Wat ben jij duur!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:12 schreef Dipkip het volgende:
Je mag komen aaien voor een tientjemet buikje kriebelen 15
![]()
Ik zeg net tegen mn vriend dat die dingen misschien verkocht zijn begint ie er over dat we van dat geld ook naar de film hadden gekund. Harteloze zak![]()
goede doel
Dan aai ik mn eigen welquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:12 schreef Dipkip het volgende:
![]()
Ik zeg net tegen mn vriend dat die dingen misschien verkocht zijn begint ie er over dat we van dat geld ook naar de film hadden gekund. Harteloze zak![]()
goede doel
Bedoel je nu: dan aai ik mezelf welquote:
Maar er is zo oneindig veel van.quote:
Nou, da's dan mooi de timeframe voor de knuffelsessie geld innen en bezoek de deur uit gooien.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:20 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Niet bij mijn haarballen. Aandachtsspanne van exact 20 minuten. Daarna zien ze een vliegje.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:12 schreef Dipkip het volgende:
![]()
goede doel
Ja daahaaag dan kan ik weer opnieuw beginnen met Slinkse Tactieken Om Fantasy Troep De Huiskamer Uit Te Werken. De laatste draak is net per ongeluk stuk gevallen!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:22 schreef BasOne het volgende:
Tijd om hem te verlaten.
Als ik de boel opruim heb ik nog wel een plaatsje voor je
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:25 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja daahaaag dan kan ik weer opnieuw beginnen met Slinkse Tactieken Om Fantasy Troep De Huiskamer Uit Te Werken. De laatste draak is net per ongeluk stuk gevallen!!
Dan heb je mazzel, de laatste draak die ik in huis heb gehad was m'n Exquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:25 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja daahaaag dan kan ik weer opnieuw beginnen met Slinkse Tactieken Om Fantasy Troep De Huiskamer Uit Te Werken. De laatste draak is net per ongeluk stuk gevallen!!
*PROEST*quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:28 schreef BasOne het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel, de laatste draak die ik in huis heb gehad was m'n Ex
quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:28 schreef BasOne het volgende:
Dan heb je mazzel, de laatste draak die ik in huis heb gehad was m'n Ex
Ik woon toch niet in Den Haagquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bedoel je nu: dan aai ik mezelf wel
Of
Dan aai ik mijn eigen poes wel
![]()
Als je vriendje nu ook wat deed heb je morgen niet zo'n spierpijnquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:06 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb net mn verhuisdozen getelt en ik ga nu vast een OP in mekaar knutselen voor mn topic morgen, want morgen heb ik spierpijn en wil ik alleen op enter hoeven drukken
Wat moet jij dan een saai sexleven hebben :'pquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:02 schreef Dipkip het volgende:
LOL over vriendje vandaag niets te klagen, die heeft minstens net zo hard gewerkt als ikhij is alleen wat minder goededoelerig dan ik.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:06 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb net mn verhuisdozen getelt en ik ga nu vast een OP in mekaar knutselen voor mn topic morgen, want morgen heb ik spierpijn en wil ik alleen op enter hoeven drukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zijn?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Wat voor boeken?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:07 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb ene paar boeken die vast niemand wil. ik wil ze immers ook niet
Eigenlijk lijkt het me veel leuker om ook iets ludieks te doen. Ik kan tekenen. Kan je ook iets veilen?
Ik kan voor de hoogste bieder een portret maken van zijn/haar huisdier of kind of zo. Als in een elf-yourself. Alleen heb ik geen tijd om er tig te maken en kan ik zeggen dat ik er twee wil doen. Zou dat ook mogen in V&A?
Ik zal deze maar crossposten
Hoe goed kan je tekenen?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:07 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb ene paar boeken die vast niemand wil. ik wil ze immers ook niet
Eigenlijk lijkt het me veel leuker om ook iets ludieks te doen. Ik kan tekenen. Kan je ook iets veilen?
Ik kan voor de hoogste bieder een portret maken van zijn/haar huisdier of kind of zo. Als in een elf-yourself. Alleen heb ik geen tijd om er tig te maken en kan ik zeggen dat ik er twee wil doen. Zou dat ook mogen in V&A?
Ik zal deze maar crossposten
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ] Mag ik trouwens ff melden dat we op dit moment over deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zijn? [ afbeelding ]![]()
![]()
We gaan zo goed![]()
![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Pisces29 op 09-08-2009 13:05:00 (correctie :@) ]Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik zoek een malien kolder, full plate dragon scale armour, dragonscale helmet en een dragon :quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:01 schreef Greys het volgende:Wat een tussenstand!
Ik heb mijn kraampje klaar voor morgen!
Ga larpen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:59 schreef BasOne het volgende:
Ik zoek een malien kolder, full plate dragon scale armour, dragonscale helmet en een dragon :
Niets meer aan toe te voegen!quote:
Je groen is aangevraagd hoor, gisteravond!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:43 schreef RiesAmaris het volgende:
Ik heb jullie gemaild over de Asiel Actie, geld komt er zo aan!
Edit: geld is overgemaakt![]()
Tip voor jou, misschien wist je het al, maar; eind augustus [29 en 30] in Ter Apel middeleeuwse dagen incl. kraampjes e.d.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:59 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik zoek een malien kolder, full plate dragon scale armour, dragonscale helmet en een dragon :
In je kraampje doen!quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Wij hebben overigens ook nog zon tunnel voor katten,.
Kan Dierenthuis daar wat mee? Of kan ik die anders voor 2,50 ofzo () in mn kraampje gooien, want mijn kat doet er niks mee.
Oke! Even foto's maken!quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
In je kraampje doen!Die verkoop je echt wel!
Misschien wil ik hem wel!
http://www.middeleeuws-terapel.nl/programma.phpquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tip voor jou, misschien wist je het al, maar; eind augustus [29 en 30] in Ter Apel middeleeuwse dagen incl. kraampjes e.d.Ik weet dat sowieso Fairbow daar staat maar misschien ook wel meer. Ter Apel is niet ver.
Sorry, het was al laat gisterquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Zet ik het potverdikke onder een spoiler ivm meelezende Dierenthuismensjes...en wat doen jullie![]()
I know,quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:48 schreef BasOne het volgende:
[..]
http://www.middeleeuws-terapel.nl/programma.php
Het zal de 30ste worden want de 29ste ga ik naar een modelbouw beurs
PICS!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
I know,Ik ken de site
.
Ben d'r vorig jaar ook geweest en heb d'r nog een jurk gekocht.
Clickyquote:
Nohh!quote:
Heb mss niet alles gelezen, maar ga je je fooi van deze maand doneren dan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:43 schreef JJH het volgende:
Trouwens vannacht best wel wat fooi opgereden! Bijna twee tientjes!. Bij elkaar nu ruim ¤30. Volgende week weer 2 nachtdiensten in het weekend.
Jepquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb mss niet alles gelezen, maar ga je je fooi van deze maand doneren dan?
quote:
Komt eraan!quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:14 schreef eNaSnI het volgende:
Ik wil ook wel groen, mag ik een PM met rekeningnummer?
Overboeking heef status: verwerkt! Mag ik nu groen?quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:45 schreef Disana het volgende:
Zie je wel, doe ik het toch verkeerd. Er moet dus geboden worden
Tuurlijk!quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:00 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Overboeking heef status: verwerkt! Mag ik nu groen?
Nee, JIJ bedankt!quote:
Volgens mij zit echt íedereen in Vraag&Aanbodquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:00 schreef eNaSnI het volgende:
Doe er wat moois mee! [ afbeelding ]![]()
Wordt er nog af en toe een tussenstand vermeld hier?
Jazekers!quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:00 schreef eNaSnI het volgende:
Doe er wat moois mee! [ afbeelding ]![]()
Wordt er nog af en toe een tussenstand vermeld hier?
-edit-quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:10 schreef Pagan het volgende:
@muis006 Wat een schitterende taarten! Compliment! Strega
Dankjequote:Op zondag 9 augustus 2009 16:10 schreef Pagan het volgende:
@muis006 Wat een schitterende taarten! Compliment! Strega
Prima...je hebt de gegevens nog he?quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik maak het geld voor het servies direct over naar de asielrekening, oké?
Aangezien er geen verzendkosten zijn.
Ik heb net mn quote aangepast,quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Prima...je hebt de gegevens nog he?
Zet er dan wel ff " servies Chips" oid bij
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:40 schreef Pagan het volgende:
TUSSENSTAND
Pagan en Strega hebben al ¤25,50 opgehaald.
Komt er aanquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
Groen is stoer! Mag ik een pm met rekeningnr?
Echt boven verwachtingquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:15 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe vinden de "actie-chicks" de vlooienmarkt tot nu toe gaan? Hadden jullie nog verwachtingen?
Wat knap dat je dat bij hebt gehoudenquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Echt boven verwachting![]()
Nu is er al bijna 500 binnen en er lopen nog biedingen.
Ennieweezj gaan we die 5000 zat halen!
Allemaal dankzij jullie
Wat leuk om te horenquote:
Ja ik vind het ook echt gezelligquote:
Nou en of dat het geslaagd is. En dat bedrag vind ik echt fantastisch.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook echt gezellig![]()
Ik heb geshopt, verkocht en heerlijk hotdogs gegeten, echt een geslaagde Zondag
![]()
En ik vind het zó tof dat het bedrag van vorig jaar ruim is ingehaald![]()
Ik denk dat we +- 700 euro gaan ophalen. 500 hebben we al als ik ing hoorquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:15 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe vinden de "actie-chicks" de vlooienmarkt tot nu toe gaan? Hadden jullie nog verwachtingen?
Ik ga es ff weer tellen zo...eerst ff beppen bij Greys haar kraamquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk dat we +- 700 euro gaan ophalen. 500 hebben we al als ik ing hoor
Donderdag?quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:16 schreef Jessy.G het volgende:
Hoe zit het precies met die vlooienmark? Hebben jullie daar iets mee te maken? Want Alice zei dat er donderdag in ieder geval heel veel mensen komen die dat hebben georganiseerd ofzo!
Komt er aan!quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:21 schreef MelanieA het volgende:
Ikke ook een PM met rekening nummer! Prima actie!!!
Wij niet, wij komen de 12de van volgende maandquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:16 schreef Jessy.G het volgende:
Hoe zit het precies met die vlooienmark? Hebben jullie daar iets mee te maken? Want Alice zei dat er donderdag in ieder geval heel veel mensen komen die dat hebben georganiseerd ofzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |