Ik vind 'm mooi, Intre. En ik heb wat geleerd, wist niet dat Willis in Astronaut Farmer zat.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Elijah Wood -> The Lord of The Rings -> Liv Tyler -> Armageddon -> Bruce Willis -> The Astronaut Farmer -> Billy Bob Thornton -> Pushing Tin -> Angelina Jolie -> Wanted -> James McAvoy -> King of Scotland -> Forest Whitaker
Als astronaut of militair die Thornton goed moet keuren toch? Ik weet in elk geval dat ik 'm gezien hebquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:43 schreef California het volgende:
[..]
Ik vind 'm mooi, Intre. En ik heb wat geleerd, wist niet dat Willis in Astronaut Farmer zat.
Intre +1
En dat zijn er vier goed van Hughes.
mr_anonimous +1quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Disgrace?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
die speech zag ik laatst bij het verzinnen van me tagline vraag... mean streets? het was in ieder geval een scorsese
Hij stapt in de verkeerde bus???quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wat gaat er drastisch fout op het middelste plaatje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ja, in het Vreemdelingenlegioen volgens mij.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
wrong bet... is dat niet een jcvd film?
In de film legionnaire zit hij in het vreemdelingenlegioen en in deze film deserteert hij eruit , maar het is idd een jcvd filmquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, in het Vreemdelingenlegioen volgens mij.
Nee die bedoelde ik ook niet. Maar hij heeft toch meerdere films met/over dubbel gangers gemaakt...quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
double impact bedoel je, maar dat is een andere
Leon of Lionhart.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:50 schreef Dopekoe het volgende:
Tussendoortje dan maar ff
Onder welke naam staat de film Wrong Bet ook wel bekend ?
Joshua Rose/Guy was geen professioneel worstelaar.... Hij kon al schieten en salueren voor hij in het vreemdelingenlegioen kwam.....quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:31 schreef dyonvbaal het volgende:
Puddingtarzan zegt: proffesioneel worstelaar? Jammer genoeg ken ik Joshua... niet... dus ik gok maar wat
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:31 schreef dyonvbaal het volgende:
Puddingtarzan zegt: proffesioneel worstelaar? Jammer genoeg ken ik Joshua... niet... dus ik gok maar wat
eeeeeeeeeeeehm... dan was hij... gewoon soldaat?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Joshua Rose/Guy was geen professioneel worstelaar.... Hij kon al schieten en salueren voor hij in het vreemdelingenlegioen kwam.....
Marinier eigenlijk maar toch...quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeeehm... dan was hij... gewoon soldaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |