Toch heb je gelijkquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:36 schreef wyccie het volgende:
Hmm.....ja heel duidelijk.
oh die!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:36 schreef wyccie het volgende:
Ha, dat is die man van die ene serie die zo raar gefilmd is. Hmm.....ja heel duidelijk.
Hij zat zeker niet in 24. Hij was de man achter Seinfeld.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:42 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Hij lijkt op de Chief of Staff in een aantal seizoenen van 24.
En bedoel je niet The Office? Serie die raar gefilmd is
Nee, dat bedoel ik niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:42 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
En bedoel je niet The Office? Serie die raar gefilmd is
Wb Curb Your Enthusiasm? Of de filmtitel?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:05 schreef wyccie het volgende:
Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen.
mermaids...quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:41 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zo'n driedelige box van 'm. Nog maar heel weinig van gezien eigenlijk.
Eerder was er al de vraag met 'coffee' als keyword. Ik wilde hetzelfde doen met 'tea'. Tot mijn verbazing zat Tea with Musolini er niet tussen.
Daarom: vier films met Cher (als actrice).
De titel is net iets anders.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:47 schreef California het volgende:
Suspicion?
Ik vind 'm mooi, Intre. En ik heb wat geleerd, wist niet dat Willis in Astronaut Farmer zat.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Elijah Wood -> The Lord of The Rings -> Liv Tyler -> Armageddon -> Bruce Willis -> The Astronaut Farmer -> Billy Bob Thornton -> Pushing Tin -> Angelina Jolie -> Wanted -> James McAvoy -> King of Scotland -> Forest Whitaker
Als astronaut of militair die Thornton goed moet keuren toch? Ik weet in elk geval dat ik 'm gezien hebquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:43 schreef California het volgende:
[..]
Ik vind 'm mooi, Intre. En ik heb wat geleerd, wist niet dat Willis in Astronaut Farmer zat.
Intre +1
En dat zijn er vier goed van Hughes.
mr_anonimous +1quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Disgrace?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
die speech zag ik laatst bij het verzinnen van me tagline vraag... mean streets? het was in ieder geval een scorsese
Hij stapt in de verkeerde bus???quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wat gaat er drastisch fout op het middelste plaatje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |