Heb ik met footpod en ben (nog) niet tevreden omdat ik het niet voor elkaar krijg een grafiek eruit te krijgen met hartslag vs tijd of hartslag/snelheid vs tijd. Weet iemand hier dat mogelijk is met een PolarRS300X?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:29 schreef dyna18 het volgende:
De polar RS300X lijkt mij erg geschikt voor hardlopers.
Als ik deze reactie goed lees, dan vrees ik dat het niet mogelijk is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:20 schreef zesje het volgende:
[..]
Heb ik met footpod en ben (nog) niet tevreden omdat ik het niet voor elkaar krijg een grafiek eruit te krijgen met hartslag vs tijd of hartslag/snelheid vs tijd. Weet iemand hier dat mogelijk is met een PolarRS300X?
Oh nee, ik vind het heerlijk! Lijkt wel of ik ook beter/makkelijker loop met dit warme weerquote:
bekend verhaal hier...al ruim 1,5 week rust..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:28 schreef beertenderrr het volgende:
overbelasting verdommeklote hamstring
ik vind ze vooral (te) warm!quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:04 schreef knnth het volgende:
Goed plan, zeker gezien de komende maanden wanneer het weer om 15:00 donker is
edit: zitten die wel een beetje lekker (lees: strak)? Ik heb eigenlijk niet zo'n zin in zo'n hossend ding aan mijn lijf ... of zijn er alternatieven?
die van mij heeft banden aan de zijkant die je strakker kan trekken, en ik heb een kleiner hesje bij Perry gekocht wat voornamelijk gaas is en redelijk strak zitquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:49 schreef JortK het volgende:
Ik wil ook een hesje, maar inderdaad alleen als die strak zit
Thanks!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:53 schreef knnth het volgende:
http://www.damloop.nl/_kaartjes/2008/parcours.html (laat je niet misleiden door de url, het is weldegelijk het parcours van 2009)
Daar zie je de uitgiftepunten.
Dat scheelt een hoop geld, ik heb verschillende van die hesjes. Goedkoop of ergens gratis bij gekregen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:51 schreef Sander het volgende:
Ik heb bij de halfords een hesje van 3 euro gekocht. Enige maat: XL. Ik kijk vanavond wel hoe-ie zit, het maakt me weinig uit, tenzij het echt superirritant zit. Het nadeel is, dat je precies hetzelfde hesje ook bij Perry kan halen voor 25 euro.
.
Heb overigens ook zo'n armbandje. Die was 4 euro.
Ik heb geen ervaring met deze gewichten, weet dus ook niet waar ze te krijgen zijn. Maar waarom wil je je gewrichten zwaarder gaan belasten?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:38 schreef beertenderrr het volgende:
Ik was gister in de perrysport, op zoek naar hardloopgewichtjes. Niet te vinden. Op internet net zo. Iemand enig idee waar die dingen wel te vinden zijn? Die kleine gewichtjes die je om je armen en benen kan doen.
Ik wil(de) het gaan gebruiken als ik met vrienden van me loop. Mijn basistempo ligt toch een stuk hoger, en op deze manier wilde ik het voor mezelf wat zwaarder maken, zodat ik er meer profijt uit haal, behalve gezelligheid. Als het echter mijn gewrichten erg belast, en de meerwaarde verwaarloosbaar is, dan hoeft het voor mij niet. Ik weet alleen niet of dit het geval is.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:37 schreef FerreroNutella het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met deze gewichten, weet dus ook niet waar ze te krijgen zijn. Maar waarom wil je je gewrichten zwaarder gaan belasten?
Bij de Decathlon.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:38 schreef beertenderrr het volgende:
Ik was gister in de perrysport, op zoek naar hardloopgewichtjes. Niet te vinden. Op internet net zo. Iemand enig idee waar die dingen wel te vinden zijn? Die kleine gewichtjes die je om je armen en benen kan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |