quote:
Geen Theo van de Aldi in plaats van die kabouter?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:29 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh shittttquote:
Sozquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:27 schreef Plankton_ het volgende:
[..]
Geen Theo van de Aldi in plaats van die kabouter?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:53 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[PAINT]als het even niet meezitquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:21 schreef zomgmoz het volgende:
wat is de originele trouwens, waar de hele meme mee gestart is?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:00 schreef Westsidee het volgende:
[..]
[PAINT]als het even niet meezit
[PAINT]als het even niet meezit #2
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:58 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Paint erop los![]()
voorbeeldjes van internet:
h t t p : / / w w w . d e s c a . d k / G a m m e l t / f u u u u u . p n gquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:30 schreef julian6 het volgende:
Vanmorgen stootte ik mijn teen, en toen ging het zo:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door ToT op 13-08-2009 00:06:55 ]
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:42 schreef JX het volgende:
[ afbeelding ]
M'n anonimiteit, wat doe je
DUUUUDDEEquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:00 schreef Westsidee het volgende:
[..]
[PAINT]als het even niet meezit
[PAINT]als het even niet meezit #2
Zoiets?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:45 schreef Cassius het volgende:
Btw, maak eens gauw een JX-Photoshopversie van de rage guy
Hoe kom je eropquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:50 schreef JX het volgende:
[..]
Zoiets?![]()
[ afbeelding ]
Kale versie
[ afbeelding ]
Zo gebeurd dat bij mij ook iedere keer :$quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:00 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
OMG zo herkenbaarquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:52 schreef _Loki het volgende:
oeoeoe
TFUP
oh en om nuttig te zijn:
[ afbeelding ]
Zo flauw en/of herkenbaar allemaal.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:09 schreef TeringHenkie het volgende:
http://www.facebook.com/pages/Rageguy/44931439258
Haha, doet mijn kat ook altijd.quote:
Rot op.quote:
Die kop.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 04:39 schreef OldJeller het volgende:
Ik begrijp die hele kut fffffuuuuu kutpop niet.
Wat is de prachtige achtergrond hiervan dat het zo enorm lollig maakt?
Dat het een meme is, begreep ik.quote:
Mja is op 4chan begonnen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 05:00 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat het een meme is, begreep ik.
Maar was dat eerst gewoon een orginele tekening, en vervolgens heeft men die gebruikt in allerlei andere situaties (meme) + ffffffuuu ? Of komt het nóg ergens anders vandaan?
oké.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 05:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja is op 4chan begonnen.
Zal wel zijn geweest dat ie zeg maar iets mee heeft gemaakt en dat gedaan met zo'n stripje. En dan wordt het vanzelf overgenomen.
quote:FFFUUUUUUU
FFFUUUUUUU is an overused meme found on most chan boards. The exploitable template is a four panel comic that is made up of three white squares and one square that contains a person raging over some trauma (usually involving jacking off, somebody cheating, or getting his penis slammed in a door) to his life.
History
Many of us have experienced the discomfort of having our bums washed in the vile liquid regurgitated by the porcelain throne. A while back, a creative /b/tard powered up MS Paint and decided it was time to do something about his now-drenched anus. What he created was a four scene comic showing all the typical steps of using the loo, of course he spared no gory details. As his problem was described, stagnant water is always reflected back at one's buttocks while taking a healthy poo. He wanted to know how many others are similarly afflicted, and if there was anything that could be done to remedy this condition.
Wat is een meme?quote:
http://encyclopediadramatica.com/Memequote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:28 schreef Alices het volgende:
[..]
Wat is een meme?
De leukste zijn degene die zo knullig en herkenbaar zijn, zoals die met die trap en midden in de nacht denken dat het ochtend is!dat is echt een fffffuuuuu moment
(de laatste snap ik ook niet...?)
een haar in je etenquote:
tussen de ergenis (het haartje) en het FFFUUU zit toch helemaal geen plaatjequote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:16 schreef Derek010 het volgende:
Sowieso vind ik ze wat minder leuk als er tussen het plaatje die de FFFUUUU-situatie (de ergernis) en het FFFUUUU-plaatje (het laatste plaatje) nog een ander plaatje zit, zoals bij de laatste van Skunkkk.
Kloptquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:42 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
een haar in je eten
[..]
tussen de ergenis (het haartje) en het FFFUUU zit toch helemaal geen plaatje
Ahaaaa thanx.. Vind het nog steeds een beetje vaag, maar goed.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:37 schreef znarch het volgende:
[..]
http://encyclopediadramatica.com/Meme
Daar staat ook wel zon beetje elke meme beschreven
Dit stukje:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:54 schreef Alices het volgende:
[..]
Ahaaaa thanx.. Vind het nog steeds een beetje vaag, maar goed.
quote:In short, memes are just inside jokes for people who have no friends with whom to have real inside jokes.
The word meme is commonly used by people who aren't retarded because it is in fact shorter to write the word "meme" than to write out "internet phenomena" or "something that will wind up on G4 tomorrow for all of the nerds to fap all over". It is well known that the only people that care about internet memes are sad fucks with no life. In the real world, the meme is known by its true name, "idea."
Oeps, had niet gezien dat hij een haar in z'n mond had.quote:
Dat dacht ik ook! Haha, nu zie ik die haar pas. Niet erg duidelijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:51 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Oeps, had niet gezien dat hij een haar in z'n mond had.Dacht dat dat bord eten de ergernis was, omdat hij het niet lekker vond ofzo
Noh, ik zat middenin die storm in de auto. Niet leuk, gruwelijk zelfs. Met 50 over de snelweg met heul veul mensen langs de kant die gewoon echt niet verder konden.quote:
werken hier nog gewoon anders....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:49 schreef jordeeeh het volgende:
De url's werken trouwens niet S-F, heb je er weer afgehaald?
Hm, zal dan wel komen omdat ik niet heb betaald.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
werken hier nog gewoon anders....
ohja, die bestaat natuurlijk ookquote:
hij is mooiquote:
Dit is fucking geniaal:']quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:26 schreef Aestivate het volgende:
[ afbeelding ]
Topic: Vlinder in huis gevonden, wat nu?
god dat zuigt zo ergquote:
quote:
Zeg, mawoeda?quote:
Staredadquote:Op zondag 6 september 2009 23:01 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Iemand enig idee hoe deze meme heet?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:58 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
http://11.media.tumblr.com/5NjRJy4zcnqi9nueUpAtPU9qo1_500.jpg
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:09 schreef Scytec het volgende:
http://capinaremos.com/wp-content/uploads/2009/03/fu5.jpg
quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:25 schreef Aestivate het volgende:
http://capinaremos.com/wp-content/uploads/2009/05/fu11.jpg
lol echt zo grappig, zitten echt veel leuke tussenquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:44 schreef Cluijt het volgende:
hehe kwam deze net tegen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:24 schreef DemonRage het volgende:
ff snel eentje gemaakt:
[ afbeelding ]
Monsterlijk herkenbaarquote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:27 schreef DemonRage het volgende:
Nog eentje van mij dan:
[ afbeelding ]
T hoeft niet zo realistisch te zijn..quote:Op zondag 13 september 2009 17:45 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]
te droog
hele uitzending in elkaar zette en dan 4 sec later down gaan
't is dat je erbij zegt dat het niet realistisch hoeft te zijn, want ik vroeg me al af hoe die eerste '8' getrokken kon zijn.quote:Op zondag 13 september 2009 17:47 schreef ObamaBinLaden het volgende:
[..]
T hoeft niet zo realistisch te zijn..
[ afbeelding ]
I lol'dquote:Op zondag 13 september 2009 17:47 schreef ObamaBinLaden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu je het zegt...quote:Op zondag 13 september 2009 18:19 schreef DemonRage het volgende:
[..]
't is dat je erbij zegt dat het niet realistisch hoeft te zijn, want ik vroeg me al af hoe die eerste '8' getrokken kon zijn.
Whehehe dat is mij eens overkomen... ik zat met mijn vinger in mijn neus en reed over een drempel... bloedneusquote:Op donderdag 10 september 2009 20:27 schreef DemonRage het volgende:
Nog eentje van mij dan:
[ afbeelding ]
Die laatste! Echt zo herkenbaarquote:Op dinsdag 1 september 2009 02:51 schreef J0ttem het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
herkenbaar echt heul kutquote:Op maandag 14 september 2009 21:28 schreef Cassius het volgende:
[ afbeelding ]
Mja, 't is weer spinnentijd
Je bent vast nog niet zo oud?quote:
jaquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je bent vast nog niet zo oud?
Nu kan ik dat bazennummer nooit meer normaal luisteren, kankerlulquote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 12:37 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Nu kan ik dat bazennummer nooit meer normaal luisteren, kankerlul
quote:Op woensdag 16 september 2009 12:37 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Nu kan ik dat bazennummer nooit meer normaal luisteren, kankerlul
Mist bal nr. 8? Terwijl die al wel eerder in het rijtje getallen genoemd isquote:Op zondag 13 september 2009 17:47 schreef ObamaBinLaden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:22 schreef temp.123 het volgende:
[..]
Mist bal nr. 8? Terwijl die al wel eerder in het rijtje getallen genoemd is
Zo herkenbaar ditquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:45 schreef Me_Wesley het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo goed met paint
quote:Op maandag 21 september 2009 22:08 schreef Knuck-les het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omg herkenbaar gek.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:45 schreef Me_Wesley het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo goed met paint
quote:
Stuk voor stuk geweldigquote:Op maandag 21 september 2009 22:08 schreef Knuck-les het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
denk je dat je origineel bentquote:
Ja.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |