quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dit is een van de beste topics ooit gelezen
Ik denk hier ook vaak over
Begon toen ik in groep 8 op schoolverlaterskamp was. We sliepen op zo'n soort boerderij ergens in zo'n dorp en op onze gezamelijke slaapkamer hing bij de nooduitgang zo'n bord waar een nooduitgang op stond afgebeeldHerkenbaar iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lag heel diep in de nacht als een van de weinigen wakker te zijn en staarde naar dat bord en dacht: hoeveel mensen zullen ooit aandachtig naar dat ding gekeken hebben.
Vanaf dat moment ben ik vaker over die dingen gaan nadenken
In b4 'cool story bro'
Al trek ik het vaak nog wat verder door, bijvoorbeeld: wie zouden er op dit moment net als ik naar de maan kijken, en ook denken aan wie er nog meer kijkt. En dan vervolgens gaan denken over wat voor mensen dat zouden kunnen zijn etc![]()
Zeer herkenbaar ditquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:35 schreef Twizu het volgende:
Of: Hoeveel mensen zullen op dit moment hetzelfde denken als wat ik nu denk.
Dat lijkt me wel een hele goeie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:41 schreef Omniej het volgende:
- Het aantal mensen dat indirect door een actie van jou is doodgegaan lijkt me ook wel een leuke. (zeg maar de 'what if' scenario's: als je dat ene praatje niet gemaakt had met persoon A, zou persoon B niet door hem zijn overreden, dat werk)
En dan ook echt dat iedereen tegelijkertijd naar dezélfde maan kijkt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:47 schreef svefn het volgende:
[..]
Herkenbaar idd
Al trek ik het vaak nog wat verder door, bijvoorbeeld: wie zouden er op dit moment net als ik naar de maan kijken, en ook denken aan wie er nog meer kijkt. En dan vervolgens gaan denken over wat voor mensen dat zouden kunnen zijn etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:38 schreef Moira. het volgende:
[..]heeft hij zich echt niet aan gehoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat ons weer een andere leuk statistiekje brengt, namelijk hoe vaak (en óf) je wel eens twee keer in je leven met dezelfde watermolecuul in aanraking bent gekomen. Bijvoorbeeld dat je als kind een keer in de zee hebt gezwommen en daarbij dus met een hoop watermoleculen in aanraking bent gekomen, en tientallen jaren later één van die watermoleculen nog een keer opdrinkt omdat die toevallig uit je kraan komt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:20 schreef deepart het volgende:
Als elke atoom uniek zou zijn (dus stel ze hadden allemaal een nummertje), en als jij ooit een keer in de zee hebt gezwommen zorgt dat er uiteindelijk voor dat elke atoom in de gehele zee zich op een andere plek bevindt als wanneer jij niet in de zee zou hebben gezwommen
![]()
En dan zie je een familielid in de lijst staan.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:00 schreef Hondenbrokken het volgende:
Aantal homo's waarvan je nooit hun geaardheid hebt ontdekt. Hetzelfde voor pedofielen.
Waarom wil je dit weten?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:00 schreef Hondenbrokken het volgende:
Totaal aan geld gestolen van familie en vrienden.
Ik geloof niet dat ik ooit geld van een familielid gejat heb.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:00 schreef Hondenbrokken het volgende:
Aantal leugens vertelt met gemiddelde per dag.
Aantal handen geschud die niet schoon waren.
Aantal vrouwen die je had kunnen versieren in vergelijking tot andere mannen.
Aantal homo's waarvan je nooit hun geaardheid hebt ontdekt. Hetzelfde voor pedofielen.
Ik zou het interessanter vinden om te weten hoeveel er van mij gestolen is eigenlijk...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:00 schreef Hondenbrokken het volgende:
Dat is idd ook wel een interessante!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:17 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik zou het interessanter vinden om te weten hoeveel er van mij gestolen is eigenlijk...
Hoeveel jij zelf van familie en vrienden gestolen hebt, weet je waarschijnlijk wel. Kan me niet voorstellen dat je mensen slaapwandelend besteelt of zo.
Hij belde me dan op dat momentquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:02 schreef Furdinand het volgende:
[..]
heeft hij zich echt niet aan gehouden
Inderdaad. En bedenk je ook dat elke generatie mensen de maan heeft gezien... Ik denk dat het wel veilig is om te stellen dat elk mens dat ooit geboren is de maan heeft gezien - mits niet dood op té vroege leeftijd, als baby ofzo -... Gaat natuurlijk ook op voor de zonquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dan ook echt dat iedereen tegelijkertijd naar dezélfde maan kijkt.
Iedereen kan wel naar de deur van zijn huis gaan staren maar dat is bij ieder huis anders.
De aarde heeft maar 1 maan dus als een bepaald aantal mensen op hetzelfde moment naar de maan kijkt vind ik 't echt debiel dat iedereen dan naar hetzélfde kijkt. Soms duizenden kilometers verderop (totdat de maan niet meer zichtbaar is omdat je aan de andere kant van de aardbol zit).
veters strikkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:25 schreef murp het volgende:
-hoe vaak ik mijn linkerschoen de veters heb gestrikt
Ditquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:55 schreef Gitank2 het volgende:
Mooi topic, over het aantal kilometers afleggen in je leven denk ik vaak na
Stiekem maak ik er toch nogal wat, op de fiets, te voet, auto,bus, trein, soms een boot of vliegtuig.
Veel mensen schijnen alleen al tienduizenden kilometers te voet af te leggen in een leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |