abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71690607
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:20 schreef Ploertendoder het volgende:
Statistieken over je leven? Dan moet je volgend jaar maar Chrome OS installeren. Dan houdt Google je statistieken wel bij
Eventueel direct toegankelijk voor de FÜHRER .
pi_71690623
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:22 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Eventueel direct toegankelijk voor de FÜHRER .
Jij snapt m
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
pi_71690713
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:32 schreef Rosbief het volgende:
Hoeveel naakte tieten je hebt gezien, zowel online als irl.
dat is oneerlijk voor fokkers
-hvl liter zaad je hebt geloosd door te fappen
Op maandag 27 juli 2009 13:48 schreef Boeman het volgende:
:')
Potentieel goed topic powerlite
pi_71690795
Het precieze bedrag qua geld dat je je hele leven lang hebt gespendeert.
pi_71690816
Hoeveel eitjes je hebt gebakken.

Hoeveel muisklikken je hebt gemaakt en/of F5 button hebt gebruikt.

Hoeveel sigaretten je in totaal gerookt hebt.

Hoeveel doelpunten je hebt gezien in de wedstrijden die je keek.

Hoe vaak je in de supermarkt de verkeerde kassa koos.

Het aantal paar sokken wat je in je leven aan gehad hebt.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 19:31:06 #31
158452 IQM
I am the one
pi_71690836
Wat een uiterst tof en origineel idee.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_71690969
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:30 schreef xFriendx het volgende:
Het aantal paar sokken wat je in je leven aan gehad hebt.
Het aantal dagen dat je geleefd hebt.
Maal twee.
pi_71691022
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:35 schreef Plankton_ het volgende:

[..]

Het aantal dagen dat je geleefd hebt.
Maal twee.
Na het sporten/voetballen etc wissel je vaak ook nog es van sokken
pi_71691143
- De oppervlakte in vierkante centimeters die je op aarde in totaal hebt bewandeld, en hoeveel procent je dus gemist hebt. Uiteraard ook hiervoor je plek op de wereldranglijst, gecategoriseerd op schoenmaat omdat het anders niet eerlijk is.

- Het aantal mensen dat indirect door een actie van jou is doodgegaan lijkt me ook wel een leuke. (zeg maar de 'what if' scenario's: als je dat ene praatje niet gemaakt had met persoon A, zou persoon B niet door hem zijn overreden, dat werk )

- De hoeveelheid koeien en andere beesten die je in je leven opgevreten hebt, of als we toch bezig zijn gewoon een compleet overzicht met álles wat je gegeten hebt.

- Het aantal keren dat je met je ogen geknipperd hebt.

- Welk been de meeste stappen heeft gezet. (edit: en hoeveel natuurlijk, inclusief gemiddelde afstand per voetstap, voor de diehard statistiekfreaks)
pi_71691258
Ik wist dat ik niet de enige kon zijn die me dit afvroeg.
pi_71691345
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:37 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Na het sporten/voetballen etc wissel je vaak ook nog es van sokken
Nee hoor, flink zweten.
pi_71691476
* Hoeveel mensen jou ooit leuk hebben gevonden en hoeveel er ooit aan je hebben gedacht
.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:22:05 #38
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_71692291
-Het aantal letters dat je in je leven hebt gelezen (en wat daarmee je plek is op de wereldranglijst)
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:25:25 #39
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_71692376
Hoeveel post je hebt gemaakt op fok (en wat daarmee je plek is in de top 500)
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_71692544
-mensen die jou stiekem helemaal niet aardig vonden
-het aantal keer dat je ingeademd hebt
-hoeveel liter je ooit hebt gedronken
-Aantal keren gekotst
-het aantal vliegen/spinnen etc je ooit hebt binnen gekregen
-het aantal momenten waarop je, jezelf voor lul hebt gezet terwijl je het niet wist
-hoeveel keer er stront aan je hand kwam door niet zorgvuldig je billen af te vegen
pi_71693106
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:41 schreef Omniej het volgende:
)

- Het aantal mensen dat indirect door een actie van jou is doodgegaan lijkt me ook wel een leuke. (zeg maar de 'what if' scenario's: als je dat ene praatje niet gemaakt had met persoon A, zou persoon B niet door hem zijn overreden, dat werk )
Interessante! sommige goedbedoelde acties kunnen achteraf dan behoorlijk pijnlijk zijn

- Een overzicht van alle keuzes in je leven en daarbij de belangrijkste gevolgen van de niet gemaakte keuzes. (dat je aan een ernstig ongeluk ontsnapte of juist een leuk persoon of een fortuin misliep).

- Hoeveel je hebt bijgedragen aan het vervuilen van het milieu cq uit laten sterven van dieren/planten

- Het aantal afgelegde kilometers (met extra statistieken per vervoersmiddel) in je leven

- Leuke anekdotes over de dingen die je bewust en onbewust achterlaat (bijvoorbeeld een muis die stikt in een afgeknipte nagel, een schoonmaakster die door haar rug gaat als ze je vergeten condoom opraapt of een voetballer die zijn enkel verstuikt op een klokhuis en daardoor niet kan spelen in de wk finale)
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_71693401
- Hoeveel kilometer haar je in je leven hebt afgeworpen, inclusief schaamhaar
pi_71693443
- het aantal woorden dat je tijdens je leven hebt gebruik; onder te verdelen in spraak en schrift.
- het aantal rode auto's die je tijdens je leven gezien hebt.
- aantal gebruikte km's wc
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:05:34 #44
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_71693538
Nog niet eens zo'n verkeerde theorie eigenlijk, goed topic !
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:25:36 #45
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_71694131
Valt wellicht niet onder statistieken, maar ik zou dan ook wel een uitreksel van alle gesprekken die achter mijn rug om over mij gevoerd zijn.

¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:50:53 #46
250488 Teezie
niet(machine)
pi_71694870
- HOEVAAK IK DE HELE ALBUM VAN KERI HILSON HEB GELUISTERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SUPERHUMAN FTW
Chubun Tomata
pi_71698894
quote:
- Een overzicht van alle keuzes in je leven en daarbij de belangrijkste gevolgen van de niet gemaakte keuzes. (dat je aan een ernstig ongeluk ontsnapte of juist een leuk persoon of een fortuin misliep).

- Leuke anekdotes over de dingen die je bewust en onbewust achterlaat (bijvoorbeeld een muis die stikt in een afgeknipte nagel, een schoonmaakster die door haar rug gaat als ze je vergeten condoom opraapt of een voetballer die zijn enkel verstuikt op een klokhuis en daardoor niet kan spelen in de wk finale)
Die twee zijn ook mooi, ja.

Kort samen te vatten als: welke (grote) gevolgen de door jou gemaakte beslissingen hadden zonder dat je er zelf van wist, niet alleen voor jezelf maar voor iedereen.

Dit topic is te mooi voor ONZ eigenlijk.
pi_71701892
- Hoeveel schade je Moeder Natuur hebt aangedaan met álles wat je hebt gebruikt en verbruikt.
pi_71702213
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:41 schreef Omniej het volgende:
- Welk been de meeste stappen heeft gezet. (edit: en hoeveel natuurlijk, inclusief gemiddelde afstand per voetstap, voor de diehard statistiekfreaks)
Rechts, daar hinkel ik mee.
pi_71702335
Ik wil wel een statistiek zien waarop het zelfmoord cijfer onder statistici te zien is.
Die zal waarschijnlijk flink stijgen na dit topic in de hoop hun statistieken te zien.

- Hoeveel % van je leven aan slapen/lopen/zitten/schijten/neuken/fokken/eten/drinken besteed is.
- Met welk been je het meest uit bed bent gestapt. (per jaar/seizoen/gemoedstoestand)
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')