Als ik die 27,5 miljoen wint ga ik ervoor zorgen dat dit soort praktijken in Nederland niet meer voorkomen!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:19 schreef sempron2400 het volgende:
Kennis van mij met autisme heeft in 4 jaar iets van 15.000 euro gespaard met Wajong en nog thuiswonend,
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:25 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Fiscaal lijkt me dat onverstandig. Misschien toch maar een opleiding afmaken ?
Ik heb deze post even doorgestuurd naar de AIVD.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:26 schreef Emu het volgende:
2 x A-bom kopen in Rusland en droppen op A-dam en Brussel. Moet lukken voor dat geld. Sommige ministers moeten wel verplicht aanwezig zijn in de hoofdstad voor ik de bom zou laten droppen uiteraard.
Zeer gevaarlijke opmerking.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:26 schreef Emu het volgende:
2 x A-bom kopen in Rusland en droppen op A-dam en Brussel. Moet lukken voor dat geld. Sommige ministers moeten wel verplicht aanwezig zijn in de hoofdstad voor ik de bom zou laten droppen uiteraard.
En dan trapt je werkgever je per direct eruit want als er 1 ding is waar ze niet tegen kunnen is als er iemand is die meer geld heeft dan zequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:56 schreef Hillz het volgende:
Snap niet dat mensen anoniem willen blijven. Ik zou met een big smile naar het werk gaan.
http://www.dumpert.nl/mediabase/41837/453fe11b/miljonair.htmlquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:43 schreef Kaar68 het volgende:
Ik vraag me af hoe lang het duurt voor je niet meer in de winkel staat te dubben over merk A of merk B, prijzen vergelijkend. Zal ik dit shirtje kopen, of toch maar dat andere?
Verder zou ik per direct m'n baan opzeggen, contract koop ik wel af als het moet want ik werk geen dag langer.
M'n moeder en schoonouders een gelijkvloerse villa kado doen, en betalen voor 24 uur per dag verzorging mochten ze dat nodig hebben, zodat ze nooit naar een verzorgingshuis zullen moeten.
Zelf een gigantisch landgoed kopen, en daar een beetje lanterfanteren (tuinieren, arabische volbloedpaarden fokken puur voor de fun, konijnenopvang beginnen). Wel genoeg personeel voor de klusjes waar ik zelf geen zin in heb (schoonmaken, wassen/strijken, onderhoud huis en zwembad, een weekend per maand oppas voor de kinderen, eens per week een prive kok).
Helaas zit een paar maanden wereldreis er niet in, we hebben kinderen dus zitten we toch aan schoolvakanties vast.
En voor diegenen die denken toch nooit te zullen winnen: ieder lot heeft evenveel winkans, dus jij hebt net zoveel kans op het winnen, als diegene die het uiteindelijk wint.
Want, je hebt de helft van alle loten opgekocht?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:50 schreef falco18 het volgende:
Ik maak echt belachelijk veel kans om een deel te winnen
Nee , ik verkooop zequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:54 schreef Kaar68 het volgende:
[..]
Want, je hebt de helft van alle loten opgekocht?
Whehehe.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:43 schreef Kaar68 het volgende:
En voor diegenen die denken toch nooit te zullen winnen: ieder lot heeft evenveel winkans, dus jij hebt net zoveel kans op het winnen, als diegene die het uiteindelijk wint.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |