1 2 | Momenteel loopt in F&F de Asielactie voor de [url=www.dierenthuis.nl]Stichting Dierenthuis[/url], waar dieren die kansloos zijn voor adoptie in asiels een permanent plaatsje krijgen en liefdevol worden verzorgd. Het lopende topic vind je [url=www.asielactie.nl]HIER[/url]. De opbrengst (excl. verzendkosten) van deze Vlooienmarkt, waar deze kraam een onderdeel van is, komt geheel ten goede aan deze actie.[/i] |
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Enne tip: als het uitverkocht is of je wil iets aan je openingspost veranderen probeer dat dan dmv een TR (gele driehoekje bovenaan het topic) of een berichtje achterlaten in V&A Feedback
Verder verwelkomen we iedereen en hopen dat het een geslaagde actie wordt
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Misschien voor in de OP
Even de tarieven voor TNT mochten jullie prijzen willen weten.
Briefpost of alles wat dor de brievenbus kan: zoals boeken bijv.
# Minimumformaat: 14 x 9 cm
# Maximumformaat: 38 x 26,5 x 3,2 cm (kaarten: 23,5 x 16,2 cm)
Gewicht EUR
0-20 g. EUR 0,44
20-50 g. EUR 0,88
50-100 g. EUR 1,32
100-250 g. EUR 1,76
250-500 g. EUR 2,20
500 gr.-3 kg. EUR 2,64
Let op, dit is niet verzekerd opsturen dan, dus ook geen track&trace code om je pakket te achterhalen
Wil je hem verzekerd opsture en/of je pakket is te groot voor de brievenbus of zwaarder dan 3 kilo dan geldt het volgende:
Soort pakket Gewicht BTW-vrij
Basis Pakket
0 - 10 kg ¤ 6,75 Incl. Btw
Hierbij wordt er aan de deur een pakket afgeleverd, krijg je een volgcode (3s code) maar ben je nog niet verzekerd in geval van vermissing of beschadiging
Zeker Pakket
0 - 10 kg ¤ 8,61
10 - 30 kg ¤ 12,95
Hierbij wordt ook een pakket afgeleverd, handtekening vereist en pakket is verzekerd tot max 500 euro
Rembours Pakket
0 - 10 kg ¤ 15,11
10 - 30 kg ¤ 19,45
Hierbij moet er dus bij aflevering direct aan de bezorger betaald worden
Meer info: http://www.tntpost.nl/voo(...)even/afmetingen.aspx
Ja, kan wel. Ik zou tinypic.com gebruiken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
Mag ik even schaamteloos vragen waar ik het beste m'n foto's kan uploaden?![]()
Ik zag in het vorige deel als voorbeeld iemand met Imageshack, ik dacht dat dat (vroeger) niet toegestaan was op Fok, maar ik kan het dus gebruiken?
Ik gebruik Photobucket; rete-traag, maar het doet het verder welquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag in het vorige deel als voorbeeld iemand met Imageshack, ik dacht dat dat (vroeger) niet toegestaan was op Fok, maar ik kan het dus gebruiken?
Ik gebruik photobucket!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
Wat later kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:35 schreef Hukkie het volgende:
Weet niet of ik het morgen ga redden, maar wat later kan ook nog wel toch?
Denk niet dat de kans groot is dat iemand 20 boeken afneemt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat later kan natuurlijk ook
Het leek ons alleen leuk om er zoveel mogelijk tegelijk te openen, zodat het echt een soort markt-idee wordt
Dus probeer het te halen en als het echt niet kan, dan wat later gewoon!
Hoe zal ik het doen met mijn wijvenboeken?
Gewoon 1 pakket van maken? Stuk of 20 zijn het er.
Als ik ze per stuk ga verkopen worden de verzendkosten weer zo hoog en kan men ze beter nieuw kopen
Dan maak ik er vier pakketjes van vijf boeken van. Of vijf van vierquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Denk niet dat de kans groot is dat iemand 20 boeken afneemt.
Is primaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:00 schreef Muis006 het volgende:
Horrrrrrrrrloges! Ik ga over lijken ervoor dus achtung.
Verder: is er een modje dat morgen mijn topic op slot wil gooien tot 14.00? Ik zet hem rond 10 uur online!
PM maar het linkje met even erbij dat je een slotje tot 14.00 wilt naar VAcrew, zo zien alle mods het voor als ik ga uitslapenquote:
Zal ik doen!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
PM maar het linkje met even erbij dat je een slotje tot 14.00 wilt naar VAcrew, zo zien alle mods het voor als ik ga uitslapen
* Muis006 gaat ervoor zittenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:10 schreef ElisaB het volgende:
Is Ingetje ergens in rtha hous? Ik heb een verrassing: ik ga zo een foto van mezelf posten
Die zou rond 2330 terugkomen geloof ik.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:10 schreef ElisaB het volgende:
Is Ingetje ergens in rtha hous? Ik heb een verrassing: ik ga zo een foto van mezelf posten
F5. And repeat.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:10 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:10 schreef ElisaB het volgende:
Kan gewoon als 640x480quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:14 schreef Pisces29 het volgende:
Moeten de foto's ook click-able klein zijn (gebeurd dit automatisch?) of kan ik ze gewoon 640x480 posten?
[/kneusmodus]![]()
Ja dan zit iemand ook niet meteen aan het gevoel van "4 moeten" vast. En koopt iemand misschien alsnog 4quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
Oh weet je wat ik doe dan Hara en Co: een prijs per stuk en een prijs per pakketje van vier
Okequote:
Als die van mij nu pas binnenkwam is er iets misquote:
Als je gewoon op back drukt komt het dan niet tevoorschijn??quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
Oh nee....
Heb ik net de hele post bijna klaar, inclusief alle foto's van Maes met alle tassen, beschrijvingen, prijzen, al mijn boeken, beschrijvingen, prijzen...
Krijg ik een PM, klik ik er op, weg post en preview![]()
Arghhhhhhhhhh *haren uit hoofd trekt*
Ik ga weer even opnieuw beginnen...
Het was anders jouw PM...quote:
Af en toe even ctrl+a + ctrl + c doenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
Oh nee....
Heb ik net de hele post bijna klaar, inclusief alle foto's van Maes met alle tassen, beschrijvingen, prijzen, al mijn boeken, beschrijvingen, prijzen...
Krijg ik een PM, klik ik er op, weg post en preview![]()
Arghhhhhhhhhh *haren uit hoofd trekt*
Ik ga weer even opnieuw beginnen...
Nee, dat deed ik meteen!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je gewoon op back drukt komt het dan niet tevoorschijn????
Ahahahahquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was anders jouw PM...
Gofter. Ik ben echt dóm, dat ik er dan op klik
Ik ben er weer even een half uurtje niet, ik ga weer even alles uitzoeken en uittypen!
Huh? Ben jij gewoon heel de tijd ingelogd? En typ je dan ook gewoon in het QuickReply vakje?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:32 schreef conleche het volgende:
csdkj'jv'qj'pqjv'epqijpq'ejvpeqjvpjvpejvpejvojvjev
o bij mij wel ^^^ zie proef opsom.
Baby got back ook niet?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:35 schreef Harajuku. het volgende:
Back heeft bij mij nog nóóit gewerkt
Yep. Ik heb een apple, misschien dat het daaraan ligt??quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Ben jij gewoon heel de tijd ingelogd? En typ je dan ook gewoon in het QuickReply vakje?
En als je daar iets getypt hebt en je klikt op je PM envelop en daarna op BACK, staat dan alles er nog? Bij mij niet, net weer geprobeerd
Nou ja, ik ga weer even bezig. Voordat ik er straks geen zin meer in heb om het allemaal weer opnieuw te doen.
Wilde bui als in 'positief wild'?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:38 schreef poohy het volgende:
Helaas kan ik één artikel minder verkopen voor de asielactie. Mijn vriend en ik hadden gisteravond nogal een wilde bui en nu is de leuning stuk van de bank![]()
![]()
Ook heb ik ons huis doorgespit, maar we hebben wel errug veel troep. Spullen die denk ik niemand wil hebben. Maar gelukkig hebben we wel genoeg spul om een kraampje op te starten
Ik had de fles even in de vriezer gelegd vanmiddag, omdat je Hooghoudt vodka mix rood fruit heel koud moet drinken. Maar ik kon er pas net (quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:35 schreef Harajuku. het volgende:
Gelukkig is Greys wat gedrogeerd door de booze
Ik ben benieuwd hoe je topic er morgen uit zal zien na al die drankquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had de fles even in de vriezer gelegd vanmiddag, omdat je Hooghoudt vodka mix rood fruit heel koud moet drinken. Maar ik kon er pas net () een slokje uit krijgen, omdat hij enorm bevroren was
Ja positief wildquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Wilde bui als in 'positief wild'?
En fijn dat je spullen hebt voor een kraampje!
Ik drink zo goed als nooit, maar áls ik het doe kan ik er meestal wel goed tegenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe je topic er morgen uit zal zien na al die drank
quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:07 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb ene paar boeken die vast niemand wil. ik wil ze immers ook niet
Eigenlijk lijkt het me veel leuker om ook iets ludieks te doen. Ik kan tekenen. Kan je ook iets veilen?
Ik kan voor de hoogste bieder een portret maken van zijn/haar huisdier of kind of zo. Als in een elf-yourself. Alleen heb ik geen tijd om er tig te maken en kan ik zeggen dat ik er twee wil doen. Zou dat ook mogen in V&A?
Ik zal deze maar crossposten
Ik vind ze primaquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:03 schreef Greys het volgende:
En zijn de prijzen voor de boeken een beetje redelijk vinden jullie?
Thanksquote:
Ik denk dat ze op de kat gaan bieden en de boeken links laten liggenquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:06 schreef Greys het volgende:
[..]
ThanksIk heb een beetje op bol.com gekeken wat daar de tweedehandsprijzen zijn.
En ik ga maar geen pakketprijsjes maken, dat doen we dan wel als mensen er meer willen hebben, mooi prijsje maken! Moet ik er nog bij zetten dat ze er meer moeten kopen om de verzendkosten 'voordelig' te maken? Dat snappen ze zelf ook wel toch?
Doe het dan met een mooiere hotdogquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:07 schreef Greys het volgende:
Ben benieuwd of ik die symbolische hotdogs mag verkopen in mijn braderiekraam
Daarmee kopen ze dan meteen een groen kleurtje en tagje, voor vijf euri!
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op de kat gaan bieden en de boeken links laten liggen
Lol ok. Maar dan mogen jullie niet stiekem gaan pmen want dan krijgen ze steeds dubbelquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:09 schreef Greys het volgende:
[..]Er staat duidelijk boven dat die NIET te koop is!
Wil jij anders, als die symbolische hotdogs mogen, dat kraampje runnen met de hotdogs?
Dan heb je ook een kraam!
Oh TOF! Want een apart hotdog kraampje is wel erg leuk!quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lol ok. Maar dan mogen jullie niet stiekem gaan pmen want dan krijgen ze steeds dubbel
Ik hoop het ook! Hoe stond het met die fles vodka?quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh TOF! Want een apart hotdog kraampje is wel erg leuk!
[Asielactie] VERSE HOTDOGS!
Gebruik je dan het tekstje uit mijn post en jouw hotdog plaatje?
Moet je ook het kraampje plaatje er nog even bij zetten he?
En nee tuurlijk gaan wij niet PM-en, jij bent de marktkoopvrouw!
Ik hoop ook wel een hotdog bij je!
Ik kan de laatste máánden juist helemaal niet meer ertegen. Ik loop niet te kotsen of zo maar na 2 glazen van 4,5 % loop ik er al tegenaan te hikken dat ik echt niet nog een glas wilquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:22 schreef Greys het volgende:
Mijn fles(je!) vodka is op!
En ik voel helemaal niets!Grappig he, ik drink echt bijna nooit, maar ik kan er allemachtig goed tegen
[ afbeelding ]
Tuulk, al is het wel akelige concurrentie tov mijn Hamburgerkraampjequote:Op zondag 9 augustus 2009 02:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind je het een plan ja?
Denk je dat het mag? Zal wel toch?
Ik vind het een briljant planquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:05 schreef Greys het volgende:
Vind je het een plan ja?
Denk je dat het mag? Zal wel toch?
Ik heb bij paps & mams gegeten, en dat betekent: flink uitpakken met de toetjes (in dit geval: slagroomijs met verse aardbeien-saus, chocoladesaus en gesuuikerde melk) en daar kan mijn bloedsuikerspiegel niet goed tegen, dus ik stuiter de nacht doorquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat zijn jullie nog laat op trouwens!![]()
Had jij het niet over yoghurt?quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb bij paps & mams gegeten, en dat betekent: flink uitpakken met de toetjes (in dit geval: slagroomijs met verse aardbeien-saus, chocoladesaus en gesuuikerde melk) en daar kan mijn bloedsuikerspiegel niet goed tegen, dus ik stuiter de nacht door
Nee niet sticky!quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:50 schreef rene90 het volgende:
Ik zal het even overleggen met de andere mods, zelf ben ik er niet zo een voorstander van aangezien V&A toch alleen voor het tastbare is. Daarnaast staat er al een sticky topic bovenaan in V&A dus lijkt mij dan wat dubbelop worden.
Ik zal het even neerleggen bij de anderen
quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tuulk, al is het wel akelige concurrentie tov mijn Hamburgerkraampje
Nee joh! Ga jij maar lekker hotdogs verkopenquote:
Neequote:
Nee, jammer he?quote:
En dan stiekem snoepen hequote:Op zondag 9 augustus 2009 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, jammer he?
Maar ik moet nog douchen () en ik wil op tijd zijn, want ik wil naast jouw taartenkraam komen te staan
Oh ja mooi. Ik moet altijd vaak plassen als ik zenuwachtig ben!quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Zetten jullie voor mij ook ff een stoel neer? Dan let ik wel op in geval van sanitaire noodgevallen!
Ik heb stiekem al een mes, bordje en gebaksvorkje in m'n tasquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja mooi. Ik moet altijd vaak plassen als ik zenuwachtig ben!
(Of als ik stiekem met mijn vinger in Muis d'r taarten probeer te prikken!)
Nee hoor. Dan zet je in de fipo toch dat je rond bijv. 20 uur weer terug bent en kan reageren?quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:09 schreef Morretje het volgende:
Ik ben heeeeeeeel hard aan het denken spullen aan het verzamelen.
Ravage heeft in elk geval een kraampje, ik moet nog goed sprokkelen..Laat, ja, ik weet het.
Vanmiddag zijn we er echter niet, is dat een probleem voor de evt bieders? Nee toch?
Tuuuurlijk wel!quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:16 schreef Ravage het volgende:
Is een kraampje met 1 voorwerp wel een kraampje?
Toevoegingquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:35 schreef Greys het volgende:
DIENSTMEDEDELING!
Bericht van de V&A mensen gehad dat ze het toch liever niet hebben, die hotdog-kraam.
V&A is toch voor het 'tastbare' natuurlijk, dus ik begrijp de beslissing
Daarbij mogen we al veel (omdat de fotoshoots en taarten bv normaal ook niet mogen in V&A!) dus het is geheel begrijpelijk dat ze ook een keer een grens moeten stellen.
Wat wel mag: onderaan je kraampje zetten:
"Als er niets voor je bij zit en je wilt onze actie toch steunen, steun ons dan voor een klein bedragje in het lopende sticky topic in F&F." Of iets dergelijks.
Dus geen symbolische dingen te koop stellen.
Zie hierboven!quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:36 schreef Ingetje79 het volgende:
He jammer, ik zag mezelf al lekker in het zonnetje een hotdog oppeuzelen
zo, duidelijkquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie hierboven!
Dan koop je die hotdog bij iemand onderin zijn kraampje!
quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:36 schreef Greys het volgende:
Oh wacht... wacht... ik hoor net dat de donatiehotdog onderaan je kraampje (zoals in mijn voorbeeld) wel mag!
Alleen geen hele hotdog kraam!
quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:37 schreef rene90 het volgende:
[..]
Toevoeging
Een symbolische hotdog mag wel, als het maar niet een gehele kraam wordt (dus ook niet in een topic komen met broodje hamburger, frikandel speciaal etc)
Gelukkig! Een vlooienmarkt is niet compleet zonder een hotdog!quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie hierboven!
Dan koop je die hotdog bij iemand onderin zijn kraampje!
Het zijn echte leren laarzen, maat 40 (ze vallen wat aan de kleine kant) en ze waren bij aankoop nogal prijzig. De originele prijs was 150 euroquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:33 schreef Dipkip het volgende:
Die laarzen kun je best wat meer voor vragen vind ik als het echt leer is.
Welke maat zijn ze?
Hotdogs!? Waar!?quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:48 schreef Greys het volgende:IEDEREEN DIE DAT WIL mag een symbolische hotdog onderin zijn kraampje zetten!
Ik ookquote:
* Cat22 teksten kopieert*quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:56 schreef Greys het volgende:
Cat, iedereen die dat wil kan onderaan zijn kraam zetten:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ZIT ER NIETS VOOR JE BIJ, maar wil je toch onze actie voor Dierenthuis steunen, koop dan een symbolische hotdog (en groen kleurtje voor je FOK!-nick t/m 12 september en tagje!) in deze kraam voor ¤ 5,00!![]()
PM me dan even met als onderwerp HOTDOG en je krijgt het rekeningnummer terug!
[ afbeelding ]
Ik zoek ook nog steedsquote:Op zondag 9 augustus 2009 10:55 schreef Muis006 het volgende:
[GEZ] Swatch dierenhorloge met pandabeer
Daarom moet je op die link klikken,quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:10 schreef Greys het volgende:
Chipsie, ik zou als ik jou was nog iets meer uitleg geven bij die onderste twee dingen, want ik weet bijvoorbeeld al niet wat het is?Een spel? Een CD? Wat is het?
Ohhhhhhhh stom van me, ik had weer niet in de gaten dat het linkjes warenquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Daarom moet je op die link klikken,.
Maar heb het al een beetje aangepast.
Ahaha kan gebeuren,quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh stom van me, ik had weer niet in de gaten dat het linkjes waren![]()
Ik ga er even op klikken en dan meedenken hoeveel je er voor kunt vragen!
Zet je je kattentunneltje ook nog in je kraam?![]()
Dat had ik in het andere topic geantwoord!
Als ik ze met varkentjes heb, dan heb ik er wellicht meer dan één (er zitten nogal wat dubbelen in de collectiequote:Op zondag 9 augustus 2009 12:21 schreef Morretje het volgende:
Oeh oeh, Elisa, heb je ze wel met varkentjes???![]()
![]()
![]()
Oh verdorie, maar ik ben er niet vanmiddag.. Never mind.
De hotdog is de meest loyale hond die ik kenquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:07 schreef Greys het volgende:
Ben benieuwd of ik die symbolische hotdogs mag verkopen in mijn braderiekraam
nieuw zijn ze best duur, ik zou zo rond de 25 gaan, denk ik.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:33 schreef Greys het volgende:
Wat kan ik vragen voor een nieuwe digitale fotolijst, in doos, 7"?
15 euro als richtprijs doen?
Volgens mij mag dat helemaal nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:32 schreef verita het volgende:
Goh, wat 'toevallig': er loopt ook een andere actie? Veiling shirt BV Veendam, voor het goede doel
of ben ik nou aan 't bitchen
Fijne datum uitgekozen idd...quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:32 schreef verita het volgende:
Goh, wat 'toevallig': er loopt ook een andere actie? Veiling shirt BV Veendam, voor het goede doel
of ben ik nou aan 't bitchen
Ze gaan al dichtquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:41 schreef verita het volgende:
Mja, daarbij opent ze ook nog meerdere topics, met verschillende shirts. Kan bijna niet anders dan opzet zijn, zo een uurtje voor 'onze' actie.
Ik weet wel dat ik me niet moet opwinden hierover, maar doe het toch.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hmmnkeee, nog 1 uur en 20 minuten. Genoeg tijd om even naar de pin te lopen en mn hardste onderhandelingsgezicht op te zetten.
TE DUUR!
DAS VEEL TE VEEL VERDEROP LIGT HET VOOR 30 ct!!!
ZOMG ARE YOU KIDDING ME NIEUW ZIJN ZE DUURDER!!!!!!!
* DP in da (flee)market for vaporiser en lush*
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hmmnkeee, nog 1 uur en 20 minuten. Genoeg tijd om even naar de pin te lopen en mn hardste onderhandelingsgezicht op te zetten.
TE DUUR!
DAS VEEL TE VEEL VERDEROP LIGT HET VOOR 30 ct!!!
ZOMG ARE YOU KIDDING ME NIEUW ZIJN ZE DUURDER!!!!!!!
* DP in da (flee)market for vaporiser en lush*
OMG...jeugdsentimentquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:49 schreef Dipkip het volgende:
Maar wacht, er is meer!! Koop NU en je krijgt ook nog deze amazing waterpijp in decoratief kistje!! En voor de eerste koper gooien we er ook nog een pijpje bij!! Laat deze fantastische aanbieding niet aan u voorbij gaan!!!
[ afbeelding ]
Maken we Fok dan niet kapot?quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:59 schreef JJH het volgende:
Ik wil een hotdogs verkopen, maar vervang dat PM stukkie wel ff door een link naar het topic, prima toch?
En hoe laat drukken we met z'n allen op "plaatsen", 14:00 precies?
Ik heb zoooooveel spullen dat men vond dat ik maar drie kraampjes moest openen.quote:
Zal wel loslopenquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:03 schreef Dipkip het volgende:
Nou ik ben benieuwd![]()
Maar idd loopt de boel niet krakend vast als we binnen 10 seconden 30 topics openen?
Cat heeft er echt zin an!quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:00 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga mijn kraampjes de laatste 'once over' geven. Effe checken of alle codes het doen.
JAH! KIJKT U EENS HIERRRRRRRR! DE MOOISTE SPULLEN EN DE BESTE PRODUKTEN VOOR DE LEUKSTE PRIJSJES!!!!!
quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb zoooooveel spullen dat men vond dat ik maar drie kraampjes moest openen.![]()
Ik = vrouw en kan dus multitasken.
Wel blijven opletten, Greysiequote:Op zondag 9 augustus 2009 13:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Cat heeft er echt zin an!![]()
Die digitale fotolijst doe ik maar 15 euro als richtprijs.
Het is niet een heul hoogstaand merk ofzo
Chips, ben je er al uit wat je gaat noemen als richtprijs?
V&A heeft normaal ook al veel meer dan 30 topics!quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:03 schreef Dipkip het volgende:
Nou ik ben benieuwd![]()
Maar idd loopt de boel niet krakend vast als we binnen 10 seconden 30 topics openen?
Ik zou 12,50 doen voor het jasje en voor de tunnel juist iets meer, 4 euro ofzo.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb mijn kraampje op vorige pagina nog even aangepast! [2 nieuwe artikelen,]
Maargoed, het is over éénen en ik heb nog geen richtprijzen.![]()
Ik dacht voor de kruipsluiptunnel iets van 2,50 (), de hondenriem een 5je [of is 7,50 beter?]
Voor het jasje dacht ik eerst, omdat hij nog in goede staat is, aan 15,Zo kan er ook nog afgedingd worden, maar het klinkt zoveel.
Voor de spelletjes heb ik echt geeeeen idee.
Ja dat is ook wel zo, het maakt natuurlijk niet uit of dat allemaal in één subforum zit.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:09 schreef Greys het volgende:
V&A heeft normaal ook al veel meer dan 30 topics!
Oh maar die worden misschien niet allemaal tegelijk geopend idd.
Maar op FOK! worden elke minuut wel wat meer dan 30 topics geopend denk ik?
Dat valt nou ook wel weer mee hoor, er zijn wel eens momenten dat iedereen opeens lemmings meent te moeten openen, maar ik vraag me trouwens af of ze dan wel aan de 30 topics per minuut zitten.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Hmm.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik zou 12,50 doen voor het jasje en voor de tunnel juist iets meer, 4 euro ofzo.
Valt tegen.. sinds 12:00 zijn er nog maar 18 nieuwe topics gemaaktquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik zat mijn eigen kraam ook nog een beetje te tweakenquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wel blijven opletten, Greysie![]()
Zie enkele posts boven je!
Maar meningen zijn welkom,.
quote:ZIT ER NIETS VOOR JE BIJ, maar wil je toch onze actie voor Dierenthuis steunen, koop dan een symbolische hotdog (en groen kleurtje voor je FOK!-nick t/m 12 september en tagje!) in deze kraam voor 5,00!
Kijk dan in DIT topic en roep heel hard HOTDOG!!!
Ja snap ik, maar kinderkleren worden ontzettend veel tweedehands aangeboden dus die leveren niet zo veel op.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Hmm.
Tunnel heb je wel gelijk in, ja. 4 euro idd ofzo.
12,50? Maar hij ziet er zo goed uit,![]()
Maar ik zal er toch nog even over nadenken, dankje!
Ik zal hem even opmeten, echt superlang is 'ie niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik zat mijn eigen kraam ook nog een beetje te tweaken![]()
Vergeten jullie niet allemaal het kraampje plaatje bovenin?
En de [Asielactie] voor je topictitel?
Chips, hoe lang is je kruipsluiptunnel ongeveer? Is het zo'n korte of een wat langere?
Misschien richtprijs 3,50 doen ipv 2,50?
Jasje zou ik wat goedkoper maken, 15 euro is best veel.
Tientje?
En de spellen... wat kost zoiets nieuw? Ik heb op marktplaats gekeken voor je maar daar kan ik het niet vinden!
15 is al de helft van 30quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:16 schreef Greys het volgende:
Chips, bij bv H&M koop je ook leuke jasjes voor kindjes voor 25-30 euro, maar dan zijn ze nieuw.
Dus ik denk dat 15 euro dan net iets te duur is. Maar ze kunnen natuurlijk ook bieden!
Nou he?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:16 schreef poohy het volgende:
Pfff.. bijna eindelijk klaarWat een tijd kost dat nog om alles erop te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |