eeeh...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:31 schreef California het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is de enige film waarin deze twee beiden te zien waren?
dat was mijn tweede gok...quote:
Ik dacht dat caine misschien 1 van de 7 vaders wasquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:49 schreef California het volgende:
Nope, Caine heeft pas twee keer Alfred gespeeld. En Twins was Arnold Schwarzenegger.
Gwyneth Paltrow deed ook mee.
Nee, wel van iemand anders.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:00 schreef wyccie het volgende:
Caine speelt zeker de vader van Paltrow?
ik weet m! maar via een vriend van me die me nu komt ophalen om te gaan eten, dus ik zeg t niet...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:08 schreef California het volgende:
[..]
Nee, wel van iemand anders.
John Travolta zit er ook in.
mr_anonimous +1quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Austin Powers GoldMember?
Titel doet me denken aan een taxibedrijf?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Dennis van der Horst en zijn broer Marco willen een bedrijf samen beginnen in Nachtrit. Wat voor bedrijf?
Bijna.....quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:58 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Titel doet me denken aan een taxibedrijf?
Yep! Helemaal goed daarom steekt Dennis zich in de schulden.....quote:
Ahh, ik heb de film niet gezien maar die limousine service komt me wel bekend voor... zijn er nog bekende acteurs die erin spelen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Yep! Helemaal goed daarom steekt Dennis zich in de schulden.....
Fluffy_Augurk +1
Frank Lammers, Fedja van Huet, Peggy Jane de Schepper, Hadewych Minnis, Henk Poort, Hans Kesting en Mohammed Chaara.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:06 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ahh, ik heb de film niet gezien maar die limousine service komt me wel bekend voor... zijn er nog bekende acteurs die erin spelen?
Zegt me allemaal vrij weinigquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Frank Lammers, Fedja van Huet, Peggy Jane de Schepper, Hadewych Minnis, Henk Poort, Hans Kesting en Mohammed Chaara.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |