abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:39:29 #151
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71694509
Elisa, hoe is t met nieuwe Puss
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:43:41 #152
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_71694619
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:37 schreef blckbb het volgende:
Ah ok, zal ik 't nog een keertje voor haar vragen ze zit nu nog een week in de Canarische Eilanden dus er komt nog geld binnen als 't goed is.

Trouwens iemand al bereid om een bench op te halen in Culemborg? Zoals ik al zei zit mijn moeder momenteel ver weg, dus tegemoetkomen bij de afslag kan momenteel helaas niet
Vat wel; zo niet, dan moet je mij maar ff een PM sturen, haal ik 'm wel op

(waar ligt Culemborg )
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_71694749
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:43 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Vat wel; zo niet, dan moet je mij maar ff een PM sturen, haal ik 'm wel op

(waar ligt Culemborg )
Westen van Gelderland, net onder Utrecht

http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Culemborg&sll=52.469397,5.509644&sspn=4.404553,11.634521&ie=UTF8&ll=52.021656,5.223999&spn=0.278029,0.727158&z=11
graag verwijderen
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 22:18:10 #154
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_71695786
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:39 schreef Harajuku. het volgende:
Elisa, hoe is t met nieuwe Puss
Ow, het gaat prima met puss! Hij heeft genoten van een weekje vakantie bij pappa&mamma ElisaB; goed gegeten, veel gespeeld, bijgeslapen! Morgen ga ik 'm halen en introduceren bij de rest van de viervoeters
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:47 schreef blckbb het volgende:
Westen van Gelderland, net onder Utrecht

http://maps.google.nl/maps?
Owwwww, komt goed! Lukt het niet, laat het me dan ff weten per PM, dan zorg ik dat ie opgehaald wordt!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_71697202
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:37 schreef blckbb het volgende:

[..]

Ah ok, zal ik 't nog een keertje voor haar vragen ze zit nu nog een week in de Canarische Eilanden dus er komt nog geld binnen als 't goed is.

Trouwens iemand al bereid om een bench op te halen in Culemborg? Zoals ik al zei zit mijn moeder momenteel ver weg, dus tegemoetkomen bij de afslag kan momenteel helaas niet
Hoe groot is de bench? Moet op 12 sept. nml een bench van 1.23 m ook al ophalen en meenemen

Maar ik kan wel een keertje over culemborg naar huis rijden of via culemborg naar een andere bestemming. Maar het is wel handig om te weten of ik straks alle gehaalde dingen weer mee krijg in mn auto
pi_71697281
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:01 schreef tirannetje24 het volgende:

[..]

Hoe groot is de bench? Moet op 12 sept. nml een bench van 1.23 m ook al ophalen en meenemen

Maar ik kan wel een keertje over culemborg naar huis rijden of via culemborg naar een andere bestemming. Maar het is wel handig om te weten of ik straks alle gehaalde dingen weer mee krijg in mn auto
Jij ging de Veldhovense bench ook halen toch? Mocht alles niet passen dan kan ik die evt van je overnemen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 23:04:09 #157
202014 JJH
Knetter. O+
pi_71697291
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:01 schreef tirannetje24 het volgende:

[..]

Is ook geen probleem, denk ik. Ik kom de 12e toch met een busje naar het zuiden toe en dan kom ik langs Arnhem

Heb ff je profiel gecheckt
Kut, moet maandag eerst maar eens even die bus vastleggen
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 23:05:06 #158
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71697318
Wat denkt iedereen toch heerlijk mee
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_71697465
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:04 schreef JJH het volgende:

[..]

Is ook geen probleem, denk ik. Ik kom de 12e toch met een busje naar het zuiden toe en dan kom ik langs Arnhem

Heb ff je profiel gecheckt
Kut, moet maandag eerst maar eens even die bus vastleggen

Ow ok, nou dan haal ik em sowieso wel op en zet ik em in mn berging.
En moeten wij tegen 12 sept. maar ff kijken of het gaat lukken!

@ Cat22. Dat is idd ook nog een optie als die van 1.23m niet in mn auto gaat passen.
Probleem is dat ik niet zeker weet welke (lease) auto ik ga hebben op 12 sept... Dus dat het ff passen of meten wordt. Misschien dat we tzt nog ff moeten PM' en.

@blckbb: ik wil em dus wle ophalen. wanneer komt het uit? Moet het je er al snel vanaf?
Ben redelijk flexibel met rijden. Iig door de weeks.
Aankomende week kan ik ook, behalve vrijdag. Voorkeur voor mij zou dan dinsdag zijn dan zit ik sowieso op de weg. En anders een andere dag. Dan plan ik wel een werkdagje op kantoor in ipv thuis ofzo
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 23:12:02 #160
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71697514
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat denkt iedereen toch heerlijk mee
Indeed
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 23:18:56 #161
202014 JJH
Knetter. O+
pi_71697700
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:10 schreef tirannetje24 het volgende:

[..]

Ow ok, nou dan haal ik em sowieso wel op en zet ik em in mn berging.
En moeten wij tegen 12 sept. maar ff kijken of het gaat lukken!

@ Cat22. Dat is idd ook nog een optie als die van 1.23m niet in mn auto gaat passen.
Probleem is dat ik niet zeker weet welke (lease) auto ik ga hebben op 12 sept... Dus dat het ff passen of meten wordt. Misschien dat we tzt nog ff moeten PM' en.

@blckbb: ik wil em dus wle ophalen. wanneer komt het uit? Moet het je er al snel vanaf?
Ben redelijk flexibel met rijden. Iig door de weeks.
Aankomende week kan ik ook, behalve vrijdag. Voorkeur voor mij zou dan dinsdag zijn dan zit ik sowieso op de weg. En anders een andere dag. Dan plan ik wel een werkdagje op kantoor in ipv thuis ofzo
Gaat goedkomen, duurt nog ruim een maand.
pi_71703722
Gaat wat minder snel nu. Hoop na morgen dat het weer opschiet. heb alleen neit zo veel voor de kraam meer. Had ik dat vantevoren geweten dat had ik met het verhuizen niet zoveel weggepleurd en naar Het Goed gebracht.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_71703843
Ik heb jullie gemaild over de Asiel Actie, geld komt er zo aan!

Edit: geld is overgemaakt

[ Bericht 15% gewijzigd door RiesAmaris op 08-08-2009 10:48:49 ]
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:01:39 #164
163650 Greys
pi_71706157
Dank je Ries! Ik ga je groen laten maken!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 14:00:22 #165
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71707350
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 10:43 schreef RiesAmaris het volgende:
Ik heb jullie gemaild over de Asiel Actie, geld komt er zo aan!

Edit: geld is overgemaakt
Tnx!
  † In Memoriam † zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:30:31 #166
137949 Disana
pi_71710100
Oh gut, ik moet nog een foto maken van hetgeen ik morgen in V&A aan ga bieden!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:33:55 #167
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71710167
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:30 schreef Disana het volgende:
Oh gut, ik moet nog een foto maken van hetgeen ik morgen in V&A aan ga bieden!
Je hebt nog tot morgen 14.00 uur
pi_71710294
Jaaaa! Accu is weer opgeladen!

*gaat Lush uit de doos halen*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 augustus 2009 @ 17:02:45 #169
163650 Greys
pi_71710614
Catje, hou je je in? Die Lush vind je zelf ook hartstikke fijn en lekker!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 8 augustus 2009 @ 17:08:48 #170
137949 Disana
pi_71710708
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:33 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Je hebt nog tot morgen 14.00 uur
Oh mooi. Kan ik ook nog verder zoeken, want ik heb behalve één object nog niets gevonden.
pi_71711024
Ok stoppen met doneren, we hebben geen geld meer nodig, wat er nu nog word geordonneerd word doorgesluisd naar mijn bank rekening

(ik wil t-shirt winnen )
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 17:25:54 #172
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71711053
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:24 schreef BasOne het volgende:
Ok stoppen met doneren, we hebben geen geld meer nofig, wat er nu nog word gedonnerd word doorgeluisd naar mijn bank rekening

(ik wil t-shirt winnen )
Hou jij je es ff heel gauw in!
Had je maar meer vertrouwen in ons moeten hebben!

pi_71711087
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:25 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Hou jij je es ff heel gauw in!
Had je maar meer vertrouwen in ons moeten hebben!

Als je nou naakt foto's zou gaan verkopen, misschien dat we dan over de 10k heen komen
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 17:32:03 #174
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71711176
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:27 schreef BasOne het volgende:

[..]

Als je nou naakt foto's zou gaan verkopen, misschien dat we dan over de 10k heen komen
Stort jij 50 euro? krijg jij mn tieten in je mail
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_71711226
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:02 schreef Greys het volgende:
Catje, hou je je in? Die Lush vind je zelf ook hartstikke fijn en lekker!

Joh, ik heb nog zo'n 40 BBSen liggen en een stuk of wat ballistics. En die gezichtsmeuk en zeep gebruik ik niet. Marktplaats heb ik niet zo'n zin in en op het NL Lush forum mag je alleen maar ruilen. En ik heb al genoe-hoeg!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_71711415
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:32 schreef Qwea het volgende:

[..]

Stort jij 50 euro? krijg jij mn tieten in je mail
Erg goedkoop voor zo'n intensieve chirurgische ingreep
Laboro te salutante
pi_71712313
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:34 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Joh, ik heb nog zo'n 40 BBSen liggen en een stuk of wat ballistics. En die gezichtsmeuk en zeep gebruik ik niet. Marktplaats heb ik niet zo'n zin in en op het NL Lush forum mag je alleen maar ruilen. En ik heb al genoe-hoeg!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom ik lekker even in jouw Lush-doos kijken.

Ik heb niet echt veel om te verkopen, maar ik heb nog wel wat zelfbeschilderde spullen en een paar boeken. Valt misschien toch me een alle beetjes helpen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 18:36:48 #178
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71712333
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:44 schreef BasOne het volgende:

[..]

Erg goedkoop voor zo'n intensieve chirurgische ingreep
Ik vraag niet veel, je weets
pi_71712403
Ik kom even piepen hoor we hebben onze schuur vandaag opgeruimd om te kijken of er nog wat bij zat voor de actie... En mn vriend heeft ook van die nepwapens voor aan de muur gekocht, je weet wel zoals je ook hebt van LOTR enzo. Zo bot als een deur. Ik helemaal blij dat ik die mocht verpatsen voor de actie, maar het mag niet zo balen!! Zou best wat opbrengen denk ik
pi_71712433
Ik ben heel duidelijk lees ik het mag dus wel van mn vriend maar mag niet in V&A.
pi_71712497
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 18:41 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben heel duidelijk lees ik het mag dus wel van mn vriend maar mag niet in V&A.
Dus je vriend heeft wel wat te koop maar niet voor V&A.

Wat vraagt ie voor jou
Laboro te salutante
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 18:49:22 #182
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71712598
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 18:41 schreef Dipkip het volgende:
Hebben ze dat gezegd dan? Of stond het in de policy?
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 18:49:52 #183
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71712613
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 18:40 schreef Dipkip het volgende:
Ik kom even piepen hoor we hebben onze schuur vandaag opgeruimd om te kijken of er nog wat bij zat voor de actie... En mn vriend heeft ook van die nepwapens voor aan de muur gekocht, je weet wel zoals je ook hebt van LOTR enzo. Zo bot als een deur. Ik helemaal blij dat ik die mocht verpatsen voor de actie, maar het mag niet zo balen!! Zou best wat opbrengen denk ik
Zit daar ook een kill bill zwaard bij? Zo ja, PM me
pi_71713162
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 18:49 schreef Qwea het volgende:

[..]

Zit daar ook een kill bill zwaard bij? Zo ja, PM me
http://www.kingofswords.c(...)rai-BRIDE-Sword.html
Laboro te salutante
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 19:14:49 #185
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71713230
quote:
Ja, ik weets. In amsterdam zijn die ook gewoon te koop. Maar als die user nou ook 1 te koop heeft, en de opbrengst gaat naar dierenthuis...
pi_71713366
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 18:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Hebben ze dat gezegd dan? Of stond het in de policy?
Er staat iets over wapens in de policy dus ik had het voor de zekerheid nagevraagd, ze willen het risico niet nemen. Niet dat er een risico is want voor die sierdingen hoef je bijv. ook geen wapenvergunning te hebben dus het valt niet onder de wapenwet. Mijn vriend hééft namelijk zo'n vergunning en daar word dan bij aangetekent wat we in huis hebben, en de sierdingen vallen daar voor de politie niet onder aldus de politie zelf. Dus ik weet echt zeker dat het voor de wet geen wapen is, maar V&A wil er toch niet aan.

Tis geen Kill Bill zwaard (katana is dat toch?) tis een Schotse bijl met bewerkt heft met een of ander beest er op of een trol ofzo. Er zit niet eens een scherpe kant aan zeg maar, helemaal afgerond is het. Oh en een zwaard hebben we ook nog, met metalen schede. Denk dat ze als set wel 50 euro opbrengen, misschien meer, weet niet hoeveel fantasyfreaks we hier hebben op fok.

Bummer
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 19:25:03 #187
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71713489
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 19:18 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Er staat iets over wapens in de policy dus ik had het voor de zekerheid nagevraagd, ze willen het risico niet nemen. Niet dat er een risico is want voor die sierdingen hoef je bijv. ook geen wapenvergunning te hebben dus het valt niet onder de wapenwet. Mijn vriend hééft namelijk zo'n vergunning en daar word dan bij aangetekent wat we in huis hebben, en de sierdingen vallen daar voor de politie niet onder aldus de politie zelf. Dus ik weet echt zeker dat het voor de wet geen wapen is, maar V&A wil er toch niet aan.

Tis geen Kill Bill zwaard (katana is dat toch?) tis een Schotse bijl met bewerkt heft met een of ander beest er op of een trol ofzo. Er zit niet eens een scherpe kant aan zeg maar, helemaal afgerond is het. Oh en een zwaard hebben we ook nog, met metalen schede. Denk dat ze als set wel 50 euro opbrengen, misschien meer, weet niet hoeveel fantasyfreaks we hier hebben op fok.

Bummer
*huilt omdat het geen kill bill zwaard is*

Ik zag hem al pronken op mn schouw
pi_71713553
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 19:18 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Bummer
Een battle axe

Pic
Fantasy fapper hier

Pics, Pics
Laboro te salutante
pi_71713663
LOL ja battle axe idd, wel speciaal voor toeristen gemaakt hoor anders was ie ook wel een heel stuk scherper maar wel een tof ding. Ik zal zo ff kijken voor een foto, ben nu ff aan het uitpuffen van de hele schuur op zn kop zetten.

Heb ook een motorjack gevonden dus heb iig wel íets er aan gehad qua asielactie, maar denk dat die maar een tientje opbrengt ofzo.
pi_71713916
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 19:32 schreef Dipkip het volgende:
LOL ja battle axe idd, wel speciaal voor toeristen gemaakt hoor anders was ie ook wel een heel stuk scherper maar wel een tof ding. Ik zal zo ff kijken voor een foto, ben nu ff aan het uitpuffen van de hele schuur op zn kop zetten.

Heb ook een motorjack gevonden dus heb iig wel íets er aan gehad qua asielactie, maar denk dat die maar een tientje opbrengt ofzo.

Heb getwijfeld op een verzamelbeurs in utreg om een echte battle axe te kopen, 1,50m lang blad van 50 cm bloedje scherp.. alleen ruim 500 euro
En met echt bedoel ik dan ook echt, gedateerd op rond 1100-1200 noors gegraveerd met noorse goden, blad met Odin erin gegraverd
Maar een replica is ook leuk
Laboro te salutante
pi_71714029
Jaa dat zijn dure fuckers idd....

Ben foto's aan het uploaden, meteen ff foto's gemaakt van de dingen die wel in V&A komen, heb ik dat vast gedaan
pi_71714118
Foto's ff achter spoiler voor de mensen die denken WTF flikker op met je shit
SPOILER
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 19:50:59 #193
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71714121
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 19:42 schreef BasOne het volgende:

[..]

Heb getwijfeld op een verzamelbeurs in utreg om een echte battle axe te kopen, 1,50m lang blad van 50 cm bloedje scherp.. alleen ruim 500 euro
En met echt bedoel ik dan ook echt, gedateerd op rond 1100-1200 noors gegraveerd met noorse goden, blad met Odin erin gegraverd
Maar een replica is ook leuk
Dan vind ik 500 nog vrij weinig
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 augustus 2009 @ 19:52:02 #194
163650 Greys
pi_71714153
Ik weet gewoon niet wat ik nog meer moet verkopen
Heb een digitale fotolijst, nieuw in doos, en wijvenboeken. Zo even de zolder opduiken.
Oh en misschien nog wat DVD's.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 8 augustus 2009 @ 19:53:49 #195
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_71714203
Ik heb tot nu toe alleen een kinderjasje met een beer erop, en Music Maker Junior

..
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_71714211
Oh en hier een foto met een kat, is ontopic, want het is een dier en hij is thuis

pi_71714284
Bijl nijs, ik wil reserveer die maar

ff wachten op m'n volgend salaris strookje, ben blut
Laboro te salutante
pi_71714445
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 19:50 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dan vind ik 500 nog vrij weinig
Yup, maar te veel voor mijn knip
Dus ik heb toen voor 80 euro een K98 Mauser gekocht (en weer verkocht voor 200 )
Laboro te salutante
pi_71714601
Vet moet wel ff kijken of ik het fatsoenlijk met de post kan sturen. PMen we wel ff over of je in de buurt woont toevallig en adressen enzo.

Yay vind het echt zo'n leuke actie dit, ik hou namelijk totáál niet van shit op marktplaats zetten enzo dus anders had ik al mn spullen gewoon weggegooid en nu ben ik er straks van af, is iemand anders er blij mee en heb ik misschien wel 100 euro oid voor het goeie doel opgehaald
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:09:56 #200
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71714624
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:09 schreef Dipkip het volgende:
Vet moet wel ff kijken of ik het fatsoenlijk met de post kan sturen. PMen we wel ff over of je in de buurt woont toevallig en adressen enzo.

Yay vind het echt zo'n leuke actie dit, ik hou namelijk totáál niet van shit op marktplaats zetten enzo dus anders had ik al mn spullen gewoon weggegooid en nu ben ik er straks van af, is iemand anders er blij mee en heb ik misschien wel 100 euro oid voor het goeie doel opgehaald
Ik wil je katten wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')