Zodat ik het linkje kon posten naar het nieuwe topic dat ik al klaargezet hadquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:18 schreef JJH het volgende:
Jij wilde wel heel desperate de lapo hebben zeg!
Snellerd! Dankjewel!quote:
Ja maar, het kwam nog steeds wel desperate overquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Zodat ik het linkje kon posten naar het nieuwe topic dat ik al klaargezet had
En er waren nog maar drie posts, was hij meteen vol
[..]
Snellerd! Dankjewel!
Dat hadden wij ook al bedacht!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:52 schreef JJH het volgende:
Is het misschien mogelijk om elk V&A topic straks van dezelfde inleidende tekst te voorzien? Zodat er ook zegmaar een beetje overzicht blijft?
*ctr+v'ed en ctrl+c'ed.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hadden wij ook al bedacht!Er komt een how to voor het plaatsen van je kraampje, zodat alle topics er ongeveer hetzelfde uitzien van iedereen!
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:10 schreef JJH het volgende:
[..]
*ctr+v'ed en ctrl+c'ed.
Goedendag Fok!kers,
Zoals jullie weten, omdat jullie allemaal al netjes gestort hebben, loopt er in F&F ook dit jaar weer de geweldige asielactie. Dit jaar is met een overdonderende meerderheid het Dierenthuis gekozen als goed doel. Dierenthuis is niet zozeer een asiel maar wel een opvang waar oude. niet herplaatsbare en verwilderde dieren een goede oude dag hebben. Wil je meer weten over dit geweldige goede doel kijk dan hier of hier Als jullie nog niet gestort hebben. SHAME!!! en ga gauw hier naar toe: http://www.asielactie.nl
Ook kwam in de topicserie het idee naar voren om een grandioos geweldige en groots opgezette vlooienmarkt te organiseren. Een aangezien we eigenlijk stiekem al op fok! onze eigen vlooienmarkt sectie hebben zijn we hier terechtgekomen. In tegenstelling tot alle andere V&A topics in V&A gaat het er hier niet om om de goederen zo goedkoop mogelijk van de aanbieder af te troggelen, maar er stiekem zoveel mogelijk voor neer te leggen. Elke cent gaat immers naar het goede doel toe.
Goed opzetje?![]()
Ow.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:26 schreef Greys het volgende:
JJH, je bent een schat, maar we hadden het allemaal al helemaal klaar![]()
Het zou ook nog wel eens laat kunnen worden. En anders moet het topic morgen maar online, de 'how to'.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou...ik ben er klaar voor...ze moeten opschieten, hoor net dat we vanavond ook nog visite krijgen.![]()
Jeuj
Oke...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zou ook nog wel eens laat kunnen worden. En anders moet het topic morgen maar online, de 'how to'.
Ik heb in elk geval nog niets gehoord.
Snap niet helemaal wat er nou precies al die vertraging oplevert, maar dat merken we vanzelf
Dat ga ik aan Senesta vragen!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:15 schreef DABAMaster het volgende:
het kan zonder problemen, maar het sticky topic waar ik naar verwijs moet boven het vlooienmarkttopic staan, kan dat?
Sexay.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
Qtje! Ik wil zo het HOW TO topic online gooien
Die tekst daarvoor heb ik al eens in een van deze topics gegooid en jullie vonden hem toen goed.
Wil je dat ik hem nog even PM of zeg je... gaan met die banaan?
Hara, vind je het nog steeds sexay of wil jij hem nog even zien?
Roept u maar! En anders gooi ik hem zo online!
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar da's al te laatquote:
Goedemorgen, ik ben ook weinig online, moet werken in me zomervakantiequote:Op donderdag 6 augustus 2009 07:41 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal!
ik kwam weer eens kijken hoe het hier gaat, en nog even zeggen dat ik door vakantie weinig online ben.....
Tirannetje komt hem zaterdag of 12 september ophalen, dus dat is geregeld!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:10 schreef Cat22 het volgende:
*applaudiseert*
Die Veldhovense bench ophalen die in het vorige topic werd aangeboden is geregeld begrijp ik? Ik kom ook nogal eens aan die kanten namelijk.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:44 schreef Greys het volgende:
Raantje, ik ga jou ook nog groen laten maken hoor!
Mijn collega doet mee voor 60 euro hoor ik net!
Ja dat vond ik ook!quote:
Ze hebben nog een week of drie, we hopen dat er aan het einde van de actie héél veel mensen groen zijn!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:56 schreef Raantje het volgende:
Groen staat iedereen mooi, heel fok zou groen moeten zijn...!
Ik weet niet hoe dat moet.....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:01 schreef Greys het volgende:
Zou jij de actie ook in je signature onder je posts willen zetten? Als 'reclame' voor de actie?
Dan zou je de volgende link kunnen gebruiken, maar dan zelf even alle spaties weghalen:
[ url= www.asielactie.nl] Ook groen worden? Klik hier! [ /url]
Als je ingelogd bent, ga dan bovenaan naar PROFIEL.quote:
Thanx!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je ingelogd bent, ga dan bovenaan naar PROFIEL.
En zet dan in het vakje achter 'signature' die link helemaal die ik hierboven getypt hebt.
Alleen moet je dan even de spaties weghalen tussen alle [haakjes]
En dan onderaan even je wachtwoord invoeren en dan heb je het gewijzigd.
Probeer maar!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:44 schreef Raantje het volgende:
[..]
Tirannetje komt hem zaterdag of 12 september ophalen, dus dat is geregeld!
FF wachten tot je pm'ekke krijgtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:46 schreef zoeperzazke het volgende:
*geeft gil* ik wil nog wel een pakketje (B) doneren.... en dan moet ik nu een mailtje sturen?
Ik ga je een PM sturen!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:46 schreef zoeperzazke het volgende:
*geeft gil* ik wil nog wel een pakketje (B) doneren.... en dan moet ik nu een mailtje sturen?
Ik lag ff te dommelen met de airco aanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:32 schreef TheYoung1 het volgende:
Enne chicks? Allemaal bevangen door de hitte of Grijze anatomie aan het kijken?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoiii!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:11 schreef Jessy.G het volgende:
Jeetje! Ben ik 10 dagen op vakantie en zijn we weer weet ik het hoeveel topics verderEcht super! Ik ben in ieder geval gevraagd om op 12 september te komen helpen dus dan zie ik jullie allemaal!
Ik quote je gewoon nog een keerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:11 schreef Jessy.G het volgende:
Jeetje! Ben ik 10 dagen op vakantie en zijn we weer weet ik het hoeveel topics verderEcht super! Ik ben in ieder geval gevraagd om op 12 september te komen helpen dus dan zie ik jullie allemaal!
Zó friggin' ongezond hè, airco. Maar oooohhhh zo aangenaam!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik lag ff te dommelen met de airco aan![]()
En nu zit m'n neus dicht![]()
Greys, ik las helemaal over je gul donerende collega heen! Wat goed!
Ja mn vakantie was echt geweldig!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik quote je gewoon nog een keer![]()
Moet je voor 12 september ook nog werken daar?
Zo ja, zou je es willen kijken aan wat voor schoonmaakspullen (en andere spullen) de meeste behoefte is?
* checkquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:22 schreef Jessy.G het volgende:
[..]
Ja mn vakantie was echt geweldig!Ik weet dat ze een beetje afwasmiddel, maar vooral allesreiniger en bleek nodig hebben
quote:
En je bent GROENNNNNquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn geld is overgemaakt!
(en nu wacht ik ook op een groen kleurtje)
Da's een goeie voor de sigs!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Groen.... dat zouden meer mensen moeten doen![]()
Ik ook altijd met m'n briljante ideetjesquote:
Dan hadden ze hier vast wel ff een linkje gepost.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:24 schreef Greys het volgende:
Heeft er vandaag nog een Vlooienmarkt artikel op de FP gestaan?
Ik heb het niet gezien namelijk, maar ik weet niet hoe ik terug moet zoeken in de berichten op de FP
Wel geprobeerd, maar dan krijg ik geen hits als ik zoek via de search op de FP.
Misschien wordt het morgen, of heb ik het gewoon heel stom gemist!
Jup, gisteravond!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan hadden ze hier vast wel ff een linkje gepost.
Had je ze al een stukje tekst gestuurd dan?
Jij is goedquote:
Nou nee.. ze hebben eigenlijk alles wel hard nodig!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
* check![]()
En vuiliniszakken, blikvoer, dettol enz. weer minder?
Kun je niet gewoon iedere avond een uurtje langswippen, topic doorspitten en vragen beantwoorden?
TV-poes!quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:45 schreef Greys het volgende:
Jessy, heb je het idee dat ze deze topics al ondekt hebben?
Want dan gaan we vanaf nu geheimer doen over de tussenstand
[..]
TV-poes!![]()
[ afbeelding ]
Volgensmij niet joh! Die mensen daar zijn of te druk of te ouderwets om dit te snappen en/of op te zoekenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:45 schreef Greys het volgende:
Jessy, heb je het idee dat ze deze topics al ondekt hebben?
Want dan gaan we vanaf nu geheimer doen over de tussenstand
[..]
TV-poes!![]()
[ afbeelding ]
Maar ze hebben toch ene " Sjaan " die het internet voor ze uitpluist?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:42 schreef Jessy.G het volgende:
[..]
Volgensmij niet joh! Die mensen daar zijn of te druk of te ouderwets om dit te snappen en/of op te zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:21 schreef Greys het volgende:
Oh wat een toffe tussenstand!!!!
S. v. T. uit R. is mijn collega inderdaad!
Ik ga ze straks even in de fipo zetten en ook Bob groen laten maken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in de auto staan.
Mevrouw van de groothandel belde me speciaal terug om te vragen of ik niet toevallig een nul te veel had gedaan bij de handschoenen
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Tussenstandje dan maar weer es![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [ afbeelding ]Woei
![]()
Ik hoop dat de vlooienmarkt genoeg winsten gaat maken![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Mits je hem onder een spoiler plaktquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:54 schreef DABAMaster het volgende:
greys / inge / qwea/ ieder ander: mag ik de teller updaten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:05 schreef DABAMaster het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik probeer zo min mogelijk te bewegen, en de muis touchpad gebruiken kost minder energie als typen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:37 schreef TheYoung1 het volgende:
Zelfs het topic lijkt bevangen door de hitte....
Wowiequote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:11 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ook nog even geld overgemaakt en het mailtje verstuurd.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:11 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ook nog even geld overgemaakt en het mailtje verstuurd.
Oeh, da's weer even geleden, dat ik groen was.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:13 schreef Qwea het volgende:
[..]Mail en geld ontvangen. Greys gaat je groen laten maken!
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:57 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik heb net via Paypal ook een donatie overgemaakt voor een paar mooie paketten
Top aktie dit!
Je zou het bijna gaan denken he?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:05 schreef mafkees01 het volgende:
Wow het gaat lekker hier. Goed bezig, zouden we de 5000 halen?
Trots op jullie hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zou het bijna gaan denken he?
We gaan in elk geval rap richting de 4400 nu
quote:
Het regende (de helft van de tijd) het huisje was vochtig, oud en het kraakte bij elke beweging, de pubers waren puberaal, maar verder was het eigenlijk best leukquote:
Pfffttt... ik ben echt een F&F-er van nix hoor. Ik heb serieus een gilletje geslaakt toen de muis over mijn voeten liep. En ik zei zeer welgemeend 'GADVER' toen ik de naaktslak op de telefoon zag lopenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
Geen salamanders meer op de lamp gehad verder van de week?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pfffttt... ik ben echt een F&F-er van nix hoor. Ik heb serieus een gilletje geslaakt toen de muis over mijn voeten liep. En ik zei zeer welgemeend 'GADVER' toen ik de naaktslak op de telefoon zag lopen
Ow ja, en het régende me daar zeg! Kwam geen eind aan. Afgelopen nacht was echt alles klam in het huisje. En er zat iets in mijn bed en het beet me. Ik heb gezocht en gezocht, maar niets kunnen vinden. Ik zeg het je: dat slaapt héél akelig
Wel leuk: we hadden ook hertjes in de tuin
Mijn neefje is met zijn motorfietsje de sloot in gereden en heeft beide armen gebroken.
Kortom: een topweek
Ja, erg sneu. Maar goed; elke jongeling maakt in zijn leven wel een smakker. En het had een stuk erger kunnen zijn, dus vooruit maar!quote:
Allemaal van die kleine irritante dingetje dus op dat ongeluk na. Lijkt me wel schrikken, met ambulance en alles naar het ziekenhuis toe natuurlijk!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pfffttt... ik ben echt een F&F-er van nix hoor. Ik heb serieus een gilletje geslaakt toen de muis over mijn voeten liep. En ik zei zeer welgemeend 'GADVER' toen ik de naaktslak op de telefoon zag lopen
Ow ja, en het régende me daar zeg! Kwam geen eind aan. Afgelopen nacht was echt alles klam in het huisje. En er zat iets in mijn bed en het beet me. Ik heb gezocht en gezocht, maar niets kunnen vinden. Ik zeg het je: dat slaapt héél akelig
Wel leuk: we hadden ook hertjes in de tuin
Mijn neefje is met zijn motorfietsje de sloot in gereden en heeft beide armen gebroken.
Kortom: een topweek
Heb ff getsjekt, jouw nick komt maar 1 x voor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:17 schreef blckbb het volgende:
Whehe, ik sta 2 keer in de fipo
Zal m'n moeder waarschijnlijk 't geld wel overgemaakt hebben onder blckbb
We hebben nog 3 weken voor ongeveer 600 euro.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:23 schreef teckna het volgende:
Wow gaat hard! volgens mij halen we de 5000 ook nog wel
Toch echt 2 keerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb ff getsjekt, jouw nick komt maar 1 x voor.
Hoe zou je moeder zichzelf anders noemen?
Ja, in de fipo, maar op de rekening kom je maar 1 keer voorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:27 schreef blckbb het volgende:
[..]
Toch echt 2 keer
Ik had haar gevraagd 't onder mijn Fok! naam over te maken zodat jullie geen vreemde naam binnenkregen
218 euro en een stuiver! :pquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We hebben nog 3 weken voor ongeveer 600 euro.
Da's 200 per week![]()
Zou mooi zijn
Ah ok, zal ik 't nog een keertje voor haar vragenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, in de fipo, maar op de rekening kom je maar 1 keer voor
Vat wel; zo niet, dan moet je mij maar ff een PM sturen, haal ik 'm wel opquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:37 schreef blckbb het volgende:
Ah ok, zal ik 't nog een keertje voor haar vragenze zit nu nog een week in de Canarische Eilanden dus er komt nog geld binnen als 't goed is.
Trouwens iemand al bereid om een bench op te halen in Culemborg? Zoals ik al zei zit mijn moeder momenteel ver weg, dus tegemoetkomen bij de afslag kan momenteel helaas niet
Westen van Gelderland, net onder Utrechtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vat wel; zo niet, dan moet je mij maar ff een PM sturen, haal ik 'm wel op
(waar ligt Culemborg)
Ow, het gaat prima met puss! Hij heeft genoten van een weekje vakantie bij pappa&mamma ElisaB; goed gegeten, veel gespeeld, bijgeslapen! Morgen ga ik 'm halen en introduceren bij de rest van de viervoetersquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:39 schreef Harajuku. het volgende:
Elisa, hoe is t met nieuwe Puss
Owwwww, komt goed! Lukt het niet, laat het me dan ff weten per PM, dan zorg ik dat ie opgehaald wordt!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:47 schreef blckbb het volgende:
Westen van Gelderland, net onder Utrecht
http://maps.google.nl/maps?
Hoe groot is de bench? Moet op 12 sept. nml een bench van 1.23 m ook al ophalen en meenemenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:37 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ah ok, zal ik 't nog een keertje voor haar vragenze zit nu nog een week in de Canarische Eilanden dus er komt nog geld binnen als 't goed is.
Trouwens iemand al bereid om een bench op te halen in Culemborg? Zoals ik al zei zit mijn moeder momenteel ver weg, dus tegemoetkomen bij de afslag kan momenteel helaas niet
Jij ging de Veldhovense bench ook halen toch? Mocht alles niet passen dan kan ik die evt van je overnemen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:01 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Hoe groot is de bench? Moet op 12 sept. nml een bench van 1.23 m ook al ophalen en meenemen
Maar ik kan wel een keertje over culemborg naar huis rijden of via culemborg naar een andere bestemming. Maar het is wel handig om te weten of ik straks alle gehaalde dingen weer mee krijg in mn auto
Is ook geen probleem, denk ik. Ik kom de 12e toch met een busje naar het zuiden toe en dan kom ik langs Arnhemquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:01 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Hoe groot is de bench? Moet op 12 sept. nml een bench van 1.23 m ook al ophalen en meenemen
Maar ik kan wel een keertje over culemborg naar huis rijden of via culemborg naar een andere bestemming. Maar het is wel handig om te weten of ik straks alle gehaalde dingen weer mee krijg in mn auto
Ow ok, nou dan haal ik em sowieso wel op en zet ik em in mn berging.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Is ook geen probleem, denk ik. Ik kom de 12e toch met een busje naar het zuiden toe en dan kom ik langs Arnhem
Heb ff je profiel gecheckt
Kut, moet maandag eerst maar eens even die bus vastleggen
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat denkt iedereen toch heerlijk mee
Gaat goedkomen, duurt nog ruim een maand.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:10 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Ow ok, nou dan haal ik em sowieso wel op en zet ik em in mn berging.
En moeten wij tegen 12 sept. maar ff kijken of het gaat lukken!
@ Cat22. Dat is idd ook nog een optie als die van 1.23m niet in mn auto gaat passen.
Probleem is dat ik niet zeker weet welke (lease) auto ik ga hebben op 12 sept... Dus dat het ff passen of meten wordt. Misschien dat we tzt nog ff moeten PM' en.
@blckbb: ik wil em dus wle ophalen. wanneer komt het uit? Moet het je er al snel vanaf?
Ben redelijk flexibel met rijden. Iig door de weeks.
Aankomende week kan ik ook, behalve vrijdag. Voorkeur voor mij zou dan dinsdag zijn dan zit ik sowieso op de weg. En anders een andere dag. Dan plan ik wel een werkdagje op kantoor in ipv thuis ofzo
Tnx!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:43 schreef RiesAmaris het volgende:
Ik heb jullie gemaild over de Asiel Actie, geld komt er zo aan!
Edit: geld is overgemaakt![]()
Je hebt nog tot morgen 14.00 uurquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:30 schreef Disana het volgende:
Oh gut, ik moet nog een foto maken van hetgeen ik morgen in V&A aan ga bieden!
Oh mooi. Kan ik ook nog verder zoeken, want ik heb behalve één object nog niets gevonden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je hebt nog tot morgen 14.00 uur
Hou jij je es ff heel gauw in!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:24 schreef BasOne het volgende:
Ok stoppen met doneren, we hebben geen geld meer nofig, wat er nu nog word gedonnerd word doorgeluisd naar mijn bank rekening
(ik wil t-shirt winnen)
Als je nou naakt foto's zou gaan verkopen, misschien dat we dan over de 10k heen komenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hou jij je es ff heel gauw in!![]()
Had je maar meer vertrouwen in ons moeten hebben!![]()
Stort jij 50 euro? krijg jij mn tieten in je mailquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:27 schreef BasOne het volgende:
[..]
Als je nou naakt foto's zou gaan verkopen, misschien dat we dan over de 10k heen komen![]()
Joh, ik heb nog zo'n 40 BBSen liggen en een stuk of wat ballistics. En die gezichtsmeuk en zeep gebruik ik niet. Marktplaats heb ik niet zo'n zin in en op het NL Lush forum mag je alleen maar ruilen. En ik heb al genoe-hoeg!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:02 schreef Greys het volgende:
Catje, hou je je in? Die Lush vind je zelf ook hartstikke fijn en lekker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Erg goedkoop voor zo'n intensieve chirurgische ingreepquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Stort jij 50 euro? krijg jij mn tieten in je mail
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Joh, ik heb nog zo'n 40 BBSen liggen en een stuk of wat ballistics. En die gezichtsmeuk en zeep gebruik ik niet. Marktplaats heb ik niet zo'n zin in en op het NL Lush forum mag je alleen maar ruilen. En ik heb al genoe-hoeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom ik lekker even in jouw Lush-doos kijken.
Ik heb niet echt veel om te verkopen, maar ik heb nog wel wat zelfbeschilderde spullen en een paar boeken. Valt misschien toch me een alle beetjes helpen.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Ik vraag niet veel, je weetsquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:44 schreef BasOne het volgende:
[..]
Erg goedkoop voor zo'n intensieve chirurgische ingreep
Dus je vriend heeft wel wat te koop maar niet voor V&A.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:41 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben heel duidelijk lees ikhet mag dus wel van mn vriend maar mag niet in V&A.
Hebben ze dat gezegd dan? Of stond het in de policy?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:41 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben heel duidelijk lees ikhet mag dus wel van mn vriend maar mag niet in V&A.
Zit daar ook een kill bill zwaard bij?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:40 schreef Dipkip het volgende:
Ik kom even piepen hoorwe hebben onze schuur vandaag opgeruimd om te kijken of er nog wat bij zat voor de actie... En mn vriend heeft ook van die nepwapens voor aan de muur gekocht, je weet wel zoals je ook hebt van LOTR enzo. Zo bot als een deur. Ik helemaal blij dat ik die mocht verpatsen voor de actie, maar het mag niet
zo balen!! Zou best wat opbrengen denk ik
http://www.kingofswords.c(...)rai-BRIDE-Sword.htmlquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zit daar ook een kill bill zwaard bij?Zo ja, PM me
Ja, ik weets. In amsterdam zijn die ook gewoon te koop. Maar als die user nou ook 1 te koop heeft, en de opbrengst gaat naar dierenthuis...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:11 schreef BasOne het volgende:
[..]
http://www.kingofswords.c(...)rai-BRIDE-Sword.html
Er staat iets over wapens in de policy dus ik had het voor de zekerheid nagevraagd, ze willen het risico niet nemen. Niet dat er een risico is want voor die sierdingen hoef je bijv. ook geen wapenvergunning te hebben dus het valt niet onder de wapenwet. Mijn vriend hééft namelijk zo'n vergunning en daar word dan bij aangetekent wat we in huis hebben, en de sierdingen vallen daar voor de politie niet onder aldus de politie zelf. Dus ik weet echt zeker dat het voor de wet geen wapen is, maar V&A wil er toch niet aan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Hebben ze dat gezegd dan? Of stond het in de policy?
*huilt omdat het geen kill bill zwaard is*quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Er staat iets over wapens in de policy dus ik had het voor de zekerheid nagevraagd, ze willen het risico niet nemen. Niet dat er een risico is want voor die sierdingen hoef je bijv. ook geen wapenvergunning te hebben dus het valt niet onder de wapenwet. Mijn vriend hééft namelijk zo'n vergunning en daar word dan bij aangetekent wat we in huis hebben, en de sierdingen vallen daar voor de politie niet onder aldus de politie zelf. Dus ik weet echt zeker dat het voor de wet geen wapen is, maar V&A wil er toch niet aan.
Tis geen Kill Bill zwaard (katana is dat toch?) tis een Schotse bijl met bewerkt heft met een of ander beest er op of een trol ofzo. Er zit niet eens een scherpe kant aan zeg maar, helemaal afgerond is het. Oh en een zwaard hebben we ook nog, met metalen schede. Denk dat ze als set wel 50 euro opbrengen, misschien meer, weet niet hoeveel fantasyfreaks we hier hebben op fok.
Bummer
Een battle axequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Er staat iets over wapens in de policy dus ik had het voor de zekerheid nagevraagd, ze willen het risico niet nemen. Niet dat er een risico is want voor die sierdingen hoef je bijv. ook geen wapenvergunning te hebben dus het valt niet onder de wapenwet. Mijn vriend hééft namelijk zo'n vergunning en daar word dan bij aangetekent wat we in huis hebben, en de sierdingen vallen daar voor de politie niet onder aldus de politie zelf. Dus ik weet echt zeker dat het voor de wet geen wapen is, maar V&A wil er toch niet aan.
Tis geen Kill Bill zwaard (katana is dat toch?) tis een Schotse bijl met bewerkt heft met een of ander beest er op of een trol ofzo. Er zit niet eens een scherpe kant aan zeg maar, helemaal afgerond is het. Oh en een zwaard hebben we ook nog, met metalen schede. Denk dat ze als set wel 50 euro opbrengen, misschien meer, weet niet hoeveel fantasyfreaks we hier hebben op fok.
Bummer
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:32 schreef Dipkip het volgende:
LOL ja battle axe idd, wel speciaal voor toeristen gemaakt hooranders was ie ook wel een heel stuk scherper maar wel een tof ding. Ik zal zo ff kijken voor een foto, ben nu ff aan het uitpuffen van de hele schuur op zn kop zetten.
Heb ook een motorjack gevonden dus heb iig wel íets er aan gehad qua asielactie, maar denk dat die maar een tientje opbrengt ofzo.
Dan vind ik 500 nog vrij weinigquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:42 schreef BasOne het volgende:
[..]
Heb getwijfeld op een verzamelbeurs in utreg om een echte battle axe te kopen, 1,50m lang blad van 50 cm bloedje scherp.. alleen ruim 500 euro
En met echt bedoel ik dan ook echt, gedateerd op rond 1100-1200 noors gegraveerd met noorse goden, blad met Odin erin gegraverd
Maar een replica is ook leuk
Yup, maar te veel voor mijn knipquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan vind ik 500 nog vrij weinig
Ik wil je katten wel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:09 schreef Dipkip het volgende:
Vetmoet wel ff kijken of ik het fatsoenlijk met de post kan sturen. PMen we wel ff over of je in de buurt woont toevallig en adressen enzo.
Yayvind het echt zo'n leuke actie dit, ik hou namelijk totáál niet van shit op marktplaats zetten enzo dus anders had ik al mn spullen gewoon weggegooid en nu ben ik er straks van af, is iemand anders er blij mee en heb ik misschien wel 100 euro oid voor het goeie doel opgehaald
Wat ben jij duur!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:12 schreef Dipkip het volgende:
Je mag komen aaien voor een tientjemet buikje kriebelen 15
![]()
Ik zeg net tegen mn vriend dat die dingen misschien verkocht zijn begint ie er over dat we van dat geld ook naar de film hadden gekund. Harteloze zak![]()
goede doel
Dan aai ik mn eigen welquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:12 schreef Dipkip het volgende:
![]()
Ik zeg net tegen mn vriend dat die dingen misschien verkocht zijn begint ie er over dat we van dat geld ook naar de film hadden gekund. Harteloze zak![]()
goede doel
Bedoel je nu: dan aai ik mezelf welquote:
Maar er is zo oneindig veel van.quote:
Nou, da's dan mooi de timeframe voor de knuffelsessie geld innen en bezoek de deur uit gooien.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:20 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Niet bij mijn haarballen. Aandachtsspanne van exact 20 minuten. Daarna zien ze een vliegje.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:12 schreef Dipkip het volgende:
![]()
goede doel
Ja daahaaag dan kan ik weer opnieuw beginnen met Slinkse Tactieken Om Fantasy Troep De Huiskamer Uit Te Werken. De laatste draak is net per ongeluk stuk gevallen!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:22 schreef BasOne het volgende:
Tijd om hem te verlaten.
Als ik de boel opruim heb ik nog wel een plaatsje voor je
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:25 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja daahaaag dan kan ik weer opnieuw beginnen met Slinkse Tactieken Om Fantasy Troep De Huiskamer Uit Te Werken. De laatste draak is net per ongeluk stuk gevallen!!
Dan heb je mazzel, de laatste draak die ik in huis heb gehad was m'n Exquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:25 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja daahaaag dan kan ik weer opnieuw beginnen met Slinkse Tactieken Om Fantasy Troep De Huiskamer Uit Te Werken. De laatste draak is net per ongeluk stuk gevallen!!
*PROEST*quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:28 schreef BasOne het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel, de laatste draak die ik in huis heb gehad was m'n Ex
quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:28 schreef BasOne het volgende:
Dan heb je mazzel, de laatste draak die ik in huis heb gehad was m'n Ex
Ik woon toch niet in Den Haagquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bedoel je nu: dan aai ik mezelf wel
Of
Dan aai ik mijn eigen poes wel
![]()
Als je vriendje nu ook wat deed heb je morgen niet zo'n spierpijnquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:06 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb net mn verhuisdozen getelt en ik ga nu vast een OP in mekaar knutselen voor mn topic morgen, want morgen heb ik spierpijn en wil ik alleen op enter hoeven drukken
Wat moet jij dan een saai sexleven hebben :'pquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:02 schreef Dipkip het volgende:
LOL over vriendje vandaag niets te klagen, die heeft minstens net zo hard gewerkt als ikhij is alleen wat minder goededoelerig dan ik.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:06 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb net mn verhuisdozen getelt en ik ga nu vast een OP in mekaar knutselen voor mn topic morgen, want morgen heb ik spierpijn en wil ik alleen op enter hoeven drukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zijn?
Wat voor boeken?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:07 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb ene paar boeken die vast niemand wil. ik wil ze immers ook niet
Eigenlijk lijkt het me veel leuker om ook iets ludieks te doen. Ik kan tekenen. Kan je ook iets veilen?
Ik kan voor de hoogste bieder een portret maken van zijn/haar huisdier of kind of zo. Als in een elf-yourself. Alleen heb ik geen tijd om er tig te maken en kan ik zeggen dat ik er twee wil doen. Zou dat ook mogen in V&A?
Ik zal deze maar crossposten
Hoe goed kan je tekenen?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:07 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb ene paar boeken die vast niemand wil. ik wil ze immers ook niet
Eigenlijk lijkt het me veel leuker om ook iets ludieks te doen. Ik kan tekenen. Kan je ook iets veilen?
Ik kan voor de hoogste bieder een portret maken van zijn/haar huisdier of kind of zo. Als in een elf-yourself. Alleen heb ik geen tijd om er tig te maken en kan ik zeggen dat ik er twee wil doen. Zou dat ook mogen in V&A?
Ik zal deze maar crossposten
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ] Mag ik trouwens ff melden dat we op dit moment over deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zijn? [ afbeelding ]![]()
![]()
We gaan zo goed![]()
![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Pisces29 op 09-08-2009 13:05:00 (correctie :@) ]Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik zoek een malien kolder, full plate dragon scale armour, dragonscale helmet en een dragon :quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:01 schreef Greys het volgende:Wat een tussenstand!
Ik heb mijn kraampje klaar voor morgen!
Ga larpen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:59 schreef BasOne het volgende:
Ik zoek een malien kolder, full plate dragon scale armour, dragonscale helmet en een dragon :
Niets meer aan toe te voegen!quote:
Je groen is aangevraagd hoor, gisteravond!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:43 schreef RiesAmaris het volgende:
Ik heb jullie gemaild over de Asiel Actie, geld komt er zo aan!
Edit: geld is overgemaakt![]()
Tip voor jou, misschien wist je het al, maar; eind augustus [29 en 30] in Ter Apel middeleeuwse dagen incl. kraampjes e.d.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:59 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik zoek een malien kolder, full plate dragon scale armour, dragonscale helmet en een dragon :
In je kraampje doen!quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Wij hebben overigens ook nog zon tunnel voor katten,.
Kan Dierenthuis daar wat mee? Of kan ik die anders voor 2,50 ofzo () in mn kraampje gooien, want mijn kat doet er niks mee.
Oke! Even foto's maken!quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
In je kraampje doen!Die verkoop je echt wel!
Misschien wil ik hem wel!
http://www.middeleeuws-terapel.nl/programma.phpquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tip voor jou, misschien wist je het al, maar; eind augustus [29 en 30] in Ter Apel middeleeuwse dagen incl. kraampjes e.d.Ik weet dat sowieso Fairbow daar staat maar misschien ook wel meer. Ter Apel is niet ver.
Sorry, het was al laat gisterquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Zet ik het potverdikke onder een spoiler ivm meelezende Dierenthuismensjes...en wat doen jullie![]()
I know,quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:48 schreef BasOne het volgende:
[..]
http://www.middeleeuws-terapel.nl/programma.php
Het zal de 30ste worden want de 29ste ga ik naar een modelbouw beurs
PICS!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
I know,Ik ken de site
.
Ben d'r vorig jaar ook geweest en heb d'r nog een jurk gekocht.
Clickyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |