met buikje kriebelen 15
  met buikje kriebelen 15   

goede doel
 goede doel  

Wat ben jij duur!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:12 schreef Dipkip het volgende:
Je mag komen aaien voor een tientjemet buikje kriebelen 15

Ik zeg net tegen mn vriend dat die dingen misschien verkocht zijn begint ie er over dat we van dat geld ook naar de film hadden gekund. Harteloze zak
goede doel
 Ik ga kittenknuffelsessies verkopen voor 5 euro.
   Ik ga kittenknuffelsessies verkopen voor 5 euro.   

Dan aai ik mn eigen welquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:12 schreef Dipkip het volgende:

Ik zeg net tegen mn vriend dat die dingen misschien verkocht zijn begint ie er over dat we van dat geld ook naar de film hadden gekund. Harteloze zak
goede doel

Bedoel je nu: dan aai ik mezelf welquote:

Maar er is zo oneindig veel van.quote:

Nou, da's dan mooi de timeframe voor de knuffelsessie geld innen en bezoek de deur uit gooien.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:20 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Niet bij mijn haarballen. Aandachtsspanne van exact 20 minuten. Daarna zien ze een vliegje.

quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:12 schreef Dipkip het volgende:

goede doel

Ja daahaaag dan kan ik weer opnieuw beginnen met Slinkse Tactieken Om Fantasy Troep De Huiskamer Uit Te Werken. De laatste draak is net per ongeluk stuk gevallen!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:22 schreef BasOne het volgende:
Tijd om hem te verlaten.
Als ik de boel opruim heb ik nog wel een plaatsje voor je

quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:25 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja daahaaag dan kan ik weer opnieuw beginnen met Slinkse Tactieken Om Fantasy Troep De Huiskamer Uit Te Werken. De laatste draak is net per ongeluk stuk gevallen!!

Dan heb je mazzel, de laatste draak die ik in huis heb gehad was m'n Exquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:25 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja daahaaag dan kan ik weer opnieuw beginnen met Slinkse Tactieken Om Fantasy Troep De Huiskamer Uit Te Werken. De laatste draak is net per ongeluk stuk gevallen!!

*PROEST*quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:28 schreef BasOne het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel, de laatste draak die ik in huis heb gehad was m'n Ex

quote:

quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:28 schreef BasOne het volgende:
Dan heb je mazzel, de laatste draak die ik in huis heb gehad was m'n Ex

Ik woon toch niet in Den Haagquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bedoel je nu: dan aai ik mezelf wel
Of
Dan aai ik mijn eigen poes wel

Als je vriendje nu ook wat deed heb je morgen niet zo'n spierpijnquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:06 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb net mn verhuisdozen getelt en ik ga nu vast een OP in mekaar knutselen voor mn topic morgen, want morgen heb ik spierpijn en wil ik alleen op enter hoeven drukken

hij is alleen wat minder goededoelerig dan ik.
  hij is alleen wat minder goededoelerig dan ik.

Wat moet jij dan een saai sexleven hebben :'pquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:02 schreef Dipkip het volgende:
LOL over vriendje vandaag niets te klagen, die heeft minstens net zo hard gewerkt als ikhij is alleen wat minder goededoelerig dan ik.

quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:06 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb net mn verhuisdozen getelt en ik ga nu vast een OP in mekaar knutselen voor mn topic morgen, want morgen heb ik spierpijn en wil ik alleen op enter hoeven drukken

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zijn?![]() I'm the patron saint of the denial.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.

Wat voor boeken?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:07 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb ene paar boeken die vast niemand wil. ik wil ze immers ook niet
Eigenlijk lijkt het me veel leuker om ook iets ludieks te doen. Ik kan tekenen. Kan je ook iets veilen?
Ik kan voor de hoogste bieder een portret maken van zijn/haar huisdier of kind of zo. Als in een elf-yourself. Alleen heb ik geen tijd om er tig te maken en kan ik zeggen dat ik er twee wil doen. Zou dat ook mogen in V&A?
Ik zal deze maar crossposten

Hoe goed kan je tekenen?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:07 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb ene paar boeken die vast niemand wil. ik wil ze immers ook niet
Eigenlijk lijkt het me veel leuker om ook iets ludieks te doen. Ik kan tekenen. Kan je ook iets veilen?
Ik kan voor de hoogste bieder een portret maken van zijn/haar huisdier of kind of zo. Als in een elf-yourself. Alleen heb ik geen tijd om er tig te maken en kan ik zeggen dat ik er twee wil doen. Zou dat ook mogen in V&A?
Ik zal deze maar crossposten

quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ] Mag ik trouwens ff melden dat we op dit moment over deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zijn? [ afbeelding ]

We gaan zo goed

[ Bericht 6% gewijzigd door Pisces29 op 09-08-2009 13:05:00 (correctie :@) ]Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.

Ik zoek een malien kolder, full plate dragon scale armour, dragonscale helmet en een dragon :quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:01 schreef Greys het volgende:Wat een tussenstand!
Ik heb mijn kraampje klaar voor morgen!

Ga larpen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:59 schreef BasOne het volgende:
Ik zoek een malien kolder, full plate dragon scale armour, dragonscale helmet en een dragon :

Niets meer aan toe te voegen!quote:

Je groen is aangevraagd hoor, gisteravond!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:43 schreef RiesAmaris het volgende:
Ik heb jullie gemaild over de Asiel Actie, geld komt er zo aan!
Edit: geld is overgemaakt

ChipsZak.

ChipsZak.

Tip voor jou, misschien wist je het al, maar; eind augustus [29 en 30] in Ter Apel middeleeuwse dagen incl. kraampjes e.d.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:59 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik zoek een malien kolder, full plate dragon scale armour, dragonscale helmet en een dragon :
 Ik weet dat sowieso Fairbow daar staat maar misschien ook wel meer. Ter Apel is niet ver.
 Ik weet dat sowieso Fairbow daar staat maar misschien ook wel meer. Ter Apel is niet ver.

ChipsZak.

ChipsZak.

.
 . ) in mn kraampje gooien, want mijn kat doet er niks mee.
 ) in mn kraampje gooien, want mijn kat doet er niks mee.

In je kraampje doen!quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Wij hebben overigens ook nog zon tunnel voor katten,.
Kan Dierenthuis daar wat mee? Of kan ik die anders voor 2,50 ofzo () in mn kraampje gooien, want mijn kat doet er niks mee.
 Die verkoop je echt wel!
 Die verkoop je echt wel! 

ChipsZak.

ChipsZak.

Oke! Even foto's maken!quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
In je kraampje doen!Die verkoop je echt wel!
Misschien wil ik hem wel!

http://www.middeleeuws-terapel.nl/programma.phpquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tip voor jou, misschien wist je het al, maar; eind augustus [29 en 30] in Ter Apel middeleeuwse dagen incl. kraampjes e.d.Ik weet dat sowieso Fairbow daar staat maar misschien ook wel meer. Ter Apel is niet ver.

Sorry, het was al laat gisterquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Zet ik het potverdikke onder een spoiler ivm meelezende Dierenthuismensjes...en wat doen jullie

ChipsZak.

ChipsZak.

I know,quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:48 schreef BasOne het volgende:
[..]
http://www.middeleeuws-terapel.nl/programma.php
Het zal de 30ste worden want de 29ste ga ik naar een modelbouw beurs
 Ik ken de site
 Ik ken de site  .
 . .
 .

PICS!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
I know,Ik ken de site
.
Ben d'r vorig jaar ook geweest en heb d'r nog een jurk gekocht.

ChipsZak.

ChipsZak.

Clickyquote:

. Maar de bovenkant is dus zwart met gouden rand.
 . Maar de bovenkant is dus zwart met gouden rand.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |