quote:Op donderdag 10 september 2009 20:27 schreef DemonRage het volgende:
Nog eentje van mij dan:
[ afbeelding ]
T hoeft niet zo realistisch te zijn..quote:Op zondag 13 september 2009 17:45 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]
te droog
hele uitzending in elkaar zette en dan 4 sec later down gaan
't is dat je erbij zegt dat het niet realistisch hoeft te zijn, want ik vroeg me al af hoe die eerste '8' getrokken kon zijn.quote:Op zondag 13 september 2009 17:47 schreef ObamaBinLaden het volgende:
[..]
T hoeft niet zo realistisch te zijn..
[ afbeelding ]
I lol'dquote:Op zondag 13 september 2009 17:47 schreef ObamaBinLaden het volgende:
[..]
T hoeft niet zo realistisch te zijn..
[ afbeelding ]
Nu je het zegt...quote:Op zondag 13 september 2009 18:19 schreef DemonRage het volgende:
[..]
't is dat je erbij zegt dat het niet realistisch hoeft te zijn, want ik vroeg me al af hoe die eerste '8' getrokken kon zijn.
Whehehe dat is mij eens overkomen... ik zat met mijn vinger in mijn neus en reed over een drempel... bloedneusquote:Op donderdag 10 september 2009 20:27 schreef DemonRage het volgende:
Nog eentje van mij dan:
[ afbeelding ]
Die laatste! Echt zo herkenbaarquote:Op dinsdag 1 september 2009 02:51 schreef J0ttem het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
herkenbaar echt heul kutquote:Op maandag 14 september 2009 21:28 schreef Cassius het volgende:
[ afbeelding ]
Mja, 't is weer spinnentijd
Je bent vast nog niet zo oud?quote:
jaquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je bent vast nog niet zo oud?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |