abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 18:31:02 #151
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71712224
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Waarom trek je ze aan? Ik vraag me weleens af wat de oprechte bedoelingen zijn van vrouwen als ze zich sensueel kleden.

²
Afhankelijk van het werk dat iemand doet heb ik daar ook zo mn vraagtekens bij.

En de grens ligt dus bij 2,5 tot 4 cm. Lijkt me hoog genoeg.

Nu even het hele topic doorlezen.
pi_71712358
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 18:29 schreef SeLang het volgende:
Komt er eens een keer een vrouw melden dat ze vrouwelijke jurkjes draagt en hakken, wordt ze hier gelijk afgebrand
Wat wil je dan? EEN PITTIG KORT KAPSEL?

Ga zo door Shmoopy !

Er is hoop voor de Nederlandse dame.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 18:40:39 #153
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71712410
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 01:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik kan mij goed in de argumentatie van je vinden BansheeBoy.
Ik ook, al vind ik dat het niet alleen aan de vrouw te wijten is dat een man op hol slaat, dat is vaak een wisselwerking. Het één roept het ander op. En de één weet dat en de ander ook.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 18:45:26 #154
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71712508
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:42 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Dank je.. Het is alweer 19 maanden geleden, al lijkt het soms wel gisteren.

Tja ik weet het niet. Het was een getrouwde vrouw, die zelf geen lingerie draagt 'want ze hoeft immers geen vent meer te versieren'. Zo denken er veel, dat weet ik wel. Pas was een vriendin hier om me te helpen met mn haar te verven, ik vroeg of zij ook wilde (had aardig wat grijs haar zitten). Nee ze had er geen zin in en dat gaf niet, want ze had toch al een vent

Ik vind dat raar. Vrouwen moeten voor zichzelf zorgen vind ik, en niet bij alles denken 'wat zou HIJ er van vinden'. Want ik ben het wél direct met je eens dat vrouwen erg makkelijk leunen op mannen. Ikzelf ben erg onafhankelijk en zelfstandig, ik begrijp dat nooit zo.
Er zijn ook mannen die niet zoveel geven om lingerie, dat zou voor mij een goede reden zijn om het ook niet aan te schaffen.
pi_71712602
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:12 schreef teknomist het volgende:

[..]

bron

Belachelijk dit. Is het niet gewoon aan een werkgever te bepalen wat de dresscode is?
Dat lijkt me wel.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 18:58:29 #156
219969 Ghazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_71712836
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 18:45 schreef Marrije het volgende:

[..]

Er zijn ook mannen die niet zoveel geven om lingerie, dat zou voor mij een goede reden zijn om het ook niet aan te schaffen.
Dat zijn homo's.
What lies in the shadow of the statue?
pi_71713014
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 18:58 schreef Ghazi het volgende:

[..]

Dat zijn homo's.
Mwah, bij vrouwen die geen lingerie nodig hebben om aantrekkelijk te zijn vind ik katoenen ondergoed vaak best wel lekker.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_71714708
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 18:45 schreef Marrije het volgende:

[..]

Het is maar net waar je van houdt natuurlijk. Mijn vriend vond 'simpel zwart' me het mooiste staan, maar ik droeg en draag toch echt van alles en nog wat. Ik draag lingerie omdat ik dat wil, en niet om wie-dan-ook te behagen. Hetzelfde geldt voor hoge hakken, dat doelde ik er mee te zeggen.
  zondag 9 augustus 2009 @ 00:13:51 #159
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_71720517
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Jij als vrouw weet wat mannen graag zien, in je gedrag je kledij, je tijding.
Waar ben jij bang voor?
Als een vrouw, of vrouwen, er plezier in hebben t spel van flirten en verleiden te spelen, en mannen zijn zo dom om erin te trappen,en iedereen heeft er lol aan en kan er normaal mee omgaan, wat maakt het dan in jou ogen zo verachtelijk? je geloof?
Ik ben homo, heb verder niks met vrouwen, maar ook niet tegen en als een sexy dame met me wil flirten graag, dat is naar mij een compliment dat ze me aantrekkelijk vindt, ik kan kiezen daarop te reageren of niet en zo kunnen we beiden plezier aan iets beleven wat verder nooit zal gebeuren, wat is daar mis mee?
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_71723363
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 00:13 schreef YuckFou het volgende:

Waar ben jij bang voor?
Als een vrouw, of vrouwen, er plezier in hebben t spel van flirten en verleiden te spelen, en mannen zijn zo dom om erin te trappen,en iedereen heeft er lol aan en kan er normaal mee omgaan, wat maakt het dan in jou ogen zo verachtelijk? je geloof?
Ik ben homo, heb verder niks met vrouwen, maar ook niet tegen en als een sexy dame met me wil flirten graag, dat is naar mij een compliment dat ze me aantrekkelijk vindt, ik kan kiezen daarop te reageren of niet en zo kunnen we beiden plezier aan iets beleven wat verder nooit zal gebeuren, wat is daar mis mee?
Liefde is geen ruilmiddel. Verder heb ik teveel bier op, maar jouw objectieve benadering klopt niet. Vrouwen zijn te slim in het sexy zijn, just love 'em.
pi_71723636
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 10:45 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Eens. Ik vind hoge hakken martelwerktuigen, en oer-lelijk ook, maar anderen vinden 't wel mooi en niet moeilijk om op te lopen. Dat ze daarbij ook 't risico lopen hun rug te verpesten is hun eigen keus.

Wel vind ik dat als eenmaal bekend is dat iets erg slecht voor je lijf is, het niet verplicht mag worden door de werkgever. Dus een verbod op dresscodes die hoge hakken voorschrijven vind ik wel goed. Heb 't altijd al gek gevonden dat er allerlei ergonomische maatrelen worden genomen bij bedrijven -toetsenborden, muis, headsets voor de telefoon, enzovoort- en dat mensen nog wel verplicht worden (danwel letterlijk, danwel volgens een verwachtingspatroon waar veel werknemers niet tegenin kunnen of durven) schoeisel te dragen wat bewezen slecht voor de voeten is. Mensen die platte schoenen willen dragen moeten dat gewoon kunnen doen, ook in een 'representatieve' baan, zonder dat ze daar op aangekeken worden of minder kansen maken bij solicitatie of promotie. Maar wie echt zelf voor hoge hakken kiest, dat moet ook mogen.
Mee eens, een werkgever zou het niet moeten mogen verplichten aangezien het gewoon niet gezond is maar verbieden? Laat vrouwen dat lekker zelf weten.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_71727205
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 18:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet over extremen.. Maar dat had niemand hier, dacht ik..
Als vrouwen op die manier gekleed mogen gaan naar het werk, dan mag een man natuurlijk ook in korte broek.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 9 augustus 2009 @ 12:28:35 #163
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_71727729
Gewoon iedereen platte schoenen en een pittig kapsel. Wat goed is voor mevrouw Balkenende is goed genoeg voor de rest van Nederland.
The End Times are wild
pi_71729882
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 02:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Mee eens, een werkgever zou het niet moeten mogen verplichten aangezien het gewoon niet gezond is maar verbieden? Laat vrouwen dat lekker zelf weten.
Werkgevers worden steeds vaker aansprakelijk gesteld wegens ziekte voor een werknemer, de werkgever heeft daarom alle recht om het te verbieden.
  † In Memoriam † zondag 9 augustus 2009 @ 14:43:10 #165
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_71731985
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:

Waarom geven vrouwen niet toe(o.a.) in te spelen op de zwaktes van de man? Bewust

Die pantalons bv. die je postte benadrukken de heupwerken.

²
Wellicht offtopic BsB maar waarom benadrukken sommige vrouwen hun gezicht en voornamelijk hun ogen en mond met veel make-up? Ogen die je voorzien van veel eyeliner en oogpotlood en mascara smachtend aankijken en lippen die vochtig lijken door de overdosis lipgloss?

Zoiets dus:

Je hebt een uitgesproken mening over de kledingkeuze en de hoogte van de hakken van vrouwelijk schoeisel, het zou een sensuele uitstraling hebben schreef je eerder in deze thread én dat is de bedoeling van de vrouwen die het dragen. Wat is het doel dan van de dames die ik omschrijf? Kinderlijk grote ogen, egale bepoederde gezichtjes en een volle mond?
  zondag 9 augustus 2009 @ 15:01:56 #166
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_71732640
quote:
Minirok heeft negatief psychologisch effect

AMSTERDAM- Veel vrouwen maken zich op de werkvloer onbewust schuldig aan enorme modeflaters. Dit gebrek aan inzicht kan soms zelfs leiden tot het gepasseerd worden voor een promotie, wegens een (onbedoelde) onprofessionele uitstraling.

© ANPVolgens de experts is de grootste fout die gemaakt kan worden een te diep decolleté, zo meldt Forbes zondag.

Te sexy kleding zou, volgens Peter Glick, een negatief psychologisch effect hebben op het beeld dat collega’s hebben van je competenties en kwaliteiten. Deze professor in psychologie aan de Lawrence University in Wisconsin heeft een onderzoek gedaan naar carrièremogelijkheden voor vrouwen in relatie tot hun kleding op het werk.

Positie

Uit het onderzoek blijkt dat zelfs vrouwen met een zeer hoge positie niet op hun werkelijke waarde geschat worden wanneer zij zich te sexy uitdossen.

Officieel is het een bedrijf toegestaan om een dresscode voor zijn werknemers op te stellen. Maar volgens etiquette-expert Barbara Patcher (Microsoft) is het niet nodig om het contract erop na te lezen om ‘dressed for succes’ te zijn.

Functie
Het advies dat zij vaak geeft is om op het werk vooral goed rond te kijken. Dragen vrouwelijke collega’s met een hogere functie panty’s in de zomer, en houden ze hun jasje aan? Of dragen ze liever een skinny jeans of een kort rokje?

De algemene do’s en dont’s verschillen per bedrijf, maar ook per industrie. Bij mode en sociaal gerichte ondernemingen ligt de drempel vaak lager en is de kledingnorm meer relaxed dan bij economische en politiek gerichte bedrijven
Bron

Kleding heeft dus niet altijd een goed effect
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_71732994
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:01 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Bron

Kleding heeft dus niet altijd een goed effect
Hier wordt dan ook weer over borsten die bijna buiten de kleding hangen en "zie poes net niet" rokjes gesproken.
Die zijn in veel functies dan ook totaal ongepast. (vind ik)

Hakschoentjes is imo een heel ander verhaal.
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
  zondag 9 augustus 2009 @ 15:15:16 #168
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_71733070
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:43 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Wellicht offtopic BsB maar waarom benadrukken sommige vrouwen hun gezicht en voornamelijk hun ogen en mond met veel make-up? Ogen die je voorzien van veel eyeliner en oogpotlood en mascara smachtend aankijken en lippen die vochtig lijken door de overdosis lipgloss?
Dit hoort m.i. dus tot dezelfde categorie als hoge hakken en andere sensuele kledij. Ook ik vraag mij dit dus af, en zeker in het geval van Islamitische vrouwen die een hoofddoek dragen is dit zo paradoxaal als maar zijn kan.

²

[ Bericht 0% gewijzigd door BansheeBoy op 09-08-2009 15:37:27 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 9 augustus 2009 @ 15:22:31 #169
138914 Slappy
ambtenaar
pi_71733316
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik kom dagelijks bij verschillende bedrijven, ik weet dus waar ik het over heb.

²
Zeg irritante clone,vind je zelf nou echt zo grappig Serieus je bent echt niet meer grappig en vreselijk voorspelbaar

En hoe ga jij er mee om met vrouwen die zich wat anders kleden dan die bekrompen pinda's in je brain
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  zondag 9 augustus 2009 @ 15:31:22 #170
13462 BansheeBoy
pi_71733570
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:22 schreef Slappy het volgende:

[..]

Zeg irritante clone,vind je zelf nou echt zo grappig Serieus je bent echt niet meer grappig en vreselijk voorspelbaar
Ja, ik kan niet anders zeggen dan dat mannen verantwoordelijkheden hebben en vrouwen des te meer. Een vrouw heeft nl. een extra machtsmiddel. Dit is algemeen bekend. Ik vind dat deze charmes de "slaapkamer" niet mogen verlaten. Wat dat aan gaat zitten wij best wel op één lijn.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  Moderator zondag 9 augustus 2009 @ 15:32:13 #171
249559 crew  Lavenderr
pi_71733595
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dit hoor m.i. dus tot dezelfde categorie als hoge hakken en andere sensuele kledij. Ook ik vraag mij dit dus af, en zeker in het geval van Islamitische vrouwen die een hoofddoek dragen is dit zo paradoxaal als maar zijn kan.

²
Maar waarom geef je geen antwoord op vragen? Gisteren heb ik je gevraagd hoe jij vindt dat vrouwen gekleed moeten gaan, maar geen antwoord gekregen.
  zondag 9 augustus 2009 @ 15:36:38 #172
13462 BansheeBoy
pi_71733716
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar waarom geef je geen antwoord op vragen? Gisteren heb ik je gevraagd hoe jij vindt dat vrouwen gekleed moeten gaan, maar geen antwoord gekregen.
Ik denk dat vrouwen dat zelf het beste weten. Zij weten zelf wel wanneer ze de mannelijke geslachtsdelen activeren en dus hun brain uitschakelen. Meer concreet: gewoon fatsoenlijk, behoorlijk. De vrouwelijke vormen niet tonen/accentueren, geen make-up, en zeker geen gelukmakende schoeisel.

²
  zondag 9 augustus 2009 @ 15:37:10 #173
138914 Slappy
ambtenaar
pi_71733731
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, ik kan niet anders zeggen dan dat mannen verantwoordelijkheden hebben en vrouwen des te meer. Een vrouw heeft nl. een extra machtsmiddel. Dit is algemeen bekend. Ik vind dat deze charmes de "slaapkamer" niet mogen verlaten. Wat dat aan gaat zitten wij best wel op één lijn.

²
Stop maar je bent absoluut niet meer grappig
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  zondag 9 augustus 2009 @ 15:44:37 #174
13462 BansheeBoy
pi_71733984
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:37 schreef Slappy het volgende:

[..]

Stop maar je bent absoluut niet meer grappig
En zeker in het geval van de werkvloer kun je het m.i. niet maken om als vrouw zijnde je "superpowers" te gebruiken c.q. misbruiken. Een man heeft dergelijke tools nl. niet tot zijn beschikking. Of de baas moet het homoïsme belijden.

²
  zondag 9 augustus 2009 @ 15:46:18 #175
138914 Slappy
ambtenaar
pi_71734042
Topic gaat weer nergens over.Bansheeboy zijn frustraties dat ie telkens wordt afgewezen wordt door vrouwen komt hier maar weer duidelijk boven water
  Moderator zondag 9 augustus 2009 @ 15:46:18 #176
249559 crew  Lavenderr
pi_71734044
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik denk dat vrouwen dat zelf het beste weten. Zij weten zelf wel wanneer ze de mannelijke geslachtsdelen activeren en dus hun brain uitschakelen. Meer concreet: gewoon fatsoenlijk, behoorlijk. De vrouwelijke vormen niet tonen/accentueren, geen make-up, en zeker geen gelukmakende schoeisel.

²
Als we het dan toch zelf het beste weten, wie ben jij dan om er een oordeel over te hebben?
Dus als vrouw moeten we als hobbezak door het leven, aangezien we niets van ons lichaam mogen accentueren?
  zondag 9 augustus 2009 @ 15:49:52 #177
13462 BansheeBoy
pi_71734171
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als we het dan toch zelf het beste weten, wie ben jij dan om er een oordeel over te hebben?
Ik geef enkel mijn visie weer. Ik ben de eerste die erkent dat vrouwen beter op de hoogte zijn van hun charmes dan ik.

²
pi_71734198
BSB
  zondag 9 augustus 2009 @ 15:53:16 #179
13462 BansheeBoy
pi_71734284
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:46 schreef Slappy het volgende:
Topic gaat weer nergens over.Bansheeboy zijn frustraties dat ie telkens wordt afgewezen wordt door vrouwen komt hier maar weer duidelijk boven water
Ik kom dagelijks bij verschillende bedrijven, van uiteenlopende groottes, van 5 tot 1000 werknemers. Bedrijven met en zonder kantines. En overal kom ik dit tegen. 1 van onze grootse klanten is een zeer onkundige maar uiterst sensuele vrouw hogerop gekomen, tot aan het management zeg maar.

²
  zondag 9 augustus 2009 @ 15:53:40 #180
138914 Slappy
ambtenaar
pi_71734292
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:50 schreef kikoooooo het volgende:
BSB
Het is nog veel ernstiger dat er mensen die debiel serieus nemen
pi_71737431
Ik kan me best wel in deze stelling vinden. Al die zinloze excusen zoals "zonder hoge hakken zien mannen je niet" stellen helemaal niets voor. Want als ze nou eens voor de trein moeten rennen, dan zien we je wel. Zo ongelofelijk truttig ziet dat eruit
pi_71740336
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En zeker in het geval van de werkvloer kun je het m.i. niet maken om als vrouw zijnde je "superpowers" te gebruiken c.q. misbruiken. Een man heeft dergelijke tools nl. niet tot zijn beschikking. Of de baas moet het homoïsme belijden.

²
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²

Oh dáárom regeren vrouwen al eeuwen deze planeet
Iedere keer als een niet-homoïstische man een stukje blote huid van een vrouw te zien krijgt, wordt ie een willoze slaaf, of psychotisch..

De enige kledingsstukken die de lichaamsvormen niet tonen zijn een hobbezak en een burka.. Ik weet niet of je dat wilde zeggen..
pi_71741300
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:51 schreef IntercityAPT het volgende:
Ik kan me best wel in deze stelling vinden. Al die zinloze excusen zoals "zonder hoge hakken zien mannen je niet" stellen helemaal niets voor. Want als ze nou eens voor de trein moeten rennen, dan zien we je wel. Zo ongelofelijk truttig ziet dat eruit
Dat is niet truttig, dat is prachtig
pi_71741358
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:40 schreef shmoopy het volgende:
Knappe vent die mij uit m'n hakken krijgt.
idd

Ik loop niet op stiletto's maar mijn hakken kunnen flink zijn en daar hou ik van.

Betweterig achterlijk gedoe zeg
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_71741450
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 20:18 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

We verschillen niet alleen op het gebied van politiek maar ook met vrouwen
pi_71745124
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:56 schreef shmoopy het volgende:
Op stiletto's breek ik mijn nekje, hoor, die draag ik echt niet.
Maar hakken van een cm of 7/8 wel altijd, en waarom?
Om dezelfde reden dat ik altijd een jurk of een rok draag: ik ben een vrouw en wil me graag zo voelen.
Zelf kijk ik ook graag naar andere mooie vrouwen omdat ik vrouwelijke vormen nu eenmaal mooi vind.

Welke debiel gaat zo bevoogdend voor mij beslissen of wat ik draag wel goed voor me is?
Puhlease.
Ik vind vrouwen die daarop kunnen lopen helemaal top
  zondag 9 augustus 2009 @ 23:28:26 #187
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_71747623
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 20:18 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Lopen op hakken is een kunst en op basis van wat ik zoals observeer zijn er best wel wat vrouwen die haar niet meester zijn. Vooral als er een tempo in het lopen moet worden ingezet laat dit zich beschrijven als onhandig gestrompel. Dat oogt niet echt elegant en lijkt mij voor de vrouw in kwestie ook best wel een kwelling.
  zondag 9 augustus 2009 @ 23:31:16 #188
Profeta Pluriforma
pi_71747711
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 02:53 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Je hoeft niet te werken bij een werkgever wiens voorschriften je niet aanstaan hoor en zoals Bolkesteijn al aangeeft mag een werkgever best wel voorschriften in het leven roepen wanneer hij verantwoordelijk is voor het wel en wee van zijn werknemers.
pi_71747886
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:51 schreef IntercityAPT het volgende:
Niet. Een geoefend hakkenloopster kan echt wel rennen op hakken hoor, ik ren je er zo uit als ik die trein moet hebben.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_71747940
NB oke op stiletto's van 14 cm misschien niet
  zondag 9 augustus 2009 @ 23:43:07 #191
13462 BansheeBoy
pi_71748062
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 23:37 schreef Manono het volgende:

[..]

Niet. Een geoefend hakkenloopster kan echt wel rennen op hakken hoor, ik ren je er zo uit als ik die trein moet hebben.
Dat snap ik dus niet, ik lees hier nu al een aantal keren verkapt dat je erg sensueel bent. Waarom?

²
  zondag 9 augustus 2009 @ 23:44:30 #192
Profeta Pluriforma
pi_71748101
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 23:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat snap ik dus niet, ik lees hier nu al een aantal keren verkapt dat je erg sensueel bent. Waarom?

²
Waaruit leid jij dat af? Ze gaf enkel aan dat ze wel degelijk op hakken kan rennen.
pi_71748144
quote:

[..]

²
omdat jij niet spoort, daarom.
  Moderator zondag 9 augustus 2009 @ 23:47:51 #194
249559 crew  Lavenderr
pi_71748183
quote:

[..]

²
Dan lees jij toch andere dingen dan ik hier uit lees. Het ligt dus aan jouw interpretatie.
  zondag 9 augustus 2009 @ 23:56:11 #195
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71748409
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:59 schreef Verlicht het volgende:

[..]

Meestal om lengte te compenseren, net als ik (1.62M).
Sure. Er was een italiaanse vrouwelijke arts dat had uitgewezen dat als een vrouw hoge high-heels draagt, dat er dan meer activiteit/prikkeling gemeten kan worden in de bekken. Vrouwen vinden het op dus zn minst toch wel fijn om die dingen afentoe aantedoen. Alle vrouwen willen wel een megaverzameling louboutins en wat nog meer. Maar dan mannen de schuld geven van jouw vrouwenpijntjes, alleen maar zeggen dat hoge hakken je benen langer doen lijken. Wat een overgenuanceerde BS is dat eigenlijk.

Vrouwen vinden hakken zeker niks. Daarom loopt de winst van de ZARA op een helft op de schoenverkoop MET HAK!

HIgh-heels zijn sex. En iedereen wil sex.. High-heels prikkelen, ook de draagster.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  Moderator zondag 9 augustus 2009 @ 23:59:49 #196
249559 crew  Lavenderr
pi_71748490
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 23:56 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Sure. Er was een italiaanse vrouwelijke arts dat al had uitgewezen dat als een vrouw hoge high-heels draagt, dat er dan meer activiteit/prikkeling gemeten kan worden in de bekken bij de draagster. Vrouwen vinden het op dus zn minst toch wel fijn om die dingen afeentoe aantedoen. Alleen maar mannen de schuld geven van jouw vrouwenpijntjes, alleen maar zeggen dat hoge hakken benen langer doen lijken. Wat een overgenuanceerde BS is dat allemaal.

Vrouwen vinden hakken zeker niks. Daarom loopt de winst van de ZARA op een helft op de schoenverkoop MET HAK!

HIgh-heels zijn sex. En iedereen wil sex..
Hoge hakken dóen iets voor je benen, je kont komt omhoog, je ziet er veel beter uit. Wat is daar in vredesnaam mis mee?
Ja, voor puriteinen die terug willen naar de middeleeuwen, die vinden dat niks-tenminste dat prediken ze- maar ondertussen wel hun ogen goed de kost geven. Hindert niet, maar doe dan niet zo vroom.
  maandag 10 augustus 2009 @ 00:02:02 #197
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71748545
Begrijp mmij niet verkeerd. Ik adoreer juist dat mooie vrouwen-schoeisel!!
(niet die goekope lelijke porno-sandalen maar mooie elegante )

Sidenote: voor veel high-heels moet je ook wel al mooie voeten hebben. dat weer wel.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_71748554
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 23:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoge hakken dóen iets voor je benen, je kont komt omhoog, je ziet er veel beter uit.
Daarin verschillen wij dus van mening. Ik vind niet dat het een vrouw per definitie mooier maakt. Het hangt zo enorm af van de omstandigheden. Soms doet het juist afbreuk aan het voorkomen.
pi_71748603
ik voel me gewoon meer vrouw op hakken, ik vind het lekker, het voelt eleganter en staat ook net ff gekleder dan wanneer je je sportschoenen aan hebt bij het sporten of joggen

ach weet ik veel het past gewoon bij me vind ik
pi_71748643
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:02 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Daarin verschillen wij dus van mening. Ik vind niet dat het een vrouw per definitie mooier maakt. Het hangt zo enorm af van de omstandigheden. Soms doet het juist afbreuk aan het voorkomen.
Natuurlijk, niet iedereen vindt dat mooi, en dat hoeft toch ook niet? Maar veel vrouwen vinden het heel fijn om hoge hakken te dragen, om meerdere redenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')