Een vent wordt geen agent. Waarheid als een koe.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:40 schreef justmattie het volgende:
Heb je geen ambitie, ga dan bij de politie !!![]()
: D:D
De crackho op de hoek.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:44 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Who-ho-ho's got the crack.
Zeg het tegen oom agent en je bent de lulquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Lui kun je zo mooi naaien.
een ECHTE vent wordt geen agent. Klopt inderdaadquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:44 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Een vent wordt geen agent. Waarheid als een koe.
zou je je mond voorbij praten? zo ja, dan ben je even ergquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:44 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Een vent wordt geen agent. Waarheid als een koe.
praat niet kk woutquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:46 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
[..]
Brand blus je met Grolsch!
Anders ben je ook geen vent dus is de toevoeging overbodig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
een ECHTE vent wordt geen agent. Klopt inderdaad
Waar haal jij die quote vandaan? Je steelt iemands persoonlijkheid. Dat gaat een flinke prent worden!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:46 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
praat niet kk wout
quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:47 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
[..]
Waar haal jij die quote vandaan? Je steelt iemands persoonlijkheid. Dat gaat een flinke prent worden!
Niet zo schreeuwen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:48 schreef zomgmoz het volgende:
HALLO IEDEREEN!
ZIJN WE NOG EEN BEETJE WAKKER?
JAA!!1!!!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:48 schreef zomgmoz het volgende:
HALLO IEDEREEN!
Nou, als jij het feestje op gang gaat brengen dan: JAA!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:48 schreef zomgmoz het volgende:
HALLO IEDEREEN!
Die Internetpolizei wisst immer was du machst.quote:
Ja! Ik ben wakkerquote:
Een reetquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[ afbeelding ]
Annette Schwarz
Jammer dat ze jongens in d'r ogen laat pissen.
Ik vind Brea leukerquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[ afbeelding ]
Annette Schwarz
Jammer dat ze jongens in d'r ogen laat pissen.
ik ben er weer, rustig houden vriend.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:55 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
Als de kat van huis is dansen de muizen in het topic
Neem jij mijn taak maar over voor de komende uurtjesquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:56 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
ik ben er weer, rustig houden vriend.
Het is 2:00 je dienst zit er op, doeiquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:59 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
[..]
Neem jij mijn taak maar over voor de komende uurtjes
ik neem jou dadelijk over voor de komende uurtjesquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:59 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
[..]
Neem jij mijn taak maar over voor de komende uurtjes
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een benen
Moet je The L-Word gaan kijkenquote:
Hoezooquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Vanavond heb ik zin in ordinaire duitse hoeren.
Gewoon, omdat het kan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoezoo
Dan ga ik voor de iets minder ordinaire Latina-actrices
You have made your point!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Gewoon, omdat het kan.
Doe ff origineel johhh, die is al zo bekendquote:
hoi lekkerste cookie van het westerlijk half rondquote:
Slaap inhalen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoi lekkerste cookie van het westerlijk half rond
waar was je al die tijd
lekkerste cookiequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoi lekkerste cookie van het westerlijk half rond
waar was je al die tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |