Heb ik met footpod en ben (nog) niet tevreden omdat ik het niet voor elkaar krijg een grafiek eruit te krijgen met hartslag vs tijd of hartslag/snelheid vs tijd. Weet iemand hier dat mogelijk is met een PolarRS300X?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:29 schreef dyna18 het volgende:
De polar RS300X lijkt mij erg geschikt voor hardlopers.
Als ik deze reactie goed lees, dan vrees ik dat het niet mogelijk is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:20 schreef zesje het volgende:
[..]
Heb ik met footpod en ben (nog) niet tevreden omdat ik het niet voor elkaar krijg een grafiek eruit te krijgen met hartslag vs tijd of hartslag/snelheid vs tijd. Weet iemand hier dat mogelijk is met een PolarRS300X?
Oh nee, ik vind het heerlijk! Lijkt wel of ik ook beter/makkelijker loop met dit warme weerquote:
bekend verhaal hier...al ruim 1,5 week rust..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:28 schreef beertenderrr het volgende:
overbelasting verdommeklote hamstring
ik vind ze vooral (te) warm!quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:04 schreef knnth het volgende:
Goed plan, zeker gezien de komende maanden wanneer het weer om 15:00 donker is
edit: zitten die wel een beetje lekker (lees: strak)? Ik heb eigenlijk niet zo'n zin in zo'n hossend ding aan mijn lijf ... of zijn er alternatieven?
die van mij heeft banden aan de zijkant die je strakker kan trekken, en ik heb een kleiner hesje bij Perry gekocht wat voornamelijk gaas is en redelijk strak zitquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:49 schreef JortK het volgende:
Ik wil ook een hesje, maar inderdaad alleen als die strak zit
Thanks!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:53 schreef knnth het volgende:
http://www.damloop.nl/_kaartjes/2008/parcours.html (laat je niet misleiden door de url, het is weldegelijk het parcours van 2009)
Daar zie je de uitgiftepunten.
Dat scheelt een hoop geld, ik heb verschillende van die hesjes. Goedkoop of ergens gratis bij gekregen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:51 schreef Sander het volgende:
Ik heb bij de halfords een hesje van 3 euro gekocht. Enige maat: XL. Ik kijk vanavond wel hoe-ie zit, het maakt me weinig uit, tenzij het echt superirritant zit. Het nadeel is, dat je precies hetzelfde hesje ook bij Perry kan halen voor 25 euro.
.
Heb overigens ook zo'n armbandje. Die was 4 euro.
Ik heb geen ervaring met deze gewichten, weet dus ook niet waar ze te krijgen zijn. Maar waarom wil je je gewrichten zwaarder gaan belasten?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:38 schreef beertenderrr het volgende:
Ik was gister in de perrysport, op zoek naar hardloopgewichtjes. Niet te vinden. Op internet net zo. Iemand enig idee waar die dingen wel te vinden zijn? Die kleine gewichtjes die je om je armen en benen kan doen.
Ik wil(de) het gaan gebruiken als ik met vrienden van me loop. Mijn basistempo ligt toch een stuk hoger, en op deze manier wilde ik het voor mezelf wat zwaarder maken, zodat ik er meer profijt uit haal, behalve gezelligheid. Als het echter mijn gewrichten erg belast, en de meerwaarde verwaarloosbaar is, dan hoeft het voor mij niet. Ik weet alleen niet of dit het geval is.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:37 schreef FerreroNutella het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met deze gewichten, weet dus ook niet waar ze te krijgen zijn. Maar waarom wil je je gewrichten zwaarder gaan belasten?
Bij de Decathlon.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:38 schreef beertenderrr het volgende:
Ik was gister in de perrysport, op zoek naar hardloopgewichtjes. Niet te vinden. Op internet net zo. Iemand enig idee waar die dingen wel te vinden zijn? Die kleine gewichtjes die je om je armen en benen kan doen.
Begonnen met hardlopen of begonnen met je vriendin?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:43 schreef bananablues het volgende:
Net de Coopertest gedaan.. Vorige keer haalde ik 2700 in december 2008, toen was ik net 3 maanden weer begonnen met mijn vriendin.
Doorgetraind en in de zomer zelfs 3x per week hardgelopen, maar wel altijd rustig tempo rond de 4 tot 6 km.
Resultaat was nu 3000, dus toch een vooruitgang :-). Ben wel van plan om elke week minstens 1 intervaltraining te gaan doen nu, want die laatste kilometer was erg zwaar...
Ik weet zeker dat ze vroeger (ongeveer half jaar geleden) verkocht werden in de Nike winkel in Rotterdam.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:41 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Ik wil(de) het gaan gebruiken als ik met vrienden van me loop. Mijn basistempo ligt toch een stuk hoger, en op deze manier wilde ik het voor mezelf wat zwaarder maken, zodat ik er meer profijt uit haal, behalve gezelligheid. Als het echter mijn gewrichten erg belast, en de meerwaarde verwaarloosbaar is, dan hoeft het voor mij niet. Ik weet alleen niet of dit het geval is.
Jaren op atletiek gezeten, maar ik was wel veel jaar gestopt al. Sind september vorig jaar dus begonnen met opbouwen van conditie samen met vriendinquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:58 schreef annoh het volgende:
[..]
Begonnen met hardlopen of begonnen met je vriendin?
Netjes hoor! Wordt dus je eerste marathon? Ben je ook van plan om door te gaan met marathons of niet?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:58 schreef Ruud_Kawasaki het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze vroeger (ongeveer half jaar geleden) verkocht werden in de Nike winkel in Rotterdam.
Vandaag 35 KM gelopen, dat is toch een pl*uris end lopen!Ben wel blij dat ik het heb gedaan voelde erg goed (op de laatste 5 KM na
). Vanaf begin af aan rond 10 a 10.5 km/h gelopen, laatste 5 KM moest ik toch echt iets toegeven, maar nog steeds erg tevreden met nog anderhalve maand te gaan voor de Marathon en nog 2 weken voor de halve van Rotterdam.
Nu is het een kwestie van heel blijven, zorgen dat rond de 30 ik die 5 KM nog goed kan lopen, en ook nog een beetje basissnelheid verhogen
![]()
Goede dag vandaag
Ja, inderdaad eerste Marathon (Amsterdam). Het is ook de bedoeling dat ik dan Rotterdam ga lopen volgend jaar. En ik zou graag wereldwijd de grote Marathons gaan lopen (Berlin/London/Dublin/NY/enz.) En misschien ooit is Boston, maar daar moet je jezelf voor kwalificeren in behoorlijk scherpe tijd..Dan heb ik iets om voor te trainenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:13 schreef bananablues het volgende:
[..]
Netjes hoor! Wordt dus je eerste marathon? Ben je ook van plan om door te gaan met marathons of niet?
Dat is ook mijn planquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:01 schreef Ruud_Kawasaki het volgende:
[..]
Ja, inderdaad eerste Marathon (Amsterdam). Het is ook de bedoeling dat ik dan Rotterdam ga lopen volgend jaar. En ik zou graag wereldwijd de grote Marathons gaan lopen (Berlin/London/Dublin/NY/enz.) En misschien ooit is Boston, maar daar moet je jezelf voor kwalificeren in behoorlijk scherpe tijd..Dan heb ik iets om voor te trainen
Oh, als dat alles is....ik hou 13,3 km/h met gemak 42,2 meter vol.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:52 schreef Ruud_Kawasaki het volgende:
Dat is dus 13,3 km/h lopen, zeker niet onmogelijk dus.
Precies, is een eitje..Hoef daar niet eens voor te trainenquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:15 schreef computergirl het volgende:
[..]
Oh, als dat alles is....ik hou 13,3 km/h met gemak 42,2 meter vol.
Leuk om je daarop te richten. Ms ga ik ook wel in Amsterdam lopen, ik heb er niet specifiek voor getraind maar ik heb er wel zin in. Volgende week heb ik eerst een halve marathon en ik ga dan eens kijken of ik die makkelijk en in een goede tijd kan lopen. Pas liep ik 25 km als training en dat ging wel vrij makkelijk.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:11 schreef Ruud_Kawasaki het volgende:
[..]
Precies, is een eitje..Hoef daar niet eens voor te trainen![]()
Zo, dat is best een scherpe tijdquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:52 schreef Ruud_Kawasaki het volgende:
Als je tussen 18 en 34 ben moet je bij een eerdere marathon (maximaal een jaar voor de start van de boston marathon) een tijd van 3 uur en 10 min of sneller hebben gelopen.
Dat is dus 13,3 km/h lopen, zeker niet onmogelijk dus.
Succesquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:42 schreef annoh het volgende:
Ik heb me net ingeschreven voor de halve marathon van Egmond....
Haha ja dat zal ik nodig hebben ben ik bang. Gelukkig heb ik nog lang de tijdquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:33 schreef knnth het volgende:
Succes, ik ga misschien ook meedoen ... als de inschrijving over een maand tenminste nog open is.
Wat ik vooral merk is dat ik conditie-technisch het makkelijk kan lopen, alleen dat bij 30-35 bovenbeen- en bilspieren wel ervan langs krijgenquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:01 schreef e-runner het volgende:
[..]
Leuk om je daarop te richten. Ms ga ik ook wel in Amsterdam lopen, ik heb er niet specifiek voor getraind maar ik heb er wel zin in. Volgende week heb ik eerst een halve marathon en ik ga dan eens kijken of ik die makkelijk en in een goede tijd kan lopen. Pas liep ik 25 km als training en dat ging wel vrij makkelijk.
Als je een goede basis hebt dan bouw je het wel weer makkelijk op merk ik nu.
Ja precies, dat is inderdaad een scherpe tijd.. Maar vind het wel leuk om voor zoiets te trainen. Ik probeer altijd harder/sneller te lopen dan de voorgaande keren dat ik een afstand heb gelopen. Volgend jaar maar is tijd voor maken dusquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:17 schreef kepler het volgende:
[..]
Zo, dat is best een scherpe tijdIk heb vorig jaar 3:30 gelopen, mag dus nog wel even door trainen dan
Yupquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:46 schreef Ruud_Kawasaki het volgende:
Ja precies, dat is inderdaad een scherpe tijd.. Maar vind het wel leuk om voor zoiets te trainen. Ik probeer altijd harder/sneller te lopen dan de voorgaande keren dat ik een afstand heb gelopen. Volgend jaar maar is tijd voor maken dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |