Is primaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:00 schreef Muis006 het volgende:
Horrrrrrrrrloges! Ik ga over lijken ervoor dus achtung.
Verder: is er een modje dat morgen mijn topic op slot wil gooien tot 14.00? Ik zet hem rond 10 uur online!
PM maar het linkje met even erbij dat je een slotje tot 14.00 wilt naar VAcrew, zo zien alle mods het voor als ik ga uitslapenquote:
Zal ik doen!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
PM maar het linkje met even erbij dat je een slotje tot 14.00 wilt naar VAcrew, zo zien alle mods het voor als ik ga uitslapen
* Muis006 gaat ervoor zittenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:10 schreef ElisaB het volgende:
Is Ingetje ergens in rtha hous? Ik heb een verrassing: ik ga zo een foto van mezelf posten
Die zou rond 2330 terugkomen geloof ik.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:10 schreef ElisaB het volgende:
Is Ingetje ergens in rtha hous? Ik heb een verrassing: ik ga zo een foto van mezelf posten
F5. And repeat.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:10 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:10 schreef ElisaB het volgende:
Kan gewoon als 640x480quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:14 schreef Pisces29 het volgende:
Moeten de foto's ook click-able klein zijn (gebeurd dit automatisch?) of kan ik ze gewoon 640x480 posten?
[/kneusmodus]![]()
Ja dan zit iemand ook niet meteen aan het gevoel van "4 moeten" vast. En koopt iemand misschien alsnog 4quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
Oh weet je wat ik doe dan Hara en Co: een prijs per stuk en een prijs per pakketje van vier
Okequote:
Als die van mij nu pas binnenkwam is er iets misquote:
Als je gewoon op back drukt komt het dan niet tevoorschijn??quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
Oh nee....
Heb ik net de hele post bijna klaar, inclusief alle foto's van Maes met alle tassen, beschrijvingen, prijzen, al mijn boeken, beschrijvingen, prijzen...
Krijg ik een PM, klik ik er op, weg post en preview![]()
Arghhhhhhhhhh *haren uit hoofd trekt*
Ik ga weer even opnieuw beginnen...
Het was anders jouw PM...quote:
Af en toe even ctrl+a + ctrl + c doenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
Oh nee....
Heb ik net de hele post bijna klaar, inclusief alle foto's van Maes met alle tassen, beschrijvingen, prijzen, al mijn boeken, beschrijvingen, prijzen...
Krijg ik een PM, klik ik er op, weg post en preview![]()
Arghhhhhhhhhh *haren uit hoofd trekt*
Ik ga weer even opnieuw beginnen...
Nee, dat deed ik meteen!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je gewoon op back drukt komt het dan niet tevoorschijn????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |