abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71721690
Dat van die foto's is ook wel leuk, gisteren liep ik in een stad en was ook iemand een foto van een ander aan het maken waar ik waarschijnlijk van achteren opsta.

En zo gebeurt dat waarschijnlijk wel vaker , maar meestal is het niet zo spektaculair , tenzij je zo op andermans foto staat.

Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_71723113
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 00:26 schreef Omniej het volgende:

[..]

Dat zijn wat mij betreft de 3 beste uit je rijtje. Vooral die van de foto's waar jij op staat is geniaal.

Wel tof om te zien dat er blijkbaar meer mensen zijn die hier al 'ns bij stil hebben gestaan. Op een bepaald moment zul je ook voor de 10.000e keer in je leven gaan zitten, ofzo. Of je zet op een bepaald moment misschien wel je 100.000e voetstap (kan even geen reële schatting van het aantal voetstappen maken, een miljoen leek me wat overdreven maar is natuurlijk een nog mooier aantal ).

't Zijn nutteloze statistieken, maar toch.
Ik denk dat je de 10 miljoen wel haalt in je leven hoor
Als je stappen van 1 meter maakt (dat zijn redelijk grote stappen) dan zitten er 1000 in een KM.
Als je dan 1KM per dag loopt (denk dat het gemiddeld wel meer is) dan heb je in minder dan 3 jaar 1 miljoen stappen gezet.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_71723842
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 02:13 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Ik denk dat je de 10 miljoen wel haalt in je leven hoor
Als je stappen van 1 meter maakt (dat zijn redelijk grote stappen) dan zitten er 1000 in een KM.
Als je dan 1KM per dag loopt (denk dat het gemiddeld wel meer is) dan heb je in minder dan 3 jaar 1 miljoen stappen gezet.
Uit een vluchtige google-zoektocht haal ik dat een mens gemiddeld 50.000 tot 100.000 kilometer loopt in een heel leven... Een andere site heeft het over een gemiddelde van 185.000 kilometer. Geen idee welke van de twee het juist heeft (beide sites zijn niet echt betrouwbaar), maar op zich wil ik die 100.000 kilometer in een mensenleven nog wel geloven... Dat zijn een hoop voetstappen dus.

Van een of andere Wikipedia-pagina haal ik nog dat de gemiddelde Amerikaan 5000 voetstappen per dag zet, dus dat zou al neerkomen op 1.825.000 per jaar... Stel je wordt 75, dan zijn dat er een dikke 136 miljoen in een mensenleven.

Edit: Als ik die verschillende statistiekjes even aan elkaar knoop, zou het trouwens nog wel 'ns kunnen kloppen ook. 136 miljoen voetstappen over 100k kilometer, komt neer op iets van 73 cm per voetstap.
pi_71726505
-Op hoeveel verschillende plekken ter wereld jouw DNA terecht is gekomen (je verliest een haar, komt op iemands tas terecht en diegene vliegt naar China, zoiets dus)
  zondag 9 augustus 2009 @ 12:37:39 #80
36326 Freezor
Cold as stone
pi_71727993
- Waar jouw aankopen op marktplaats allemaal geweest zijn voordat jij ze in huis had en andersom.
Something for your mind, your body and your soul.
  zondag 9 augustus 2009 @ 12:41:21 #81
261752 Plankton_
De Maatemmer
pi_71728096
Hoeveel minuten je in totaal naar muziek hebt geluisterd.
Zowel bewust als onbewust.
pi_71739364
ik denk dat er veel mensen zijn die hier over na denken. ik in ieder geval al jaren.

hoeveel m3 lucht (opgedeeld in zuurstof/co2/rook) je hebt ingeademd.

hoogste/laagste lichaam temperatuur

noordelijkste/zuidelijkste punt bereikt op deze wereld.

aantal meteorietinslagen binnen een straal van 5 meter.

afgeplukte bladeren

meters nagel geproduceerd

welke personen je ziek hebben gemaakt, en op welke wijze. (hoesten, seks, niezen, zoenen)

wie de meeste beslissingen voor je heeft genomen

zwaarste gewicht (in grammen en aantal moleculen)

hoogste aantal decibel

meest creatieve productie

en sowieso je beste dagen top 10 inderdaad. kan nog uren doorgaan zo
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:17:35 #83
261752 Plankton_
De Maatemmer
pi_71739627
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 19:09 schreef florisanteflip het volgende:
Die lijkt me ook tof.
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:36:29 #84
239372 MalleJongen
rekt t niet dan scheurt t wel
pi_71740166
Ben duidelijk niet de enige die daar wel eens aan denkt.
Lijkt me ook wel interessant om een soort youtube-kanaal te kunnen bekijken van je hele leven, bekeken vanuit je ogen. Gesorteerd op datum, tijd uur etc.
I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
pi_71740439
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 19:09 schreef florisanteflip het volgende:
ik denk dat er veel mensen zijn die hier over na denken. ik in ieder geval al jaren.

hoeveel m3 lucht (opgedeeld in zuurstof/co2/rook) je hebt ingeademd.

hoogste/laagste lichaam temperatuur

noordelijkste/zuidelijkste punt bereikt op deze wereld.

aantal meteorietinslagen binnen een straal van 5 meter.

afgeplukte bladeren

meters nagel geproduceerd

welke personen je ziek hebben gemaakt, en op welke wijze. (hoesten, seks, niezen, zoenen)

wie de meeste beslissingen voor je heeft genomen

zwaarste gewicht (in grammen en aantal moleculen)

hoogste aantal decibel

meest creatieve productie

Uhmz volgens mij kun je die allemaal wel opzoeken, hoogste/laagste temp nou die paar graden boeit me eigenlijk niet, noordelijkste/zuid uhmzz dat weet je toch wel? of vraag je ouders vakantie etc.

meteoriet inslagen google?
iedereen staat af en toe welleens op een kg meter?
Anders merk je vanzelf wel dat je kleren niet meer passen doe je het dan wel
pi_71740536
Je totaal afgelegde afstand
You dream it, I live it.
  maandag 10 augustus 2009 @ 00:27:08 #87
264915 Urah
Urah is golden.
pi_71749166
Met welke mensen ik een potentiële relatie had kunnen hebben.
Don't judge me
  maandag 10 augustus 2009 @ 00:37:35 #88
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_71749394
hoeveel chickies ik gegeven heb want dat kan ik zelf al niet meer bijhouden
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
pi_71749455
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:37 schreef muay-toy het volgende:
hoeveel chickies ik gegeven heb want dat kan ik zelf al niet meer bijhouden
je hebt meer notes daarover dan daadwerkelijke actie
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_71760299
welke moleculen ik meerdere malen heb gebruikt. en welke wegen deze hebben afgelegd. misschien heb ik wel een waterstofatoompje opgedronken dat ook in Lopez' bips verwerkt zat of die als regen op Einsteins hoofd is neergedaald.
pi_71761330
Hoevaak ik van de 1 naar de 2 heb geschakeld in auto's
Hoeveel keer ik me geschoren heb in mn leven
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_71761542
-Hoeveel mensen hebben het geld dat jij in je portemonnee hebt zitten al in hun handen hebben gehad en hoeveel mensen hebben geld in hun portemonnee dat jij in je handen hebt gehad.
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:59:44 #93
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_71761688
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:13 schreef florisanteflip het volgende:
welke moleculen ik meerdere malen heb gebruikt. en welke wegen deze hebben afgelegd. misschien heb ik wel een waterstofatoompje opgedronken dat ook in Lopez' bips verwerkt zat of die als regen op Einsteins hoofd is neergedaald.
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
pi_71762028
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:55 schreef Butterfly91 het volgende:
-Hoeveel mensen hebben het geld dat jij in je portemonnee hebt zitten al in hun handen hebben gehad en hoeveel mensen hebben geld in hun portemonnee dat jij in je handen hebt gehad.
www.eurobilltracker.com

Edit: Ja, het is niet zo nauwkeurig als jij het bedoelde natuurlijk, mensen moeten maar net fanatiek genoeg zijn om het echt bij te houden, maar het idee is 't zelfde.
pi_71762228
vraag me ook altijd af hoeveel mensen ik al tegen het lijf ben gelopen die iemand hebben gedood / overval hebben gepleegd of ander ernstig misdrijf. jammer dat dat niet boven hun hoofd staat
pi_71762657
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:20 schreef Cortax het volgende:
vraag me ook altijd af hoeveel mensen ik al tegen het lijf ben gelopen die iemand hebben gedood / overval hebben gepleegd of ander ernstig misdrijf. jammer dat dat niet boven hun hoofd staat
Dat vraag ik me ook altijd af, ik heb het een keer in een film met matt damon gezien volgens mij. Dan loopt ie over een druk vliegveld en dan volgt de camera allerlei mensen en dan laat het gebeurtenissen uit hun leven zien. Zie je eerst iemand die 5 mensen vermoord en daarna een opa die zijn kleindochter misbruikt, allemaal van die dingen
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 01:02 schreef Gitanki het volgende:
Dat van die foto's is ook wel leuk, gisteren liep ik in een stad en was ook iemand een foto van een ander aan het maken waar ik waarschijnlijk van achteren opsta.

En zo gebeurt dat waarschijnlijk wel vaker , maar meestal is het niet zo spektaculair , tenzij je zo op andermans foto staat.

[ afbeelding ]
wtf zijn ze nou aan het sexen daarachter
pi_71762978
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:58 schreef Stroopwafels het volgende:
* Hoeveel mensen gefapt/gesopt hebben die aan jou dachten.
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:45 schreef Ronalld het volgende:
Ik wist dat ik niet de enige kon zijn die me dit afvroeg.
pi_71763318
En uiteindelijk het cijfer wat jij je leven zelf geeft (onbewust dan) en het cijfer wat je eigenlijk hebt( berekend via de statistieken.)
pi_71767482
Hoeveel kilo drugs je er door heen hebt gejaagd, en wat dat kostte.
Hoeveel sigaretten je hebt gerookt.
Hoeveel bijna dood ervaringen, zullen er wel niet zo veel zijn, maar zo van als je rechtsaf was gegaan op de fiets in plaats van rechtdoor.
Hoeveel spinnen/vliegen je perongeluk binnen hebt gekregen.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_71768228
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:42 schreef Antony1989 het volgende:
Hoeveel kilo drugs je er door heen hebt gejaagd, en wat dat kostte.
Hoeveel sigaretten je hebt gerookt.
Hoeveel bijna dood ervaringen, zullen er wel niet zo veel zijn, maar zo van als je rechtsaf was gegaan op de fiets in plaats van rechtdoor.
Hoeveel spinnen/vliegen je perongeluk binnen hebt gekregen.
De eerste drie kun je berekenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')