Vat wel; zo niet, dan moet je mij maar ff een PM sturen, haal ik 'm wel opquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:37 schreef blckbb het volgende:
Ah ok, zal ik 't nog een keertje voor haar vragenze zit nu nog een week in de Canarische Eilanden dus er komt nog geld binnen als 't goed is.
Trouwens iemand al bereid om een bench op te halen in Culemborg? Zoals ik al zei zit mijn moeder momenteel ver weg, dus tegemoetkomen bij de afslag kan momenteel helaas niet

)
 )

Westen van Gelderland, net onder Utrechtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vat wel; zo niet, dan moet je mij maar ff een PM sturen, haal ik 'm wel op
(waar ligt Culemborg)

Ow, het gaat prima met puss! Hij heeft genoten van een weekje vakantie bij pappa&mamma ElisaB; goed gegeten, veel gespeeld, bijgeslapen! Morgen ga ik 'm halen en introduceren bij de rest van de viervoetersquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:39 schreef Harajuku. het volgende:
Elisa, hoe is t met nieuwe Puss

Owwwww, komt goed! Lukt het niet, laat het me dan ff weten per PM, dan zorg ik dat ie opgehaald wordt!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:47 schreef blckbb het volgende:
Westen van Gelderland, net onder Utrecht
http://maps.google.nl/maps?

Hoe groot is de bench? Moet op 12 sept. nml een bench van 1.23 m ook al ophalen en meenemenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:37 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ah ok, zal ik 't nog een keertje voor haar vragenze zit nu nog een week in de Canarische Eilanden dus er komt nog geld binnen als 't goed is.
Trouwens iemand al bereid om een bench op te halen in Culemborg? Zoals ik al zei zit mijn moeder momenteel ver weg, dus tegemoetkomen bij de afslag kan momenteel helaas niet

Jij ging de Veldhovense bench ook halen toch? Mocht alles niet passen dan kan ik die evt van je overnemen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:01 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Hoe groot is de bench? Moet op 12 sept. nml een bench van 1.23 m ook al ophalen en meenemen
Maar ik kan wel een keertje over culemborg naar huis rijden of via culemborg naar een andere bestemming. Maar het is wel handig om te weten of ik straks alle gehaalde dingen weer mee krijg in mn auto

Is ook geen probleem, denk ik. Ik kom de 12e toch met een busje naar het zuiden toe en dan kom ik langs Arnhemquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:01 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Hoe groot is de bench? Moet op 12 sept. nml een bench van 1.23 m ook al ophalen en meenemen
Maar ik kan wel een keertje over culemborg naar huis rijden of via culemborg naar een andere bestemming. Maar het is wel handig om te weten of ik straks alle gehaalde dingen weer mee krijg in mn auto

Ow ok, nou dan haal ik em sowieso wel op en zet ik em in mn berging.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Is ook geen probleem, denk ik. Ik kom de 12e toch met een busje naar het zuiden toe en dan kom ik langs Arnhem
Heb ff je profiel gecheckt
Kut, moet maandag eerst maar eens even die bus vastleggen

quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat denkt iedereen toch heerlijk mee
 Indeed
 Indeed

Gaat goedkomen, duurt nog ruim een maand.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:10 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Ow ok, nou dan haal ik em sowieso wel op en zet ik em in mn berging.
En moeten wij tegen 12 sept. maar ff kijken of het gaat lukken!
@ Cat22. Dat is idd ook nog een optie als die van 1.23m niet in mn auto gaat passen.
Probleem is dat ik niet zeker weet welke (lease) auto ik ga hebben op 12 sept... Dus dat het ff passen of meten wordt. Misschien dat we tzt nog ff moeten PM' en.
@blckbb: ik wil em dus wle ophalen. wanneer komt het uit? Moet het je er al snel vanaf?
Ben redelijk flexibel met rijden. Iig door de weeks.
Aankomende week kan ik ook, behalve vrijdag. Voorkeur voor mij zou dan dinsdag zijn dan zit ik sowieso op de weg. En anders een andere dag. Dan plan ik wel een werkdagje op kantoor in ipv thuis ofzo

Tnx!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:43 schreef RiesAmaris het volgende:
Ik heb jullie gemaild over de Asiel Actie, geld komt er zo aan!
Edit: geld is overgemaakt

Je hebt nog tot morgen 14.00 uurquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:30 schreef Disana het volgende:
Oh gut, ik moet nog een foto maken van hetgeen ik morgen in V&A aan ga bieden!

Oh mooi. Kan ik ook nog verder zoeken, want ik heb behalve één object nog niets gevonden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je hebt nog tot morgen 14.00 uur

)
)

Hou jij je es ff heel gauw in!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:24 schreef BasOne het volgende:
Ok stoppen met doneren, we hebben geen geld meer nofig, wat er nu nog word gedonnerd word doorgeluisd naar mijn bank rekening
(ik wil t-shirt winnen)

Als je nou naakt foto's zou gaan verkopen, misschien dat we dan over de 10k heen komenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hou jij je es ff heel gauw in!
Had je maar meer vertrouwen in ons moeten hebben!

Stort jij 50 euro? krijg jij mn tieten in je mailquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:27 schreef BasOne het volgende:
[..]
Als je nou naakt foto's zou gaan verkopen, misschien dat we dan over de 10k heen komen

Joh, ik heb nog zo'n 40 BBSen liggen en een stuk of wat ballistics. En die gezichtsmeuk en zeep gebruik ik niet. Marktplaats heb ik niet zo'n zin in en op het NL Lush forum mag je alleen maar ruilen. En ik heb al genoe-hoeg!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:02 schreef Greys het volgende:
Catje, hou je je in? Die Lush vind je zelf ook hartstikke fijn en lekker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit

Erg goedkoop voor zo'n intensieve chirurgische ingreepquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Stort jij 50 euro? krijg jij mn tieten in je mail

quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Joh, ik heb nog zo'n 40 BBSen liggen en een stuk of wat ballistics. En die gezichtsmeuk en zeep gebruik ik niet. Marktplaats heb ik niet zo'n zin in en op het NL Lush forum mag je alleen maar ruilen. En ik heb al genoe-hoeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom ik lekker even in jouw Lush-doos kijken.
Ik heb niet echt veel om te verkopen, maar ik heb nog wel wat zelfbeschilderde spullen en een paar boeken. Valt misschien toch me een alle beetjes helpen.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl

Ik vraag niet veel, je weetsquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:44 schreef BasOne het volgende:
[..]
Erg goedkoop voor zo'n intensieve chirurgische ingreep

we hebben onze schuur vandaag opgeruimd om te kijken of er nog wat bij zat voor de actie... En mn vriend heeft ook van die nepwapens voor aan de muur gekocht, je weet wel zoals je ook hebt van LOTR enzo. Zo bot als een deur. Ik helemaal blij dat ik die mocht verpatsen voor de actie, maar het mag niet
  we hebben onze schuur vandaag opgeruimd om te kijken of er nog wat bij zat voor de actie... En mn vriend heeft ook van die nepwapens voor aan de muur gekocht, je weet wel zoals je ook hebt van LOTR enzo. Zo bot als een deur. Ik helemaal blij dat ik die mocht verpatsen voor de actie, maar het mag niet   zo balen!! Zou best wat opbrengen denk ik
  zo balen!! Zou best wat opbrengen denk ik   

Dus je vriend heeft wel wat te koop maar niet voor V&A.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:41 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben heel duidelijk lees ikhet mag dus wel van mn vriend maar mag niet in V&A.

Hebben ze dat gezegd dan? Of stond het in de policy?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:41 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben heel duidelijk lees ikhet mag dus wel van mn vriend maar mag niet in V&A.

Zit daar ook een kill bill zwaard bij?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:40 schreef Dipkip het volgende:
Ik kom even piepen hoorwe hebben onze schuur vandaag opgeruimd om te kijken of er nog wat bij zat voor de actie... En mn vriend heeft ook van die nepwapens voor aan de muur gekocht, je weet wel zoals je ook hebt van LOTR enzo. Zo bot als een deur. Ik helemaal blij dat ik die mocht verpatsen voor de actie, maar het mag niet
zo balen!! Zou best wat opbrengen denk ik
 Zo ja, PM me
 Zo ja, PM me  

http://www.kingofswords.c(...)rai-BRIDE-Sword.htmlquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zit daar ook een kill bill zwaard bij?Zo ja, PM me

Ja, ik weets. In amsterdam zijn die ook gewoon te koop. Maar als die user nou ook 1 te koop heeft, en de opbrengst gaat naar dierenthuis...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:11 schreef BasOne het volgende:
[..]
http://www.kingofswords.c(...)rai-BRIDE-Sword.html

Er staat iets over wapens in de policy dus ik had het voor de zekerheid nagevraagd, ze willen het risico niet nemen. Niet dat er een risico is want voor die sierdingen hoef je bijv. ook geen wapenvergunning te hebben dus het valt niet onder de wapenwet. Mijn vriend hééft namelijk zo'n vergunning en daar word dan bij aangetekent wat we in huis hebben, en de sierdingen vallen daar voor de politie niet onder aldus de politie zelf. Dus ik weet echt zeker dat het voor de wet geen wapen is, maar V&A wil er toch niet aan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Hebben ze dat gezegd dan? Of stond het in de policy?

*huilt omdat het geen kill bill zwaard is*quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Er staat iets over wapens in de policy dus ik had het voor de zekerheid nagevraagd, ze willen het risico niet nemen. Niet dat er een risico is want voor die sierdingen hoef je bijv. ook geen wapenvergunning te hebben dus het valt niet onder de wapenwet. Mijn vriend hééft namelijk zo'n vergunning en daar word dan bij aangetekent wat we in huis hebben, en de sierdingen vallen daar voor de politie niet onder aldus de politie zelf. Dus ik weet echt zeker dat het voor de wet geen wapen is, maar V&A wil er toch niet aan.
Tis geen Kill Bill zwaard (katana is dat toch?) tis een Schotse bijl met bewerkt heft met een of ander beest er op of een trol ofzo. Er zit niet eens een scherpe kant aan zeg maar, helemaal afgerond is het. Oh en een zwaard hebben we ook nog, met metalen schede. Denk dat ze als set wel 50 euro opbrengen, misschien meer, weet niet hoeveel fantasyfreaks we hier hebben op fok.
Bummer

Een battle axequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Er staat iets over wapens in de policy dus ik had het voor de zekerheid nagevraagd, ze willen het risico niet nemen. Niet dat er een risico is want voor die sierdingen hoef je bijv. ook geen wapenvergunning te hebben dus het valt niet onder de wapenwet. Mijn vriend hééft namelijk zo'n vergunning en daar word dan bij aangetekent wat we in huis hebben, en de sierdingen vallen daar voor de politie niet onder aldus de politie zelf. Dus ik weet echt zeker dat het voor de wet geen wapen is, maar V&A wil er toch niet aan.
Tis geen Kill Bill zwaard (katana is dat toch?) tis een Schotse bijl met bewerkt heft met een of ander beest er op of een trol ofzo. Er zit niet eens een scherpe kant aan zeg maar, helemaal afgerond is het. Oh en een zwaard hebben we ook nog, met metalen schede. Denk dat ze als set wel 50 euro opbrengen, misschien meer, weet niet hoeveel fantasyfreaks we hier hebben op fok.
Bummer

anders was ie ook wel een heel stuk scherper maar wel een tof ding. Ik zal zo ff kijken voor een foto, ben nu ff aan het uitpuffen van de hele schuur op zn kop zetten.
  anders was ie ook wel een heel stuk scherper maar wel een tof ding. Ik zal zo ff kijken voor een foto, ben nu ff aan het uitpuffen van de hele schuur op zn kop zetten. 

quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:32 schreef Dipkip het volgende:
LOL ja battle axe idd, wel speciaal voor toeristen gemaakt hooranders was ie ook wel een heel stuk scherper maar wel een tof ding. Ik zal zo ff kijken voor een foto, ben nu ff aan het uitpuffen van de hele schuur op zn kop zetten.
Heb ook een motorjack gevonden dus heb iig wel íets er aan gehad qua asielactie, maar denk dat die maar een tientje opbrengt ofzo.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Dan vind ik 500 nog vrij weinigquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:42 schreef BasOne het volgende:
[..]
Heb getwijfeld op een verzamelbeurs in utreg om een echte battle axe te kopen, 1,50m lang blad van 50 cm bloedje scherp.. alleen ruim 500 euro
En met echt bedoel ik dan ook echt, gedateerd op rond 1100-1200 noors gegraveerd met noorse goden, blad met Odin erin gegraverd
Maar een replica is ook leuk

ChipsZak.

ChipsZak.

en
 en  Music Maker Junior
 Music Maker Junior  
  ..
 ..

Yup, maar te veel voor mijn knipquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan vind ik 500 nog vrij weinig

(en weer verkocht voor 200
 (en weer verkocht voor 200  )
 )

moet wel ff kijken of ik het fatsoenlijk met de post kan sturen. PMen we wel ff over of je in de buurt woont toevallig en adressen enzo.
  moet wel ff kijken of ik het fatsoenlijk met de post kan sturen. PMen we wel ff over of je in de buurt woont toevallig en adressen enzo. vind het echt zo'n leuke actie dit, ik hou namelijk totáál niet van shit op marktplaats zetten enzo dus anders had ik al mn spullen gewoon weggegooid en nu ben ik er straks van af, is iemand anders er blij mee en heb ik misschien wel 100 euro oid voor het goeie doel opgehaald
  vind het echt zo'n leuke actie dit, ik hou namelijk totáál niet van shit op marktplaats zetten enzo dus anders had ik al mn spullen gewoon weggegooid en nu ben ik er straks van af, is iemand anders er blij mee en heb ik misschien wel 100 euro oid voor het goeie doel opgehaald  

Ik wil je katten wel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:09 schreef Dipkip het volgende:
Vetmoet wel ff kijken of ik het fatsoenlijk met de post kan sturen. PMen we wel ff over of je in de buurt woont toevallig en adressen enzo.
Yayvind het echt zo'n leuke actie dit, ik hou namelijk totáál niet van shit op marktplaats zetten enzo dus anders had ik al mn spullen gewoon weggegooid en nu ben ik er straks van af, is iemand anders er blij mee en heb ik misschien wel 100 euro oid voor het goeie doel opgehaald

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |