Ik ventileer wel vaker meningen over multinationals, maar ik vind Starbucks ECHT geen toevoeging.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:05 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Nee: Ik zeg alleen dat het debiel is een mening te vormen over wat dan ook, als je het nog nooit geprobeerd hebt.
En ik zou zeggen maak de keus, doe het!
Je weet niet waar je het over hebt, je hebt het zelf nog nooit geproefd. Dus houd gewoon je muil dicht en ga weer treinfappen. Daar ben je goed inquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ventileer wel vaker meningen over multinationals, maar ik vind Starbucks ECHT geen toevoeging.
Dan kun je net zo goed flensjes pakken, het met kaas en salami dresseren en het pizza noemen.
Ah, je bent een echte rebel. Heb je ook een Che Guevara shirtje?quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb het niet geprobeerd uit principe tegen de vertrutting en de verkosmopolitanisering van Nederland.
En probeer me ook niet de Coffee Company in te jagen, want die is geen fuck beter.
Ja inderdaad, wat een onwijze kutuserquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:11 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ah, je bent een echte rebel. Heb je ook een Che Guevara shirtje?
Nog nooit een Starbucks van binnen gezien of een versnapering daar aangeschaft, maar wel vinden dat het een kutzaak is die 'goedkope troep' verkoopt.
Scorebordjournalist.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:11 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Je weet niet waar je het over hebt, je hebt het zelf nog nooit geproefd. Dus houd gewoon je muil dicht en ga weer treinfappen. Daar ben je goed in
quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Scorebordjournalist.![]()
Alleen omdat ik een trein als UI heb, betekent het dat ik hele dagen bezig ben met treinfappen?![]()
Gast, ga je bedrading eens laten nakijken.
Moet je niet opschieten?quote:
Je vindt Starbucks-koffie (of het het predikaat koffie waardig is laat ik in het midden) lekker of niet, fair enough, maar multinationals evil noemen = hippie-alert.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, geen hippie-alert.
Een algemene waarschuwing dat de idiocratie doorslaat.
Ik heb niets tegen multinationals, maar de manier waarop Starbucks opereert is gewoon plain evil.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:20 schreef LuxAeterna het volgende:
[..]
Je vindt Starbucks-koffie (of het het predikaat koffie waardig is laat ik in het midden) lekker of niet, fair enough, maar multinationals evil noemen = hippie-alert.
Je begrijpt dat het de mensen zelf zijn die kuddegedrag vertonen en dat Starbucks daar alleen maar gebruik van maakt om tegen woekerprijzen meuk te verkopen? Jij vindt dat Starbucks evil is omdat mensen niet in staat zijn zelf na te denken?quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen multinationals, maar de manier waarop Starbucks opereert is gewoon plain evil.
Ik vind het gewoon absurd en dom dat iedereen als een malle naar Starbucks gaat alleen omdat ze een celeb zo een drankje zagen proberen. Ik ageer niet tegen multinationals, ik ageer tegen een multinational dat aanzet tot idioot kuddegedrag, meer niet.![]()
Jij hebt makkelijk praten, jij hebt toch altijd vertraging.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Moet je niet opschieten?
Je volgende vliegtuig naar New York vertrekt over 5 uur. Ga hem halen nu het nog kan.
Vergeet niet terug te schrijven.
Ja, steengoede marketing is inderdaad evil.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen multinationals, maar de manier waarop Starbucks opereert is gewoon plain evil.
Ik hoef tenminste niet in te checken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:24 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten, jij hebt toch altijd vertraging.
Word eens wakker uit die hypnose.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:26 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja, steengoede marketing is inderdaad evil.
Simpel:quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik hoef tenminste niet in te checken.
Nu jij weer.
"Yeah, cos it's like, the multinationals are bad dude, i mean like, really bad"quote:
Antwoord 1: Inderdaad, wanproduct van de digitaal incompetente overheid.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:27 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Simpel:
OV-Chipkaart
![]()
Dude serieus: Ga het eerst eens zelf proeven/proberen voordat je een mening vormt.
Juist, toen ik in Spanje was vanwege een politiek reisje (goed gezelschap, dacht ik) zaten al mijn reizigers elke dag in Starbucks. Continu als men Starbucks zag wilde men iets daar kopen. Het is werkelijk krankzinnig hoeveel Starbucks voor haar producten vraagt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:13 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Vooral een statussymbool, lijkt me.
-Het is een relatief dure winkel.
-Geeft aanleiding tot het pronken met buitenlandervaring in hippe/verre plaatsen. 'Starbucks? Oh ja, toen ik in New York/Singapore/Dubai was kwam ik daar ook elke dag'
-Het groene imago dat ze zichzelf aan proberen te meten met fair trade producten, recyclen etc.
En dat leidt natuurlijk ook gewoon tot een hoop kuddegedrag van mensen die daar bij willen horen.
Hou dan ook gewoon je op totaal niks gebaseerde mening voor je, stomme boerenlulquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Antwoord 1: Inderdaad, wanproduct van de digitaal incompetente overheid.
Antwoord 2: Not on my life.
Heerlijk hoe je me woorden in de mond legt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:28 schreef Triptamine het volgende:
[..]
"Yeah, cos it's like, the multinationals are bad dude, i mean like, really bad"
/hippieofyles2mode off
Het is idd debiel duur. Maar ik kom er toch bijna nooitquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |