Je dacht zeker, het is ¤4,60, ik ga het verdomme lekker vinden ook voor dat geld?quote:
Nee het was serieus lekker!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je dacht zeker, het is ¤4,60, ik ga het verdomme lekker vinden ook voor dat geld?
Goed topic trouwens![]()
Wel een stukkie goedkoper.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Koffie van de Shell is ook niet te zuipen trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
In Australië en New Zealand heb ik daar regelmatig koffie gedronken.. goed te doenquote:
Nog steeds 1 euro voor zo'n miezerig bakkie. Ik snap ook niet dat mensen meer dan 2 euro betalen voor een grotere bak koffie van starbucks, alleen omdat het 1 of andere dure naam heeft.quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:51 schreef vogelkooi het volgende:
doe mij maar en : 13 shot venti soy hazelnut vanilla cinnamon white mocha with extra white mocha and caramel.
[ afbeelding ]
RIjZie ook die 2 chickies met hun frappucinoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
Maar daarmee tref je Starbucks niet.quote:
1 euro voor een bakkie slootwater van de Shell is ook niet te begrijpen.Sowieso mensen die koffie uit plastic bekers drinkenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Nog steeds 1 euro voor zo'n miezerig bakkie. Ik snap ook niet dat mensen meer dan 2 euro betalen voor een grotere bak koffie van starbucks, alleen omdat het 1 of andere dure naam heeft.
Maar koffie is dan ook geen kerntaak van Shell.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Koffie van de Shell is ook niet te zuipen trouwens.
nee, vind het spul best lekker. Starbucks ergert me ook niet op dagelijkse basis, NS welquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar daarmee tref je Starbucks niet.
Je zou eerder als een PTSS-maniak een Starbucks-vestiging kort en klein moeten slaan.
Hollend vanaf een treinperron de roltrappen op en vervolgens amok maken.
Als hij de NS boycot treft hij wel dat kutbedrijf dat zorgt voor Starbucks in Nederland.De Starbucks op Utrecht CS is onderdeel van Servex, een dochterbedrijf van de NS.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar daarmee tref je Starbucks niet.
Je zou eerder als een PTSS-maniak een Starbucks-vestiging kort en klein moeten slaan.
Hollend vanaf een treinperron de roltrappen op en vervolgens amok maken.
Zo zijn we allemaal vrolijk. De NS dood, Starbucks doodquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als hij de NS boycot treft hij wel dat kutbedrijf dat zorgt voor Starbucks in Nederland.De Starbucks op Utrecht CS is onderdeel van Servex, een dochterbedrijf van de NS.
NS vind ik nog wel handig, Servex en Starbucks mogen wel dood jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Zo zijn we allemaal vrolijk. De NS dood, Starbucks dood
Ns is handig als je er niet dagelijks in de spits mee reist. Starbucks is wel lekker somsquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
NS vind ik nog wel handig, Servex en Starbucks mogen wel dood ja
Goh, lekker armieterig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:56 schreef Triptamine het volgende:
[..]
nee, vind het spul best lekker. Starbucks ergert me ook niet op dagelijkse basis, NS wel
Door zogenaamde celebs die met zon beker in hun hand op de foto staan in paupermagazines.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:41 schreef PhifeDawg het volgende:
Ondanks het feit dat ik hier op Klaagbaak zit probeer ik toch een serieuze draai aan dit topic te geven.
Ik heb er namelijk wel eens over nagedacht: hoe de fuck kan Starbucks nou zo populair zijn. Ze hebben nooit reclame gemaakt in Nederland. Als ik aan Starbucks denk dan zie ik gewoon een groot koffiefiliaal voor me die je in veel buitenlandse steden hebt, waarom worden 16-jarige meisjes daar nou fan van? Welk imago is er nou verbonden met Starbucks?
Is het dan Senseo-kwaliteit? Ik hou altijd wel van sterke koffie.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:44 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Door zogenaamde celebs die met zon beker in hun hand op de foto staan in paupermagazines.
Sowieso, mensen die 'koffie' denken te vinden in een Starbucks
Starbucks van Senseo-kwaliteit?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:47 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Is het dan Senseo-kwaliteit? Ik hou altijd wel van sterke koffie.
Ja klapmongool ik heb dat spul van de Starbucks nooit gehad. Is het kutter of beter dan Senseo? Iedereen zit het hier af te zeiken.quote:
Ik werk voor een bedrijf,waar ik personeel 6 zakjes suiker en 6 zakjes melk poeder in een plastic bekertje DE machine koffie zie gooienquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
Starbucks, van een goed espresso'tje of verse zwarte koffie gaan het meerendeel van de klanten daar over z'n nek. Dezelfde mensen die Wieckse Rose bier drinken waarschijnlijk, omdat echt bier te bitter is.
Vooral een statussymbool, lijkt me.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:41 schreef PhifeDawg het volgende:
Ondanks het feit dat ik hier op Klaagbaak zit probeer ik toch een serieuze draai aan dit topic te geven.
Ik heb er namelijk wel eens over nagedacht: hoe de fuck kan Starbucks nou zo populair zijn. Ze hebben nooit reclame gemaakt in Nederland. Als ik aan Starbucks denk dan zie ik gewoon een groot koffiefiliaal voor me die je in veel buitenlandse steden hebt, waarom worden 16-jarige meisjes daar nou fan van? Welk imago is er nou verbonden met Starbucks?
Koffie halen voor je collega's, 'zwart, met melk en 2 suiker'.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:09 schreef TheZapster het volgende:
Ik werk voor een bedrijf,waar ik personeel 6 zakjes suiker en 6 zakjes melk poeder in een plastic bekertje DE machine koffie zie gooien
Dat soort mensen moeten gewoon dood.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:13 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Vooral een statussymbool, lijkt me.
-Het is een relatief dure winkel.
-Geeft aanleiding tot het pronken met buitenlandervaring in hippe/verre plaatsen. 'Starbucks? Oh ja, toen ik in New York/Singapore/Dubai was kwam ik daar ook elke dag'
-Het groene imago dat ze zichzelf aan proberen te meten met fair trade producten, recyclen etc.
En dat leidt natuurlijk ook gewoon tot een hoop kuddegedrag van mensen die daar bij willen horen.
Was het maar zwart met melk en 2 suikerquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Koffie halen voor je collega's, 'zwart, met melk en 2 suiker'.
Het is koffie voor mensen die geen koffie lustenquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:35 schreef Nepthys het volgende:
De 'koffie' van Starbucks
Mensen die op Starbucks geilen omdat het zo 'hip' is![]()
maar dat geldt eigenlijk voor zo ongeveer elk willekeurig merk
En die winkels zijn vooral gericht op de Cosmopolitan Skanks, geweldig dit.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:04 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Het is koffie voor mensen die geen koffie lustenIk ken ook van die kansloze types die speciaal naar schiphol reizen om die rotzooi te drinken. Dan ook nog even op de foto, natuurlijk 'toevallig' met het logo zichtbaar op iedere foto.
Dat soort ketens is precies wat ik niet wil zien. Winkelstraten met alleen maar dezelfde winkels... iedere winkelstraat in een grote stad ziet er exact hetzelfde uit.
Bij ons word er iedere 20 minuten nieuwe gehaaldquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:20 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Was het maar zwart met melk en 2 suiker
Uit de magazines en natuurlijk van series als Sex and the City, of waar dronken ze dat ook alweer?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:41 schreef PhifeDawg het volgende:
KLB heeft over het algemeen een pesthekel aan hippe zooi.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:35 schreef Ad_rem het volgende:
Wat een gelul allemaal weer zeg. Starbucks heeft helemaal geen status.
Waarom gaan er zoveel mensen naar McDonalds?
Omdat heelveel mensen het heel lekker vinden...
Bah alle communisten, rode rakkers en calvinistische schrapers hebben weer een bedrijfje om te bashen hoor.Veel plezier terwijl de rest geniet van de frappucino en een stuk lemon cake.
Starbucks heeft wel degelijk een bepaalde hippe status, die dan ook ten volle word uitgebuit door sterren en 15 jarige meisjes alike.. En waarom er zoveel mensen naar de Mc gaan? Snel, voorspelbaar eten overal op A locaties door de hele stad heen.. Als er BurgerKings of gewone snackbars zouden zitten ging ook iedereen dr heen..quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:35 schreef Ad_rem het volgende:
Wat een gelul allemaal weer zeg. Starbucks heeft helemaal geen status.
Waarom gaan er zoveel mensen naar McDonalds?
Omdat heelveel mensen het heel lekker vinden...
Bah alle communisten, rode rakkers en calvinistische schrapers hebben weer een bedrijfje om te bashen hoor.Veel plezier terwijl de rest geniet van de frappucino en een stuk lemon cake.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |