de hint:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik werk op dit moment met Senseo's, dus graag twintig films waarop het keyword 'coffee' van toepassing is.
tot nu toe goed:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Niks goed.
Even wat tips.
Het gaat om films met:Bruce Willis Eddie Murphy Gina Gershon Pierce Brosnan James Dean Hank Azaria
Het gaat om films van:Steven Spielberg David Lynch Kevin Smith John Frankenheimer Billy Wilder Kurt Wimmer
Het gaat om films over:Eekhoorns Een modebitch De vakantie van een kluns Een vervolgfilm van een vieze vent
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Coffee & Cigarettes
The Usual suspects
Spoorloos
Office Space
Pulp Fiction
A Nightmare On Elm Street
The Devil Wears Prada
The Apartment
Mr. Bean's Holiday
Bound
Ronin
Alvin and the Chipmunks
En ik had het al verlaagd naar 16, dus dat komt mooi uit.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
ai
inland empire
dante's peak
beverly hills cop
Bijna.....quote:
Ook bijna.....quote:
Nee.....quote:
Nee, sommige doen het met hulpmiddelen andere zonder......quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
dan zal het wel iets met extreme sports zijn
extreme schoonspringen
Ja zeker.quote:
Geen fan van Statham?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
dan mag ik toch hopen dat het om duiken zonder lucht gaat
eeeh...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:31 schreef California het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is de enige film waarin deze twee beiden te zien waren?
dat was mijn tweede gok...quote:
Ik dacht dat caine misschien 1 van de 7 vaders wasquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:49 schreef California het volgende:
Nope, Caine heeft pas twee keer Alfred gespeeld. En Twins was Arnold Schwarzenegger.
Gwyneth Paltrow deed ook mee.
Nee, wel van iemand anders.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:00 schreef wyccie het volgende:
Caine speelt zeker de vader van Paltrow?
ik weet m! maar via een vriend van me die me nu komt ophalen om te gaan eten, dus ik zeg t niet...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:08 schreef California het volgende:
[..]
Nee, wel van iemand anders.
John Travolta zit er ook in.
mr_anonimous +1quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Austin Powers GoldMember?
Titel doet me denken aan een taxibedrijf?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Dennis van der Horst en zijn broer Marco willen een bedrijf samen beginnen in Nachtrit. Wat voor bedrijf?
Bijna.....quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:58 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Titel doet me denken aan een taxibedrijf?
Yep! Helemaal goed daarom steekt Dennis zich in de schulden.....quote:
Ahh, ik heb de film niet gezien maar die limousine service komt me wel bekend voor... zijn er nog bekende acteurs die erin spelen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Yep! Helemaal goed daarom steekt Dennis zich in de schulden.....
Fluffy_Augurk +1
Frank Lammers, Fedja van Huet, Peggy Jane de Schepper, Hadewych Minnis, Henk Poort, Hans Kesting en Mohammed Chaara.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:06 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ahh, ik heb de film niet gezien maar die limousine service komt me wel bekend voor... zijn er nog bekende acteurs die erin spelen?
Zegt me allemaal vrij weinigquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Frank Lammers, Fedja van Huet, Peggy Jane de Schepper, Hadewych Minnis, Henk Poort, Hans Kesting en Mohammed Chaara.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Shaft in Afrika
Out of Afrika
I dreamed of Africa
Hotel Rwanda
Tears of the sun
Blood Diamond
Cry Freedom
Shooting Dogs
A dry white season
The last king of Scotland
Operation Thunderbolt
The Dogs of War
The mummy
The mummy returns
Bopha
Het bekendste Nederlandse woord wereldwijd......quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:24 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]Allemaal goed. Veel films over apartheid zeg.
mr_anonimous +1
California +1quote:
Man on the moonquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:39 schreef California het volgende:
Om nog even bij Danny DeVito te blijven: noem vijf films waar hij als (executive) producer optrad.
Hey Berlusconi!quote:
Indeed Mr Ewingquote:
Terence Stamp?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:02 schreef Chielus het volgende:
Nette Lijst idd,
Doe mij maar een naam en 5 films (geen sequels/preqels etc)
van deze meneer:
[ afbeelding ]
Beter dan BH! Bonjasky Holloway.....quote:
Nee geen Terrance Stampquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Terence Stamp?
Young Guns
The Limey
Wall Street
Legal Eagles
Superman
Ah en die was ook Jack in Jumpin Jack Flash!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:30 schreef tombolafan het volgende:
Geen idee hoe hij heet, maar hij speelt in pirates of the caribbean (vader van elizabeth)... (das alvast 1 film...)
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah en die was ook Jack in Jumpin Jack Flash!
En dat maakt hem compleetquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:42 schreef California het volgende:
Jonathan Pryce.
Brazil, Tomorrow Never Dies, Ronin
Dat duurde lang!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Kalifornia
Verwar jij nu Brad Pitt en Paris Hilton?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:50 schreef dyonvbaal het volgende:
the hottie and the nottie?
Nee, ik dacht dat dat vrouwke die lelijke uit die film was... maar dat zal dan wel nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:52 schreef California het volgende:
[..]
Verwar jij nu Brad Pitt en Paris Hilton?
Nee, de user is op Fok! zeer bekend..... beetje een relposter dat wel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ken geen bekende fokkers... Titels met Woody die als usernamen gebruikt kunnen worden... White men can't jump?
Dat zeg je mooi. Ik weet ook niet van haar wat ik moet vinden soms is ze wel leuk denk ik maar het volgende shot is ze weer niet leuk.... Ze is voor al half vervelend en heel irritant.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:57 schreef California het volgende:
Dit is Juliette Lewis. Die ontstijgt categorieën als mooi en lelijk een beetje.
Irritant is ze wel.
En ze kan eigenlijk altijd alleen maar een bepaald typetje neerzetten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zeg je mooi. Ik weet ook niet van haar wat ik moet vinden soms is ze wel leuk denk ik maar het volgende shot is ze weer niet leuk.... Ze is voor al half vervelend en heel irritant.
Mooie film vind ik dat.quote:
Toch heb je gelijkquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:36 schreef wyccie het volgende:
Hmm.....ja heel duidelijk.
oh die!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:36 schreef wyccie het volgende:
Ha, dat is die man van die ene serie die zo raar gefilmd is. Hmm.....ja heel duidelijk.
Hij zat zeker niet in 24. Hij was de man achter Seinfeld.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:42 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Hij lijkt op de Chief of Staff in een aantal seizoenen van 24.
En bedoel je niet The Office? Serie die raar gefilmd is
Nee, dat bedoel ik niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:42 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
En bedoel je niet The Office? Serie die raar gefilmd is
Wb Curb Your Enthusiasm? Of de filmtitel?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:05 schreef wyccie het volgende:
Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen.
mermaids...quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:41 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zo'n driedelige box van 'm. Nog maar heel weinig van gezien eigenlijk.
Eerder was er al de vraag met 'coffee' als keyword. Ik wilde hetzelfde doen met 'tea'. Tot mijn verbazing zat Tea with Musolini er niet tussen.
Daarom: vier films met Cher (als actrice).
De titel is net iets anders.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:47 schreef California het volgende:
Suspicion?
Ik vind 'm mooi, Intre. En ik heb wat geleerd, wist niet dat Willis in Astronaut Farmer zat.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Elijah Wood -> The Lord of The Rings -> Liv Tyler -> Armageddon -> Bruce Willis -> The Astronaut Farmer -> Billy Bob Thornton -> Pushing Tin -> Angelina Jolie -> Wanted -> James McAvoy -> King of Scotland -> Forest Whitaker
Als astronaut of militair die Thornton goed moet keuren toch? Ik weet in elk geval dat ik 'm gezien hebquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:43 schreef California het volgende:
[..]
Ik vind 'm mooi, Intre. En ik heb wat geleerd, wist niet dat Willis in Astronaut Farmer zat.
Intre +1
En dat zijn er vier goed van Hughes.
mr_anonimous +1quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Disgrace?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
die speech zag ik laatst bij het verzinnen van me tagline vraag... mean streets? het was in ieder geval een scorsese
Hij stapt in de verkeerde bus???quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wat gaat er drastisch fout op het middelste plaatje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ja, in het Vreemdelingenlegioen volgens mij.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
wrong bet... is dat niet een jcvd film?
In de film legionnaire zit hij in het vreemdelingenlegioen en in deze film deserteert hij eruit , maar het is idd een jcvd filmquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, in het Vreemdelingenlegioen volgens mij.
Nee die bedoelde ik ook niet. Maar hij heeft toch meerdere films met/over dubbel gangers gemaakt...quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
double impact bedoel je, maar dat is een andere
Leon of Lionhart.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:50 schreef Dopekoe het volgende:
Tussendoortje dan maar ff
Onder welke naam staat de film Wrong Bet ook wel bekend ?
Joshua Rose/Guy was geen professioneel worstelaar.... Hij kon al schieten en salueren voor hij in het vreemdelingenlegioen kwam.....quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:31 schreef dyonvbaal het volgende:
Puddingtarzan zegt: proffesioneel worstelaar? Jammer genoeg ken ik Joshua... niet... dus ik gok maar wat
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:31 schreef dyonvbaal het volgende:
Puddingtarzan zegt: proffesioneel worstelaar? Jammer genoeg ken ik Joshua... niet... dus ik gok maar wat
eeeeeeeeeeeehm... dan was hij... gewoon soldaat?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Joshua Rose/Guy was geen professioneel worstelaar.... Hij kon al schieten en salueren voor hij in het vreemdelingenlegioen kwam.....
Marinier eigenlijk maar toch...quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeeehm... dan was hij... gewoon soldaat?
hoera!!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Marinier eigenlijk maar toch...
Tombolafan +1
De vogelverschrikker?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoera!!!
wie is dit:
[ afbeelding ]
quote:
Moest het toch proberenquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
niet zomaar een...
hij heeft een naam he...
quote:
Ja, waar hangt die Patch toch steeds uit?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
oh man... de 10e al en we zitten in t 3e topic...![]()
we hebben een opschieter nodig...
PATCH! WAAR ZIT JE DAN!!!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:13 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
deze is misschien iets duidelijker?
puur jeugdsentiment voor mij...
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:15 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]Vrees dat ik het niet ken...
SamuelofSEK + 1quote:
geen 1 foto....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:23 schreef Hulkio het volgende:
X-Files I want to believe.
(dat zijn al twee foto's)
Hulkio + 1quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:18 schreef Hulkio het volgende:
Is dat Hugh Jackman? Dan waarschijnlijk Kate & Leopold.
Soundtracksquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:30 schreef Hulkio het volgende:
Van de soundtrack van welke film? Colin Hay - I Just Don't Think I'll Ever Get Over You en Remy Zero - Fair.
quote:
Zit je in de goede richting.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Colin Hay ken ik alleen van Scrubs. Die ander überhaupt niet.
Tekenfilms & ikke =quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Patch +1 (of moet t nou +2 zijn...)
Je bent mn held omdat je trapito (als enige...) kent!!!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:09 schreef Patch het volgende:
Cary Elwys
The Princess Bride
The Magic Sword
Saw
Hot Shots
Robin Hood: Men in Tights
Ja, dat klopt wel. Verder nog Steve McQueen (eerste die de rol afwees), Nick Nolte en Jeff Bridges (werden het beiden niet).quote:
InTrePidIvity+1quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jeffrey Donovan Ben toevallig eergisteren begonnen met Burn Notice, best een toffe serie!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:28 schreef California het volgende:
Probeer zo vaak als je wil
Heel strikt genomen is voice-over-werk natuurlijk een twijfelgevalletje... maar Welles stond erom bekend, ondanks dat hij ook in heel veel films wel in beeld kwam. Kortom: mr_anonimous +1quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:38 schreef mr_anonimous het volgende:
House of the Flying Daggers = Ziyi Zhang = Hero = Jet Li = Unleashed = Morgan Freeman = Glory = Denzel Washington = The Preachers Wife = Gregory Hines = History of the world Part 1 = Orson Welles = Citizen Kane
Hopen dat ik de goede voor me hebquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoe heet T.K.'s(Jeremy Sisto) vriendin in Suicide Kings?
Kitty ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Nope..... het is meer een troetelnaam denk ik......
Het wordt vaak gebruikt als men een dame aanduidt.....quote:
Chicky heet ze....quote:
Dat zou idd mijn volgende gok geweest zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Chicky heet ze....
SamuelofSEK +1
klopt wel. Toe maar een nieuwe vraagquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mr. Magorium's Wonder Emporium?
Ik doe altijd iets fout met deze titel...
quote:
Nee want er staat geen bord taxi op zijn auto......quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:36 schreef dyonvbaal het volgende:
hoe heet die film nou met jason statham. Das prive chauffeur, das toch bijna het zelfde als taxi chauffeur...
je hebt het ook niet over de taxi, maar over de chauffeur...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee want er staat geen bord taxi op zijn auto......
Science Fiction film met Gary Oldman en Milla Jovovich
Nederlandse thriller......
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:42 schreef tombolafan het volgende:
In "look who's talking" is john travolta toch taxichauffeur? of is dat meer een bijrol???
Helaas....Dyon was eerst...quote:
Oh, je hebt een post gemist, Andy.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Yep! Fifth Element en Night on Earth hadden ook nog gekund.
Nee heeft ie nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, je hebt een post gemist, Andy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |