quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tuulk, al is het wel akelige concurrentie tov mijn Hamburgerkraampje
Nee joh! Ga jij maar lekker hotdogs verkopenquote:
Neequote:
Nee, jammer he?quote:
En dan stiekem snoepen hequote:Op zondag 9 augustus 2009 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, jammer he?
Maar ik moet nog douchen () en ik wil op tijd zijn, want ik wil naast jouw taartenkraam komen te staan
Oh ja mooi. Ik moet altijd vaak plassen als ik zenuwachtig ben!quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Zetten jullie voor mij ook ff een stoel neer? Dan let ik wel op in geval van sanitaire noodgevallen!
Ik heb stiekem al een mes, bordje en gebaksvorkje in m'n tasquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja mooi. Ik moet altijd vaak plassen als ik zenuwachtig ben!
(Of als ik stiekem met mijn vinger in Muis d'r taarten probeer te prikken!)
Nee hoor. Dan zet je in de fipo toch dat je rond bijv. 20 uur weer terug bent en kan reageren?quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:09 schreef Morretje het volgende:
Ik ben heeeeeeeel hard aan het denken spullen aan het verzamelen.
Ravage heeft in elk geval een kraampje, ik moet nog goed sprokkelen..Laat, ja, ik weet het.
Vanmiddag zijn we er echter niet, is dat een probleem voor de evt bieders? Nee toch?
Tuuuurlijk wel!quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:16 schreef Ravage het volgende:
Is een kraampje met 1 voorwerp wel een kraampje?
Toevoegingquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:35 schreef Greys het volgende:
DIENSTMEDEDELING!
Bericht van de V&A mensen gehad dat ze het toch liever niet hebben, die hotdog-kraam.
V&A is toch voor het 'tastbare' natuurlijk, dus ik begrijp de beslissing
Daarbij mogen we al veel (omdat de fotoshoots en taarten bv normaal ook niet mogen in V&A!) dus het is geheel begrijpelijk dat ze ook een keer een grens moeten stellen.
Wat wel mag: onderaan je kraampje zetten:
"Als er niets voor je bij zit en je wilt onze actie toch steunen, steun ons dan voor een klein bedragje in het lopende sticky topic in F&F." Of iets dergelijks.
Dus geen symbolische dingen te koop stellen.
Zie hierboven!quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:36 schreef Ingetje79 het volgende:
He jammer, ik zag mezelf al lekker in het zonnetje een hotdog oppeuzelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |