Een vent wordt geen agent. Waarheid als een koe.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:40 schreef justmattie het volgende:
Heb je geen ambitie, ga dan bij de politie !!![]()
: D:D
De crackho op de hoek.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:44 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Who-ho-ho's got the crack.
Zeg het tegen oom agent en je bent de lulquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Lui kun je zo mooi naaien.
een ECHTE vent wordt geen agent. Klopt inderdaadquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:44 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Een vent wordt geen agent. Waarheid als een koe.
zou je je mond voorbij praten? zo ja, dan ben je even ergquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:44 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Een vent wordt geen agent. Waarheid als een koe.
praat niet kk woutquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:46 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
[..]
Brand blus je met Grolsch!
Anders ben je ook geen vent dus is de toevoeging overbodig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
een ECHTE vent wordt geen agent. Klopt inderdaad
Waar haal jij die quote vandaan? Je steelt iemands persoonlijkheid. Dat gaat een flinke prent worden!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:46 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
praat niet kk wout
quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:47 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
[..]
Waar haal jij die quote vandaan? Je steelt iemands persoonlijkheid. Dat gaat een flinke prent worden!
Niet zo schreeuwen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:48 schreef zomgmoz het volgende:
HALLO IEDEREEN!
ZIJN WE NOG EEN BEETJE WAKKER?
JAA!!1!!!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:48 schreef zomgmoz het volgende:
HALLO IEDEREEN!
Nou, als jij het feestje op gang gaat brengen dan: JAA!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:48 schreef zomgmoz het volgende:
HALLO IEDEREEN!
Die Internetpolizei wisst immer was du machst.quote:
Ja! Ik ben wakkerquote:
Een reetquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[ afbeelding ]
Annette Schwarz
Jammer dat ze jongens in d'r ogen laat pissen.
Ik vind Brea leukerquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[ afbeelding ]
Annette Schwarz
Jammer dat ze jongens in d'r ogen laat pissen.
ik ben er weer, rustig houden vriend.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:55 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
Als de kat van huis is dansen de muizen in het topic
Neem jij mijn taak maar over voor de komende uurtjesquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:56 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
ik ben er weer, rustig houden vriend.
Het is 2:00 je dienst zit er op, doeiquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:59 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
[..]
Neem jij mijn taak maar over voor de komende uurtjes
ik neem jou dadelijk over voor de komende uurtjesquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:59 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
[..]
Neem jij mijn taak maar over voor de komende uurtjes
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een benen
Moet je The L-Word gaan kijkenquote:
Hoezooquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Vanavond heb ik zin in ordinaire duitse hoeren.
Gewoon, omdat het kan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoezoo
Dan ga ik voor de iets minder ordinaire Latina-actrices
You have made your point!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Gewoon, omdat het kan.
Doe ff origineel johhh, die is al zo bekendquote:
hoi lekkerste cookie van het westerlijk half rondquote:
Slaap inhalen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoi lekkerste cookie van het westerlijk half rond
waar was je al die tijd
lekkerste cookiequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoi lekkerste cookie van het westerlijk half rond
waar was je al die tijd
brrrrrrrrrquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:30 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
met mijn vibrerende vriendje
Ik ziet m niequote:
Niet voor lang als het aan mijn computer ligt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
brrrrrrrrr
maar goed, je bent er weer
Gezelllig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ruik een hond die naar ruft ruikt.
Al ruftend?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:13 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Hij heeft het HEEL gezellig met mijn voet.
Ik meld me ziek op me werk en dan slaap ik weer verder.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ligt aan jouw levensp[lamming levensplanning, don't blame us
Goed plan! Wat voor een werk doe je?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik meld me ziek op me werk en dan slaap ik weer verder.
Ik plan best goed.
Inderdaad, wie verzint zoiets nou?quote:
Goed hij slaapt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Laat 'm gewoon klaarkomen, dan is ie even koest
Iemand van PUB.quote:
Mijn laatste weekje in een supermarkt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed plan! Wat voor een werk doe je?
Ik ben ook van 1992.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:23 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
aan d'r foto's te zien is zo nog minderjarigwat een slet
Wat doet een weldenkend mens dan ook in PUB?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iemand van PUB.
Ik zou het niet voor een breezer doen maar voor een lolly.
En ik hou niet eens van lolly's.
Ik was nieuw, ik kwam er pas later achter dat ik hier moest zijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:26 schreef Quir het volgende:
[..]
Wat doet een weldenkend mens dan ook in PUB?
Waarom zijn supermarkten zo vroeg open op zaterdag? Ik kom er dan nooit voor 4 uurquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn laatste weekje in een supermarkt.
Half 7 moet alles binnen gereden worden, maar ik hoef meestal pas half 8 te beginnen met vullen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom zijn supermarkten zo vroeg open op zaterdag? Ik kom er dan nooit voor 4 uur
True. daarom ga ik nu ook eens mijn bed opzoeken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:28 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nou en? Je bent alsnog minderjarig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |