abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83318550
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 23:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dit is een van de beste topics ooit gelezen
Ik denk hier ook vaak over

Begon toen ik in groep 8 op schoolverlaterskamp was. We sliepen op zo'n soort boerderij ergens in zo'n dorp en op onze gezamelijke slaapkamer hing bij de nooduitgang zo'n bord waar een nooduitgang op stond afgebeeld
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lag heel diep in de nacht als een van de weinigen wakker te zijn en staarde naar dat bord en dacht: hoeveel mensen zullen ooit aandachtig naar dat ding gekeken hebben.

Vanaf dat moment ben ik vaker over die dingen gaan nadenken

In b4 'cool story bro'
Herkenbaar idd

Al trek ik het vaak nog wat verder door, bijvoorbeeld: wie zouden er op dit moment net als ik naar de maan kijken, en ook denken aan wie er nog meer kijkt. En dan vervolgens gaan denken over wat voor mensen dat zouden kunnen zijn etc
  zaterdag 26 juni 2010 @ 10:12:06 #127
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_83318897
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 23:35 schreef Twizu het volgende:
Of: Hoeveel mensen zullen op dit moment hetzelfde denken als wat ik nu denk.
Zeer herkenbaar dit
Leuk topic
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_83319448
Ik ga nu zelfmoord plegen, daarna laat ik jullie wel weten of het klopt.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 10:51:33 #129
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_83319521
http://www.nombos.com
dat is een begin

You will spend 21900 hours watching TV in 60 years !
  PR en moderator zaterdag 26 juni 2010 @ 15:33:59 #130
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_83327075
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:41 schreef Omniej het volgende:

- Het aantal mensen dat indirect door een actie van jou is doodgegaan lijkt me ook wel een leuke. (zeg maar de 'what if' scenario's: als je dat ene praatje niet gemaakt had met persoon A, zou persoon B niet door hem zijn overreden, dat werk )
Dat lijkt me wel een hele goeie.
Ik denk dat als we allemaal weten hoeveel mensen we indirect 'vermoord' hebben, we ons nog behoorlijk schuldig gaan voelen
Fuck the EBU.
  PR en moderator zaterdag 26 juni 2010 @ 15:38:21 #131
288245 crew  Moira
pi_83327183
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 09:47 schreef svefn het volgende:

[..]

Herkenbaar idd

Al trek ik het vaak nog wat verder door, bijvoorbeeld: wie zouden er op dit moment net als ik naar de maan kijken, en ook denken aan wie er nog meer kijkt. En dan vervolgens gaan denken over wat voor mensen dat zouden kunnen zijn etc
En dan ook echt dat iedereen tegelijkertijd naar dezélfde maan kijkt.
Iedereen kan wel naar de deur van zijn huis gaan staren maar dat is bij ieder huis anders.
De aarde heeft maar 1 maan dus als een bepaald aantal mensen op hetzelfde moment naar de maan kijkt vind ik 't echt debiel dat iedereen dan naar hetzélfde kijkt. Soms duizenden kilometers verderop (totdat de maan niet meer zichtbaar is omdat je aan de andere kant van de aardbol zit).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
pi_83327316
werkt niet
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 15:47:36 #133
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_83327380
Hoevaak je indirect iemands leven hebt gered.
pi_83327562
Mooi topic, over het aantal kilometers afleggen in je leven denk ik vaak na
Stiekem maak ik er toch nogal wat, op de fiets, te voet, auto,bus, trein, soms een boot of vliegtuig.
Veel mensen schijnen alleen al tienduizenden kilometers te voet af te leggen in een leven.
Neil LOVES Carrots!
pi_83327663
Voor mijn werk maak ik wel rond de 450/600 km per trein per werk dag en daarbij loop ik ook nog een kleine 5/10 km per dag
Ik zwaai naar dieren.
pi_83327713
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 15:38 schreef Moira. het volgende:

[..]
SPOILER
heeft hij zich echt niet aan gehouden
pi_83328162
Heel leuk topic

- Het snelst dat iemand is gestorven nadat je met die persoon in een zaal hebt gezeten. Denk aan een musical of bioscoop. Dus stel je zit in een bioscoop, een persoon die ook ergens in de zaal zat is 3 dagen later gestorven. Niet echt leuk maar wel bijzonder.

En uuhm..
Wat voor grote gevolgen jouw leven heeft gehad op de wereld. Bijvoorbeeld, jij hebt ooit een mini boompje kapot getrapt perongeluk. Dat is geen boom geworden, daardoor is een vogel op een andere plaats gaan broeden waardoor ze werd opgevreten door een kat. Die kat is ziek geworden van die vogel en is gestorven, de eigenaren van die kat moesten heel erg janken en hebben een nieuwe kat gekocht. De fokker heeft toen met dat geld avondeten gekocht (het was contact betaald), de magnetronmaaltijd was de laatste in het schap dus de persoon na de fokker moest het doen met een ander gerecht enz enz.

Stel je voor dat alles wat je doet eindeloos grote voortdurende gevolgen heeft. En ik ben ervan overtuigt dat dat zo is.

Je krijgt later kinderen, die kinderen krijgen kinderen enz enz. Dat heeft grote invloed.

Mooi om erover na te denken

Als elke atoom uniek zou zijn (dus stel ze hadden allemaal een nummertje ), en als jij ooit een keer in de zee hebt gezwommen zorgt dat er uiteindelijk voor dat elke atoom in de gehele zee zich op een andere plek bevindt als wanneer jij niet in de zee zou hebben gezwommen

[ Bericht 1% gewijzigd door deepart op 26-06-2010 16:31:05 ]
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_83329440
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:20 schreef deepart het volgende:
Als elke atoom uniek zou zijn (dus stel ze hadden allemaal een nummertje ), en als jij ooit een keer in de zee hebt gezwommen zorgt dat er uiteindelijk voor dat elke atoom in de gehele zee zich op een andere plek bevindt als wanneer jij niet in de zee zou hebben gezwommen
Wat ons weer een andere leuk statistiekje brengt, namelijk hoe vaak (en óf) je wel eens twee keer in je leven met dezelfde watermolecuul in aanraking bent gekomen. Bijvoorbeeld dat je als kind een keer in de zee hebt gezwommen en daarbij dus met een hoop watermoleculen in aanraking bent gekomen, en tientallen jaren later één van die watermoleculen nog een keer opdrinkt omdat die toevallig uit je kraan komt.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 18:00:39 #139
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_83331086
Totaal aan geld gestolen van familie en vrienden.
Aantal leugens vertelt met gemiddelde per dag.
Aantal handen geschud die niet schoon waren.
Aantal vrouwen die je had kunnen versieren in vergelijking tot andere mannen.
Aantal homo's waarvan je nooit hun geaardheid hebt ontdekt. Hetzelfde voor pedofielen.
Jesus hates you.
pi_83331636
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 18:00 schreef Hondenbrokken het volgende:
Aantal homo's waarvan je nooit hun geaardheid hebt ontdekt. Hetzelfde voor pedofielen.
En dan zie je een familielid in de lijst staan.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 18:22:20 #141
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_83331789
Hoeveel uren je aan Fok hebt besteed
'wat niet rekt, dat scheurt'
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:14:55 #142
283085 TWP
kassalade
pi_83335110
quote:
Waarom wil je dit weten?
:)
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:15:29 #143
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_83335127
quote:
Aantal leugens vertelt met gemiddelde per dag.
Aantal handen geschud die niet schoon waren.
Aantal vrouwen die je had kunnen versieren in vergelijking tot andere mannen.
Ik geloof niet dat ik ooit geld van een familielid gejat heb.
pi_83335203
quote:
Ik zou het interessanter vinden om te weten hoeveel er van mij gestolen is eigenlijk...

Hoeveel jij zelf van familie en vrienden gestolen hebt, weet je waarschijnlijk wel. Kan me niet voorstellen dat je mensen slaapwandelend besteelt of zo.
  PR en moderator zaterdag 26 juni 2010 @ 20:39:54 #145
288245 crew  Moira
pi_83336042
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:17 schreef Omniej het volgende:

[..]

Ik zou het interessanter vinden om te weten hoeveel er van mij gestolen is eigenlijk...

Hoeveel jij zelf van familie en vrienden gestolen hebt, weet je waarschijnlijk wel. Kan me niet voorstellen dat je mensen slaapwandelend besteelt of zo.
Dat is idd ook wel een interessante!
Volgens mij wordt er in je leven nog best wel wat geld van je gejat zonder dat het je zelf opvalt..
Fuck the EBU.
  PR en moderator zaterdag 26 juni 2010 @ 20:41:10 #146
288245 crew  Moira
pi_83336092
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:02 schreef Furdinand het volgende:

[..]

heeft hij zich echt niet aan gehouden
Hij belde me dan op dat moment
Fuck the EBU.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:45:08 #147
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_83336247
hoeveel 1ups ik heb behaald met het spelen van super mario games
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_83336559
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 15:38 schreef Moira. het volgende:

[..]

En dan ook echt dat iedereen tegelijkertijd naar dezélfde maan kijkt.
Iedereen kan wel naar de deur van zijn huis gaan staren maar dat is bij ieder huis anders.
De aarde heeft maar 1 maan dus als een bepaald aantal mensen op hetzelfde moment naar de maan kijkt vind ik 't echt debiel dat iedereen dan naar hetzélfde kijkt. Soms duizenden kilometers verderop (totdat de maan niet meer zichtbaar is omdat je aan de andere kant van de aardbol zit).

Inderdaad. En bedenk je ook dat elke generatie mensen de maan heeft gezien... Ik denk dat het wel veilig is om te stellen dat elk mens dat ooit geboren is de maan heeft gezien - mits niet dood op té vroege leeftijd, als baby ofzo -... Gaat natuurlijk ook op voor de zon
Maar je zou maar als 1ste mens op de maan staan met deze gedachtens... duizende generaties hebben hier naar gekeken... en ik sta er godverdomme op!
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:58:10 #149
290693 PiepZeiDeMuis
Kom mijn hol eens bekijken!
pi_83336757
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:25 schreef murp het volgende:
-hoe vaak ik mijn linkerschoen de veters heb gestrikt
veters strikken
Bazen UI van Hajee!
pi_83336824
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 15:55 schreef Gitank2 het volgende:
Mooi topic, over het aantal kilometers afleggen in je leven denk ik vaak na
Stiekem maak ik er toch nogal wat, op de fiets, te voet, auto,bus, trein, soms een boot of vliegtuig.
Veel mensen schijnen alleen al tienduizenden kilometers te voet af te leggen in een leven.
Dit
En dan in vergelijking met anderen.

Ohja, en wat ik allemaalgegeten en gedronken heb in mijn leven, en hoeveel van alles.
& dan met name het aantal liters, bier, sigaretten, & meer van dat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')