Ahahahahquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was anders jouw PM...
Gofter. Ik ben echt dóm, dat ik er dan op klik
Ik ben er weer even een half uurtje niet, ik ga weer even alles uitzoeken en uittypen!
Huh? Ben jij gewoon heel de tijd ingelogd? En typ je dan ook gewoon in het QuickReply vakje?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:32 schreef conleche het volgende:
csdkj'jv'qj'pqjv'epqijpq'ejvpeqjvpjvpejvpejvojvjev
o bij mij wel ^^^ zie proef opsom.
Baby got back ook niet?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:35 schreef Harajuku. het volgende:
Back heeft bij mij nog nóóit gewerkt
Yep. Ik heb een apple, misschien dat het daaraan ligt??quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Ben jij gewoon heel de tijd ingelogd? En typ je dan ook gewoon in het QuickReply vakje?
En als je daar iets getypt hebt en je klikt op je PM envelop en daarna op BACK, staat dan alles er nog? Bij mij niet, net weer geprobeerd
Nou ja, ik ga weer even bezig. Voordat ik er straks geen zin meer in heb om het allemaal weer opnieuw te doen.
Wilde bui als in 'positief wild'?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:38 schreef poohy het volgende:
Helaas kan ik één artikel minder verkopen voor de asielactie. Mijn vriend en ik hadden gisteravond nogal een wilde bui en nu is de leuning stuk van de bank![]()
![]()
Ook heb ik ons huis doorgespit, maar we hebben wel errug veel troep. Spullen die denk ik niemand wil hebben. Maar gelukkig hebben we wel genoeg spul om een kraampje op te starten
Ik had de fles even in de vriezer gelegd vanmiddag, omdat je Hooghoudt vodka mix rood fruit heel koud moet drinken. Maar ik kon er pas net (quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:35 schreef Harajuku. het volgende:
Gelukkig is Greys wat gedrogeerd door de booze
Ik ben benieuwd hoe je topic er morgen uit zal zien na al die drankquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had de fles even in de vriezer gelegd vanmiddag, omdat je Hooghoudt vodka mix rood fruit heel koud moet drinken. Maar ik kon er pas net () een slokje uit krijgen, omdat hij enorm bevroren was
Ja positief wildquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Wilde bui als in 'positief wild'?
En fijn dat je spullen hebt voor een kraampje!
Ik drink zo goed als nooit, maar áls ik het doe kan ik er meestal wel goed tegenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe je topic er morgen uit zal zien na al die drank
quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:07 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb ene paar boeken die vast niemand wil. ik wil ze immers ook niet
Eigenlijk lijkt het me veel leuker om ook iets ludieks te doen. Ik kan tekenen. Kan je ook iets veilen?
Ik kan voor de hoogste bieder een portret maken van zijn/haar huisdier of kind of zo. Als in een elf-yourself. Alleen heb ik geen tijd om er tig te maken en kan ik zeggen dat ik er twee wil doen. Zou dat ook mogen in V&A?
Ik zal deze maar crossposten
Ik vind ze primaquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:03 schreef Greys het volgende:
En zijn de prijzen voor de boeken een beetje redelijk vinden jullie?
Thanksquote:
Ik denk dat ze op de kat gaan bieden en de boeken links laten liggenquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:06 schreef Greys het volgende:
[..]
ThanksIk heb een beetje op bol.com gekeken wat daar de tweedehandsprijzen zijn.
En ik ga maar geen pakketprijsjes maken, dat doen we dan wel als mensen er meer willen hebben, mooi prijsje maken! Moet ik er nog bij zetten dat ze er meer moeten kopen om de verzendkosten 'voordelig' te maken? Dat snappen ze zelf ook wel toch?
Doe het dan met een mooiere hotdogquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:07 schreef Greys het volgende:
Ben benieuwd of ik die symbolische hotdogs mag verkopen in mijn braderiekraam
Daarmee kopen ze dan meteen een groen kleurtje en tagje, voor vijf euri!
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op de kat gaan bieden en de boeken links laten liggen
Lol ok. Maar dan mogen jullie niet stiekem gaan pmen want dan krijgen ze steeds dubbelquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:09 schreef Greys het volgende:
[..]Er staat duidelijk boven dat die NIET te koop is!
Wil jij anders, als die symbolische hotdogs mogen, dat kraampje runnen met de hotdogs?
Dan heb je ook een kraam!
Oh TOF! Want een apart hotdog kraampje is wel erg leuk!quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lol ok. Maar dan mogen jullie niet stiekem gaan pmen want dan krijgen ze steeds dubbel
Ik hoop het ook! Hoe stond het met die fles vodka?quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh TOF! Want een apart hotdog kraampje is wel erg leuk!
[Asielactie] VERSE HOTDOGS!
Gebruik je dan het tekstje uit mijn post en jouw hotdog plaatje?
Moet je ook het kraampje plaatje er nog even bij zetten he?
En nee tuurlijk gaan wij niet PM-en, jij bent de marktkoopvrouw!
Ik hoop ook wel een hotdog bij je!
Ik kan de laatste máánden juist helemaal niet meer ertegen. Ik loop niet te kotsen of zo maar na 2 glazen van 4,5 % loop ik er al tegenaan te hikken dat ik echt niet nog een glas wilquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:22 schreef Greys het volgende:
Mijn fles(je!) vodka is op!
En ik voel helemaal niets!Grappig he, ik drink echt bijna nooit, maar ik kan er allemachtig goed tegen
[ afbeelding ]
Tuulk, al is het wel akelige concurrentie tov mijn Hamburgerkraampjequote:Op zondag 9 augustus 2009 02:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind je het een plan ja?
Denk je dat het mag? Zal wel toch?
Ik vind het een briljant planquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:05 schreef Greys het volgende:
Vind je het een plan ja?
Denk je dat het mag? Zal wel toch?
Ik heb bij paps & mams gegeten, en dat betekent: flink uitpakken met de toetjes (in dit geval: slagroomijs met verse aardbeien-saus, chocoladesaus en gesuuikerde melk) en daar kan mijn bloedsuikerspiegel niet goed tegen, dus ik stuiter de nacht doorquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat zijn jullie nog laat op trouwens!![]()
Had jij het niet over yoghurt?quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb bij paps & mams gegeten, en dat betekent: flink uitpakken met de toetjes (in dit geval: slagroomijs met verse aardbeien-saus, chocoladesaus en gesuuikerde melk) en daar kan mijn bloedsuikerspiegel niet goed tegen, dus ik stuiter de nacht door
Nee niet sticky!quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:50 schreef rene90 het volgende:
Ik zal het even overleggen met de andere mods, zelf ben ik er niet zo een voorstander van aangezien V&A toch alleen voor het tastbare is. Daarnaast staat er al een sticky topic bovenaan in V&A dus lijkt mij dan wat dubbelop worden.
Ik zal het even neerleggen bij de anderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |