Dit is bloedserieus.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:51 schreef RobertVH het volgende:
Ik heb deel 1 niet gelezen, maar is dit nu serieus of gewoon 1 grote grap?![]()
''ik haat starbucks *stampt met voeten* "
![]()
En je hebt ook gezegd dat je nog nooit Starbucks hebt gedronken. En je betoog dat Starbucks evil is heb ik ook nog niet verder zien komen dan dat het komt omdat ze melkdrankjes met een smaakje verkopen voor een redelijk hoge prijsquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit is bloedserieus.
Lees gewoon deel 1 en deel 2, ik heb toch samen met anderen uitgelegd waarom Starbucks goor is?
Ben ik ook nooit van plan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En je hebt ook gezegd dat je nog nooit Starbucks hebt gedronken.
Ik ben het niet eens met de benaming melkdrankjes (teveel eer), maar goed.quote:En je betoog dat Starbucks evil is heb ik ook nog niet verder zien komen dan dat het komt omdat ze melkdrankjes met een smaakje verkopen voor een redelijk hoge prijs
Gast je kan ook gewoon te ver gaan. Het is maar een winkel en er is maar 1 van in Utrecht.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit is bloedserieus.
Lees gewoon deel 1 en deel 2, ik heb toch samen met anderen uitgelegd waarom Starbucks goor is?
En binnenkort vind je die stinkzaak ook in Amsterdam, Rotterdam, Leiden en Den Haag.quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:40 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Gast je kan ook gewoon te ver gaan. Het is maar een winkel en er is maar 1 van in Utrecht.
Ik moet alleen nog een ludieke actie verzinnen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 02:46 schreef Siniti het volgende:
Ik schaar mij bij de Starbucks-haters. Koffie is koffie. Je lust het of niet. Dat al die zullebritties starbucks drinken maakt het niet tof als jij het ook drinkt.
Paar ghettoblasters kopen en de starbucks rickrollenquote:Op maandag 10 augustus 2009 03:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog een ludieke actie verzinnen.
Algehele vrijheid is slechts betrekkelijk.
HTF weet je dat ik Rick Astley zeer hoog heb zitten?quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
Paar ghettoblasters kopen en de starbucks rickrollen![]()
![]()
Dus Starbucks helpt willens en wetens koffiezaken om zeep omdat mensen die geen koffie lusten bij Starbucks een drankje kopen dat geen koffie is?quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Maar toch blijf ik erbij dat Starbucks scrupuleus probeert de kleine koffieketens naar de kloten helpt door troep te vermarkten onder eufemistische benamingen.
jezus wat een trieste zooiquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:46 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
+ de hype is echt belachelijk.
[..]
Royale triestheid
In Groot-Brittaniė hadden ze al een grote speler in de lokale markt, Seattle Company Coffee, om laten vallen. Starbucks gaat over lijken voor een zo groot mogelijke omzet en winst, gevaarlijke geldwolven die daar aan het werk zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus Starbucks helpt willens en wetens koffiezaken om zeep omdat mensen die geen koffie lusten bij Starbucks een drankje kopen dat geen koffie is?
Eensch.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:06 schreef Lub_ya het volgende:
Ik vind Starbucks zo overhyped net als Ben & Jerry's.
Er zijn echt ontzettend veel mensend ie BK beter vinden..quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:50 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Burgerkings en gewone snackbars vergelijken met McDonalds. Nee dat klopt niet ik vind snackbar voedsel echt ranzig, een mc menu is dat ook maar af en toe is dat nog lekker. Verder is er ook bijna niemand die zegt ik vind burgerking lekkerder dan McDonalds.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |