die zijn al wel te berekenenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:25 schreef Moozzie het volgende:
- Gemiddelde aantal gezette slotjes
- Percentage kutposts
Alle topics die ik daar plaasts, worden door elfjes verplaasts.quote:
Wat liefquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:31 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Alle topics die ik daar plaasts, worden door elfjes verplaasts.
Ik denk, laat ik ze nu maar een handje helpen.
Kom je er achter dat er wel 12 mannen op je hebben gefaptquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:58 schreef Stroopwafels het volgende:
* Hoeveel mensen gefapt/gesopt hebben die aan jou dachten.
dat zal niet zo veel verschillen, tenzij je veel gespaard hebt, of een personal shopper bentquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Goed topic.
- Totale hoeveelheid verdiende geld
- Totale hoeveelheid uitgegeven geld
Dan kom ik echt bedrogen uit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:58 schreef Stroopwafels het volgende:
Eventueel direct toegankelijk voor de FÜHRER .quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:20 schreef Ploertendoder het volgende:
Statistieken over je leven? Dan moet je volgend jaar maar Chrome OS installeren. Dan houdt Google je statistieken wel bij
Jij snapt mquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:22 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Eventueel direct toegankelijk voor de FÜHRER .
dat is oneerlijk voor fokkersquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:32 schreef Rosbief het volgende:
Hoeveel naakte tieten je hebt gezien, zowel online als irl.
Het aantal dagen dat je geleefd hebt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:30 schreef xFriendx het volgende:
Het aantal paar sokken wat je in je leven aan gehad hebt.
Na het sporten/voetballen etc wissel je vaak ook nog es van sokkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:35 schreef Plankton_ het volgende:
[..]
Het aantal dagen dat je geleefd hebt.
Maal twee.
Nee hoor, flink zweten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Na het sporten/voetballen etc wissel je vaak ook nog es van sokken
Interessante! sommige goedbedoelde acties kunnen achteraf dan behoorlijk pijnlijk zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:41 schreef Omniej het volgende:
)
- Het aantal mensen dat indirect door een actie van jou is doodgegaan lijkt me ook wel een leuke. (zeg maar de 'what if' scenario's: als je dat ene praatje niet gemaakt had met persoon A, zou persoon B niet door hem zijn overreden, dat werk)
Die twee zijn ook mooi, ja.quote:- Een overzicht van alle keuzes in je leven en daarbij de belangrijkste gevolgen van de niet gemaakte keuzes. (dat je aan een ernstig ongeluk ontsnapte of juist een leuk persoon of een fortuin misliep).
- Leuke anekdotes over de dingen die je bewust en onbewust achterlaat (bijvoorbeeld een muis die stikt in een afgeknipte nagel, een schoonmaakster die door haar rug gaat als ze je vergeten condoom opraapt of een voetballer die zijn enkel verstuikt op een klokhuis en daardoor niet kan spelen in de wk finale)
Rechts, daar hinkel ik mee.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:41 schreef Omniej het volgende:
- Welk been de meeste stappen heeft gezet. (edit: en hoeveel natuurlijk, inclusief gemiddelde afstand per voetstap, voor de diehard statistiekfreaks)
dat kan je nog wel schattenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 04:38 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Het aantal uren dat ik op Fok! heb doorgebracht.
Zeg dan het aantal keren dat je een TVP hebt geplaatst ofzo.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:47 schreef AgLarrr het volgende:
Ik kan zo snel niets bedenken, maar ik moet gepost hebben in dit topic. Heerlijk!
Klopt ja.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:28 schreef DABAMaster het volgende:
Voor de statistiekfreaks die willen weten hoeveel toetsjes en muisklikjes ze doen, kan je natuurlijk even kijken bij het whatpulse.org project (zelfs fok heeft een team daar)
Voor de gemiddelde forumbezoeker zal dat vast F5 zijnquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:04 schreef Butterfly91 het volgende:
-Welke toets je het meest hebt ingedrukt
spatiequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:57 schreef wittesneeuw het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde forumbezoeker zal dat vast F5 zijn
Wil je ergens over praten?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:51 schreef DABAMaster het volgende:
ik zou het overigens verdomde handig hebben gevonden om statistieken en waarheden over jezelf (dus de antwoorden op alle vragen die gepost zijn) gewoon tijdens je leven beschikbaar het hebben.. bijvoorbeeld op internetKan je er tenminste nog iets mee. Inclusief tips om eventele problemen op te lossen
Dat zijn wat mij betreft de 3 beste uit je rijtje. Vooral die van de foto's waar jij op staat is geniaal.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:49 schreef Foxio het volgende:
Haha, en er zijn dus meerdere die daar over nadenken...
- Welk talent had je, dat jezelf niet wist.
- Unieke dingen die jij hebt gehad/gedaan zonder dat je het doorhad. Zelfs de meest onzinnige dingen als, "Jij was de enige persoon op aarde die een kater had op Donderdag morgen en toen ook nog eens geneukt heeft" of "Jij bent de enige persoon die tijdens het drinken aan op zijn wang kauwt" Ofzomaar iets.
- Alle fotos waar jij opstaat, Stel je was in Frankrijk, een Japans echtpaar maakte net een foto toen jij achterlangs liep/stond (danwel perongeluk of expres)
Ik denk dat je de 10 miljoen wel haalt in je leven hoorquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:26 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dat zijn wat mij betreft de 3 beste uit je rijtje. Vooral die van de foto's waar jij op staat is geniaal.
Wel tof om te zien dat er blijkbaar meer mensen zijn die hier al 'ns bij stil hebben gestaan. Op een bepaald moment zul je ook voor de 10.000e keer in je leven gaan zitten, ofzo. Of je zet op een bepaald moment misschien wel je 100.000e voetstap (kan even geen reële schatting van het aantal voetstappen maken, een miljoen leek me wat overdreven maar is natuurlijk een nog mooier aantal).
't Zijn nutteloze statistieken, maar toch.
Uit een vluchtige google-zoektocht haal ik dat een mens gemiddeld 50.000 tot 100.000 kilometer loopt in een heel leven... Een andere site heeft het over een gemiddelde van 185.000 kilometer. Geen idee welke van de twee het juist heeft (beide sites zijn niet echt betrouwbaar), maar op zich wil ik die 100.000 kilometer in een mensenleven nog wel geloven... Dat zijn een hoop voetstappen dus.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:13 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ik denk dat je de 10 miljoen wel haalt in je leven hoor
Als je stappen van 1 meter maakt (dat zijn redelijk grote stappen) dan zitten er 1000 in een KM.
Als je dan 1KM per dag loopt (denk dat het gemiddeld wel meer is) dan heb je in minder dan 3 jaar 1 miljoen stappen gezet.
Die lijkt me ook tof.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:09 schreef florisanteflip het volgende:
en sowieso je beste dagen top 10 inderdaad. kan nog uren doorgaan zo
Uhmz volgens mij kun je die allemaal wel opzoeken, hoogste/laagste temp nou die paar graden boeit me eigenlijk niet, noordelijkste/zuid uhmzz dat weet je toch wel? of vraag je ouders vakantie etc.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:09 schreef florisanteflip het volgende:
ik denk dat er veel mensen zijn die hier over na denken. ik in ieder geval al jaren.
hoeveel m3 lucht (opgedeeld in zuurstof/co2/rook) je hebt ingeademd.
hoogste/laagste lichaam temperatuur
noordelijkste/zuidelijkste punt bereikt op deze wereld.
aantal meteorietinslagen binnen een straal van 5 meter.
afgeplukte bladeren
meters nagel geproduceerd
welke personen je ziek hebben gemaakt, en op welke wijze. (hoesten, seks, niezen, zoenen)
wie de meeste beslissingen voor je heeft genomen
zwaarste gewicht (in grammen en aantal moleculen)
hoogste aantal decibel
meest creatieve productie
en sowieso je beste dagen top 10 inderdaad. kan nog uren doorgaan zo
je hebt meer notes daarover dan daadwerkelijke actiequote:Op maandag 10 augustus 2009 00:37 schreef muay-toy het volgende:
hoeveel chickies ik gegeven heb want dat kan ik zelf al niet meer bijhouden
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:13 schreef florisanteflip het volgende:
welke moleculen ik meerdere malen heb gebruikt. en welke wegen deze hebben afgelegd. misschien heb ik wel een waterstofatoompje opgedronken dat ook in Lopez' bips verwerkt zat of die als regen op Einsteins hoofd is neergedaald.
www.eurobilltracker.comquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:55 schreef Butterfly91 het volgende:
-Hoeveel mensen hebben het geld dat jij in je portemonnee hebt zitten al in hun handen hebben gehad en hoeveel mensen hebben geld in hun portemonnee dat jij in je handen hebt gehad.
Dat vraag ik me ook altijd af, ik heb het een keer in een film met matt damon gezien volgens mij. Dan loopt ie over een druk vliegveld en dan volgt de camera allerlei mensen en dan laat het gebeurtenissen uit hun leven zien. Zie je eerst iemand die 5 mensen vermoord en daarna een opa die zijn kleindochter misbruikt, allemaal van die dingenquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:20 schreef Cortax het volgende:
vraag me ook altijd af hoeveel mensen ik al tegen het lijf ben gelopen die iemand hebben gedood / overval hebben gepleegd of ander ernstig misdrijf. jammer dat dat niet boven hun hoofd staat
wtf zijn ze nou aan het sexen daarachterquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:02 schreef Gitanki het volgende:
Dat van die foto's is ook wel leuk, gisteren liep ik in een stad en was ook iemand een foto van een ander aan het maken waar ik waarschijnlijk van achteren opsta.
En zo gebeurt dat waarschijnlijk wel vaker , maar meestal is het niet zo spektaculair , tenzij je zo op andermans foto staat.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:58 schreef Stroopwafels het volgende:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:45 schreef Ronalld het volgende:
Ik wist dat ik niet de enige kon zijn die me dit afvroeg.
De eerste drie kun je berekenen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:42 schreef Antony1989 het volgende:
Hoeveel kilo drugs je er door heen hebt gejaagd, en wat dat kostte.
Hoeveel sigaretten je hebt gerookt.
Hoeveel bijna dood ervaringen, zullen er wel niet zo veel zijn, maar zo van als je rechtsaf was gegaan op de fiets in plaats van rechtdoor.
Hoeveel spinnen/vliegen je perongeluk binnen hebt gekregen.
Ja, als je het vanaf het begin af aan bij houd, maar dat doet geen man.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:10 schreef Plankton_ het volgende:
[..]
De eerste drie kun je berekenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:35 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Ja, als je het vanaf het begin af aan bij houd, maar dat doet geen man.
Niemand die er aan denkt, alleen de almachtige godJij denkt dat de gemiddelde man meer dan een kilo drugs gebruikt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haal het gemiddelde in ieder geval omlaag.¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
Bij jou gaat er waarschijnlijk zo een oom dagobert klapluik onder je voeten open...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:39 schreef Rosbief het volgende:
Na je dood, voordat je de hemel betreedt, krijg je zo'n resumerend overzicht met al deze statistieken te zien net als na een voetbalwedstrijd.
Aantal mensenlevens dat je hebt gered door succesvol te zijn, bakken met geld te verdienen en daarmee veel meer belasting te betalen waar al die bleeding heart projecten van betaald worden.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:21 schreef Ensaf het volgende:
Aantal mensenlevens dat je had kunnen redden als je je hele leven had ingezet (ontwikkelingswerk enzo).
quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:21 schreef Ensaf het volgende:
Aantal mensenlevens dat je had kunnen redden als je je hele leven had ingezet (ontwikkelingswerk enzo).
quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:36 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook altijd af, ik heb het een keer in een film met matt damon gezien volgens mij. Dan loopt ie over een druk vliegveld en dan volgt de camera allerlei mensen en dan laat het gebeurtenissen uit hun leven zien. Zie je eerst iemand die 5 mensen vermoord en daarna een opa die zijn kleindochter misbruikt, allemaal van die dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lag heel diep in de nacht als een van de weinigen wakker te zijn en staarde naar dat bord en dacht: hoeveel mensen zullen ooit aandachtig naar dat ding gekeken hebben.
Vanaf dat moment ben ik vaker over die dingen gaan nadenken
In b4 'cool story bro'
Cuz I'm Mr. Brightside
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dit is een van de beste topics ooit gelezen
Ik denk hier ook vaak over
Begon toen ik in groep 8 op schoolverlaterskamp was. We sliepen op zo'n soort boerderij ergens in zo'n dorp en op onze gezamelijke slaapkamer hing bij de nooduitgang zo'n bord waar een nooduitgang op stond afgebeeldHerkenbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lag heel diep in de nacht als een van de weinigen wakker te zijn en staarde naar dat bord en dacht: hoeveel mensen zullen ooit aandachtig naar dat ding gekeken hebben.
In b4 'cool story bro'
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
Begon toen ik in groep 8 op schoolverlaterskamp was. We sliepen op zo'n soort boerderij ergens in zo'n dorp en op onze gezamelijke slaapkamer hing bij de nooduitgang zo'n bord waar een nooduitgang op stond afgebeeldIets soortgelijks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lag heel diep in de nacht als een van de weinigen wakker te zijn en staarde naar dat bord en dacht: hoeveel mensen zullen ooit aandachtig naar dat ding gekeken hebben.
In b4 'cool story bro'
Op de middelbare school hing er onder de klok bij Frans een bordje met "de klok zal hier nooit gestolen worden, iedereen kijkt ernaar". Vraag me af hoe vaak dat bordje is gelezen.
En dit topic.![]()
Als jou pa net die ene avond wel had gerukt was jij der niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:42 schreef Jegorex het volgende:
In plaats van statistieken zou ik wel willen weten hoe je leven zou zijn verlopen als er een klein detail veranderd wordt
Begon toen ik in groep 8 op schoolverlaterskamp was. We sliepen op zo'n soort boerderij ergens in zo'n dorp en op onze gezamelijke slaapkamer hing bij de nooduitgang zo'n bord waar een nooduitgang op stond afgebeeldHerkenbaar iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lag heel diep in de nacht als een van de weinigen wakker te zijn en staarde naar dat bord en dacht: hoeveel mensen zullen ooit aandachtig naar dat ding gekeken hebben.
In b4 'cool story bro'
Al trek ik het vaak nog wat verder door, bijvoorbeeld: wie zouden er op dit moment net als ik naar de maan kijken, en ook denken aan wie er nog meer kijkt. En dan vervolgens gaan denken over wat voor mensen dat zouden kunnen zijn etc![]()
Zeer herkenbaar ditquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:35 schreef Twizu het volgende:
Of: Hoeveel mensen zullen op dit moment hetzelfde denken als wat ik nu denk.
Dat lijkt me wel een hele goeie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:41 schreef Omniej het volgende:
- Het aantal mensen dat indirect door een actie van jou is doodgegaan lijkt me ook wel een leuke. (zeg maar de 'what if' scenario's: als je dat ene praatje niet gemaakt had met persoon A, zou persoon B niet door hem zijn overreden, dat werk)
En dan ook echt dat iedereen tegelijkertijd naar dezélfde maan kijkt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:47 schreef svefn het volgende:
[..]
Herkenbaar idd
Al trek ik het vaak nog wat verder door, bijvoorbeeld: wie zouden er op dit moment net als ik naar de maan kijken, en ook denken aan wie er nog meer kijkt. En dan vervolgens gaan denken over wat voor mensen dat zouden kunnen zijn etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:38 schreef Moira. het volgende:
[..]heeft hij zich echt niet aan gehoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat ons weer een andere leuk statistiekje brengt, namelijk hoe vaak (en óf) je wel eens twee keer in je leven met dezelfde watermolecuul in aanraking bent gekomen. Bijvoorbeeld dat je als kind een keer in de zee hebt gezwommen en daarbij dus met een hoop watermoleculen in aanraking bent gekomen, en tientallen jaren later één van die watermoleculen nog een keer opdrinkt omdat die toevallig uit je kraan komt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:20 schreef deepart het volgende:
Als elke atoom uniek zou zijn (dus stel ze hadden allemaal een nummertje), en als jij ooit een keer in de zee hebt gezwommen zorgt dat er uiteindelijk voor dat elke atoom in de gehele zee zich op een andere plek bevindt als wanneer jij niet in de zee zou hebben gezwommen
![]()
En dan zie je een familielid in de lijst staan.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:00 schreef Hondenbrokken het volgende:
Aantal homo's waarvan je nooit hun geaardheid hebt ontdekt. Hetzelfde voor pedofielen.
Waarom wil je dit weten?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:00 schreef Hondenbrokken het volgende:
Totaal aan geld gestolen van familie en vrienden.
Ik geloof niet dat ik ooit geld van een familielid gejat heb.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:00 schreef Hondenbrokken het volgende:
Aantal leugens vertelt met gemiddelde per dag.
Aantal handen geschud die niet schoon waren.
Aantal vrouwen die je had kunnen versieren in vergelijking tot andere mannen.
Aantal homo's waarvan je nooit hun geaardheid hebt ontdekt. Hetzelfde voor pedofielen.
Ik zou het interessanter vinden om te weten hoeveel er van mij gestolen is eigenlijk...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:00 schreef Hondenbrokken het volgende:
Dat is idd ook wel een interessante!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:17 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik zou het interessanter vinden om te weten hoeveel er van mij gestolen is eigenlijk...
Hoeveel jij zelf van familie en vrienden gestolen hebt, weet je waarschijnlijk wel. Kan me niet voorstellen dat je mensen slaapwandelend besteelt of zo.
Hij belde me dan op dat momentquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:02 schreef Furdinand het volgende:
[..]
heeft hij zich echt niet aan gehouden
Inderdaad. En bedenk je ook dat elke generatie mensen de maan heeft gezien... Ik denk dat het wel veilig is om te stellen dat elk mens dat ooit geboren is de maan heeft gezien - mits niet dood op té vroege leeftijd, als baby ofzo -... Gaat natuurlijk ook op voor de zonquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dan ook echt dat iedereen tegelijkertijd naar dezélfde maan kijkt.
Iedereen kan wel naar de deur van zijn huis gaan staren maar dat is bij ieder huis anders.
De aarde heeft maar 1 maan dus als een bepaald aantal mensen op hetzelfde moment naar de maan kijkt vind ik 't echt debiel dat iedereen dan naar hetzélfde kijkt. Soms duizenden kilometers verderop (totdat de maan niet meer zichtbaar is omdat je aan de andere kant van de aardbol zit).
veters strikkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:25 schreef murp het volgende:
-hoe vaak ik mijn linkerschoen de veters heb gestrikt
Ditquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:55 schreef Gitank2 het volgende:
Mooi topic, over het aantal kilometers afleggen in je leven denk ik vaak na
Stiekem maak ik er toch nogal wat, op de fiets, te voet, auto,bus, trein, soms een boot of vliegtuig.
Veel mensen schijnen alleen al tienduizenden kilometers te voet af te leggen in een leven.
Daar denk ik wel eens aan.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:08 schreef Omniej het volgende:
[..]
Wat ons weer een andere leuk statistiekje brengt, namelijk hoe vaak (en óf) je wel eens twee keer in je leven met dezelfde watermolecuul in aanraking bent gekomen. Bijvoorbeeld dat je als kind een keer in de zee hebt gezwommen en daarbij dus met een hoop watermoleculen in aanraking bent gekomen, en tientallen jaren later één van die watermoleculen nog een keer opdrinkt omdat die toevallig uit je kraan komt.
belastingquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er in je leven nog best wel wat geld van je gejat zonder dat het je zelf opvalt..
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:23 schreef Tabloid het volgende:
- Hoevaak heb je iets opgezocht op Google.
quote:Totaal aantal Google-zoekopdrachten: 7542
Daar voeg ik aan toe:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:25 schreef Moozzie het volgende:
- Gemiddelde aantal gezette slotjes
- Percentage kutposts
dit moeten natuurlijk patatjes zijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:49 schreef Foxio het volgende:
Haha, en er zijn dus meerdere die daar over nadenken...
....
- Hoevaak heb je een scheet gelaten/hoevaak had je dit beter niet kunnen doen
- Hoeveel verschillende deuren ben je doorgelopen
- Hoeveel verschillende deurklinken/krukken heb je aangeraakt
- Op hoeveel verschillende plekken heb je gezeten
- zie hierboven maar dan met Liggen
- Hoeveel verschillende Cafe's/Restaurants/MC Donalds/BurgerKings/InterToys/Hema's./Blokkers ben je ingelopen. En Welke winkel het meest.
- Hoeveel goals heb je ooit gemaakt/Assists (als je ooit gevoetbald hebt)
- Hoeveel frietjes heb je ooit gegeten.
...
En dat zijn hoeveel?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:05 schreef Socios het volgende:
Ik houd bij hoeveel treinkilometers ik maak.
Zo´n 45.000 per jaar.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:11 schreef Geerd het volgende:
En dat zijn hoeveel?
qftquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:02 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
dit moeten natuurlijk patatjes zijn.
Klopt, en ik verwacht zelfs dat het aantal autokilometers per jaar nog zal dalen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:18 schreef Geerd het volgende:
Je gaat meer met de trein dan auto dus want 12,5k nogal weinig.
Een groot deel is wel voor hobby inderdaad. Af en toe een reisje door het buitenland erbij, veel stukken hogesnelheidslijnen en het tikt met 1.000´en kilometers aan dan.quote:Doe je dat voor de hobby ofzo? En wat heb je dan gewoon jaar kaart als in vrijreizen?
Daarvan kan ik er heel wat antwoorden vooral die laatstequote:Op woensdag 30 juni 2010 23:45 schreef ia het volgende:
- hoeveel verschillende broeken/schoenen/t-shirts/jassen etc. hebt gedragen
- hoevaak je hebt gelachen/gehuild/gehikt/afgetrokken/gekotst/gevallen/gesprongen etc.
- Top 100 van duurste dingen die je gekocht hebt
- hoeveel dieren dood zijn door jouw schuld
- hoeveel mensen naar jou keken, en hoevaak jij naar andere keek.
- een top100 van dingen die je leven hebben ingekort. roken/alcohol etc.
Mensen lijken meer op elkaar dan ze denken. Dus ga maar na bij jezelf.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:21 schreef Stoeprand het volgende:
[* Hoeveel mensen gefapt/gesopt hebben die aan jou dachten.]
Dan kom ik echt bedrogen uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |