt waarom mensen Starbucks kopen maakt het bedrijf nog niet een onderneming geleid door Satan zelfquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, dat is compleet iets anders.
Ik snap niet dat de 'innovatie' van Starbucks rijkelijk beloond moet worden.
+ de hype is echt belachelijk.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:15 schreef Dennis_enzo het volgende:
Sommige dingen bij Starbucks zijn best lekker, maar die brouwsels koffie noemen is een belediging voor echte koffie. Zo, dat vat alles wel samen.
Royale triestheidquote:"Ik begon echt te gillen toen ik het hoorde", zegt Lisa (14) uit Driebergen, "zó blij was ik." Lisa houdt niet echt van koffie, maar toch is ze fan van Starbucks.
Lisa - ze wil niet met haar achternaam in het nieuws- leest veel over "beroemde mensen", vertelt ze. En die staan vaak op de foto met een grote Starbucksbeker. Daarom houdt Lisa van Starbucks. Haar vader Arie (58) ging mee naar Utrecht. Zelf heeft hij "niet zoveel" met de koffieketen, "behalve het geluk op het gezicht van Lisa".
"Dit ga ik niet dagelijks doen. Als je er nuchter naar kijkt, is 4,45 euro voor een kopje koffie natuurlijk te duur. Maar soms wil ik graag bedrogen worden."
Nou nou, zo rigoreus ben ik ook alweer niet om dat te denken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat je niet snapt waarom mensen Starbucks kopen maakt het bedrijf nog niet een onderneming geleid door Satan zelf
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:05 schreef Metal_Mart het volgende:
Welke hype heeft men het hier over? Heeft het NOS Journaal geopend met de opening van het Starbucks-filiaal? Liggen de Starbucks-junks schreeuwend te wachten op het caffeine-shot?
Het was gewoon druk de eerste dag van de opening. Wat raar voor het tweede filiaal van een wereldberoemde keten.Dan wordt er één 14-jarig meisje geinterviewd die het wel hip vindt en hop: het is een hype volgens een aantal mensen.
Je kunt natuurlijk beter een heel obscuur koffiehuis hebben waar zo min mogelijk mensen komen, waar de koffie misschien wel een hele Euro goedkoper is. Maar dan drink je tenminste 'echte' koffie. Wat is overigens die echte koffie?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:05 schreef Metal_Mart het volgende:
Welke hype heeft men het hier over? Heeft het NOS Journaal geopend met de opening van het Starbucks-filiaal? Liggen de Starbucks-junks schreeuwend te wachten op het caffeine-shot?
http://www.brandmeesters.(...)/winkels_Utrecht.htmquote:Al sinds 1994 is Brandmeester's gespecialiseerd in het op kleine schaal branden van de beste (in eigen huis bereide) espressomelanges, evenals een rijk assortiment Arabica bonen uit alle delen van de wereld: Brazilië, Colombia, Costa Rica, Guatemala, Indonesië, Kenia, Papua Nieuw Guinea en vele andere landen. Een paar keer per jaar, en alleen op bestelling verkrijgbaar, branden wij Jamaica Blue Mountain en Alto Grande uit Puerto Rico; deze koffies zijn de beste Grand Cru’s in de wereld van koffie.
Het assortiment koffie dat wij selectief en met zorg inkopen wordt door onze koffiebranders elke dag zintuiglijk gebrand. Het brandproces wordt niet gestuurd door een computer, maar met onze zintuigen: met onze ogen en onze neus. Met onze ogen lezen we het uiterlijk, met de neus het binnenste van de koffie. En omdat wij onze koffies in kleine porties in kleine branders bereiden, hebben wij directe controle over de kwaliteit van onze koffies. Kwaliteit hangt namelijk af van de snelheid van handelen, het moment suprême.
Snelheid van handelen is de basis van een mooi doelpunt. Het mooiste doelpunt wordt echter intuïtief gescoord, uit intuïtie, dankzij jarenlange ervaring en de passie voor het vak. Door onze ervaring kunnen we onze koffies lezen, begrijpen en transformeren. Deze zintuigelijke wijze van branden geeft onze koffie extra karakter en finesse. Onze branding is ook niet een reactief proces, maar veel meer een creatief proces. De chef-kok noemt het haute cuisine, wij speciality roasting. Want bij beide ambachten draait het om de superieure, vers bereide kwaliteit van elke soort en origine.
Koffie is als wijn: oogst, klimaat, grondsoort, zelfs de ligging van de plantage en de manier van verwerken bepalen het individuele karakter van elke koffiesoort. De invloed van deze bodemfactoren en het microklimaat, i.e. terroir, maakt elke koffiesoort anders. Houdt u van een geurige, milde of juist van een karaktervolle of zoete koffie, Brandmeester’s heeft ‘m en wij adviseren u gaarne; want smaak op maat is ons motto. Er is keuze uit meer dan vijftien soorten koffie, die wij -indien gewenst- ter plekke voor u malen, zo fijn of zo grof als vereist is voor de door u gebruikte zetmethode(n).
Omdat superieure koffie en thee staan en vallen bij de kwaliteit van de bereiding ervan, levert Brandmeester’s alles wat u nodig hebt voor het bereiden van de allerbeste koffie, espresso en thee; elke zetmethode, alle accessoires en een indrukwekkend assortiment Italiaanse en ook Zwitserse espressomachines. Want wie een espressomachine wil kopen kan in onze winkels in Amsterdam, Haarlem en Utrecht geheel vrijblijvend een demonstratie krijgen van elke machine. Wij realiseren ons dat de aanschaf van een espressomachine niet gemakkelijk is en dat het gebruik ervan soms ook enige uitleg vraagt.
Brandmeester’s is een kenniscentrum over espresso, koffie, thee en alle bereidingsmethoden voor deze edele dranken. Onze proeverij en espressobar, onze demonstratieruimte, onze brochures en vitrines geven de klant de gelegenheid alles te leren over Brandmeester’s Koffie; over hoe deze wordt geteeld, geplukt en verwerkt; over de zorg waarmee wij onze bonen inkopen, vers branden en tot verschillende melanges samenstellen.
Het is ons doel om van elke klant een connaisseur te maken op het gebied van de superieure bereiding van koffie en thee, en espresso in het bijzonder.
Dat is niet van toepassing op mij.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:05 schreef Metal_Mart het volgende:
Het was gewoon druk de eerste dag van de opening. Wat raar voor het tweede filiaal van een wereldberoemde keten.Dan wordt er één 14-jarig meisje geinterviewd die het wel hip vindt en hop: het is een hype volgens een aantal mensen.
Je kunt natuurlijk beter een heel obscuur koffiehuis hebben waar zo min mogelijk mensen komen, waar de koffie misschien wel een hele Euro goedkoper is. Maar dan drink je tenminste 'echte' koffie. Wat is overigens die echte koffie?
Zie bovenstaand bericht van mij.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:09 schreef Aestivate het volgende:
Zoveel woorden aan een fucking "koffie"zaak vuilmaken.
Ik zet koffie maar even tussen haakjes zodat ik niet weer aangevallen wordt door hersenloze meelopers die ergens gelezen hebben dat ze bij StarBucks geen goeie koffie hebben, maar er zelf nog nooit geweest zijn.
Vandaar dat jij naar Starbucks gaatquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:19 schreef Mylene het volgende:
Lekker boeiend zeg.
Oh ja, ik lust geen koffie.
Wat wil je met 600 kcal voor een 'koffie'. Terwijl echte koffie geen calorieën bevat.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:03 schreef PietPrak het volgende:
Starbucks hype met beroemdheden die met een starbucks beker in hun hand lopen.
Ik associeer Starbucks met dikke Amerikanen. Tenminste dat viel mij de laatste keer op toen ik in Amerika was.
Ik ben er nooit geweest.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Vandaar dat jij naar Starbucks gaat
Het is zeker een aanrader als je geen koffie lustquote:
Prima verwoordt. Ik sluit mij hier helemaal bij aan..quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is niet van toepassing op mij.
Ik had al geen hoge pet op van die 'hippe koffiehuisjes' waar kosmopolitische trutten hun tijd graag spenderen omdat dat in Amerika ook zo is. Starbucks doet nu de emmer overlopen door stations ook te laten overspoelen van dat soort uitschot.
Mijn haat tegen Starbucks was al zachtjes aan het voortkabbelen en sinds donderdag is dat alleen maar verder opgelaaid.
Drinkt Ekdom Starbucks "koffie" ?!quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Doe mij eens zo'n lekkere beker Starbucks!
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Doe mij eens zo'n lekkere beker Starbucks!
Dit is bloedserieus.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:51 schreef RobertVH het volgende:
Ik heb deel 1 niet gelezen, maar is dit nu serieus of gewoon 1 grote grap?![]()
''ik haat starbucks *stampt met voeten* "
![]()
En je hebt ook gezegd dat je nog nooit Starbucks hebt gedronken. En je betoog dat Starbucks evil is heb ik ook nog niet verder zien komen dan dat het komt omdat ze melkdrankjes met een smaakje verkopen voor een redelijk hoge prijsquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit is bloedserieus.
Lees gewoon deel 1 en deel 2, ik heb toch samen met anderen uitgelegd waarom Starbucks goor is?
Ben ik ook nooit van plan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En je hebt ook gezegd dat je nog nooit Starbucks hebt gedronken.
Ik ben het niet eens met de benaming melkdrankjes (teveel eer), maar goed.quote:En je betoog dat Starbucks evil is heb ik ook nog niet verder zien komen dan dat het komt omdat ze melkdrankjes met een smaakje verkopen voor een redelijk hoge prijs
Gast je kan ook gewoon te ver gaan. Het is maar een winkel en er is maar 1 van in Utrecht.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit is bloedserieus.
Lees gewoon deel 1 en deel 2, ik heb toch samen met anderen uitgelegd waarom Starbucks goor is?
En binnenkort vind je die stinkzaak ook in Amsterdam, Rotterdam, Leiden en Den Haag.quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:40 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Gast je kan ook gewoon te ver gaan. Het is maar een winkel en er is maar 1 van in Utrecht.
Ik moet alleen nog een ludieke actie verzinnen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 02:46 schreef Siniti het volgende:
Ik schaar mij bij de Starbucks-haters. Koffie is koffie. Je lust het of niet. Dat al die zullebritties starbucks drinken maakt het niet tof als jij het ook drinkt.
Paar ghettoblasters kopen en de starbucks rickrollenquote:Op maandag 10 augustus 2009 03:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog een ludieke actie verzinnen.
Algehele vrijheid is slechts betrekkelijk.
HTF weet je dat ik Rick Astley zeer hoog heb zitten?quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
Paar ghettoblasters kopen en de starbucks rickrollen![]()
![]()
Dus Starbucks helpt willens en wetens koffiezaken om zeep omdat mensen die geen koffie lusten bij Starbucks een drankje kopen dat geen koffie is?quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Maar toch blijf ik erbij dat Starbucks scrupuleus probeert de kleine koffieketens naar de kloten helpt door troep te vermarkten onder eufemistische benamingen.
jezus wat een trieste zooiquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:46 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
+ de hype is echt belachelijk.
[..]
Royale triestheid
In Groot-Brittanië hadden ze al een grote speler in de lokale markt, Seattle Company Coffee, om laten vallen. Starbucks gaat over lijken voor een zo groot mogelijke omzet en winst, gevaarlijke geldwolven die daar aan het werk zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus Starbucks helpt willens en wetens koffiezaken om zeep omdat mensen die geen koffie lusten bij Starbucks een drankje kopen dat geen koffie is?
Eensch.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:06 schreef Lub_ya het volgende:
Ik vind Starbucks zo overhyped net als Ben & Jerry's.
Er zijn echt ontzettend veel mensend ie BK beter vinden..quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:50 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Burgerkings en gewone snackbars vergelijken met McDonalds. Nee dat klopt niet ik vind snackbar voedsel echt ranzig, een mc menu is dat ook maar af en toe is dat nog lekker. Verder is er ook bijna niemand die zegt ik vind burgerking lekkerder dan McDonalds.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |