zoooo niet sexyquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kutje + tetten.
[ afbeelding ]
En nog eens, speciaal voor:quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Even quoten, anders gaat dat boefje het wegpoetsen.
quote:
Je moet niet ALTIJD op google vertrouwenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja hé, kan ik ook niets aan doen. Google wees mij de weg.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kutje + tetten.
[ afbeelding ]
Goed verhaal.quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, net ff buiten geweest met m'n vlam () plus de kat
En dat was wel lekker afkoelen al zeg ik t zelf
En ja mijn slang is schattig.. Ze (Ik denk dat t een meisje is) wou in de koelkast!
Goeie verhaallijn, recht door zee, geen omwegen.quote:
Nou we hebben 4 katten hier.. En de mijne zit echt vaak op t terrarium van de slang..quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
, afkoeling genoeg gehad dus. Is die kat niet bang voor die slang (of andersom? vet maf.)
Gezellig e-thee/koffie leuten is toch ook hartstikke leuk?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
het is trouwens maar verdomd rustig met de bagger.
Hij zal het ver schoppen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Goeie verhaallijn, recht door zee, geen omwegen.
E-norm.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gezellig e-thee/koffie leuten is toch ook hartstikke leuk?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:11 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
je mist iets!![]()
[ afbeelding ]
maar fok is zo traag hierquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gezellig e-thee/koffie leuten is toch ook hartstikke leuk?
Ik heb nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:11 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
je mist iets!![]()
[ afbeelding ]
Zet m dan anduuuurrs beste jongen/man/jongemanquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:12 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
maar fok is zo traag hier, omdat ik 100 reacties per pagina heb!
Ja heb ik gedaan lieverd!, maar dit was meer een slechte poging je msn te krijgenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zet m dan anduuuurrs beste jongen/man/jongeman
Ha lekker!quote:
Daar kun je aardig wat lol mee hebben.quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:15 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ja heb ik gedaan lieverd!, maar dit was meer een slechte poging je msn te krijgen
Weinig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:16 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
Vallen hier nog wat boetes uit te schrijven?
Je werkt me echt op mijn zenuwen met je politie commentaarquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:16 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
ik heb vandaag 100 gereden waar je 50 mochtquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:16 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
Ik ben gewoon een braaf meisje.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:19 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
ooh kom nou.denk jij maar aan mooie kleren.
Alle meisjes zijn braaf u_uquote:
JAAAAAAAAAHAAAquote:
quote:
Voor jou geldt hetzelfde:quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:17 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Je werkt me echt op mijn zenuwen met je politie commentaar
Ik VIND politiequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:28 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
[..]
Voor jou geldt hetzelfde:
[ afbeelding ]
Schaam je!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
oh en ik heb zonder gordel gereje.
wat een kutuser ben jij.quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
wat een kutusercloon ben jij.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:40 schreef justmattie het volgende:
Heb je geen ambitie, ga dan bij de politie !!![]()
: D:D
Lui kun je zo mooi naaien.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:40 schreef justmattie het volgende:
Heb je geen ambitie, ga dan bij de politie !!![]()
: D:D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |