Daar denk ik wel eens aan.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:08 schreef Omniej het volgende:
[..]
Wat ons weer een andere leuk statistiekje brengt, namelijk hoe vaak (en óf) je wel eens twee keer in je leven met dezelfde watermolecuul in aanraking bent gekomen. Bijvoorbeeld dat je als kind een keer in de zee hebt gezwommen en daarbij dus met een hoop watermoleculen in aanraking bent gekomen, en tientallen jaren later één van die watermoleculen nog een keer opdrinkt omdat die toevallig uit je kraan komt.

belastingquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er in je leven nog best wel wat geld van je gejat zonder dat het je zelf opvalt..

quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:23 schreef Tabloid het volgende:
- Hoevaak heb je iets opgezocht op Google.

quote:Totaal aantal Google-zoekopdrachten: 7542

Daar voeg ik aan toe:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:25 schreef Moozzie het volgende:
- Gemiddelde aantal gezette slotjes
- Percentage kutposts

dit moeten natuurlijk patatjes zijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:49 schreef Foxio het volgende:
Haha, en er zijn dus meerdere die daar over nadenken...
....
- Hoevaak heb je een scheet gelaten/hoevaak had je dit beter niet kunnen doen
- Hoeveel verschillende deuren ben je doorgelopen
- Hoeveel verschillende deurklinken/krukken heb je aangeraakt
- Op hoeveel verschillende plekken heb je gezeten
- zie hierboven maar dan met Liggen
- Hoeveel verschillende Cafe's/Restaurants/MC Donalds/BurgerKings/InterToys/Hema's./Blokkers ben je ingelopen. En Welke winkel het meest.
- Hoeveel goals heb je ooit gemaakt/Assists (als je ooit gevoetbald hebt)
- Hoeveel frietjes heb je ooit gegeten.
...

En dat zijn hoeveel?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:05 schreef Socios het volgende:
Ik houd bij hoeveel treinkilometers ik maak.

Zo´n 45.000 per jaar.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:11 schreef Geerd het volgende:
En dat zijn hoeveel?

qftquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:02 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
dit moeten natuurlijk patatjes zijn.

Klopt, en ik verwacht zelfs dat het aantal autokilometers per jaar nog zal dalen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:18 schreef Geerd het volgende:
Je gaat meer met de trein dan auto dus want 12,5k nogal weinig.
Een groot deel is wel voor hobby inderdaad. Af en toe een reisje door het buitenland erbij, veel stukken hogesnelheidslijnen en het tikt met 1.000´en kilometers aan dan.quote:Doe je dat voor de hobby ofzo? En wat heb je dan gewoon jaar kaart als in vrijreizen?

Daarvan kan ik er heel wat antwoorden vooral die laatstequote:Op woensdag 30 juni 2010 23:45 schreef ia het volgende:
- hoeveel verschillende broeken/schoenen/t-shirts/jassen etc. hebt gedragen
- hoevaak je hebt gelachen/gehuild/gehikt/afgetrokken/gekotst/gevallen/gesprongen etc.
- Top 100 van duurste dingen die je gekocht hebt
- hoeveel dieren dood zijn door jouw schuld
- hoeveel mensen naar jou keken, en hoevaak jij naar andere keek.
- een top100 van dingen die je leven hebben ingekort. roken/alcohol etc.

Mensen lijken meer op elkaar dan ze denken. Dus ga maar na bij jezelf.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:21 schreef Stoeprand het volgende:
[* Hoeveel mensen gefapt/gesopt hebben die aan jou dachten.]
Dan kom ik echt bedrogen uit.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |