Goed plan! Wat voor een werk doe je?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik meld me ziek op me werk en dan slaap ik weer verder.
Ik plan best goed.
Inderdaad, wie verzint zoiets nou?quote:
Goed hij slaapt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Laat 'm gewoon klaarkomen, dan is ie even koest
Iemand van PUB.quote:
Mijn laatste weekje in een supermarkt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed plan! Wat voor een werk doe je?
Ik ben ook van 1992.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:23 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
aan d'r foto's te zien is zo nog minderjarigwat een slet
Wat doet een weldenkend mens dan ook in PUB?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iemand van PUB.
Ik zou het niet voor een breezer doen maar voor een lolly.
En ik hou niet eens van lolly's.
Ik was nieuw, ik kwam er pas later achter dat ik hier moest zijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:26 schreef Quir het volgende:
[..]
Wat doet een weldenkend mens dan ook in PUB?
Waarom zijn supermarkten zo vroeg open op zaterdag? Ik kom er dan nooit voor 4 uurquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn laatste weekje in een supermarkt.
Half 7 moet alles binnen gereden worden, maar ik hoef meestal pas half 8 te beginnen met vullen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom zijn supermarkten zo vroeg open op zaterdag? Ik kom er dan nooit voor 4 uur
True. daarom ga ik nu ook eens mijn bed opzoeken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:28 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nou en? Je bent alsnog minderjarig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |