Kijk ze nooit na, ik ratel wat neer en ga al weer andere topics bekijkenquote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aandacht trekken om je eindeloze uitzichtloze bestaan enigsinds glans te geven.
quote:
Enigszins.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aandacht trekken om je eindeloze uitzichtloze bestaan enigsinds glans te geven.
Ik erger me echt kapot aan jou. Zo zie ik je 3 weken niet en dan vanuit het niks opeens sla je toe.quote:
Ja maar hij is DE Ludo Sanders hequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik erger me echt kapot aan jou. Zo zie ik je 3 weken niet en dan vanuit het niks opeens sla je toe.
Nee hoor, Ludo komt soms even langs om te zeggen dat ik mod moet wordenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik erger me echt kapot aan jou. Zo zie ik je 3 weken niet en dan vanuit het niks opeens sla je toe.
Bemoei je met je eigen zaken, infantiele klapjosti.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee hoor, Ludo komt soms even langs om te zeggen dat ik mod moet worden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken, infantiele klapjosti.
Je kuttopic moeten promoten in een topic van Paul.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:51 schreef muay-toy het volgende:
Dit topic in tegenstelling tot de mijne![]()
![]()
Muay Toy's Friday Night Topic
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kuttopic moeten promoten in een topic van Paul.
kutjes 14.gifquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kuttopic moeten promoten in een topic van Paul.
Hier ook..quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik heb nog een half kratje!, en het is hier bloedheet
helaas een gebrek aan hier.quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
helaas een gebrek aan hier.
slangquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hier ook..
Mijn slang vond t vandaag zelfs te warm en besloot te gaan badderen u_u
En nu is het nog steeds te warm!!
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
helaas een gebrek aan hier.
Even quoten, anders gaat dat boefje het wegpoetsen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kutje + tetten.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Even quoten, anders gaat dat boefje het wegpoetsen.
Ziet er niet uit nee, maar ja google h.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
gadverdamme wat lelijk sorry datik het zeg hoor
Nou, net ff buiten geweest met m'n vlam (quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
slang, wat gaaf!. En ja het is nog te warm!, nergens verkoeling te krijgen
zoooo niet sexyquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kutje + tetten.
[ afbeelding ]
En nog eens, speciaal voor:quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Even quoten, anders gaat dat boefje het wegpoetsen.
quote:
Je moet niet ALTIJD op google vertrouwenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja h, kan ik ook niets aan doen. Google wees mij de weg.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kutje + tetten.
[ afbeelding ]
Goed verhaal.quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, net ff buiten geweest met m'n vlam () plus de kat
En dat was wel lekker afkoelen al zeg ik t zelf
En ja mijn slang is schattig.. Ze (Ik denk dat t een meisje is) wou in de koelkast!
Goeie verhaallijn, recht door zee, geen omwegen.quote:
Nou we hebben 4 katten hier.. En de mijne zit echt vaak op t terrarium van de slang..quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
, afkoeling genoeg gehad dus. Is die kat niet bang voor die slang (of andersom? vet maf.)
Gezellig e-thee/koffie leuten is toch ook hartstikke leuk?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
het is trouwens maar verdomd rustig met de bagger.
Hij zal het ver schoppen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Goeie verhaallijn, recht door zee, geen omwegen.
E-norm.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gezellig e-thee/koffie leuten is toch ook hartstikke leuk?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:11 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
je mist iets!![]()
[ afbeelding ]
maar fok is zo traag hierquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gezellig e-thee/koffie leuten is toch ook hartstikke leuk?
Ik heb nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:11 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
je mist iets!![]()
[ afbeelding ]
Zet m dan anduuuurrs beste jongen/man/jongemanquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:12 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
maar fok is zo traag hier, omdat ik 100 reacties per pagina heb!
Ja heb ik gedaan lieverd!, maar dit was meer een slechte poging je msn te krijgenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zet m dan anduuuurrs beste jongen/man/jongeman
Ha lekker!quote:
Daar kun je aardig wat lol mee hebben.quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:15 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ja heb ik gedaan lieverd!, maar dit was meer een slechte poging je msn te krijgen
Weinig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:16 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
Vallen hier nog wat boetes uit te schrijven?
Je werkt me echt op mijn zenuwen met je politie commentaarquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:16 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
ik heb vandaag 100 gereden waar je 50 mochtquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:16 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
Ik ben gewoon een braaf meisje.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:19 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
ooh kom nou.denk jij maar aan mooie kleren.
Alle meisjes zijn braaf u_uquote:
JAAAAAAAAAHAAAquote:
quote:
Voor jou geldt hetzelfde:quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:17 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Je werkt me echt op mijn zenuwen met je politie commentaar
Ik VIND politiequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:28 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
[..]
Voor jou geldt hetzelfde:
[ afbeelding ]
Schaam je!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
oh en ik heb zonder gordel gereje.
wat een kutuser ben jij.quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
wat een kutusercloon ben jij.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:40 schreef justmattie het volgende:
Heb je geen ambitie, ga dan bij de politie !!![]()
: D:D
Lui kun je zo mooi naaien.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:40 schreef justmattie het volgende:
Een vent wordt geen agent. Waarheid als een koe.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:40 schreef justmattie het volgende:
De crackho op de hoek.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:44 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Who-ho-ho's got the crack.
Zeg het tegen oom agent en je bent de lulquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Lui kun je zo mooi naaien.
een ECHTE vent wordt geen agent. Klopt inderdaadquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:44 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Een vent wordt geen agent. Waarheid als een koe.
zou je je mond voorbij praten? zo ja, dan ben je even ergquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:44 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Een vent wordt geen agent. Waarheid als een koe.
praat niet kk woutquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:46 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
[..]
Brand blus je met Grolsch!
Anders ben je ook geen vent dus is de toevoeging overbodig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
een ECHTE vent wordt geen agent. Klopt inderdaad
Waar haal jij die quote vandaan? Je steelt iemands persoonlijkheid. Dat gaat een flinke prent worden!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:46 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
praat niet kk wout
quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:47 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
[..]
Waar haal jij die quote vandaan? Je steelt iemands persoonlijkheid. Dat gaat een flinke prent worden!
Niet zo schreeuwen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:48 schreef zomgmoz het volgende:
HALLO IEDEREEN!
ZIJN WE NOG EEN BEETJE WAKKER?
JAA!!1!!!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:48 schreef zomgmoz het volgende:
HALLO IEDEREEN!
Nou, als jij het feestje op gang gaat brengen dan: JAA!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:48 schreef zomgmoz het volgende:
HALLO IEDEREEN!
Die Internetpolizei wisst immer was du machst.quote:
Ja! Ik ben wakkerquote:
Een reetquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[ afbeelding ]
Annette Schwarz
Jammer dat ze jongens in d'r ogen laat pissen.
Ik vind Brea leukerquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[ afbeelding ]
Annette Schwarz
Jammer dat ze jongens in d'r ogen laat pissen.
ik ben er weer, rustig houden vriend.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:55 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
Als de kat van huis is dansen de muizen in het topic
Neem jij mijn taak maar over voor de komende uurtjesquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:56 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
ik ben er weer, rustig houden vriend.
Het is 2:00 je dienst zit er op, doeiquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:59 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
[..]
Neem jij mijn taak maar over voor de komende uurtjes
ik neem jou dadelijk over voor de komende uurtjesquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:59 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
[..]
Neem jij mijn taak maar over voor de komende uurtjes
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een benen
Moet je The L-Word gaan kijkenquote:
Hoezooquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Vanavond heb ik zin in ordinaire duitse hoeren.
Gewoon, omdat het kan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoezoo
Dan ga ik voor de iets minder ordinaire Latina-actrices
You have made your point!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Gewoon, omdat het kan.
Doe ff origineel johhh, die is al zo bekendquote:
hoi lekkerste cookie van het westerlijk half rondquote:
Slaap inhalen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoi lekkerste cookie van het westerlijk half rond
waar was je al die tijd
lekkerste cookiequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoi lekkerste cookie van het westerlijk half rond
waar was je al die tijd
brrrrrrrrrquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:30 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
met mijn vibrerende vriendje
Ik ziet m niequote:
Niet voor lang als het aan mijn computer ligt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
brrrrrrrrr
maar goed, je bent er weer
Gezelllig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ruik een hond die naar ruft ruikt.
Al ruftend?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:13 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Hij heeft het HEEL gezellig met mijn voet.
Ik meld me ziek op me werk en dan slaap ik weer verder.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ligt aan jouw levensp[lamming levensplanning, don't blame us
Goed plan! Wat voor een werk doe je?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik meld me ziek op me werk en dan slaap ik weer verder.
Ik plan best goed.
Inderdaad, wie verzint zoiets nou?quote:
Goed hij slaapt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Laat 'm gewoon klaarkomen, dan is ie even koest
Iemand van PUB.quote:
Mijn laatste weekje in een supermarkt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed plan! Wat voor een werk doe je?
Ik ben ook van 1992.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:23 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
aan d'r foto's te zien is zo nog minderjarigwat een slet
Wat doet een weldenkend mens dan ook in PUB?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iemand van PUB.
Ik zou het niet voor een breezer doen maar voor een lolly.
En ik hou niet eens van lolly's.
Ik was nieuw, ik kwam er pas later achter dat ik hier moest zijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:26 schreef Quir het volgende:
[..]
Wat doet een weldenkend mens dan ook in PUB?
Waarom zijn supermarkten zo vroeg open op zaterdag? Ik kom er dan nooit voor 4 uurquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn laatste weekje in een supermarkt.
Half 7 moet alles binnen gereden worden, maar ik hoef meestal pas half 8 te beginnen met vullen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom zijn supermarkten zo vroeg open op zaterdag? Ik kom er dan nooit voor 4 uur
True. daarom ga ik nu ook eens mijn bed opzoeken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:28 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nou en? Je bent alsnog minderjarig.
Ze klinkt en doet als een man.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:44 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ben nog steeds onder de indruk van haar.![]()
Wat een kutmuziek, maar zij kan zoooo goed grunten.
Als ik haar hoor zie ik een man voor me, maar als ik haar zie wordt het beeld van man-zijn snel teniet gedaan. Het is niet echt mijn muzieksmaak, metal en aanverwanten trek ik niet zo.quote:
Mijn muziek ook niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:50 schreef birrrd het volgende:
[..]
Als ik haar hoor zie ik een man voor me, maar als ik haar zie wordt het beeld van man-zijn snel teniet gedaan. Het is niet echt mijn muzieksmaak, metal en aanverwanten trek ik niet zo.
Ik vraag me af of Guano Apes niet een beetje een one hit wonder bandje was... Kan me ook geen tweede hit van ze herinneren.quote:
Laat SHE het maar niet horenquote:
Het zou sowieso goed zijn als we tot de algemene conclusie zouden komen, dat geen van ons haar zouden hebben willen "geven".quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |