mr_anonimous +1quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Austin Powers GoldMember?
Titel doet me denken aan een taxibedrijf?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Dennis van der Horst en zijn broer Marco willen een bedrijf samen beginnen in Nachtrit. Wat voor bedrijf?
Bijna.....quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:58 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Titel doet me denken aan een taxibedrijf?
Yep! Helemaal goed daarom steekt Dennis zich in de schulden.....quote:
Ahh, ik heb de film niet gezien maar die limousine service komt me wel bekend voor... zijn er nog bekende acteurs die erin spelen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Yep! Helemaal goed daarom steekt Dennis zich in de schulden.....
Fluffy_Augurk +1
Frank Lammers, Fedja van Huet, Peggy Jane de Schepper, Hadewych Minnis, Henk Poort, Hans Kesting en Mohammed Chaara.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:06 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ahh, ik heb de film niet gezien maar die limousine service komt me wel bekend voor... zijn er nog bekende acteurs die erin spelen?
Zegt me allemaal vrij weinigquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Frank Lammers, Fedja van Huet, Peggy Jane de Schepper, Hadewych Minnis, Henk Poort, Hans Kesting en Mohammed Chaara.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Shaft in Afrika
Out of Afrika
I dreamed of Africa
Hotel Rwanda
Tears of the sun
Blood Diamond
Cry Freedom
Shooting Dogs
A dry white season
The last king of Scotland
Operation Thunderbolt
The Dogs of War
The mummy
The mummy returns
Bopha
Het bekendste Nederlandse woord wereldwijd......quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:24 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]Allemaal goed. Veel films over apartheid zeg.
mr_anonimous +1
California +1quote:
Man on the moonquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:39 schreef California het volgende:
Om nog even bij Danny DeVito te blijven: noem vijf films waar hij als (executive) producer optrad.
Hey Berlusconi!quote:
Indeed Mr Ewingquote:
Terence Stamp?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:02 schreef Chielus het volgende:
Nette Lijst idd,
Doe mij maar een naam en 5 films (geen sequels/preqels etc)
van deze meneer:
[ afbeelding ]
Beter dan BH! Bonjasky Holloway.....quote:
Nee geen Terrance Stampquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Terence Stamp?
Young Guns
The Limey
Wall Street
Legal Eagles
Superman
Ah en die was ook Jack in Jumpin Jack Flash!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:30 schreef tombolafan het volgende:
Geen idee hoe hij heet, maar hij speelt in pirates of the caribbean (vader van elizabeth)... (das alvast 1 film...)
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah en die was ook Jack in Jumpin Jack Flash!
En dat maakt hem compleetquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:42 schreef California het volgende:
Jonathan Pryce.
Brazil, Tomorrow Never Dies, Ronin
Dat duurde lang!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Kalifornia
Verwar jij nu Brad Pitt en Paris Hilton?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:50 schreef dyonvbaal het volgende:
the hottie and the nottie?
Nee, ik dacht dat dat vrouwke die lelijke uit die film was... maar dat zal dan wel nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:52 schreef California het volgende:
[..]
Verwar jij nu Brad Pitt en Paris Hilton?
Nee, de user is op Fok! zeer bekend..... beetje een relposter dat wel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ken geen bekende fokkers... Titels met Woody die als usernamen gebruikt kunnen worden... White men can't jump?
Dat zeg je mooi. Ik weet ook niet van haar wat ik moet vinden soms is ze wel leuk denk ik maar het volgende shot is ze weer niet leuk.... Ze is voor al half vervelend en heel irritant.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:57 schreef California het volgende:
Dit is Juliette Lewis. Die ontstijgt categorieën als mooi en lelijk een beetje.
Irritant is ze wel.
En ze kan eigenlijk altijd alleen maar een bepaald typetje neerzetten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zeg je mooi. Ik weet ook niet van haar wat ik moet vinden soms is ze wel leuk denk ik maar het volgende shot is ze weer niet leuk.... Ze is voor al half vervelend en heel irritant.
Mooie film vind ik dat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |