quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:21 schreef Greys het volgende:
Oh wat een toffe tussenstand!!!!
S. v. T. uit R. is mijn collega inderdaad!
Ik ga ze straks even in de fipo zetten en ook Bob groen laten maken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in de auto staan.
Mevrouw van de groothandel belde me speciaal terug om te vragen of ik niet toevallig een nul te veel had gedaan bij de handschoenen
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Tussenstandje dan maar weer es![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [ afbeelding ]Woei
![]()
Ik hoop dat de vlooienmarkt genoeg winsten gaat maken![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Mits je hem onder een spoiler plaktquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:54 schreef DABAMaster het volgende:
greys / inge / qwea/ ieder ander: mag ik de teller updaten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:05 schreef DABAMaster het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Ik probeer zo min mogelijk te bewegen, en de muis touchpad gebruiken kost minder energie als typen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:37 schreef TheYoung1 het volgende:
Zelfs het topic lijkt bevangen door de hitte....
Wowiequote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:11 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ook nog even geld overgemaakt en het mailtje verstuurd.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:11 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ook nog even geld overgemaakt en het mailtje verstuurd.
Oeh, da's weer even geleden, dat ik groen was.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:13 schreef Qwea het volgende:
[..]Mail en geld ontvangen. Greys gaat je groen laten maken!
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:57 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik heb net via Paypal ook een donatie overgemaakt voor een paar mooie paketten
Top aktie dit!
Je zou het bijna gaan denken he?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:05 schreef mafkees01 het volgende:
Wow het gaat lekker hier. Goed bezig, zouden we de 5000 halen?
Trots op jullie hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zou het bijna gaan denken he?
We gaan in elk geval rap richting de 4400 nu
quote:
Het regende (de helft van de tijd) het huisje was vochtig, oud en het kraakte bij elke beweging, de pubers waren puberaal, maar verder was het eigenlijk best leukquote:
Pfffttt... ik ben echt een F&F-er van nix hoor. Ik heb serieus een gilletje geslaakt toen de muis over mijn voeten liep. En ik zei zeer welgemeend 'GADVER' toen ik de naaktslak op de telefoon zag lopenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
Geen salamanders meer op de lamp gehad verder van de week?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pfffttt... ik ben echt een F&F-er van nix hoor. Ik heb serieus een gilletje geslaakt toen de muis over mijn voeten liep. En ik zei zeer welgemeend 'GADVER' toen ik de naaktslak op de telefoon zag lopen
Ow ja, en het régende me daar zeg! Kwam geen eind aan. Afgelopen nacht was echt alles klam in het huisje. En er zat iets in mijn bed en het beet me. Ik heb gezocht en gezocht, maar niets kunnen vinden. Ik zeg het je: dat slaapt héél akelig
Wel leuk: we hadden ook hertjes in de tuin
Mijn neefje is met zijn motorfietsje de sloot in gereden en heeft beide armen gebroken.
Kortom: een topweek
Ja, erg sneu. Maar goed; elke jongeling maakt in zijn leven wel een smakker. En het had een stuk erger kunnen zijn, dus vooruit maar!quote:
Allemaal van die kleine irritante dingetje dus op dat ongeluk na. Lijkt me wel schrikken, met ambulance en alles naar het ziekenhuis toe natuurlijk!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pfffttt... ik ben echt een F&F-er van nix hoor. Ik heb serieus een gilletje geslaakt toen de muis over mijn voeten liep. En ik zei zeer welgemeend 'GADVER' toen ik de naaktslak op de telefoon zag lopen
Ow ja, en het régende me daar zeg! Kwam geen eind aan. Afgelopen nacht was echt alles klam in het huisje. En er zat iets in mijn bed en het beet me. Ik heb gezocht en gezocht, maar niets kunnen vinden. Ik zeg het je: dat slaapt héél akelig
Wel leuk: we hadden ook hertjes in de tuin
Mijn neefje is met zijn motorfietsje de sloot in gereden en heeft beide armen gebroken.
Kortom: een topweek
Heb ff getsjekt, jouw nick komt maar 1 x voor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:17 schreef blckbb het volgende:
Whehe, ik sta 2 keer in de fipo
Zal m'n moeder waarschijnlijk 't geld wel overgemaakt hebben onder blckbb
We hebben nog 3 weken voor ongeveer 600 euro.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:23 schreef teckna het volgende:
Wow gaat hard! volgens mij halen we de 5000 ook nog wel
Toch echt 2 keerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb ff getsjekt, jouw nick komt maar 1 x voor.
Hoe zou je moeder zichzelf anders noemen?
Ja, in de fipo, maar op de rekening kom je maar 1 keer voorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:27 schreef blckbb het volgende:
[..]
Toch echt 2 keer
Ik had haar gevraagd 't onder mijn Fok! naam over te maken zodat jullie geen vreemde naam binnenkregen
218 euro en een stuiver! :pquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We hebben nog 3 weken voor ongeveer 600 euro.
Da's 200 per week![]()
Zou mooi zijn
Ah ok, zal ik 't nog een keertje voor haar vragenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, in de fipo, maar op de rekening kom je maar 1 keer voor
Vat wel; zo niet, dan moet je mij maar ff een PM sturen, haal ik 'm wel opquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:37 schreef blckbb het volgende:
Ah ok, zal ik 't nog een keertje voor haar vragenze zit nu nog een week in de Canarische Eilanden dus er komt nog geld binnen als 't goed is.
Trouwens iemand al bereid om een bench op te halen in Culemborg? Zoals ik al zei zit mijn moeder momenteel ver weg, dus tegemoetkomen bij de afslag kan momenteel helaas niet
Westen van Gelderland, net onder Utrechtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vat wel; zo niet, dan moet je mij maar ff een PM sturen, haal ik 'm wel op
(waar ligt Culemborg)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |