1 2 | Momenteel loopt in F&F de Asielactie voor de [url=www.dierenthuis.nl]Stichting Dierenthuis[/url], waar dieren die kansloos zijn voor adoptie in asiels een permanent plaatsje krijgen en liefdevol worden verzorgd. Het lopende topic vind je [url=www.asielactie.nl]HIER[/url]. De opbrengst (excl. verzendkosten) van deze Vlooienmarkt, waar dit artikel een onderdeel van is, komt geheel ten goede aan deze actie.[/i] |
Zal ik dat er nog even extra bijzetten ja?quote:
of een pm naar vacrew, kan ook nogquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Enne tip: als het uitverkocht is of je wil iets aan je openingspost veranderen probeer dat dan dmv een TR (gele driehoekje bovenaan het topic) of een berichtje achterlaten in V&A Feedback
Verder verwelkomen we iedereen en hopen dat het een geslaagde actie wordt
Goeie!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Enne tip: als het uitverkocht is of je wil iets aan je openingspost veranderen probeer dat dan dmv een TR (gele driehoekje bovenaan het topic) of een berichtje achterlaten in V&A Feedback
Verder verwelkomen we iedereen en hopen dat het een geslaagde actie wordt
Jij mag alles, fijne taartenbaksterquote:
Natte vingerwerk en dan een paar euro erbij op hèquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:55 schreef MissBliss het volgende:
14.00
Meer kans dat ik het red
Ik ga morgen spullen verzamelen en richtprijzen bedenken! Hoe bedenk je richtprijzen?Ik heb werkelijk geen idee wat ik voor een boek of een cd moet vragen
Hmm okequote:Op woensdag 5 augustus 2009 @ 22:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Natte vingerwerk en dan een paar euro erbij op hè
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:01 schreef Re het volgende:
ik wil wel een paar fotoshoots aanbieden specifiek op (huis) dieren gericht, apart topic voor aanmaken?
dat mag ook gewoon in de vlooienmarktquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:01 schreef Re het volgende:
ik wil wel een paar fotoshoots aanbieden specifiek op (huis) dieren gericht, apart topic voor aanmaken?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:03 schreef Cat22 het volgende:
Tvp!
En mag ik de dienst 'kittens knuffelen' aanbieden? Geen idee of het storm loopt, maar wie weet zijn er gekken liefhebbers die ze een bezoekje willen brengen.
Speciaal voor jou!quote:
Als je daar hulp/advies bij nodig hebt, dan roep je het gewoon even hier! Dan helpen we je!quote:Ik ga morgen spullen verzamelen en richtprijzen bedenken! Hoe bedenk je richtprijzen?Ik heb werkelijk geen idee wat ik voor een boek of een cd moet vragen
Weertquote:
Dan ga ik ook roepenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Speciaal voor jou!
Ik heb het lichte gekreun n.a.v. de eerdere tijd ter harte genomen
[..]
Als je daar hulp/advies bij nodig hebt, dan roep je het gewoon even hier! Dan helpen we je!
Heb je ook nog 'gewone spullen' bedoel je?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:01 schreef Re het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |