Als ik die 27,5 miljoen wint ga ik ervoor zorgen dat dit soort praktijken in Nederland niet meer voorkomen!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:19 schreef sempron2400 het volgende:
Kennis van mij met autisme heeft in 4 jaar iets van 15.000 euro gespaard met Wajong en nog thuiswonend,
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:25 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Fiscaal lijkt me dat onverstandig. Misschien toch maar een opleiding afmaken ?
Ik heb deze post even doorgestuurd naar de AIVD.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:26 schreef Emu het volgende:
2 x A-bom kopen in Rusland en droppen op A-dam en Brussel. Moet lukken voor dat geld. Sommige ministers moeten wel verplicht aanwezig zijn in de hoofdstad voor ik de bom zou laten droppen uiteraard.
Zeer gevaarlijke opmerking.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:26 schreef Emu het volgende:
2 x A-bom kopen in Rusland en droppen op A-dam en Brussel. Moet lukken voor dat geld. Sommige ministers moeten wel verplicht aanwezig zijn in de hoofdstad voor ik de bom zou laten droppen uiteraard.
En dan trapt je werkgever je per direct eruit want als er 1 ding is waar ze niet tegen kunnen is als er iemand is die meer geld heeft dan zequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:56 schreef Hillz het volgende:
Snap niet dat mensen anoniem willen blijven. Ik zou met een big smile naar het werk gaan.
http://www.dumpert.nl/mediabase/41837/453fe11b/miljonair.htmlquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:43 schreef Kaar68 het volgende:
Ik vraag me af hoe lang het duurt voor je niet meer in de winkel staat te dubben over merk A of merk B, prijzen vergelijkend. Zal ik dit shirtje kopen, of toch maar dat andere?
Verder zou ik per direct m'n baan opzeggen, contract koop ik wel af als het moet want ik werk geen dag langer.
M'n moeder en schoonouders een gelijkvloerse villa kado doen, en betalen voor 24 uur per dag verzorging mochten ze dat nodig hebben, zodat ze nooit naar een verzorgingshuis zullen moeten.
Zelf een gigantisch landgoed kopen, en daar een beetje lanterfanteren (tuinieren, arabische volbloedpaarden fokken puur voor de fun, konijnenopvang beginnen). Wel genoeg personeel voor de klusjes waar ik zelf geen zin in heb (schoonmaken, wassen/strijken, onderhoud huis en zwembad, een weekend per maand oppas voor de kinderen, eens per week een prive kok).
Helaas zit een paar maanden wereldreis er niet in, we hebben kinderen dus zitten we toch aan schoolvakanties vast.
En voor diegenen die denken toch nooit te zullen winnen: ieder lot heeft evenveel winkans, dus jij hebt net zoveel kans op het winnen, als diegene die het uiteindelijk wint.
Want, je hebt de helft van alle loten opgekocht?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:50 schreef falco18 het volgende:
Ik maak echt belachelijk veel kans om een deel te winnen
Nee , ik verkooop zequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:54 schreef Kaar68 het volgende:
[..]
Want, je hebt de helft van alle loten opgekocht?
Whehehe.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:43 schreef Kaar68 het volgende:
En voor diegenen die denken toch nooit te zullen winnen: ieder lot heeft evenveel winkans, dus jij hebt net zoveel kans op het winnen, als diegene die het uiteindelijk wint.
Waterdicht.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:27 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik ga winnen zie mijn berekening;
Als je een lot hebt heb je 50 % kans, je wint namelijk wel of je wint niet 50 % kans dus![]()
Ik heb 2 loten gekocht dus 2 maal 50 % kans is 100% kans![]()
![]()
![]()
Yes vet ik ben bijna multimiljonair![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan is het op en moet je weer gaan werken om het onderhoud van al je bezittingen te kunnen betalenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:53 schreef Vivi het volgende:
Huis kopen voor mijn vader plus wat riant leefgeld
appartementje voor mijn broer, mag ie het ook leuk inrichten,
een finca op Ibiza, een huis in El Lay met uitzicht op de heuvels, een appartement in NY en een leuke Gooische Villa voor mij en de mijnen. Mooie auto's voor ons beiden en een Harley voor mijn wederhelft en een miljoen geven aan KIKA en de kankerstichting. Oh ja, een een leuke boot.
Ik ga winnen, ik zal uitleggen waarom :quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:27 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik ga winnen zie mijn berekening;
Als je een lot hebt heb je 50 % kans, je wint namelijk wel of je wint niet 50 % kans dus![]()
Ik heb 2 loten gekocht dus 2 maal 50 % kans is 100% kans![]()
![]()
![]()
Yes vet ik ben bijna multimiljonair![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mwhoa zwemmen is ook lekker hoor zie tekeningquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:54 schreef Fe2O3 het volgende:
Ik hoef niet zonodig te zwemmen in het geld,
maar pootje baaien vind ik wel fijn.
viespeukquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:58 schreef Atreidez het volgende:
Oh, een hond nemen ook nog trouwens.. Want daar heb ik dan wel tijd voor
Jij gaat een hond nemen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:58 schreef Atreidez het volgende:
Oh, een hond nemen ook nog trouwens.. Want daar heb ik dan wel tijd voor
Tjah inderdaad, stel je hebt 27,5 miljoen en je koopt een flink stuk grond voor een half miljoen moet je wel eerst ff goed doorrekenen of je de volgende dag nog wel een halfje brood kan kopenquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:56 schreef ikbenik het volgende:
Ik zou eerst even kalmeren. Het heeft geen zin om gelijk naar de winkel/makelaar te rennen, om van alles te gaan kopen.
Natuurlijk heb ik wel zo mijn ideeën wat ik zou willen doen, bijvoorbeeld een kavel kopen om er dan een huis op neer te zetten, een nieuwe boot, dat soort dingen. Ik zou alleen wel eerst goed uitrekenen hoeveel iets zou kosten, hoeveel er zou overblijven en of dat voldoende is om een zorgeloos bestaan van te leiden.
Uhm, met 27.5 miljoen hoef je wat dat betreft niet echt te rekenen hoor, tenzij je ineens 8 miljoen uitgeeft.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:56 schreef ikbenik het volgende:
Ik zou eerst even kalmeren. Het heeft geen zin om gelijk naar de winkel/makelaar te rennen, om van alles te gaan kopen.
Natuurlijk heb ik wel zo mijn ideeën wat ik zou willen doen, bijvoorbeeld een kavel kopen om er dan een huis op neer te zetten, een nieuwe boot, dat soort dingen. Ik zou alleen wel eerst goed uitrekenen hoeveel iets zou kosten, hoeveel er zou overblijven en of dat voldoende is om een zorgeloos bestaan van te leiden.
uhm, van 1500 netto per maand als inkomen kan ik lang niet rondkomen hoor, daar kan ik amper huur en vaste lasten van betalenquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:47 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik kan het me nauwelijks voorstellen dat je laten we zeggen 50.000,- euro elke maand op je rekening gestort krijgt.
Wat ga je dan ermee doen?
- Als je laten we zeggen 1500 per maand hebt als netto inkomen en ermee rond kan komen.
Ik ook niet maar er zijn genoeg mensen die dat bruto nog niet hebben.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:49 schreef _Led_ het volgende:
[..]
uhm, van 1500 netto per maand als inkomen kan ik lang niet rondkomen hoor, daar kan ik amper huur en vaste lasten van betalen
Hey de telefoon gaatquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:55 schreef Teeno het volgende:
Ik heb begrepen dat om 15:00 bekend wordt gemaakt waar hij is gevallen.. tv of internet?
Het is geen postcode loterijquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:55 schreef Teeno het volgende:
Ik heb begrepen dat om 15:00 bekend wordt gemaakt waar hij is gevallen.. tv of internet?
Dat werd vanmorgen wel op het nieuws vermeld.quote:
Nee, loten kopen kon tot 13:00.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:52 schreef RioolSpook het volgende:
[..]
Dat werd vanmorgen wel op het nieuws vermeld.
Lijkt me vreemd overigens, je kunt toch nog gewoon loten kopen.
Nee, tot 1 uur vanmiddag kon je loten kopenquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:52 schreef RioolSpook het volgende:
[..]
Nee hoor tot 13uquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:52 schreef RioolSpook het volgende:
[..]
Wat een onzin, aan alles wat ik opnoem ben je hooguit 8 miljoen kwijt, alles bij elkaar en dan doe je nog riant hoor. Heb je nog 19,5 overquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:29 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En dan is het op en moet je weer gaan werken om het onderhoud van al je bezittingen te kunnen betalen
Dat antwoord is pas een keer of vijf in alle Loterij-topics van vandaag voorbijgekomenquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:30 schreef allsystemshalt het volgende:
En wat nu als het op 1/5-de lot valt?
Stel er is van dat nummer maar 1 1/5 lot verkocht.
Dan is er dus nog 4/5-de over wie steekt dat dan stiekem in zijn binnenzak![]()
* Ik ga bij de loterij werken![]()
(Grote binnenzak heeft)
Mijn god, 27 miljoen euro en het dan presteren om specifiek voor prut-boxen te kiezenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:45 schreef Braddie het volgende:
sowieso een Tyros III kopen, En eventueel als extratje een Roland Fantom-G en een lekkere sony bravia Lcd tv van 107cm voor aan de muur, En een simpel stereosetje met 2 bose boxen..
Whehehe, en dan 20000 zelfmoorden op je geweten hebbenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:21 schreef damsco het volgende:
FOK! overkopen om vervolgens offline te halen.
FOK! Knokploeg komt dan in actiequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:21 schreef damsco het volgende:
FOK! overkopen om vervolgens offline te halen.
Mijn pa heeft bose boxen van de 301 serie uit 1971, deze boxen hebben een goed laag, een helder midden en een goed hoog..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:50 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Mijn god, 27 miljoen euro en het dan presteren om specifiek voor prut-boxen te kiezen
Lees je eens in zodat je dat vieze woord nooit meer gebruikt :
Why BOSE sucks
http://www.obnoxiousliste(...)sons-why-bose-sucks/
http://www.firstadopter.com/fa/archives/001749.html
http://www.hometheaterblo(...)t-about-bose-part-1/
Oh, die oude klinken inderdaad vast iets beter dan de nieuwe, maar dan nog - waarom die meuk kopen als je 27.5 miljoen euro hebt om goede boxen te kopen ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mijn pa heeft bose boxen van de 301 serie uit 1971, deze boxen hebben een goed laag, een helder midden en een goed hoog..
Helaas is het andere landgoed in Wapenveld van funda verdwenen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:07 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
EEN HUIS IN HET PADDENDORP?! DAT NOOIT
Hahaha ik had dus hetzelfde idee, alleen dan mag die even langs "MTM" ipv abtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:56 schreef DiRadical het volgende:
Audi RS6 Avant in de garage, kunnen de kinderen en de bagage ook mee.
Mag Abt de motor wel even onderhanden nemen.
[ afbeelding ]![]()
Het "remappen" van de begrenzer voor 1000 euro is eigenlijk ook wel voldoendequote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:28 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Hahaha ik had dus hetzelfde idee, alleen dan mag die even langs "MTM" ipv abt
Ieder jaar dien je belasting te betalen over je kapitaal. Dus ik zorg dat het geld in een beter belastingbetalend land staat, dan emigreren naar een warm land, mooi huis kopen daar en een leuke auto. Wat ik overhou van het geld + de rente om te leven geef ik weg aan familie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:47 schreef _Led_ het volgende:
Naar aanleiding van Stel je wint 1 milj euro, hoe zou jij het dan verder doen? , maar dan wat optimistischer !
Over 3 dagen gaat de jackpot eruit.
27.5 miljoen euro.
Belastingvrij.
Zelfs als we conservatief rekenen a 3 procent rente zou je er op jaarbasis toch zo'n 8.25 ton aan overhouden; toch al gauw zo'n 5x de balkenende norm.
Per maand heb je dan dus zo'n 68k te besteden.
Wat ga je doen dan, als je je echt nooit meer zorgen om geld hoeft te maken ?
Klopt. Als je uitgaat van een conservatieve 3% rente zou je per jaar 825000 euro rente krijgen, maar je betaalt 1.2% vermogensrendementsheffing.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:16 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Ieder jaar dien je belasting te betalen over je kapitaal.
Dus ik zorg dat het geld in een beter belastingbetalend land staat, dan emigreren naar een warm land, mooi huis kopen daar en een leuke auto. Wat ik overhou van het geld + de rente om te leven geef ik weg aan familie.
Ik dacht dat je veel meer vermogensrente betaalde aan de staat? Goed om te weten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:47 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Klopt. Als je uitgaat van een conservatieve 3% rente zou je per jaar 825000 euro rente krijgen, maar je betaalt 1.2% vermogensrendementsheffing.
Uiteindelijk hou je dus 'maar' 495000 netto rente per jaar over, oftewel ongeveer 41250 euro per maand.
Ik heb 5 maanden in Sydney gewoond maar ik kan je zeggen dat ik na een tijdje dolgraag terug wilde naar Nederland omdat ik m'n vrienden en familie miste.
Vakantiehuisje in het buitenland lijkt me prima, maar er is geen reet aan om ver van je vrienden en familie vandaan te wonen.
Geef mij maar die 41000 euro netto per maand hier in nederland met mn vrienden en familie in de buurt,
dan neem ik dat 'belastingverlies' wel voor lief
1.2% over je vermogen is nog best een hoop, in dit geval ben je 3 ton van je 8 ton rente kwijt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:18 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Ik dacht dat je veel meer vermogensrente betaalde aan de staat? Goed om te weten.
Waarom zou je dat doen, je hebt toch al geld ? Dan hoef je toch geen mensen meer te gaan oplichten ?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik begin een spiritueel centrum. Met lezingen en workshops enzo.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:42 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen, je hebt toch al geld ? Dan hoef je toch geen mensen meer te gaan oplichten ?
LOLZquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:42 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen, je hebt toch al geld ? Dan hoef je toch geen mensen meer te gaan oplichten ?
Het lijkt me echt heerlijk. Ik ben echt best gek op m'n werk, maar als ik straks te horen krijg dat ik rijk ben, dan stap ik werkelijk per direct uit de 'ratrace' met al z'n verplichtingen...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:48 schreef _Flash_ het volgende:
"helemaal niets doen" - wat lijkt me dat een verschrikking zeg.
De fun van het leven haal je juist uit dingen bereiken.
Met zoveel geld zou ik bezig blijven met mijn vak. Misschien wat meer gericht op onderzoek dan primair op winst maken, maar bezig blijf ik zeker!
Je kunt dan gaan doen wat je zelf wilt. Waar je nu niet aan toe komt omdat je het vaak zelf niet weet, omdat je geld moet verdienen, verplinchtingen hebt enz. Dat valt dan allemaal weg en schept ruimte om te aan doen waar je echt zin in hebt. Je kunt je gaan ontplooien en je richten op een hoger doel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:48 schreef _Flash_ het volgende:
"helemaal niets doen" - wat lijkt me dat een verschrikking zeg.
De fun van het leven haal je juist uit dingen bereiken.
Met zoveel geld zou ik bezig blijven met mijn vak. Misschien wat meer gericht op onderzoek dan primair op winst maken, maar bezig blijf ik zeker!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |