Het is geen postcode loterijquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:55 schreef Teeno het volgende:
Ik heb begrepen dat om 15:00 bekend wordt gemaakt waar hij is gevallen.. tv of internet?
Dat werd vanmorgen wel op het nieuws vermeld.quote:
Nee, loten kopen kon tot 13:00.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:52 schreef RioolSpook het volgende:
[..]
Dat werd vanmorgen wel op het nieuws vermeld.
Lijkt me vreemd overigens, je kunt toch nog gewoon loten kopen.
Nee, tot 1 uur vanmiddag kon je loten kopenquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:52 schreef RioolSpook het volgende:
[..]
Nee hoor tot 13uquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:52 schreef RioolSpook het volgende:
[..]
Wat een onzin, aan alles wat ik opnoem ben je hooguit 8 miljoen kwijt, alles bij elkaar en dan doe je nog riant hoor. Heb je nog 19,5 overquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:29 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En dan is het op en moet je weer gaan werken om het onderhoud van al je bezittingen te kunnen betalen
Dat antwoord is pas een keer of vijf in alle Loterij-topics van vandaag voorbijgekomenquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:30 schreef allsystemshalt het volgende:
En wat nu als het op 1/5-de lot valt?
Stel er is van dat nummer maar 1 1/5 lot verkocht.
Dan is er dus nog 4/5-de over wie steekt dat dan stiekem in zijn binnenzak![]()
* Ik ga bij de loterij werken![]()
(Grote binnenzak heeft)
Mijn god, 27 miljoen euro en het dan presteren om specifiek voor prut-boxen te kiezenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:45 schreef Braddie het volgende:
sowieso een Tyros III kopen, En eventueel als extratje een Roland Fantom-G en een lekkere sony bravia Lcd tv van 107cm voor aan de muur, En een simpel stereosetje met 2 bose boxen..
Whehehe, en dan 20000 zelfmoorden op je geweten hebbenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:21 schreef damsco het volgende:
FOK! overkopen om vervolgens offline te halen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |